درگذشت علی صفوی شاملو ؛ درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین در پی تصادف رانندگی

حجت‌الاسلام والمسلمین علی صفوی شاملو در پی تصادف رانندگی در سن ۴۰ سالگی درگذشت. با نوشتار درگذشت علی صفوی شاملو همراه فیگار بمانید.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی صفوی شاملو، موسس مجموعه کتاب‌رسان و فعال فرهنگی، فعال اجتماعی مشهد و موسس مجموعه کتاب رسانساعت ۱۰ صبح سه‌شنبه، ۲۴ اسفند ماه، در حوالی شهر ساری به علت سانحه تصادف رانندگی در سن ۴۰ سالگی درگذشت.

درگذشت علی صفوی شاملو

درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین در پی تصادف رانندگی

درگذشت علی صفوی شاملو

در پیام تسلیت دکتر محمدمهدی اسماعیلی آمده است: با نهایت اندوه و تاسف مطلع شدم طلبه بسیجی و جهادی در عرصه فرهنگ و تربیت، جناب حجت الاسلام و المسلمین علی صفوی شاملو در پی سانحه تصادف دعوت حق را لبیک گفته است.

بیشتر بخوانید:

علیرضا ملکی، مدیر موسسه کتاب‌رسان، در گفت‌وگویی ضمن تایید درگذشت علی صفوی شاملو، اظهار کرد:

علی شاملو در سال‌های اخیر در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و ترویج جهادی کتابخوانی تلاش‌های بسیاری کرد و در همین راستا موسسه کتاب‌رسان را تاسیس کرده بود که یکی از بزرگترین شبکه‌های توزیع کتاب جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است.

مدیر موسسه کتاب‌رسان در رابطه با مراسم تشییع این فعال فرهنگی، بیان کرد: با توجه اینکه پیکر وی در ساری است، ابتدا باید به مشهد منتقل شود و سپس در رابطه با زمان و مکان تشییع و تدفین تصمیم‌گیری شود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار درگذشت علی صفوی شاملو سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “درگذشت علی صفوی شاملو ؛ درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین در پی تصادف رانندگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *