برنده جوکر فصل پنجم ؛ برنده فصل پنجم سریال جوکر لو رفت !

برنامه جوکر تازه‌ترین رئالیتی شو ایرانی است که بومی سازی شده یک برنامه خارجی است. با خبر برنده جوکر فصل پنجم همراه فیگار باشید.

در بعضی کانال های تلگرامی خبری مبنی بر برنده فصل پنجم سریال جوکر منتشر شده است و گمانه زنی ها حاکی از برنده شدن سیروس میمنت می باشد.

برنده جوکر فصل پنجم

برنده فصل پنجم سریال جوکر لو رفت !

برنده جوکر فصل پنجم
برنده جوکر فصل پنجم

بیشتر بخوانید:

جوکر یک برنامه طنز و جذاب و پر مخاطب محسوب می شود

در این قسمت جوکر حامد آهنگی ، محمدرضا علیمردانی، امیرحسین صدیق، سیروس میمنت، علی اوجی، مجید واشقانی، علی مشهدی و مهران غفوریان حضور دارند و به تعبیر ورزشی ها، می‌شود این گروه را “گروه مرگ” در برنامه جوکر دانست.

سریال جوکر به کارگردانی احسان علیخانی ساخته شده است. جوکر محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد.

این شو دارای چندین فصل می باشد که در هر فصل ۸ نفر از هنرمندان کشور به رقابت می پردازند. سریال جوکر از آذر ۱۴۰۰ شروع به پخش در شبکه خانگی کرده است. در بعضی کانال های تلگرامی خبری مبنی بر برنده فصل پنجم سریال جوکر منتشر شده و گمانه زنی ها حاکی از برنده شدن سیروس میمنت می باشد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دانلود آهنگ کاریزما سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *