بیوگرافی سپیده مکرمتی ؛ سپیده مکرمتی یا سوفیا مکرمتی زن ایرانی کلارنس سیدورف !

سوفیا مکرمتی یا سپیده مکرمتی زن ایرانی کلارنس سیدورف به همراه عکس های جدید و زن زیبای ایرانی مسلمان سیدورف. با بیوگرافی سپیده مکرمتی همراه فیگار باشید.

کلارنس سیدورف، ستاره سابق تیم ملی فوتبال هلند و رئال مادرید که همسری ایرانی به نام سوفیا مکرمتی دارد، به دین اسلام پیوست.

بیوگرافی سپیده مکرمتی

سپیده مکرمتی یا سوفیا مکرمتی زن ایرانی کلارنس سیدورف !

بیوگرافی سپیده مکرمتی
بیوگرافی سپیده مکرمتی

بیشتر بخوانید:

سیدروف ۴۵ ساله به همراه همسرش در مرکز دعوت اسلامی در امارات حضور یافته و مسلمان شده است. کلارنس سیدورف به واسطه ازدواج با سپیده مکرمتی با ایرانی‌ها ارتباط خوبی دارد و حتی دو سال پیش هم سفری به ایران داشت.

سیدورف دیروز در پستی اینستاگرامی خبر مسلمان شدنش را تأیید و توضیحاتی در اینباره ارائه کرد.

او در این پست نوشت: «تشکری ویژه از همه پیام‌ های زیبایی که برای تبریک پیوستن من به خانواده مسلمانان ارسال کردید. من بسیار خوشحال هستم که به تمامی برادران و خواهرانم در سراسر دنیا خصوصاً سوفیای عزیزم پیوستم که بیشتر از هر کسی معنای عمیق اسلام را به من یاد داده است.»

ستاره سابق فوتبال هلند در ادامه با اشاره به اینکه برخلاف بسیاری دیگر تصمیمی برای تغییر نامش نگرفته، اضافه کرد:

«من نامم را تغییر ندادم و همچنان با نامی که والدینم برای من انتخاب کردند ادامه خواهم داد،

کلارنس سیدورف! با عشق برای تمامی انسان‌ ها در سراسر جهان.»

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی سوفیا مکرمتی

بیوگرافی سپیده مکرمتی
بیوگرافی سپیده مکرمتی

سوفیا کرامتی متولد ۱۳۶۱ می باشد او در زمستان ۱۳۹۷ با سیدورف بازیکن سرشناس هلندی ازدواج کرد. این خانم ایرانی قبلاً یک بار ازدواج ناموفق داشته است از ازدواج اولش دو فرزند پسر ۲۲ ساله و ۱۲ ساله دارد.

کلارنس ۴۵ ساله چند سال پیش با سپیده با نام مستعار «سوفیا» آشنا شده، زنی که مقیم کانادا بوده و به میلان و دبی هم رفت و آمد دارد.

خانم مکرمتی پدر ومادرش ایرانی هستند و سالهای بسیار دور به میلان ایتالیا مهاجرت نموده اند.

بیوگرافی سپیده مکرمتی
بیوگرافی سپیده مکرمتی

ایشان یکی از معتبرترین برندهای جواهرات جهان بوده و به عنوان مدیر برنامه سیدورف فعالیت می کرد که در نهایت آشنایی آنها به ازدواج ختم شده است.

بیشتر بخوانید:

خانم سوفیا مکرمتی با سیدورف در حال حاضر در دبی زندگی می‌کنند و سفیر برند معروف scavia میباشد برندی که در سال ۱۹۱۱ در میلان ایتالیا تأسیس شد و به دلیل جواهرات خاص و گرانقیمت شهرت جهانی دارد.

حالا سایت این برند معتبر با تگ کردن همسر ایرانی نماد فوتبال میلان ایتالیا یعنی کلارنس سیدورف از این همکاری رونمایی رسمی کرده و جواهری به این خانم ایرانی هدیه شده که پیش از این تنها یک نمونه از آن برای مراسم ازدواج الیزابت تایلور ساخته شده بود.

سیدورف چندباری با صدا و سیما تماس تصویری زنده برقرار کرده است و در باره مسابقات ورزشی کارشناسی نموده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بیوگرافی سپیده مکرمتی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *