بزرگ ترین بندر صیادی کشور دچار سونامی شد ؛ غرق شدن چند کشتی در پی مد ناگهانی

بزرگ ترین بندر صیادی کشور دچار سونامی شد ، بر اثر بالا آمدن آب دریا در بندر تعدادی از قایق‌های صیادی غرق شدند و به تعداد زیادی از شناورها نیز خسارت وارد شد.

یونس باربرز گفت: صبح امروز براثر بالا آمدن آب دریا به دلیل مد شدید (تغیاله) خساراتی به شناورهای مستقر در اسکله شهرداری و ادوات صیادی آنها وارد و تعدادی از قایق‌های صیادی غرق شدند. در ادامه با خبر سونامی بندر دیر همراه فیگار بمانید.

بزرگ ترین بندر صیادی کشور دچار سونامی شد

غرق شدن چند کشتی در پی مد ناگهانی

بزرگ ترین بندر صیادی کشور دچار سونامی شد
سونامی بندر دیر بوشهر, سونامی بندر دیر

سونامی در بندر دیر بوشهر

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه این حادثه خوشبختانه تلفات جانی نداشته است، افزود: با حضور مسئولین و تلاش نیروهای مردمی و امدادی قایق‌ها از آب بیرون کشیده شده است.

بیشتر بخوانید :

وی درباره میزان خسارت این حادثه، عنوان کرد: کارشناسان در حال پیگیری دقیق میزان خسارت وارده به شناورها هستند تا حقی از صیادان ضایع نشود. باربرز درباره دغدغه صیادان در خصوص نبود اسکله مناسب برای پهلوگیری قایق‌های صیادی، گفت: در ماه‌های گذشته از راه‌های مختلف پیگیری‌های زیادی انجام گرفته و شاهد حضور مسئولین کشوری و استانی و بازدید از وضعیت استقرار قایق‌های صیادی و مشکلات صیادان بوده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه ساخت اسکله مناسب حق صیادان شهر دیر است، افزود: با توجه به اینکه بندر دیر بزرگترین بندر صیادی کشور است باید اسکله‌های متعدد داشته باشد و امیدواریم در دولت سیزدهم به همت دولتمردان این خواسته صیادان عملیاتی شود. وی تاکید کرد: تاکنون از طریق سازمان بنادر و دریانوردی، شیلات و مبادی ذیربط پیگیر حل این مشکل صیادان بوده‌ایم و باز هم تلاش می‌کنیم.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بزرگ ترین بندر صیادی کشور دچار سونامی شد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *