دو بازیکن ایرانی در لیگ قهرمانان اروپا به میدان می‌روند ؛ هافبک سپاهان یکماهه لژیونر شد

میلاد جهانی هافبک سپاهان اصفهان و احمد الجبوری مهاجم سابق تیم نفت مسجدسلیمان به‌مدت یک‌ماه به تیم پیونیک ارمنستان پیوستند.

دو بازیکن از لیگ برتر کشورمان در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به میدان خواهند رفت. در ادامه با خبر میلاد جهانی و احمد الجبوری همراه فیگار بمانید.

میلاد جهانی هافبک سپاهان

میلاد جهانی ارمنستان

میلاد جهانی هافبک سپاهان
میلاد جهانی پیونیک ارمنستان, میلاد جهانی و احمد الجبوری

میلاد جهانی پیونیک ارمنستان

با توجه به عقد قرارداد خواهرخواندگی بین دو باشگاه سپاهان اصفهان و پیونیک ارمنستان وینگر زردپوشان به صورت قرضی راهی این تیم ارمنی شد. میلاد جهانی بر اساس توافق دو باشگاه سپاهان و پیونیک برای حضور در سه بازی مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا و به مدت یک ماه به این تیم پیوست.

احمد الجبوری مهاجم نفت مسجد سلیمان هم دیگر بازیکن ایرانی است که در این سه بازی پیونیک ارمنستان را همراهی می کند. پیونیک ارمنستان فصل گذشته با کسب 75 امتیاز توانست به عنوان قهرمان لیگ ارمنستان جواز حضور در مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را بگیرد و حالا با جذب میلاد جهانی و همینطور احمد الجبوری تلاش دارد که بتواند به  مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده برسد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار میلاد جهانی هافبک سپاهان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *