خصوصیات بیتا اشلی همسر ساسی مانکن و علت ازدواج آن‌ها + [عکس]

در پی داغ شدن جزئیات شغل و درآمد بالای بیتا اشلی همسر ساسی مانکن در شبکه های اجتماعی  بیوگرافی بیتا اشلی و اختلاف سنی او با ساسی را در این خبر بخوانید.

بیتا اشلی همسر ساسی مانکن

بیتا همسر جدید ساسی مانکن، او که نام خانوادگی اشلی است متولد دهه 60 بوده و در زمینه خرید و فروش ملک و مدلینگ در بورلی هیلز امریکا فعالیت می کند. در ادامه با خبر همسر ساسی مانکن همراه فیگار بمانید.

بیشتر بخوانید:

استایل زمستانی هانده ارچل ؛ بافتی با طرح راه راه سیاه و سفید + [عکس]

حاشیه جدید سحر قریشی و عشق آتشینش به مهدی طارمی در قطر [+فیلم و عکس]

همسر ساسی مانکن کیست؟ [+عکس] از بیتا اشلی چه می‌دانید؟
همسر ساسی مانکن کیست

بیوگرافی بیتا اشلی همسر ساسی مانکن

ساسی مانکن هنوز در صفحه شخصی اش در مورد ازدواج با بیتا صحبتی به میان نیاورده همانطور که نسبت به با همسر سابقش سایه واکنشی نشان نداده است. در مورد همسر جدیدش بیتا که به نظر می رسد از لحاظ سنی بزرگتر از ساسی باشد اطلاعاتی در دست نیست.

بیشتر بخوانید:

عاشقانه های نگین معتضدی و همسرش در ترکیه + [ویدیو لو رفته]

خبر فوری: شایعه عروسی کردن پوریا پورسرخ و مهراوه شریفی نیا خارج از ایران! [+فیلم]

همسر ساسی مانکن کیست
همسر ساسی مانکن کیست

گفته شده ساسی مانکن با دوست دخترش به نام بیتا مراسم عروسی خود را در شهر لس آنجلس آمریکا برگزار کرده اند. بیتا یک صفحه شخصی در اینستاگرام دارد که در بیو این صفحه یک حلقه قرار داده است و تنها بانوان مجاز به ورود به صفحه شخصی او هستند.

ترس نگین معتضدی از رو در رویی با مهران مدیری + [ویدئو]

مراسم عروسی بازیکن مراکشی و دختر مراکشی در جام جهانی 2022 [+جزئیات و عکس]

تصویری در فضای مجازی از چهره بیتا همسر ساسی مانکن منتشر شد که کاربران فضای مجازی انتظار چنین چهره ساده ای را از همسر آینده این آقای خواننده نداشتند.

بیتا شجاعی همسر ساسی
بیتا شجاعی همسر ساسی

بیتا اشلی متولد آمریکا و پدر و مادرش ایرانی است. او هشت سال از ساسی مانکن بزرگتر بوده و در شغل خرید و فروش ملک فعالیت دارد. سایت املاک بیتا اشلی در منطقه بورلی هیلز آمریکا واقع شده و بیشتر مشتری های او بازیگران هالیوود هستند.

واکنش گلایه آمیز شدید پانته آ بهرام از کتایون ریاحی [+ویدیو]

بیتا به عنوان یکی از سرمایه داران در آمریکا شناخته می شود و چند ماه پیش بود که مراسم عروسی او و ساسی در هالیوود آمریکا برگزار شد.

بیتا اشلی کیست ؟

بیتا اشلی کیست
بیتا اشلی کیست

ساسان حیدری یافته ملقب به ساسی مانکن پیش تر با دختری به نام سایه ازدواج کرد و صاحب یک فرزند پسر به نام برسام شد. او پس از جدایی معتقد بود که برسام فرزندش نیست اما همسر سابقش مدعی بود که ساسی وقتی متوجه بارداری او شده، وی را رها کرده است.

ساسی مانکن در چند سال اخیر توجهات زیادی را به خودش جلب کرده است. او سعی میکند یا آهنگ های منشوری نزدیک به عید نوروز طرفداران زیادی را پیدا کند.

بیتا شجاعی همسر ساسی

اخبار بیشتر:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *