ماجرای رابطه جنسی ایلان ماسک با همسر بنیانگذار گوگل چیست ؟! + عکس

گزارش جدید وال استریت ژورنال از رابطه جنسی ایلان ماسک با همسر بنیانگذار گوگل خبر داد و به نظر می‌رسد این خیانت علت طلاق این زوج بوده است.

وال‌استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه گزارش کرده ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد جهان، سال گذشته با نیکول شاناهان، همسر سرگئی برین، یکی از بنیانگذاران گوگل رابطه پنهانی داشته است. در ادامه با خبر همسر بنیانگذار گوگل و ایلان ماسک همراه فیگار بمانید.

رابطه جنسی ایلان ماسک با همسر بنیانگذار گوگل

همسر بنیانگذار گوگل

رابطه جنسی ایلان ماسک با همسر بنیانگذار گوگل
رابطه ایلان ماسک و همسر بنیانگذار گوگل, همسر بنیانگذار گوگل

رابطه ایلان ماسک و همسر بنیانگذار گوگل

گفته می شود که ایلان ماسک در دسامبر سال گذشته در نمایشگاه هنر بازل، با همسر سرگی برین، نیکول شاناهان، رابطه کوتاهی داشته است. برین، هشتمین مرد ثروتمند جهان با دارایی خالص ۹۵ میلیارد دلار و بنیانگذار گوگل، در ژانویه درخواست طلاق داد.

رابطه جنسی ایلان ماسک با همسر بنیانگذار گوگل
رابطه ایلان ماسک و همسر بنیانگذار گوگل, همسر بنیانگذار گوگل

از قرار معلوم دادگاه حکم  طلاق را به‌دلیل «اختلافات حل نشدنی» صادر کرده است. معلوم نیست آیا عامل «خیانت» به‌عنوان یکی از موارد «طلاق به تقصیر» میان دو طرف از سوی دادگاه پذیرفته شده است یا نه. در صورت تائید چنین عاملی، قاضی معمولا طرف مقصر را از بسیاری از حقوق مالی محروم می‌کند.

بر اساس شاخص میلیاردر‌های بلومبرگ، ایلان ماسک با ۲۴۲ میلیارد دلار ثروت، ثروتمندترین فرد جهان است. سرگی برین با دارایی خالص ۹۴.۶ میلیارد دلار هشتمین مرد ثروتمند آمریکا است.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار رابطه جنسی ایلان ماسک با همسر بنیانگذار گوگل سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *