استقلال سپاهان لیگ بیست و دوم ؛ ساعت بازی استقلال و سپاهان +[فیلم]

استقلال سپاهان لیگ بیست و دوم. زمان دیدار استقلال و سپاهان تغییر کرد. در ادامه مطلب سپاهان استقلال لیگ بیست و دوم همراه فیگار باشید.

با اعلام سازمان لیگ، دیدار استقلال و سپاهان، 30 دقیقه زودتر برگزار می شود.

استقلال سپاهان لیگ بیست و دوم

ساعت بازی استقلال و سپاهان +[فیلم]

زمان دیدار استقلال و سپاهان, سپاهان استقلال لیگ
زمان دیدار استقلال و سپاهان, سپاهان استقلال لیگ

حساس ترین دیدار هفته نخست از فصل جدید رقابت های لیگ برتر، فردا میان استقلال و سپاهان برگزار می شود. دیداری که قرار است در استادیوم آزادی تهران به انجام برسد. پیش از این اعلام شده بود که دو تیم باید از ساعت 19:30 دقیقه به مصاف هم بروند که با اعلام سازمان لیگ، ساعت این دیدار تغییر کرده و دو تیم مدعی قهرمانی 30 دقیقه زودتر و از ساعت 19 به مصاف هم خواهند رفت. بدین ترتیب دیدار دو تیم استقلال و سپاهان در کنار مسابقه پیکان و ملوان دیدارهای افتتاحیه لیگ بیست و دوم خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

استقلال سپاهان لیگ بیست و دوم

تیم های استقلال و سپاهان در چارچوب یک بازی از دیدارهای هفته اول مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم خواهند رفت. گفتنی است بازی استقلال و سپاهان امروز جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۰ برگزار می شود.

بیشتر بخوانبد:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار استقلال سپاهان لیگ سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *