همنواز

علی پیرمرادی خبرنگار درگذشت ؛ پیر خبر استان بوشهر درگذشت

علی پیرمرادی خبرنگار پیشکسوت برازجانی در سن ۷۰ سالگی به دلیل سکته قلبی درگذشت. با جزییات خبر علی پیرمرادی خبرنگار درگذشت همراه فیگار باشید.

علی پیرمرادی زاده‌ی ۲۰ فروردین ماه ۱۳۳۱ در شهر آبادان بود و از دوران نوزادی همراه با خانواده به استان بوشهر آمده بود. وی وقتی نوجوانی ۱۲ ساله بود پا به عرصه مطبوعات گذاشت و از سال ۱۳۴۳ روزنامه فروشی را به شکل سیار آغاز کرده بود.

علی پیرمرادی خبرنگار درگذشت

پیر خبر استان بوشهر درگذشت

علی پیرمرادی خبرنگار درگذشت
علی پیرمرادی خبرنگار درگذشت

بیشتر بخوانید:

از وقتی نوجوان ۱۲ ساله‌ای بود با روزنامه‌فروشی کارش را شروع کرد و زمانی که احساس کرد شهرش به خبرنگار نیاز دارد به سراغ خبرنگاری رفت.

به نقل از خودش، به مدرسه شبانه روزی رفت تا بتواند اطلاعاتش را کامل کند و خبرهای دیارش را بنویسد.

همکارانش او را انسانی صادق و بی‌ریا می‌دانند که با تمام وجود و بدون هیچ چشمداشت در زمینه خبرنگاری کار کرد. او از بی‌مهری‌ که به خبرنگاران می‌شد، ناراحت بود.

شادروان پیرمرادی سال‌های طولانی به عنوان خبرنگار با صداوسیمای مرکز بوشهر همکاری داشت.

بیشتر بخوانید:

همه برازجانی‌ها داستان برنده شدنش را در بلیت بخت‌آزمایی می‌دانند.

او در مرداد سال ۱۳۵۵، بلیت‌های بخت آزمایی یا اعانه ملی را می‌فروخته، ۶۵ برگ بلیت روی دستش می‌ماند و با بُرد دو برگ ۱۰۰ هزار تومانی همراه سه نفر دیگر به تهران می‌رود و بعد در قرعه کشی برنده یک خانه ۴ طبقه در تهران می‌شود.

او خانه را می‌فروشد و هزینه‌اش را برای ساخت مدرسه در یکی از محله‌های برازجان و لوله‌کشی آب در روستایشان زیارت صرف می‌کند.

زنده‌یاد پیرمرادی مدیر باشگاه ورزشی همای برازجان هم بود.

مردی که همیشه با یک بغل کاغذ خبر و روزنامه در برازجان دیده می‌شد، دیگر در خیابان‌های این شهر قدم نخواهد زد.

بیشتر بخوانید:

تسلیت استاندار بوشهر درگذشت علی پیرمرادی

علی پیرمرادی خبرنگار درگذشت
علی پیرمرادی خبرنگار درگذشت

احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر در پیامی در گذشت علی پیرمرادی را به خانواده او، فعالان عرصه‌ رسانه، پیشکسوتان و مردم استان بوشهر و شهرستان دشتستان تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: ضایعه  حزن‌انگیز درگذشت ناگهانی خبرنگار پرتلاش و متعهد استان موجب تأثر و تأسف فراوان شد.

علی پیرمرادی خبرنگار مردمی استان بوشهر که سال‌ها در عرصه خبرنگاری بدون هیچ چشمداشتی با عشق حقیقی در راستای پیگیری مطالبات و حقوق مردم قلم فرسایی می‌کرد در یکی از ماه‌های با عظمت و با فضیلت خداوند متعال ماه مبارک رمضان دعوت حق را لبیک گفت.

بی شک خدمات ارزشمند و تلاش برجسته این بزرگوار در عرصه رسانه استان هیچگاه از ذهن و قلب مردم پاک نخواهد شد.

بیشتر بخوانید:

پیام تسلیت صادق بوستانی، سرپرست فرمانداری دشتستان

علی پیرمرادی خبرنگار درگذشت
علی پیرمرادی خبرنگار درگذشت , پیر خبر استان بوشهر درگذشت , درگذشت خبرنگار علی پیرمرادی , در گذشت علی پیرمرادی , علی پیرمرادی در گذشت

«و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت استاد علی پیرمرادی خبرنگاری دلسوز، مطالبه گر برای توسعه همه جانبه دشتستان و استان به ویژه دوستدار مردم شهر برازجان با چهره‌ای انقلابی و فروتن که تمام دارایی خود را در عنفوان جوانی صرف ساخت مدرسه و آبرسانی به روستای زیارت وقف نمود و داشتن چنین روحیه‌ای جهادگونه و مردمی که تمام عمر و اموال خود را صرف مردم نماید شایسته تجلیل است.

با نهایت تاثر و تاسف خبر جانکاه درگذشت پیشکسوت خبرنگاران استان بوشهر و از خیرین دشتستان را به خانواده محترم ایشان و جامعه خبرنگاران تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن عزیز سفر کرده علو درجات، رحمت و مغفرت الهی و برای سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.»

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار علی پیرمرادی خبرنگار درگذشت سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *