عکس جنجالی آزاده صمدی ؛ استایل متفاوت بازیگر جوان

آزاده صمدی از آن دست بازیگران بسیار کم حاشیه‌ای می‌باشد که فقط سرشان به کار خودشان است. اما به تازگی با انتشار عکس جنجالی آزاده صمدی حاشیه‌ها سراغش آمدند.

آزاده صمدی در 17 دی 1357 در لاهیجان به دنیا آمد. او پس از گذراندن دوره کارشناسی تئاتر در دانشگاه سوره، دوره کلاس‌های بازیگری کارنامه با مدیریت پرویز پرستویی را گذراند و در تئاتر بی‌شیر و شکر حمید امجد ایفای نقش کرد.

او سپس در تله‌تئاتر دریاروندگان محمد عاقبتی نقش آفرینی کرد و مدتی برای بازی در سریال تلویزیونی راه بی‌پایان با کارگردانی همایون اسعدیان انتخاب شد.

از دیگر نقش آفرینی‌های وی می‌توان به حضور در فیلم‌های کوتاه 35 متری سطح آب و دندان آبی به کارگردانی هومن سیدی و هیچ‌کس با هیچ‌کس سخن نمی‌گوید اشاره کرد. عکس جنجالی آزاده صمدی که در فضای مجازی سر و صدای بسیاری به پا کرده است را ببینید.

بیشتر بخوانید:

عکس جنجالی آزاده صمدی

استایل متفاوت بازیگر جوان

عکس بسیار جنجالی آزاده صمدی
عکس بسیار جنجالی آزاده صمدی

تصویر بالا همان عکس جنجال برانگیز آزاده صمدی است که به علت استایل متفاوت در فضای مجازی منتشر و دست به دست شده است.

صمدی در سال 1385 با هومن سیدی ازدواج کرد. اما این ازدواج در سال 1392 به جدایی انجامید. صمدی اجرای برنامه زابیواکا را که از شبکه اینترنتی آیو ویژه جام جهانی 2018 روسیه پخش می‌شد، بر عهده داشت.

ناظران سازمان صداوسیما بعد از اجرای قسمت اول برنامه، در میانه قسمت دوم، جلوی اجرای صمدی در این برنامه را گرفتند و مجید یاسر و علی انصاریان به عنوان جایگزین او اجرای این برنامه را بر عهده گرفتند. آن‌ها دلیل این کار را جلوگیری از استفاده ابزاری از زن‌ها اعلام کردند.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *