5 دلیل که باربی از اوپنهایمر بهتر است

پس از اینکه باربی و اوپنهایمر با همدیگر اکران شدند برخی گفتند که باربی بهتر از اوپنهایمر بود و در ادامه 5 دلیل که باربی از اوپنهایمر بهتر است را خواهیم دید.

باربی و اوپنهایمر هر دو در 21 ژوئیه 2023 منتشر شدند؛ اما پس از افتتاحیه آخر هفته، باربی با یک پیروزی 163 میلیون دلاری آن را به طور کامل نابود کرد و حالا به دلایلی که اثبات میکند باربی از اوپنهایمر بهتر است خواهیم پرداخت.

باربی از زمان اکرانش، 163 میلیون دلار به دست آورده است و اوپنهایمر را در گیشه کاملاً نابود کرده است. بررسی کمدی و در عین حال دلچسب گرتا گرویگ از عروسک نمادین ماتل همزمان با فیلم زندگینامه جذاب کریستوفر نولان از پدرخوانده بمب اتمی رابرت اوپنهایمر منتشر شد و بسیاری از طرفداران هر دو را به عنوان یک ویژگی دوگانه می‌بینند که باربنهایمر نامیده می‌شود. در حالی که انتظار می‌رفت هر دو از نظر مالی در اوج تابستان عملکرد خوبی داشته باشند، باربی به عنوان پیروزی آشکار دو فیلم مورد انتظار ظاهر شد.

5 دلیل که باربی از اوپنهایمر بهتر است

مهم ترین دلایلی که باربی را از اوپنهایمر بهتر می کند

شما می‌توانید فهرست 5 دلیل که باربی از اوپنهایمر بهتر است را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

5 دلیل که باربی از اوپنهایمر بهتر است
5 دلیل که باربی از اوپنهایمر بهتر است

از تبلیغات بازاریابی و شناخت برند گرفته تا رتبه بندی PG-13، دلایل زیادی وجود داشت که باربی بودجه تولید خود را به سرعت بازگرداند، و تماشاگران سینما برنده واقعی بودند که چیزهای زیادی برای لذت بردن داشتند.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان فیلم جدید باربی Barbie 2023 + زیرنویس چسبیده فارسی

دانلود فیلم Oppenheimer بدون سانسور با زیرنویس فارسی چسبیده

بهترین فیلم های سینمایی 2023

باربی PG-13 است، اوپنهایمر دارای رتبه R است

5 دلیل که باربی از اوپنهایمر بهتر است
دلایلی که اثبات میکند باربی از اوپنهایمر بهتر است

باربی خطر بیگانگی جمعیتی مشخص را داشت زیرا به عنوان یک فیلم کودکان به بازار عرضه نشد، اما رتبه بندی PG-13 آن ممکن است در واقع به باربی کمک کرده باشد. با رتبه R، اوپنهایمر هرگز به عنوان سرگرمی خانواده پسند در نظر گرفته نمی‌شود. اوپنهایمر با مضامین آشکارا بالغ که ممکن است بینندگان جوان را در خانه نگه دارد، معرفی شد.

باربی هنوز برای بچه‌ها مناسب بود و جمعیت‌شناختی بسیار گسترده‌تری داشت، زیرا هر طنز بزرگسالی به طرز زیرکانه‌ای در پس زیبایی‌شناسی حباب‌انگیزش پنهان شده بود، و به لطف پیام‌های خودشکوفایی، انسان‌گرایی، فمینیسم و ​​برابری‌گرایی، در نهایت منجر به ایجاد برخی بحث‌های تحریک‌آمیز بین گروه‌های مختلف از سنین مختلف شد.

باربی تبلیغات بازاریابی بیشتری انجام داد

5 دلیل که باربی از اوپنهایمر بهتر است
مهم ترین دلایلی که باربی را از اوپنهایمر بهتر می کند

بازاریابی برای باربی گسترده و فراگیر بود، از بیلبوردها گرفته تا کالاهایی مانند هودی «I am Kenough» در جشنواره کن. با وجود اینکه بررسی‌ها برای اوپنهایمر برای شروع بهتر بود، اما هیچ راه فراری از باربی وجود نداشت، زیرا طرفداران به همه جا نگاه می‌کردند، از دنیای واقعی گرفته تا هر بخش از فضای دیجیتالی که آنها کاوش می‌کردند. هیجان‌زده نشدن درباره باربی، به‌ویژه با توجه به اینکه ستاره‌هایی مانند مارگو رابی، رایان گاسلینگ و آمریکا فررا در طول مصاحبه‌های تبلیغاتی چقدر درگیر بودند، دشوار بود.

بیشتر بخوانید:

تاریخ انتشار نسخه با کیفیت فیلم باربی با بازی مارگو رابی

ابراز علاقه کیلیان مورفی برای بازی در نقش کن در باربی 2

باربی به عنوان یک فیلم تابستانی آشکارتر از اوپنهایمر است

مهم ترین دلایلی که باربی را از اوپنهایمر بهتر می کند
5 دلیل که باربی از اوپنهایمر بهتر است

تمام زیبایی‌شناسی باربی، تابستان را فریاد می‌زند. شن‌های صورتی در ساحل مالیبو، این فیلم را به یک فیلم پرفروش تابستانی تبدیل می‌کند. اوپنهایمر به عنوان یک فیلم بیوگرافی متراکم و غنی، تجربه‌ای متفکرانه است که برای پاییز یا زمستان مناسب‌تر به نظر می‌رسد، زمانی که می‌توان در مورد نوشیدنی‌های گرم بحث‌های طولانی داشت.

در حالی که باربی با مقدار مشخصی از اجزای تابستانی در میان تمام جهت‌گیری‌های هنری پاستلی و پلاستیکی خود، انتظارات را زیر و رو می‌کند، هنوز هم حال و هوای پرفروشی دارد.

باربی یک کمدی است، اوپنهایمر یک درام است

5 دلیل که باربی از اوپنهایمر بهتر است
5 دلیل که باربی از اوپنهایمر بهتر است

باربی قطعاً پیام‌های مهمی برای به اشتراک گذاشتن دارد، اما این پیام‌ها در طول یک کمدی بی‌نظیر و خشن پخش می‌شوند، به همین دلیل است که آنها کار می‌کنند. اوپنهایمر یک درام است که به سختی در طی سه ساعت تنش را از بین می‌برد و به بررسی احساسات سنگین مانند گناه، شرم و مرگ می‌پردازد.

با بیرون رفتن از سینما، واضح است که خوش‌خلقی باربی، مثل طول سکانس موسیقی «Kenergy» یا هر زمانی که باربی و آلن عجیب روی پرده هستند، کمک می‌کند تا حتی مضامین وجودی‌تر آن طنین‌انداز شود و در عین حال، حال و هوای مثبت را حفظ کند.

بیشتر بخوانید:

موج عظیم انتقادها در رابطه با باربی کیت مک کینون

فروش میلیاردی باربی و رکورد برای گرت گروینگ

باربی یک برند گسترده‌تر و آشنا برای مردم دارد

5 دلیل که باربی از اوپنهایمر بهتر است
5 دلیل که باربی از اوپنهایمر بهتر است

مخاطبان، بدون شک در طول زندگی خود، با عروسک باربی آشنا شدند؛ حتی اگر هرگز با آن بازی نکرده باشند. بنابراین فیلم باربی دارای برند و فرنچایز گسترده‌تری بود. نه تنها طرفداران فیلم‌های باربی، بلکه هرکسی که با یک باربی بازی کرده بود، فقط کنجکاو بود که ببیند یک فیلم لایو اکشن باربی چگونه خواهد بود.

اوپنهایمر جذابیت بیشتری داشت و علاقمندان به تاریخ، طرفداران کریستوفر نولان، و افراد کنجکاو در مورد نقش آفرینی بازیگرانی که شامل کیلین مورفی، مت دیمون، رابرت داونی جونیور و امیلی بلانت بودند را به خود جلب کرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار 5 دلیل که باربی از اوپنهایمر بهتر است سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول

فیلم باربی، در چه ژانری به صورت لایو اکشن درآمده است؟

این فیلم، یک فیلم کمدی می‌باشد.

درجه و محدودیت سنی فیلم باربی، چند سال است؟

این فیلم، درجه سنی PG-13 دارد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *