زمان پخش فصل 2 جوکر سیامک انصاری ؛ بهمراه لینک دانلود فصل 1 جوکر [نیم بهاء]

یکی از جدیدترین آثار فیلیمو مسابقه جوکر با مجری‌گری سیامک انصاری می‌باشد. برای آگاهی از جزئیات مسابقه و زمان پخش فصل 2 جوکر سیامک انصاری همراه فیگار بمانید.

دانلود فصل 2 برنامه جوکر

دانلود قسمت اول فصل 2 جوکر همه کیفیت‌ها

دانلود جوکر فصل 2 قسمت 2 همه کیفیت‌ها

دانلود قسمت 3 فصل 2 جوکر همه کیفیت‌ها

دانلود قسمت 4 جوکر فصل ۱ با کیفیت 480p

دانلود قسمت 4 جوکر فصل ۱ با کیفیت 720

دانلود قسمت 4 جوکر فصل ۱ با کیفیت 1080p

دانلود قسمت 4 جوکر فصل ۱ همه کیفیت‌ها

دانلود قسمت 3 جوکر فصل ۱ با کیفیت 480p

دانلود قسمت 2 جوکر فصل ۱ با کیفیت 480p

دانلود قسمت 1 جوکر فصل ۱ با کیفیت 480p

مسابقه جوکر سیامک انصاری یک رئالیتی شوی ایرانی جدید است که از فیلیمو پخش می‌شود. در برنامه رئالیتی شو جوکر شرکت کننده‌ها باید تلاش کنند یکدیگر را بخندانند، اما خودشان نخندند.

برنامه جوکر ایرانی در 16 ساعت اولیه انتشارش به رکورد 10 میلیون و 249 هزار و 380 دقیقه تماشا رسید. سیامک انصاری که مجری و میزبان مسابقه جوکر است چندی پیش نیز با حضور گسترده در تبلیغات خبرساز شد.

زمان پخش فصل 2 جوکر سیامک انصاری

به همراه اسامی شرکت کنندگان

فهرست مطالبی که در ادامه نوشتار زمان پخش فصل 2 جوکر سیامک انصاری خواهید خواند به شرح زیر است:

دانلود قسمت چهارم جوکر
تاریخ شروع فصل 2 جوکر

برنامه رئالیتی شو جوکر از روی یک برنامه‌ ژاپنی از کمدینی اهل ژاپن به نام هیتوشی ماتسوموتو (Hitoshi Matsumoto) ساخته شده است. البته ناگفته نماند که ماتسوموتو نیز مسابقه جذابش را با الهام از برنامه معروف Big Brother ساخت. جهت فهمیدن تاریخ شروع فصل 2 جوکر باید کمی صبر کنیم.

به محض مشخض شدن تاریخ شروع فصل 2 جوکر حتما همین نوشتار با عنوان زمان پخش فصل 2 جوکر سیامک انصاری به روز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش برنامه جوکر سیامک انصاری
زمان پخش فصل 2 برنامه جوکر سیامک انصاری, فصل دوم برنامه جوکر

زمان پخش فصل 2 جوکر

مسابقه ماتسوموتو به دیگر کشورها نیز راه یافت و با نام Last One Laughing یا «آخرین نفری که می‌خنده» ساخته شد. اکنون جوکر ایرانی نیز با ساختاری مشابه همین مسابقه و به کارگردانی حامد میرفتاحی در ایران و برای شبکه نمایش خانگی تولید شده است.

پخش برنامه جوکر از تاریخ 6 آذر ماه در پلتفرم فیلیمو آغاز شد. این برنامه هر هفته شنبه‌ها ساعت 8 صبح پخش می‌شود. جوکر برنامه ای متفاوت است که از این پس روزهای دوشنبه ساعت 8 صبح از پلتفرم فیلیمو در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد. زمان پخش فصل ۲ جوکر به شکل دقیق در روزهای آتی به اطلاع شما همراهان عزیز خواهد رسید. در ادامه نوشتار زمان پخش فصل 2 جوکر سیامک انصاری همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

ساختار برنامه جوکر ایرانی

برنامه رئالیتی شو جوکر, برنامه جوکر ایرانی, مسابقه جوکر, تاریخ پخش فصل دوم جوکر, روز پخش برنامه جوکر, روز پخش جوکر سیامک انصاری
برنامه رئالیتی شو جوکر, برنامه جوکر ایرانی, مسابقه جوکر, تاریخ پخش فصل دوم جوکر, روز پخش برنامه جوکر, روز پخش جوکر سیامک انصاری

در هر فصل این مسابقه هشت نفر از کمدین‌ها یا بازیگران معروف به میزبانی سیامک انصاری در مکان مخصوص این برنامه دور یکدیگر جمع می‌شوند. آن‌ها در مدت شش ساعت باید تلاش کنند تا یکدیگر را بخندانند. اما قسمت سخت ماجرا اینجاست که اگر خودشان بخندد یا لبخندی بزند، برای اولین بار یک کارت زرد دریافت می‌کند و اگر برای بار دوم تکرار شود، از مسابقه حذف می‌شود. در ادامه نوشتار زمان پخش فصل 2 جوکر سیامک انصاری همراه ما باشید.


بیشتر بخوانید:


به هر شرکت کننده در ابتدای ورودش به مسابقه کیفی داده می‌شود که در آن 12 میلیون و 500 هزار تومان وجود دارد. هر کدام از شرکت کننده‌ها که ببازد، این کیف را از دست می‌دهد و باید مسابقه را ترک می‌کند. در ادامه نوشتار زمان پخش فصل 2 جوکر سیامک انصاری همراه ما باشید.


بیشتر بخوانید:


در این برنامه شرکت کنندگانی نیز با نام «زامبی» و با یک کیف 50 میلیون تومانی وارد مسابقه می‌شوند. شرکت کنندگان زامبی از یک امتیاز ویژه برخوردارند و آن این است که می‌توانند بخندند.


بیشتر بخوانید:


آخرین نفری که بخندد، در پایان برنده 150 میلیون تومان می‌شود. البته در قسمت اول این مسابقه سیامک انصاری توضیح می‌دهد که هر کدام از شرکت‌کننده‌ها اگر مایل بودند می‌توانند مبلغی که برنده می‌شوند را صرف کمک به ساخت مدرسه در مناطق محروم کنند.


بیشتر بخوانید:


در محل برگزاری این مسابقه اتاقی وجود دارد به نام «اونجا» که با اجازه از میزبان برنامه یعنی سیامک انصاری، شرکت کنندگان می‌توانند وارد آن شوند و از وسایلی که به آن‌ها برای خنداندن دیگران کمک می‌کنند استفاده نمایند. در ادامه نوشتار زمان پخش فصل 2 جوکر سیامک انصاری همراه ما باشید.


بیشتر بخوانید:


شرکت کنندگان فصل 2 مسابقه جوکر

دانلود فصل 2 جوکر, دانلود قسمت 1 فصل 2 جوکر, دانلود قسمت دوم فصل 2 جوکر, دانلود قسمت سوم فصل 2 جوکر, برنامه رئالیتی شو جوکر, برنامه جوکر ایرانی, مسابقه جوکر, تاریخ پخش فصل دوم جوکر, روز پخش برنامه جوکر, روز پخش جوکر سیامک انصاری
مهمانان فصل دوم برنامه جوکر
  • ایمان صفا
  • وحید آقاپور
  • هومن برق‌نورد
  • شهرام قائدی
  • سپند امیرسلیمانی
  • عباس جمشیدی
  • بهنام تشکر
  • آرش نوذری

فصل اول رئالیتی شوی جوکر به کارگردانی احسان علیخانی و حامد میرفتاحی روز دوشنبه 28 آذرماه درحالی به پایان رسید که مهمانان فصل دوم آن نیز مشخص شد. جوکر به میزبانی سیامک انصاری، متفاوت‌ترین مسابقه در نمایش خانگی است که تهیه‌کنندگان اجرایی آن امیرحسین بزرگ‌زادگان و محسن نجفی سولاری می‌باشند.

عباس جمشیدی
عباس جمشیدی

در فصل دوم برنامه جوکر، وحید آقاپور بازیگر طناز برنامه ممیزی به همراه ایمان صفا که این روزها در سریال نیسان آبی نقش آفرینی می‌کند حضور داشته و مهمانان فصل دوم برنامه جوکر به شکل کامل به مرور در همین مقاله معرفی خواهند شد؛ همانطور که در ادامه این نوشتار می‌توانید از بازیگران معرفی شده تا کنون اطلاعات کامل کسب کنید.


فصل دوم جوکر

بیشتر بخوانید:


زمان پخش فصل 2 برنامه جوکر سیامک انصاری, فصل دوم برنامه جوکر, دانلود فصل 2 جوکر, دانلود قسمت 1 فصل 2 جوکر, دانلود قسمت دوم فصل 2 جوکر, دانلود قسمت سوم فصل 2 جوکر, برنامه رئالیتی شو جوکر, برنامه جوکر ایرانی, مسابقه جوکر, تاریخ پخش فصل دوم جوکر, روز پخش برنامه جوکر, روز پخش جوکر سیامک انصاری
زمان پخش فصل 2 برنامه جوکر سیامک انصاری, فصل دوم برنامه جوکر

در ویدئویی که از شرکت کنندگان فصل 2 جوکر رونمایی شد وحید آقاپور از احتمال برنده شدن خود گفت و ایمان صفا هم به اعتماد به نفس کامل خود را برنده نهایی اعلام کرد و گفت که جایزه را برای او کنار بگذارند. در ادامه نوشتار زمان پخش فصل 2 جوکر سیامک انصاری همراه ما باشید.


بیشتر بخوانید:


هومن برق نورد در فصل 2 جوکر, مهمانان فصل دوم برنامه جوکر
هومن برق نورد در فصل 2 جوکر, مهمانان فصل دوم برنامه جوکر

هومن برق‌نورد و شهرام قائدی، مهمانان دیگر فصل دوم جوکر هستند. همان‌طور که مشخص شده است، در فصل دوم جوکر قرار است شاهد حضور هومن برق‌نورد و شهرام قائدی در کنار هم باشیم. در ادامه نوشتار زمان پخش فصل 2 جوکر سیامک انصاری همراه ما باشید.

شهرام قائدی در فصل 2 جوکر
شهرام قائدی در فصل 2 جوکر, مهمانان فصل دوم برنامه جوکر

سپند امیرسلیمانی با وجود شخصیت شیرینی که دارد می‌گوید چون قانون بازی این است که نباید خندید، اخم کرده. رقباش را هم تهدید کرده است که «لهتون می‌کنم!». در مقابل، عباس جمشیدی می‌گوید قطعا بخندترین آدم گروه است. چون وقت‌هایی که قصد خندیدن ندارد هم چهره‌ش جوریست که انگار دارد می‌خندد!

لیست مهمانان فصل 2 جوکر
بهنام تشکر, لیست مهمانان فصل 2 جوکر

بهنام تشکر در ادامه به لیست مهمانان فصل 2 جوکر اضافه می‌شود و اول ادعا می‌کند که «قهرمان این فصل جوکر منم.» ولی بلافاصله می‌گوید «نه بابا، نیستم. خالی بستم!». در ادامه آرش نوذری هم جای اینکه بگوید دوست دارد با چه کسی هم‌گروه باشد، می‌گوید که دوست ندارد مهران غفوریان هم‌گروهش باشد، چون می‌تواند آدم را خیلی راحت بخنداند.

لیست مهمانان فصل 2 جوکر
آرش نوروزی, لیست مهمانان فصل 2 جوکر

دانلود فصل 2 برنامه جوکر

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار زمان پخش فصل 2 برنامه جوکر سیامک انصاری سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *