اسپین آف سریال Money Heist با تمرکز بر شخصیت برلین !

اسپین آف درام جنایی معروف Money Heist که بر شخصیت برلین تمرکز دارد در نتفلیکس در دست ساخت است و قرار است در سال 2023 اکران شود. با نوشتار اسپین آف سریال Money Heist همرا فیگار بمانید.

نتفلیکس سفارش ساخت یک سریال اسپین آف از Money Heist درباره شخصیت برلین را داده است. درام جنایی اسپانیایی (بهترین فیلم های اسپانیایی و بهترین سریال های اسپانیایی 2021 بهترین فیلم های جنایی و معمایی 2022) داستان گروهی از دزدان احتمالی را روایت می‌کند که توسط یک مغز متفکر مرموز به نام “پروفسور” (آلوارو مورته) گرد هم آمده اند.

اسپین آف سریال Money Heist با تمرکز بر شخصیت برلین !

مقاله‌هایی که در ادامه برای شما لیست شده‌اند، فهرستی از جستارهای فیگار، در رابطه با سریال بی‌نظیر Money Heist (باهوش‌ترین شخصیت‌های سریال مانی هیست) هستند،‌ که توسط تیم تحریریه فیگار برای شما تهیه شده‌اند:

برلین در اسپن آف مانی هیست
اسپین آف سریال Money Heist, برلین در اسپن آف مانی هیست

بازیگر پدرو آلونسو در نقش “برلین”، یک دزد جواهرات که به بیماری لاعلاجی مبتلا بود با هویت واقعی آندرس د فونولوسا، است. این طرح شامل گروهی از تبهکاران است که هر کدام دارای مجموعه ای از مهارت‌ها هستند و در تلاشی جاه‌طلبانه برای سرقت صدها میلیون یورو از ضرابخانه سلطنتی اسپانیا شرکت می‌کنند.

حقوق سریال Money Heist توسط نتفلیکس در سال 2017 از شبکه اسپانیایی Antena 3 خریداری شد. Money Heist موفقیت بزرگی در بین مخاطبان بین‌المللی بود و در سال 2018 به پربیننده‌ترین سریال خارجی زبان در پلتفرم استریم تبدیل شد.

اخیراً جایگاه خود را با سریال Squid Game (برای خواندن همه مقاله‌های سریال بازی ماهی مرکب روی لینک کلیک کنید.) عوض کرده است. در جولای 2020، تایید شد که فصل پنجم Money Heist (نقد بخش 1 فصل 5 سریال مانی هایست و پاسخ به پرسش‌های احتمالی در رابطه با پارت 2 فصل 5 سریال مانی هیست) در حال ساخت است و در دو بخش پنج قسمتی به ترتیب در 3 سپتامبر و 3 دسامبر منتشر شد.

اسپین آف از Money Heist

اسپین آف از Money Heist
برلین در اسپین آف سریال مانی هایست, اسپین آف از Money Heist

با انتشار آخرین قسمت‌های فصل پنجم Money Heist (بهترین سریال های شبیه مانی هیست) در 3 دسامبر، در حساب توییتر La Casa de Papel (عنوان اصلی اسپانیایی سریال) اعلام شد که پیش‌درآمد این سریال، برلین، در سال 2023 روی پرده‌ها خواهد رفت. بازگشت آلونسو برای ایفای مجدد نقش خود.

با مرگ قهرمانانه و فداکارانه این شخصیت در فصل دوم Money Heist، و همچنین بیماری که زندگی شخصیت را کوتاه می‌کند، شخصیت برلین یک داستان اصلی خواهد بود. هنوز هیچ اطلاعیه دیگری در رابطه با داستان و یا اینکه آیا شخصیت‌های دیگری در سریال باز خواهند گشت، اعلام نشده است.

علیرغم کمبود اطلاعات ارائه شده از تیزر، سرنخ‌های زیادی برای کمک به گمانه زنی‌ها در مورد اسپین آف جدید برلین وجود دارد. همانطور که طرفداران سریال می‌دانند، برلین یک تاریخچه خانوادگی جالب داشت. قابل توجه‌تر از هر چیزی نوع رابطه او با The Professor است، رئیس او، که در فصل دوم Money Heist نیز برادر ناتنی بودن او معلوم شد.

علاوه بر این، مارتین بروته، که با نام پالرمو نیز شناخته می‌شود، در سریال «سرقت پول» در کنار «پروفسور» و «برلین» در فلاش‌بک‌هایی ظاهر شد. در یکی از این فلاش‌بک‌ها، برلین و پالرمو بوسه‌ای را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند که می‌تواند پس‌زمینه‌ای غنی برای درام جدید فراهم کند تا بیشتر به آن بپردازد و توجیه بیشتری در مورد اینکه چرا او رابطه با تاتیانا را به پالرمو انتخاب کرده است.

دانلود فصل 5 سریال مانی هایست

برلین در اسپن آف مانی هیست

اسپین آف سریال Money Heist
اسپین آف سریال Money Heist, برلین در اسپن آف مانی هیست

با این حال، با وجود پنج قسمت باقی مانده از فصل پنجم Money Heist، شاید قسمت‌های پایانی سرنخ‌های بیشتری را در مورد داستان شخصیت مورد علاقه طرفداران قبل از اینکه خودش به صورت انفرادی شرکت کند، ارائه دهد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار اسپین آف سریال Money Heist سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *