زمان پخش دورهمی نوروز 1401 [+ساعت پخش تکرار]

سری جدید برنامه‌ی دورهمی با حضور چهره‌های محبوب، به زودی از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود. برای اطلاع از زمان پخش دورهمی نوروز 1401 همراه فیگار بمانید تا شما را از ساعت پخش دورهمی نورورز 1401 با خبر کنیم.

بر اساس جدیدترین اخبار اعلام شده ویژه برنامه نوروزی دورهمی برای پخش در ایام عید نوروز ۱۴۰۱ (سریالهای نوروزی سال 1401 ؛ جزئیات و معرفی سریال های نوروز 1401) با حضور چهره های شناخته شده از جمله هنرمندان، بازیگران، خواننده ها و قهرمانان ورزشی ساخته شده است. گفتنی است که این چهره‌های محبوب همراه هفت نفر از نزدیکان خود شامل اعضای خانواده، دوستان و همکاران خود به عنوان شرکت کننده در برنامه دورهمی حضور دارند.

زمان پخش دورهمی نوروز 1401

پخش برنامه تلویزیونی (بهترین سریال های تلویزیونی ایرانی 1400) دورهمی با اجرای مهران مدیری از ۲۷ اسفند ۱394 از شبکه نسیم آغاز شد. در چهار فصل اول این برنامه مهران مدیری در مورد یک موضوع خاص چندین استندآپ کمدی (ساعت پخش خندوانه نوروز 1401 ؛ مهمانان خندوانه نوروز 1401) اجرا می‌کرد. در ابتدا بین آیتم‌ها و در پایان و تحت عنوان حرف آخر یا کلام آخر از نگاه دیگر گفته‌ها و نمایش‌ها در این برنامه تلاش در بیان مشکلات جامعه به صورت طنز یا کنایه مانند داشت.

ساعت پخش دورهمی نوروز 1401
زمان پخش دورهمی نوروز 1401, ساعت پخش دورهمی نوروز 1401, دورهمی نوروز 1401 کی پخش میشود, دورهمی نوروز 1401 کی پخش میشه

برنامه دورهمی از نگاه مردم به عنوان بهترین برنامه در سال ۱۳۹۵ انتخاب شد. این رای‌گیری در برنامه سه ستاره که با اجرای احسان علیخانی (زمان پخش عصر جدید 1401 ؛ فصل سوم عصر جدید کی پخش میشود ؟) بود انجام شد. مهران مدیری کارگردان و مجری و طراح این برنامه هم مقام اول را در حوزه بهترین اجرا دریافت کرد.

بیشتر بخوانید:

اما فصل پنجم برنامه دورهمی با تغییر کلی نسبت به دیگر فصل‌‌ها و در قالب مسابقه تلویزیونی دورهمی برگزار شد. و حالا در سری جدید دورهمی که از برنامه های نوروزی 1401 است باز هم شکل مسابقه‌ای حفظ خواهد شد و در این سری حدود ۸۰ تیم شرکت خواهند کرد که پس از هر برنامه امتیاز تیم مشخص و در پایان مسابقات به بالاترین امتیاز جایزه ویژه اهدا خواهد شد.

زمان پخش دورهمی مهران مدیری نوروز 1401 از شنبه ۲۸ اسفند ماه 1400 هر شب ساعت ۲۱ خواهد بود. بر اساس جدول پخش سال‌های گذشته ساعت پخش تکرار دورهمی نوروز 1401 احتمالا از روز بعد ساعت 11 ظهر و 5 عصر از شبکه نسیم خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

ناصر قدیرکاشانی که تهیه کنندگی سری جدید برنامه دورهمی را بر عهده دارد، درباره‌ی جزئیات ویژه برنامه «دورهمی» گفته است: «در این فصل رویکرد تولیدکنندگان برنامه استفاده از نظرات مخاطبان برای ایجاد لحظاتی شاد و مفرح و کاملا متفاوت با فصل قبل بوده است که در این راستا برنامه با محوریت دورهمی و در کنار آن گفت وگوی مجری مهران مدیری با مهمانان ، همراه با طرح تعدادی سوال طراحی و تولید شده که این پرسش و پاسخ ها با لحظاتی شاد همراه است.»

بیشتر بخوانید:

ساعت پخش دورهمی نوروز 1401
زمان پخش دورهمی نوروز 1401, ساعت پخش دورهمی نوروز 1401, دورهمی نوروز 1401 کی پخش میشود, دورهمی نوروز 1401 کی پخش میشه

دورهمی مهران مدیری نوروز 1401

برنامه‌ی دورهمی با توجه به بازخوردهای فصل قبلی خود، دیدگاه بینندگان و همراهان خود تغییرات موثری در تولید جدید این برنامه داده و منطبق با سیاست های محتوایی رسانه ملی هدف از سوالات، ارتقای آگاهی عمومی خواهد بود.

مسابقه‌ی دورهمی در این فصل با تکیه بر تجربه گذشته،  فرم و محتوا را بهبود داده تا لحظات جذابی را برای مخاطبان خود بیافریند.

سوالات در این فصل از حالت تخصصی خارج شده و در سطح اطلاعات عموم جامعه طراحی شده که برای همه بینندگان در سراسر کشور جذاب و قابل پاسخگویی باشد و ضمن بالا بردن سطح اطلاعات عمومی، با پاسخگویی به سوالات در منزل، تماشگران از سطح معلومات خود را بسنجند.

به گفته قدیرکاشانی تا کنون بیش از ۶۰ قسمت از این فصل ضبط شده و تولید برنامه دورهمی تا پایان ۸۰ قسمت ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار زمان پخش دورهمی نوروز 1401 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *