زمان پخش نجلا نوروز 1401 ؛ سریال ویژه نوروز و رمضان 1401

سریال نجلا یک عاشقانه است که طرفداران بسیاری دارد. بزودی فصل 2 سریال نجلا روی آنتن می‌رود، برای اطلاع از زمان پخش نجلا نوروز 1401 با ما باشید.

فصل اول مجموعه‌ی تلویزیونی مناسبتی نجلا به کارگردانی خیرالله تقیانی پور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی در آبادان، شادگان و تهران ساخته شد و قسمت اول این سریال روز پنجشنبه ۱۷ مهر ماه سال ۱۳۹۹، برابر با ۲۰ صفر (اربعین حسینی)، ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

بیشتر بخوانید:

به پاس استقبال مخاطبان، فصل دوم این سریال در نوروز ۱۴۰۱ از شبکه سه پخش خواهد شد. برای آشنایی با داستان فصل دوم این مجموعه و زمان پخش سریال نجلا 2 ، همچنین ساعت پخش تکرار سریال نجلا فصل دوم همراه فیگار باشید.

زمان پخش نجلا نوروز 1401

سریال ویژه نوروز و رمضان 1401

فصل دوم مجموعه نجلا که در 4۰ قسمت ساخته خواهد شد، به بازگشت کاراکترهای داستان از کربلا و حوادثی که در این مسیر برایشان رخ می‌دهد می‌پردازد. پخش سریال نجلا فصل ۲ از اول فروردین ۱۴۰۱ آغاز می‌شود و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

ساعت پخش نجلا نوروز 1401
ساعت پخش نجلا نوروز 1401, زمان پخش نجلا نوروز 1401, زمان پخش نجلا نوروز 1401, ساعت پخش سریال نجلا

ساعت پخش نجلا نوروز 1401 ۲۰:۴۵ هر شب از شبکه سه سیما اعلام شده است. سریال نجلا تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه پیدا می‌کند. ساعت پخش تکرار سریال نجلا فصل دوم  ۱:۳۰ بامداد، ۱۰:۰۰ صبح و ۱۴:۳۰ بعد از ظهر  روز بعد خواهد بود.


بیشتر بخوانید:


مسعود کریمی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما با اشاره به زمان پخش سریال نجلا 2 که از جمله سریال های نوروز 1401 است، گفت:

سریال نجلا ۲ که یک ملودرام عاشقانه است به عنوان سریال نوروزی شبکه سه از ابتدای فروردین ۱۴۰۱ روی آنتن این شبکه خواهد رفت. با توجه به اینکه نوروز ۱۴۰۱ و ماه رمضان با یکدیگر پیوستگی دارند فصل دوم سریال «نجلا» در قالب یک مجموعه ۴۰ قسمتی تولید شده است که به مدد الهی پخش این سریال از اول فروردین سال آتی آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.


ضمن اطلاع از زمان پخش نجلا نوروز 1401 می‌توانید مطالب ذیل را نیز مطالعه نمایید:


داستان مجموعه نجلا (فصل دوم)

مجموعه تلویزیونی نجلا روایتگر زندگی دختری با نام نجلا بوده که برای جواب مثبت به پسری به نام عبد که عاشق اوست شرطی می‌گذارد. شرط نجلا برای عبد این است که در شرایط آشفته آن زمان او را از مرز رد کند و به زیارت اربعین ببرد.


بیشتر بخوانید:


حسین امیرجهانی، نویسنده این سریال، در مصاحبه‌ با رسانه‌ها اعلام کرده که قصه فصل دوم در حوالی سال‌های ۵۸ و ۵۹ روایت می‌شود. این بار داستان بر مسئله‌ی اشغال خرمشهر و به خصوص حصر آبادان تمرکز دارد. از دید امیرجهانی نویسنده نجلا، مسئله‌ی محاصره آبادان موضوعی است که کمتر بدان پرداخته شده و زیر سایه اشغال خرمشهر مانده است.


بیشتر بخوانید:


گفتنی است سریال نجلا ۲ همچنان یک داستان عاشقانه خواهد داشت که در بستر حوادث تاریخی و جذاب روایت می‌شود.

ساعت پخش نجلا نوروز 1401
ساعت پخش تکرار سریال نجلا فصل دوم, ساعت پخش فصل دوم نجلا, زمان پخش نجلا نوروز 1401

کریمی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه درباره‌ی داستان این سریال گفته است: «سریال نجلا یک داستان ملودرام عاشقانه دارد و از بازیگران و عواملی حرفه‌ای بهره گرفته است. خرده داستان‌های جذابی را در این ملودرام عاشقانه خواهیم دید که از جمله آن‌ها فرار شخصیت اصلی داستان از یک زندان است.


بیشتر بخوانید:


داستان این سریال از قبل از جنگ تحمیلی شروع می‌شود و لوکیشن‌های تصویربرداری این مجموعه در این یک سال در ایران و خارج از کشور است که بخش‌های خارج از ایران شامل نجف، عراق و کربلا می‌شود.»

ابتدا قرار بود فصل دوم سریال نجلا 30 قسمت باشد، اما درنهایت با 40 قسمت پرونده سریال بسته شد. فیلمبرداری فصل دوم مجموعه نجلا از تیرماه 1400 آغاز شد.


ضمن اطلاع از زمان پخش نجلا نوروز 1401 می‌توانید مطالب ذیل را نیز مطالعه نمایید:


فیلمبرداری‌های مربوط به تهران در فصل تابستان انجام شد و گروه برای ادامه‌ی کار از فصل پاییز به اهواز رفتند. با توجه به لوکیشن‌های متفاوت و متعدد، فیلمبرداری بین 6 تا 8 ماه زمان برده است.

خیرالله تقیانی‌پور کارگردان سریال نجلا در این باره گفت: «کیفیت را فدای شتاب‌زدگی نخواهد کرد و اثری خوب و مخاطب‌پسند به تلویزیون ارائه خواهد شد.»

اگر از طرفداران سریال‌های نوروزی سیما هستید می‌توانید با مطالعه ساعت پخش سریال زیرخاکی 3 از جزییات مجموعه نوروزی شبکه یک نیز با خبر شوید.

بازیگران سریال نجلا ۲

پس از داستان و ساعت پخش سریال نجلا می‌رسیم به معرفی بازیگران این مجموعه، نکته جالب توجه در مورد بازیگران سریال نجلا در فصل دوم این است که محیا دهقانی جایگزین سارا رسول‌زاده در نقش نجلا شده است.

ساعت پخش نجلا نوروز 1401
ساعت پخش فصل دوم نجلا, زمان پخش نجلا نوروز 1401, ساعت پخش سریال نجلا

محیا دهقانی پیش از این در مجموعه‌هایی همچون همبازی، قهر و آشتی و فصل چهارم سریال پایتخت به ایفای نقش پرداخته است. البته دهقانی با بازی در نقش سوسن در مجموعه پایتخت بیشتر شناخته شد. حالا باید منتظر بود و دید که او در نجلا چطور ظاهر خواهد شد.


بیشتر بخوانید:


بر اساس خبرهای اعلام شده پیر داغر، بازیگر لبنانی سریال مدار صفر درجه و فیلم به وقت شام، در نجلا در نقش یک عرب‌ آبادانی بازی می‎‌کند. همچنین ماری سلامه، دیگر بازیگر لبنانی که با سریال حوالی پاییز در ایران شناخته شد، در سریال نجلا فصل ۲ حضور دارد.

ساعت پخش نجلا نوروز 1401
ساعت پخش سریال نجلا, ساعت پخش فصل دوم نجلا, زمان پخش نجلا نوروز 1401

هدایت هاشمی، سیدمهرداد ضیایی، آزیتا حاجیان، حسام منظور، محیا دهقانی و ملیکا شریفی‌نیا، مصطفی ساسانی، سوگل طهماسبی، ایوب آقاخانی، مرتضی شاه‌کرم، بدرالسادات برنجانی، محسن پوشایی، حسین شفیعی، تورج فرامرزیان، وحید نفر، جمال بیات، ابراهیم گله‌دارزاده، رستا رضوی، مهدی ملاک، سیامک توده‌فلاح، اسحاق احمدپور، محسن مرادی، امیر دهلکی و سامان خلیلیان از دیگر بازیگران این سریال مناسبتی هستند.

ضمن اطلاع از ساعت پخش سریال نجلا می‌توانید به مطالب ذیل نیز رجوع نمایید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار زمان پخش نجلا نوروز 1401 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *