100 سریال برتر نتفلیکس در سال‌های 2021 + 2022 و تمام شده

در نوشتار بهترین سریال های نتفلیکس 2021 به معرفی محبوب ترین های نتفلیکس خواهیم پرداخت. در ادامه با ما و هیجان انگیزترین سریال نتفلیکس همراه بمانید.

بهترین سریال های نتفلیکس 2021

در حال حاضر، جست و جوی شبانه ما بعد از رفتن به خانه از سر کار حول دیدن سریال و فیلم پیرامون شرکتی است به نام Netflix. ما معمولاً میدانیم که هر هفته چه چیزی در Netflix منتشر میشود، زیرا دیگر فهمیده‌ایم که یکی از جدی ترین پلتفرم های نمایش فیلم و سریال همین شرکت نتفلیکس است و بس.

با این وجود اکثر شب ها، ما بی هدف در تلویزیون دنبال برنامه برای دیدن و سرگرم کردن خود می گردیم. بنابراین ما در حال حاضر لیستی از بهترین سریال نتفلیکس 2021 را جمع آوری کرده ایم تا خلاصه ای مختصر باشد که مانع از آرتروز در انگشت شست هم شود.

پلتفرم نتفلیکس از مستندهای جنایی واقعی که شب شما را پر از کابوس خواهد کرد تا اقتباس های جدید از فیلم های کلاسیک را شامل می‌شود. شاید شما بخواهید سریالی در مورد پسری گوزنی ببینید که پیرامونش کمی کشت و کشتار هم وجود دارد. تاکید می‌کنیم در این نوشتار شما را با بهترین سریال های 2021 نتفلیکس آشنا خواهیم کرد.

مقالات مکمل:

بهترین سریال های نتفلیکس 2022

جنجالی ترین سریال های تمام شده خارجی

بهترین سریالهای نتفلیکس

سریال های نتفلیکس در سال 2022 و تمام دوران

مقالات بیشتر:

بهترین سریال های نتفلیکس
بهترین سریال های نتفلیکس 2021

Netflix «نتفلیکس»، یک شرکت تولیدکننده‌ی محتوا است که امروزه نقشی مهم را در عرصه‌ی سرگرمی بازی می‌کند. این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۹۹۷ آغاز کرد و به دلیل گستردگی کارش رفته‌رفته دفاتری را در کشورهای مختلف تاسیس کرد.

نتفلیکس در این روزها خودش را به‌عنوان یک غول رسانه تثبیت کرده  و مخاطبان زیادی را  چشم انتظار سریال‌هایش قرار داده است. این شرکت که یک رقیب جدی برای دیگر کمپانی‌ها و شرکت‌های سازنده‌ی فیلم و سریال است آثارش، تمام ژانرها و سبک‌ها را دربر می‌گیرد و می‌تواند تمام سلائق را با خود همراه کند. از طرفی دیگر بعضا کیفیت آثار این شرکت به‌قدری بالا است که مخاطب، نتفلیکس را یک رقیب جدی برای هالیوود می‌داند.

سریال مار (The Serpent)

بهترین سریال های نتفلیکس 2021 , سریال های نتفلیکس 2021 , سریال نتفلیکس 2021 , سریال های نتفلیکس , نتفلیکس , سریال های 2021 نتفلیکس , بهترین سریال های 2021 نتفلیکس , بهترین فیلم و سریال های نتفلکیس 2021
بهترین سریال ها در سال 2021 نتفلیکس
  • کارگردان: هانس هرباتز و تام شنک لند
  • نویسنده: ریچار وارلو و تابی فاینالی
  • بازیگران: طاهر رحیم، بیلی هوله، جنا کولمن و الی بامبر

این سریال از آن دسته درام های تلویزیونی است که بر اساس واقعیت شکل گرفته. گرچه تولیدکنندگان آن اذعان کرده‌اند دیالوگ‌ها و جزئیات فیلم کاملا تخیلی است، اما با تماشای این سریال به دنیای واقعیِ یک تبهکار بین‌المللی وارد خواهید شد.

روایت فیلم ساده و یکدست است و به صورت موازی داستان سرقت‌های دزد و قاتل تایلندی؛ چارلز صبهراج را در کنار نحوه‌ی دستگیری‌اش به تصویر می‌کشد. یکی از بهترین سریال ها در سال 2021 نتفلیکس که باید ببینید و از دیدنش لذت ببرید همین سریال است.

All of Us Are Dead

سریال های نتفلیکس , نتفلیکس , سریال های 2021 نتفلیکس , بهترین سریال های 2021 نتفلیکس , بهترین فیلم و سریال های نتفلکیس 2021
سریال های 2021 نتفلیکس
  • ژانر: ترسناک، زامبی
  • کارگردان: لی جی کیو و کیم نام-سو (Kim Nam-Su)
  • نویسنده: چون سونگ-ایل (Chun Sung-il)
  • کشور سازنده: کره جنوبی

شبکه نتفلیکس، در پی شکل دهی و فرم دهی تازه‌ای از ژانر فیلم‌های زامبی کره‌ای، اعلام کرده است که می‌خواهد سریالی بسازد با نام همه ما مرده‌ایم، به اقتباس از وبتون معروف Now At Our School را دارد. اگر به انیمیشن علاقه دارید پیشنهاد می‌شود بهترین انیمیشن های ۲۰۲۱ را از دست ندهید.

داستان سریال، به عنوان سریالی که در نتفلیکس شکل خواهد گرفت در رابطه با گروهی از دانش‌آموزان دبیرستانی است که وقتی در مدرسه گیر می‌افتند، با وضعیت بحرانی شدیدی مواجه می‌شوند، درحالی‌که یک ویروس زامبی نیز مثل یک آتش پرقدرت به سرعت در حال انتشار است. این وبتون در کره موفق بوده است و هم‌چنین در کشورهایی مثل اندونزی، تایلند، و تایوان هم با استقبال خوبی مواجه شده است.

Selena: The Series

بهترین سریال های نتفلیکس 2021 , سریال های نتفلیکس 2021 , سریال نتفلیکس 2021
بهترین سریال های سال 2021 نتفلیکس
  • کارگردان: هیرومی کاماتا و کاتینا مدینا
  • نویسنده: پاملا گارسیا، جسیکا لوپز و ادی سرانو

در فهرست بهترین سریال های نتفلیکس 2021 حتما به این سریال باید توجه ویژه ای شود. به طور خاص به موانع و مشکلات سلنا کوئینتانیلا در مسیر فعالیت هنری اش می‌پردازد و لحظات کلیدی زندگی او را به تصویر کشیده است. کار تولید این سریال در سال 2020 آغاز شد اما به علت شیوع پاندمی به تعویق افتاد و حال شما می‌توانید آن را به عنوان یکی از بهترین فیلم و سریال های نتفلکیس 2021 بدانید.

بیشتر بخوانید:

The Irregulars

سریال های نتفلیکس , نتفلیکس , سریال های 2021 نتفلیکس , بهترین سریال های 2021 نتفلیکس , بهترین فیلم و سریال های نتفلکیس 2021
بهترین سریال های 2021 نتفلیکس
  • ژانر: جنایی، درام و فانتزی
  • کارگردان: جاس اگنو، جانی الن و ورونیکا توفیلسکا
  • نویسنده: تام بیدول و سارا سیموندز

سریال The Irregulars که از مارس 2021 پخشش آغاز شده، از بهترین سریال‌ های نتفلیکس در ژانر جنایی می‌باشد. در واقع The Irregulars یک اثر اقتباسی از داستان‌های معروف شرلوک هولمز محسوب می‌شود.

سریال The Irregulars روایتگر زندگی چند جوان ماجراجو در لندن عصر ویکتوریایی‌ست. این گروه از جوانان به سرکردگی فردی به نام Bea با بازی درخشان تادئا گراهام ناخواسته وارد معمای جنایی عجیب و غریبی می‌شوند که  حال و هوای ماورایی دارد. از بهترین سریال های نتفلیکس 2021 که دیدنش خالی از لطف نیست.

بیشتر بخوانید:

Angry Birds: Summer Madness

بهترین سریال های نتفلیکس 2021 , سریال های نتفلیکس 2021 , سریال نتفلیکس 2021
بهترین سریالهای 2021 نتفلیکس

انیمیشن پر طرفدار و محبوب پرندگان خشمگین سر از تلویزیون در آورده و نتفلیکس سفارش ساخت سریال این انیمیشن که جزو پرطرفدارترین مینی سریال های خارجی است، را تحت عنوان Angry Birds: Summer Madness  براساس دنیای برجسته پرندگان خشمگین داده است. این انیمیشن سریالی به عنوان یکی از بهترین انیمیشن های سریالی و البته یکی از بهترین سریال های نتفلیکس 2021 جای خود را در بین این لیست باز کرده است.

سریال میراث جوپیتر (Jupiter’s Legacy)

سریال های نتفلیکس , نتفلیکس , سریال های 2021 نتفلیکس , بهترین سریال های 2021 نتفلیکس , بهترین فیلم و سریال های نتفلکیس 2021
بهترین سریال های 2021 نتفلیکس
  • کارگردان: شارلوت برندستون، کریستوفر برن
  • بازیگران: جاش دوهامل، بن دنیلز، لسلی بیب
  • طراح لباس: لیز وولف
  • طراح صحنه: جفری ملوین

یکی از موردانتظارترین آثار در فهرست بهترین فیلم و سریال های نتفلیکس 2021 سریال ابرقهرمانی Jupiter’s Legacy است که طبیعتا دوستداران بهترین فیلم ها و سریال های ابرقهرمانی ۲۰۲۱ و یا بهترین سریال های مارول و دی سی از آن استقبال خواهند کرد.

به عنوان یکی از بهترین سریال های 2021 داستان این سریال از دهه 30 میلادی آغاز میشود و طی آن گروهی با به دست آوردن قدرت هایی خاص به اولین ابرقهرمان های جهان بدل می شوند. این سریال داستان چندین نسل از یک خانواده ابرقهرمان را دنبال می کند که تمرکز اصلی روی خانواده سمپسون است.

شاید سریال میراث ژوپیتر حرف خیلی جدیدی از نظر مفهوم و داستان به دنیای رنگارنگ ابرقهرمان‌ها چیز خاصی اضافه نکند. اما تماشای آن خالی از لطف نیست. قطعاً اگر این سریال پنج سال پیش ساخته و پخش می‌شد جایگاه بسیار بالاتری در لیست سریال‌های ریز و درشت به دست می‌آورد.

در سال‌های اخیر به قدری دنیای سریال حرفه‌ای عمل کرده است که به چشم آمدن بین تولیدات موفق متعدد کاری بس دشوار است. در ادامه می‌توانید برای آگاهی بیشتر از این سریال ابرقهرمانی هیجان انگیز به صفحه نقد سریال Jupiters Legacy (میراث ژوپیتر 2021) مراجعه کنید.

Lupin

بهترین سریال های نتفلیکس 2021 , سریال های نتفلیکس 2021 , سریال نتفلیکس 2021
جدیدترین سریال های 2021 نتفلیکس
  • نویسنده: جین دنیل، فرناندز کوندز و ریچار مریزی
  • کارگردان: لوییس لترریر، هیوگو گیلین، لودویک برنارد و مارسلا سید
  • بازیگران: عمر سی، لودیوین سگنیر، هرو پیر و سوفیان گراب

سریال Lupin اقتباسی آزاد از داستان آرسن لوپن می‌باشد. داستان این سریال روایتگر زندگی جوان مهاجری به نام آسانه دیوپ با بازی عمر سی است. این جوان به اشتباه توسط کارفرمایش به عنوان دزد معرفی می‌شود، و مدتی را در زندان می‌گذراند.

پس از آزادی با فرورفتن در نقش دزد نجیب‌زاده (آرسن لوپن) سعی دارد از کارفرمایش انتقام بگیرد. برای خواندن مطالب بیشتر و اگاهی از ساختار این سریال هیجان انگیز می‌توانید با مراجعه به صفحه نقد سریال لوپن (Lupin) : دزدی نجیب‌زاده و کلیشه‌ای اما درخشان اطلاعات خود را کامل کنید.

سریال بهتره با ساول تماس بگیری (Better Call Saul)

سریال های نتفلیکس , نتفلیکس , سریال های 2021 نتفلیکس , بهترین سریال های 2021 نتفلیکس , بهترین فیلم و سریال های نتفلکیس 2021
بهترین سریال های 2021 نتفلیکس
  • ژانر: جنایی، درام
  • کارگردان:  آرتور آلبرت (Arthur Albert)

سریال بهتره با ساول تماس بگیری، سریالی آمریکایی است که اسپین‌آف سریال بریکینگ بد محسوب می‌شود. در واقع داستان سریال درمورد وکیلی به اسم ساول گودمن است که در سریال Breaking Bad حضور داشت.

این سریال که یکی از بهترین سریال های خارجی جدید است، روایت زندگی و اتفاقاتی است که برای این وکیل دوست‌داشتنی و شیاد افتاده و در طول مجموعه به شخصیت ساول گودمن پرداخته می‌شود. در این سریال، گودمن برای گرفتن پرونده‌های مختلف تلاش می‌کند تا بتواند پول زیادی به جیب بزند و از رقبای خود پیشی بگیرد اما در این حین درگیر ماجراهای مختلفی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

Castlevania

بهترین سریال های نتفلیکس 2021 , سریال های نتفلیکس 2021 , سریال نتفلیکس 2021
بهترین سریال های نتفلیکس 2021

کسلوانیا از موفق ترین و تحسین شده ترین سریال های نتفلیکس است که در فهرست بهترین فیلم و سریال های نتفلیکس 2021 ما هم جای خودش را ثبت کرده است. طبعا دوستداران بهترین انیمه های تاریخ از این انیمه محبوب استقبال خواهند کرد. در ادامه اگر به انیمه خیلی علاقه دارید می‌توانید با مراجعه به صفحات بهترین انیمه های ژاپنی و بهترین انیمه های چینی و یا حتی بهترین انیمه های شیطانی و انتخاب انیمه مورد علاقه خود بهترین لحظات را سپری کنید.

Bridgerton

سریال های نتفلیکس , نتفلیکس , سریال های 2021 نتفلیکس , بهترین سریال های 2021 نتفلیکس , بهترین فیلم و سریال های نتفلکیس 2021
بهترین سریال های 2021 نتفلیکس
  • ژانر: درام
  • روایت شده توسط: جولی اندروز
  • کشور مبدا: ایالات متحده
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • تهیه‌کننده اجرایی: شوندا ریمز

درام جسورانه‌ی Bridgerton در ژانر عاشقانه – رومانتیک بهترین سریال Netflix در این روزهاست. داستان خانواده‌ی بریجرتون در یک بستر تاریخی روایت می‌شود و بیشتر یادآور داستان‌های رمانتیک تاریخی است. سریال Bridgerton از رمانی به همین نام به نویسندگی جولیا کوین اقتباس شده است. فیلمنامه‌ی دقیق، طراحی لباس و دکور شاد و رنگارنگ، در کنار لحظات بازگوشانه‌ی داستان تا به اینجای کار طرفداران درام‌های عاشقانه تاریخی را راضی نگه داشته است.

بیشتر بخوانید:

Lost in Space

بهترین سریال های نتفلیکس 2021 , سریال های نتفلیکس 2021 , سریال نتفلیکس 2021
بهترین سریال های نتفلیکس 2021
  • ژانر: علمی و تخیلی
  • کارگردان: سم مک کوردی
  • کشور سازنده: آمریکا

یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های علمی تخیلی نتفلیکس به پایان خود نزدیک می‌شود. اگر طرفدار مارول هستید اوضاع به کلی متفاوت است. در سال 2021 مارول با دست پر آمده است. بلک ویدو در کنار مینی سریال لوکی 2021 و سریال وانداویژن آثار خوبی برای دنبال کردن هستند. گمشده در فضا، داستان خانواده رابینسون است که همراه با افراد دیگر در مکانی ناشناخته در فضا فرود می‌آیند و خود را در معرض مشکلات گوناگون می‌یابند.

Love, Death, & Robots

سریال های نتفلیکس , نتفلیکس , سریال های 2021 نتفلیکس , بهترین سریال های 2021 نتفلیکس , بهترین فیلم و سریال های نتفلکیس 2021
بهترین سریال های 2021 نتفلیکس

یکی از محبوب ترین و بهترین سریال های انیمیشنی 2021 همین انیمیشن است. عشق، مرگ و ربات ها یکی از موفق ترین انیمیشن های سریالی نتفلیکس است. این مجموعه توسط جاشوا دون، دیوید فینچر، جنیفر میلر و تیم میلر ساخته شده است و هر قسمت توسط تیم های مختلفی تولید شده است.

در ضمن شما علاقه مندان به این سریال می‌توانید با رفتن به صفحه نقد فصل دوم سریال عشق مرگ و ربات ها از کلیت فصل دوم این سریال غریب آگاه شوید.

Lucifer

بهترین سریال های نتفلیکس 2021 , سریال های نتفلیکس 2021 , سریال نتفلیکس 2021
بهترین سریال 2021 نتفلیکس

اگر طرفدار پر و پا قرص اثار اقتباس شده از انواع کامیک بوک هستید، سریال لوسیفر انتظارات شما را برآورده نخواهد کرد. این مجموعه بیشتر یادآور سریال‌های تلویزیونی سال‌های 2000 الی 2010 است؛ پیش از آنکه سریال به پدیده قابل بحثی تبدیل شود و آثار شاخص تلویزیونی به فرار از زندان، 24 و لاست Lost محدود می‌شد.

فضای این سریال، کاراکترها، داستان اصلی و حتی فیلمبرداری و کارگردانی هنری آن زیاد نوآورانه و تک نیستند. با معیارهای سریال‌سازی امروز – که سال 2021 باشد – سریال لوسیفر زیاد بدیع نیست و ماندگار نخواهد بود. اما می‌تواند جزو یکی از بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021 باشد. اگر می‌خواهید در رابطه با این سریال خاص بیشتر بدانید می‌توانید به صفحه نقد سریال لوسیفر Lucifer بروید.

The Witcher

سریال های نتفلیکس , نتفلیکس , سریال های 2021 نتفلیکس , بهترین سریال های 2021 نتفلیکس , بهترین فیلم و سریال های نتفلکیس 2021
بهترین سریال های 2021 نتفلیکس
  • ژانر: درام، اکشن، ماجراجویی
  • کارگردان: لورن اشمیت (Lauren Schmidt)
  • کشور سازنده: آمریکا

انتظار می‌رود که در فصل دوم سریال ویچر داستان‌های متعددی از کتاب‌های مختلف ویچر برداشته شود، درست مثل چیزی که در چند قسمت اول دیده شد. هیسریچ در مصاحبه‌ای با دیجیتال اسپای بیشتر در این رابطه صحبت کرد و وعده یک فصل دوم هیجان‌انگیزتر را داد. سریال ویچر یک داستان حماسی از سرنوشت و خانواده را روایت می‌کند. گرالت یک شکارچی هیولای تنهاست که تلاش می‌کند تا جایگاه خود را در دنیایی پیدا کند که از هیولاهای درونش بی‌رحم‌تر است.

اما سرنوشت او را به سمت جادوگر‌ی قدرتمند (ینفر) و شاهزاده خانمی جوان (سیری) با یک راز بسیار خطرناک می‌کشاند، این سه باید یاد بگیرند تا با یکدیگر از این سرزمینی که هر روز خطرناک‌تر می‌شود عبور کنند.

بیشتر بخوانید:

Money Heist

بهترین سریال های نتفلیکس 2021 , سریال های نتفلیکس 2021 , سریال نتفلیکس 2021
بهترین سریال های نتفلیکس 2021

سریال Money Heist یا به زبان اسپانیای Casa del Papel (خانه‌ی اسکناس) موفق‌ترین سریال دزد و پلیسی نتفلیکس و جهان است. فیلم‌نامه‌ی این سریال طی چند فصل، به صورت شگفت انگیزی پرده از هوشمندانه‌ترین سرقتی که تا به حال دیده‌اید برمی‌دارد. داستانی که هنوز ادامه دارد و طرفداران سریال منتظر رسیدن فصل جدید آن هستند. برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه نقد سریال Money Heist (خانه کاغذی) : فصل پنجم ارزش دیدن دارد؟ مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:

نقد بخش اول فصل 5 سریال Money Heist

بهترین سریال های شبیه سریال مانی هیست 

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین سریال های نتفلیکس 2021 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

بهترین سریال های نتفلیکس 2021


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *