بیوگرافی باران خوش اندام همسر سابق امیرحسین صدیق : زندگی شخصی، شایعات و حقایق پنهان

باران خوش اندام، همسر امیرحسین صدیق که خبر جداییشان را اعلام کرده بود. مجدد ازدواج کرد! با بیوگرافی باران خوش اندام همراه فیگار بمانید.

باران خوش اندام کیست ؟ باران خوش اندام همسر سابق امیرحسین صدیق که روز گذشته خبر جدایی خود رو اعلام کرد. امروز با انتشار عکسهایی خبر از ازدواج مجدد خود را داد و نوشت:

شروعی دوباره..
برای شما که از جدایی بنده و اقای صدیق عزیز آگاه نبودید، ودر سکوت خبری زندگی و جدایی رو گذروندیم، شاید کار بنده شبیه عجله کردن باشد، اما بنده هم سهم خودم طولانی در غار تنهایی و سکوت بودم. و دفن شدم. اکنون دومرتبه سر از خاک بیرون نهادم و شدم آنی که هستم.. با شروعی دوباره

بیوگرافی باران خوش اندام

زندگی نامه باران خوش اندام

بیوگرافی باران خوش اندام

 

باران خوش اندام، هنرمند و شاعر ایرانی، در تاریخ ۳۰ شهریور ماه دهه پنجاه در شهر تهران به دنیا آمد. از دوران کودکی، علاقه زیادی به شعر و هنر در او مشاهده می‌شد و با حمایت خانواده، او به این دو حوزه مشغول شد. فعالیت باران خوش اندام در زمینه شعر و دکلمه است و آثار او در فضای مجازی و رسانه‌ها با استقبال خوبی روبرو شده است.

اطلاعات کلی باران خوش اندام

بیوگرافی باران خوش اندام

  • تاریخ تولد: 1352
  • محل تولد: در تهران
  • اصالت: کرد کورمانج خراسان
  • نام همسر: همسر سابق امیرحسین صدیق
  • حرفه: شاعر، تصنیف سرا
  • سال فعالیت: 1392 تاکنون
  • فرزندان: ندارد

زندگی خصوصی باران خوش اندام

بیوگرافی باران خوش اندام
بیوگرافی باران خوش اندام

باران خوش اندام و همسرش فرامرز صدیق بازیگر و مجری تلویزیون در سال 1397 ازدواج کردند. این دو هنرمند به طور اتفاقی در فضای مجازی آشنا شدند و به سرعت به یکدیگر علاقه‌مند شدند. باران خوش اندام در صفحه اینستاگرام خود، شعرها و دکلمه‌هایی با مضامین عاشقانه و لطیف را منتشر می‌کند که نشان از روحیه‌ی شاعرانه و عاشقانه‌اش دارد.

باران خوش اندام در یک ویدئو توضیح داده است که از یک سال گذشته او و امیرحسین صدیق جدا شده‌اند و از مهاجرت خود و ازدواج مجدد خود خبر داده است. همچنین او در یک استوری اینستاگرام، اعلام کرده که نام خود را به “نها خوش اندام” تغییر داده است. خوش‌اندام با مرتضی خلیلی ازدواج کرده است که در آمریکا زندگی می‌کند.

امیرحسین صدیق در سن ۴۶ سالگی و باران خوش اندام در سن ۴۵ سالگی در سال ۱۳۹۷ ازدواج کرده‌اند. امیرحسین صدیق در سال ۱۳۵۱ و باران خوش اندام در سال ۱۳۵۲ متولد شده‌اند.

زندگی کاری باران خوش اندام

بیوگرافی باران خوش اندام
بیوگرافی باران خوش اندام

باران خوش اندام یکی از شاعران و ترانه‌سرایان معاصر است که اشعارش به ویژه در فضای مجازی، به خصوص در اینستاگرام، پراکنده می‌شود. او با این شعرها شهرت خاصی کسب کرده است. در یکی از پست‌های اینستاگرام خود، او نوشته است:

“حال دل ما خوب است… خوشایندم هست که این حالت خوب را با شما مهربانان خردمند به اشتراک بگذارم.”

جوایز و کتاب های باران خوش اندام

بیوگرافی باران خوش اندام

زندگی شغلی باران خوش اندام در صفحات مجازی می‌چرخد. او، هنرمند و شاعر ایرانی، از طریق صفحه اینستاگرام خود با مخاطبانش در ارتباط است. در حال حاضر، او بیش از ۳۵ هزار دنبال‌کننده دارد. در این صفحه، خانم خوش اندام اشعار و دکلمه‌های خود را با مخاطبان خود به اشتراک می‌گذارد. همچنین، او تصاویری از زندگی شخصی خود و همسرش، امیرحسین صدیق، را در این صفحه منتشر می‌کند.

اطلاعانی از جوایز و کتاب‌ های خوش اندام همسر سابق امیرحسین صدیق موجود نیست.

حواشی و شایعات باران خوش اندام

استوری تلخ باران خوش اندام :

استوری تلخ باران خوش اندام :

نها خوش اندام  کیست ؟ باران خوش اندام چند سال دارد ؟  باران خوش اندام که حالا نامش را تغییر داده به نها خوش اندام 50 ساله، در صفحه اینستاگرام خود نوشت که پس از سال‌ها زندگی در ایران، تصمیم گرفته به کشوری دیگر مهاجرت کند. این تصمیم برای او سخت بوده، اما احساس می‌کرده که برای رشد و پیشرفتش لازم است.

باران خوش اندام در سال ۱۳۹۷ با امیرحسین صدیق، بازیگر و مجری تلویزیون، ازدواج کردند. آن‌ها در فضای مجازی با یکدیگر آشنا شدند و سریعاً به یکدیگر علاقه‌مند شدند. باران خوش اندام در صفحه اینستاگرام خود، اشعار و دکلمه‌هایی با مضامین عاشقانه و لطیف منتشر می‌کند که نشان از روحیه شاعرانه و عاشقانه‌اش دارد.

حقایق پنهان باران خوش اندام

این روزها خبرهایی تحت عنوان  طلاق باران خوش اندام از امیر حسین صدیق و ازدواج مجدد باران خوش اندام همسر سابق امیرحسین صدیق در فضای مجازی بسیار دست به دست می‌شد. او در ماه شهریور سال ۱۴۰۲ (معادل اوت ۲۰۲۳) اعلام کرد که از سال گذشته به کشوری دیگر مهاجرت کرده و با یک ایرانی آشنا شده و ازدواج کرده است. او در رابطه با مهاجرتش نوشته است:

“در کشور جدیدم با یک ایرانی آشنا شدم و با او ازدواج کردم. من بسیار خوشحالم که در کنار همسرم زندگی جدیدی را آغاز کرده‌ام.”

همسر دوم باران خوش اندام، مرتضی خلیلی نام دارد و متولد سال ۱۳۶۳ است. او در زمینه ارزهای دیجیتال به نام کریپتوکارنسی (Cryptocurrency) فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص بیوگرافی باران خوش اندام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *