بیوگرافی محمود قربانی همسر اول گوگوش : زندگی شخصی، شایعات و حقایق پنهان

محمود قربانی مالک کاباره میامی، به عنوان بزرگترین و مهمترین کاباره ایران قبل از انقلاب است. با بیوگرافی محمود قربانی همسر اول گوگوش همراه بمانید.

محمود قربانی کیست ؟ محمود قربانی چند سال دارد ؟ محمود قربانی همسر اول گوگوش و مالک کاباره میامی قبل از انقلاب ایران بود. او در تاریخ ۲۵ آذر ۱۳۲۶ در تهران متولد شد و در دوران رژیم پهلوی فعالیت می‌کرد. نقش بزرگی در شهرت و شهره شدن خوانندگان قبل از انقلاب ایران داشت. همچنین محمود قربانی شوهر اول گوگوش و پدر کامبیز قربانی که تنها فرزند گوگوش است.

افشاگری محمود قربانی از رابطه گوگوش و رها اعتمادی و اتهام محمود قربانی به شهره صولتی از آن دسته خبرهای جنجالی ایشان بود. که با واکنش تند شهره مواجه شد!

بیوگرافی محمود قربانی همسر اول گوگوش

زندگی نامه محمود قربانی همسر اول گوگوش

بیوگرافی محمود قربانی همسر اول گوگوش
بیوگرافی محمود قربانی همسر اول گوگوش

محمود قربانی، همسر اول گوگوش صاحب بزرگ‌ترین کاباره در دوران پیش از انقلاب، نقش پررنگی در شهرت خوانندگان قدیم داشت. او در تهران در تاریخ ۲۵ آذر ۱۳۲۶ متولد شد و مالک کاباره میامی در دوران رژیم پهلوی بود.

اطلاعات کلی محمود قربانی همسر اول گوگوش

بیوگرافی محمود قربانی همسر اول گوگوش
بیوگرافی محمود قربانی همسر اول گوگوش

محل تولد: تهران

نام همسر: همسر اول محمود قریانی هایده کاشانی، همسر دوم او گوگوش

فرزندان: 1 فرزند به نام کامبیز

زندگی خصوصی محمود قربانی همسر اول گوگوش

بیوگرافی محمود قربانی همسر اول گوگوش
بیوگرافی محمود قربانی همسر اول گوگوش

محمود قربانی و همسرش گوگوش  در سال ۱۳۴۶ ازدواج کردند. او در دوران پهلوی، نه چهره معروفی بود، نه وزیر، نه دستی در اقتصاد داشت، اما از طریق ازدواج با گوگوش (فائقه آتشین)، یکی از خوانندگان مشهور پیش از انقلاب، شهرت خوبی به دست آورد. در حال حاضر، او در لس آنجلس، آمریکا زندگی می‌کند.

محمود قربانی در یک خانواده ۸ نفره در تهران به دنیا آمد. او دارای ۲ برادر و ۳ خواهر بود و پدرش، ابوالقاسم، به عنوان فروشنده زغال فعالیت می‌کرد. پدرش یک فرد ثروتمند بود و دو همسر داشت. با وجود داشتن ۶ فرزند، او تصمیم گرفت همسر جوانی برای خود انتخاب کند. بعد از تعطیلی مدرسه، محمود همراه با برادرانش در دکان زغال فروشی پدرش کار می‌کرد.

زندگی کاری محمود قربانی

بیوگرافی محمود قربانی همسر اول گوگوش
بیوگرافی محمود قربانی همسر اول گوگوش

زندگی شغلی محمود قربانی از ایتدای کودکانی تا میانسالی متفاوت بوده است. محمود قربانی، همسر اول گوگوش، یک خواننده معروف ایرانی بود. پس از اتمام تحصیلات، او به منظور ادامه تحصیل به آمریکا رفت و پس از دریافت مدرک هتلداری، به کسب و کار تجارت پرداخت. ابتدا، او با تأسیس یک پمپ بنزین به کار خود آغاز کرد و سپس به همراه برادرش به حوزه ساخت و ساز وارد شد. پس از مدتی، او اولین کاباره بزرگ ایران را با نام “کاباره میامی” تأسیس کرد. به گفته خودش، او بیشترین سهم در شهرت و معروفیت خوانندگان قبل از انقلاب را داشته است و آنان را به موفقیت رسانده است.

حواشی و شایعات محمود قربانی همسر اول گوگوش

بیوگرافی محمود قربانی همسر اول گوگوش
بیوگرافی محمود قربانی همسر اول گوگوش

محمود قربانی در صفحه اینستاگرام و حساب شخصی خود به تازگی اقدام به افشاگری هایی درباره گوگوش و خوانندگانی مانند داریوش و شهره نموده است. در این افشاگری ها، او فسادهای اخلاقی آنها را به طور جزئی مورد بررسی قرار داده است. محمود قربانی در چند سلسله فیلم و ویدئو، به موضوع خوانندگان قبل از انقلاب و زمان ازدواج گوگوش می‌پردازد و جنبه‌های مختلفی از فسادهای اخلاقی، از جمله اعتماد برداشته شده و تا عتیاد و موارد دیگر را افشا می‌کند.

محمود قربانی پس از جدایی از همسرش در سال ۱۳۴۶ (1967) با گوگوشازدواج کرد. آنها یک پسر به نام کامبیز داشتند، اما در سال ۱۳۵۱ (1972) جدا شدند.

همسر اول محمود قربانی کیست ؟ شهره کاشانی پس از جدایی، تصمیم گرفت نام خانوادگی پسرش را تغییر دهد و هیچ ارتباطی با محمود قربانی نداشته باشد. او به همراه پسرش شهرام به دبی مهاجرت کرد و تلاش کرد که شهرام را وارد صنعت خوانندگی کند. با تلاش گوگوش، آهنگ “نازی جون و دختر بندری” تولید شد و موفق شد این خواننده را به شهرت برساند.

محمود قربانی در خصوص زندگی مشترکش با گوگوش می‌گوی:

بعد از ازدواج با گوگوش، من و او به فرانسه و پاریس رفتیم و برای اجرای گوگوش در خارج از کشور، قراردادی با یک شرکت خارجی به نام آر-سی-ای (RCI) بستیم. در آن زمان، گوگوش در اوج محبوبیت خود بود و با خوانندگان مشهور دیگر رقابت نزدیکی داشت.

یک بار من در پاریس برای برنامه ریزی کاری حضور داشتم و گوگوش باید به رم می‌رفت. وقتی او به رم رسید، در آسانسور با بهروز وثوقی دیدار کرد و در آنجا اندیشه‌هایی در ذهنش شکل گرفت.

حقایق پنهان محمود قربانی همسر اول گوگوش

ازدواج زوری گوگوش با محمود قربانی از زبان گوگوش :

گوگوش درباره ازدواج با محمود قربانی می‌گوید:

“وقتی من با محمود قربانی ازدواج کردم، گزینه‌ای جز انتخاب او نداشتم. من هیچ‌گونه عشقی به محمود نداشتم و همچنان عاشق او نیستم. انتخاب محمود را به دلایلی دیگری انجام دادم. در زندگی خانوادگی خود، کنار نامادریم، راضی نبودم و از زندگی گذشته‌ام می‌خواستم فرار کنم. بنابراین، به اولین مردی که ازم خواستگاری کرد، یعنی محمود قربانی، پاسخ مثبت دادم و با او ازدواج کردم. لازم به ذکر است که محمود قربانی صاحب کاباره میامی نبود، بلکه مدیر آن بود. او برایم زحمات زیادی کشید. اولین لطفی که به من کرد، استخدام یک منیجر فرانسوی برایم بود. همچنین، با یکی از خواننده‌های آمریکایی که برنامه در میامی داشت، آشنا شدم و او به عنوان اسپانسر من درآمد. او به طور کلی گرداننده خوبی بود و بسیار در تلاش برای معروفیت من در سطح بین‌المللی بود، اما هرگز شوهر خوبی نبود. من به خاطر محمود قربانی در زندگیم بسیار رنج و سختی کشیدم و همچنین فرزندم نیز زیان‌های زیادی برد.”

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص بیوگرافی محمود قربانی همسر اول گوگوش چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


One thought on “بیوگرافی محمود قربانی همسر اول گوگوش : زندگی شخصی، شایعات و حقایق پنهان

  1. سلام من اعتقاد دارم محمود قربانی باعث پیشرفت هنری گوگوش شد و اگر محمود قربانی نبود گوگوش به جایگاه فعلی اش نمی رسید
    یا حق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *