تصادف سمند شاهین ؛ ‏تصادف شدید خودرو شاهین با سمند در بزرگراه آزادگان

تصویر دلخراش از ‏تصادف شدید خودرو شاهین با سمند در بزرگراه آزادگان در فضای مجازی پربازدید شده است. با خبر تصادف سمند شاهین همراه فیگار باشید.

در تصادف شدیدی که بین دو خودروی شاهین و سمند در بزرگراه آزادگان رخ داد خودروی سمند دچار خسارت شدیدی شد اما همچنان هیچکدام از ایربگ‌هایش عمل نکرد.

تصادف سمند شاهین

‏تصادف شدید خودرو شاهین با سمند در بزرگراه آزادگان

تصادف سمند شاهین
تصادف سمند شاهین

بیشتر بخوانید:

تصویری از تصادف شدید شاهین محصول داخلی سایپا با سمند محصول ایران  خودرو که بر روی پلتفرم پژو 405 سوار شده است، در بزرگراه آزادگان تهران منتشر شده که تفاوت ایمنی این دو مدل داخلی را نشان می دهد.

این تصویر که سمند را در حالت متلاشی شده نشان می دهد بدون شک برای قضاوت درباره ایمنی دو مدل کافی نیست، اما ستاره ایمنی بسیار بالاتر خودرو شاهین هم دلیلی فنی بر امنیت بالاتر این مدل داخلی است.

شاهین محصول شرکت خودروسازی سایپا با دارا بودن 3 ستاره ایمنی از Euro NCAP ایمن ترین خودرو ساخت داخل محسوب می شود. تاکنون هیچ خودرو ایرانی با پلتفرم ایرانی از موسسه معتبر  Euro NCAP (The European New Car Assessment Programme) سه ستاره ایمنی دریافت نکرده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تصادف سمند شاهین سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *