یوسف تیموری به بهنوش بختیاری هم رحم نکرد ؛ فیلم ترس واقعی خانم بازیگر !

یوسف تیموری بهنوش بختیاری را وسط مصاحبه ترساند، ویدیویی از لحظه‌ای ببیند که یوسف تیموری وسط مصاحبه، بهنوش بختیاری را می‌ترساند.

در مصاحبه ای یوسف تیموری بهنوش بختیاری را میترساند. در ادامه با خبر ترسیدن بهنوش بختیاری همراه فیگار بمانید.

 یوسف تیموری بهنوش بختیاری

یوسف تیموری و بهنوش بختیاری

 یوسف تیموری بهنوش بختیاری
یوسف تیموری و بهنوش بختیاری, ترساندن بهنوش بختیاری توسط یوسف تیموری

ترساندن بهنوش بختیاری توسط یوسف تیموری

ویدیویی از لحظه‌ای ببیند که یوسف تیموری وسط مصاحبه، بهنوش بختیاری را می‌ترساند.

بیوگرافی یوسف تیموری

یوسف تیموری بازیگر سینما و تلویزیون متولد 6 دی 1358 در تهران است. او دارای مدرک فوق دیپلم هنرستان صدا و سینما می باشد. او دارای مدرک فوق دیپلم هنرستان صدا و سینما می باشد.یوسف تیموری واقف در غرب تهران متولد شد، پدرش «فریدون تیموری» از گویندگان رادیو و تلویزیون ملی قبل انقلاب و مادرش خانه‌دار است. او دارای دو خواهر و یک برادر بوده و فرزند دوم خانواده می باشد.

یوسف تیموری چند سال پیش با یک خانم تایلندی به نام راپان ازدواج کرد. آشنایی این دو در کشور تایلند زمانی که هر دو از یک فروشگاه در حال خرید بلور بودند شکل گرفت و به ازدواج ختم شد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار  یوسف تیموری بهنوش بختیاری سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *