قوی ترین سیمبیوت های مارول ؛ از ونوم و کارنیج تا نال، مظهر تاریکی [+عکس]

پس از خلق لباسی جدید برای مرد عنکبوتی، یک گونه کاملاً جدید در مارول شکل گرفت. با فیگار باشید تا به قوی ترین سیمبیوت های مارول بپردازیم.

هنگامی که رندی شولر، یکی از طرفداران کمیک بوک به مارول نامه نوشت و پیشنهاد یکی از بهترین لباس های مرد عنکبوتی، لباسی کاملاً مشکی و جدید را برای مرد عنکبوتی داد، هیچ‌گاه تصور نمی‌کرد که این ایده به چه چیزی ختم خواهد شد.

قوی ترین سیمبیوت های مارول

از ونوم و کارنیج تا نال، مظهر تاریکی

شما می‌توانید فهرست قوی ترین سیمبیوت های مارول را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

قوی ترین سیمبیوت های مارول
قوی ترین سیمبیوت های مارول

پس از اینکه ساخت یک لباس سیاه برای مرد عنکبوتی توسط مارول پذیرفته شد، این ایده بارها تغییر کرد. خیلی زود ذات این لباس به یک موجود فضایی به نام ونوم که با انسان همزیستی می‌کند تغییر یافت. سپس این نژاد از موجودات فضایی رسماً با عنوان کلینتار یا سیمبیوت معرفی شده و در دنیای مارول گسترش یافتند. شما می‌توانید تا پایان این نوشتار با فیگار همراه باشید تا به معرفی قدرتمندترین سیمبیوت های مارول بپردازیم.

اسلیپر (Sleeper)

قوی ترین سیمبیوت های مارول
قوی ترین سیمبیوت های مارول, قدرتمندترین سیمبیوت های مارول

اسلیپر جدیدترین سیمبیوتی است که در کمیک‌های مارول حضور یافته است. او هفتمین فرزند ونوم است و بسیاری از توانایی های پدرش، از جمله استتار را دارد. ونوم در ابتدا چیزی از وجود یک فرزند با نام اسلیپر را به ادی براک نگفت. درواقع او از اسلیپر حراس داشت و پس از تولد اسلیپر نیز ونوم اصرار داشت که او در مرکز تحقیقاتی Alchemax تحت نظر باشد.

درحالی که اسلیپر تحت آزمایشات بود، مشخص شد که او قدرت‌های منحصر به فردی دارد. این قدرت‌ها شامل ایجاد مایعات و گازها با تاثیرات مختلف است. این مایعات و گازها می‌توانند تاثیری روانشناختی بر افراد مجاور گذاشته و وضعیت عواطف آن‌ها را تغییر دهند. پس از داستان‌هایی که منجر به جلوگیری از فرار اسلیپر شد، او تصمیم گرفت تا در کنار خانواده‌اش زندگی کند.

بیشتر بخوانید:

مانیا (Mania)

قوی ترین سیمبیوت های مارول
قوی ترین سیمبیوت های مارول, قوی ترین سیمبیوت ها در مارول

مانیا از لحاظ فنی، یک سیمبیوت مستقل نیست. درواقع او بخشی از سیمبیوت ونوم است که در نبرد از او جدا شده بود. شرکت آرارات با استفاده از این تکه ونوم، او را کلون کرد و سپس مانیا را ساخت. بدین صورت مانیا تبدیل به یکی از بهترین سیمبیوت ها در مارول شد.

مانیا به عنوان یک نسخه کلون شده از ونوم، تقریباً تمام قدرت‌های او را دارد. با این حال، تمامی این قدرت‌ها بسیار ضعیف‌تر بوده و همچنین کنترل مانیا توسط بدن میزبان، بسیار سخت‌تر از ونوم است.

بیشتر بخوانید:

اسکورن (Scorn)

قوی ترین سیمبیوت های مارول
قوی ترین سیمبیوت های مارول, برترین سیمبیوت های مارول

دومین فرزند کارنیج، اسکورن است. هنگامی که کارنیج از میزبان قدیمی خود، یک قاتل سریالی به نام کلتوس کسدی جدا شد، اسکورن به وجود آمد.

دکتر تانیس نیوز کسی است که روی اسکورن آزمایش می‌کرد. او حتی توانست از اسکورن به جای دست قطع شده‌اش استفاده کند. اما اسکورن که به هوشیاری دست یافته بود، تبدیل به یک سیمبیوت کامل شد. اسکورن که نتیجه آزمایشات بیولوژیکی و تکنولوژی زمین است، قدرت‌های ویژه‌ای نظیر توانایی ارتباط با سیستم‌های کامپیوتری دارد.

بیشتر بخوانید:

اسکریم (Scream)

قوی ترین سیمبیوت های مارول
قوی ترین سیمبیوت های مارول, برترین سیمبیوت های مارول

یکی از پنج سیمبیوت ساخته شده توسط شرکت Life Foundation، اسکریم بود. او تنها سیمبیوت در این گروه بود که تبدیل به سربازان این شرکت نشد. در عوض، او و میزبانش دونا دیگو خودشان به همزیستی رسیدند. با گذشت زمان، دونا که آمادگی همزیستی با اسکریم را نداشت، باعث تبدیل شدن او به یک سیمبیوت غیر قابل پیشبینی و شرور شد.

پس از کشته شدن دونا توسط ادی براک، اسکریم برای مدت زیادی از بدن بی‌جان دونا برای زندگی استفاده می‌کرد. در نهایت که اسکریم از اسکلت درحال تجزیه شدن دونا جدا شد، با بدن اندی بنتون، میزبان سابق مانیا پیوند خورد.

بیشتر بخوانید:

آنتی ونوم (Anti-Venom)

قوی ترین سیمبیوت های مارول
قوی ترین سیمبیوت های مارول, قدرتمندترین سیمبیوت های مارول

ادی براک پس از جدا شدن از ونوم، با مستر نگاتیو که رئیس یک باند جنایتکار بزرگ است تماس گرفت. او نیز با استفاده از بقایای ونوم در خون ادی براک، یک سیمبیوت جدید که به عنوان آنتی ونوم شناخته می‌شود را به وجود آورد. آنتی ونوم مجموعه‌ای از قدرت‌های جدید را به وجود آورد که تفاوت بسیار زیادی از ونوم داشت. این قدرت‌ها شامل التیام زخم‌ها و درمان بیماری‌ها است.

آنتی ونوم سیمبیوتی است که در ابتدا خودآگاهی نداشت. این بدین معناست که ادی براک می‌توانست تماماً او را کنترل کرده و هیچ دخالی را از طرف آنتی ونوم حس نکند. ادی براک در نهایت در یکی از بهترین کمیک های مرد عنکبوتی به نام Spider-Island، نابود شد.

بیشتر بخوانید:

تاکسین (Toxin)

قوی ترین سیمبیوت های مارول
قوی ترین سیمبیوت های مارول, بهترین سیمبیوت های مارول

اولین فرزند کارنیج، بلافاصله پس از تولد با پدرش وارد نبر شد. کارنیج که از وجود همزیست دیگری با قدرت بیش از خودش می‌ترسید، قصد داشت تا کارنیج را نابود کند. در سوی دیگر، ونوم که می‌دانست یکی از قوی ترین سیمبیوت ها در مارول به وجود آمده است، تمام تلاش خود را برای راهنمایی او می‌کرد. او قصد داشت تا یک سیمبیوت دیگر را همانند خودش به یک قهرمان تبدیل کند.

تاکسین برای اولین بار با یک افسر پلیس نیویورک به نام پاتریک مولیگان پیوند خورد. این پیوند ناگهانی، زندگی مولیگان را برای همیشه تغییر داد و اوضاع را تغییر داد. این وضعیت تا جایی پیش رفت که مولیگان همسر و فرزندش را ترک کرد. در ابتدا انتظار می‌رفت که تاکسین توانایی‌های بسیار بیشتری به نسبت ونوم و کارنیج داشته باشد. با این حال، بی‌تجربگی او باعث شد تا چنین قدرت‌هایی هیچ‌گاه شکوفا نشوند.

بیشتر بخوانید:

کارنیج (Carnage)

قوی ترین سیمبیوت های مارول
قوی ترین سیمبیوت های مارول, بهترین سیمبیوت های مارول

کارنیج که به آسانی به عنوان بیرحم‌ترین و خطرناک‌ترین سیمبیوت زمینی مارول نام می‌گیرد. او از همان ابتدا همان ابتدا با یک قات سریالی بدنام به نام کلتوس کسادی، پیوند خورد. این همزیستی، باعث شد تا میل هر دوی آن‌ها به هرج و مرج، ویرانی‌های بسیار عظیمی را به بار آورد.

از آنجایی که هر نسل از سیمبیوت‌های جدید بهبود می‌یابند و از نسل قبلی خود قوی‌تر هستند، کارنیج نیز از لحاظ فنی قوی‌تر از ونوم است. با این حال، او برخی از توانایی‌هایی را دارد که در هم‌نوعانش دیده نمی‌شود. برای مثال،‌ او می‌تواند در ابعاد زیراتمی متراکم شده و چندین میزبان را به صورت همزمان آلوده کند. او یک بار به طور همزمان شهروندان یک شهر کامل را تسخیر کرده و تحت کنترل گرفت.

بیشتر بخوانید:

ونوم (Venom)

قوی ترین سیمبیوت های مارول
قوی ترین سیمبیوت های مارول, قوی ترین سیمبیوت ها در مارول

اصلی‌ترین و مشهورترین سیمبیوت مارول، ونوم است. او یکی از برترین سیمبیوت های مارول نیز محسوب می‌شود. وونوم از لحاظ احساسات و ذهنی قوی‌تر از هم‌نوعانش است و در طول زمان، از یک انگل بیگانه وحشتناک به شخصیتی دلسوز تبدیل شده است. در همین راه، ونوم بارها دیگر سیمبیوت‌ها را کشته و از بشریت محافظت کرده است.

ونوم تنها همزیست زمینی است که در این دنیا متولد نشده است. او بالغ و با تجربه‌تر از تمام سیمبیوت‌های دیگر است و سال‌ها در کنار میزبان‌های مختلف زندگی کرده‌ است. همچنین او در طول زمان چیزهای زیادی را یاد گرفته است که باعث می‌شود با وجود ضعف فیزیکی نسبی، یکی از قوی ترین و بهترین سیمبیوت های مارول باشد.

بیشتر بخوانید:

نال (Knull)

قوی ترین سیمبیوت های مارول
قوی ترین سیمبیوت های مارول, بهترین سیمبیوت ها در مارول

نال یک موجود باستانی و بسیار قدرتمند، مظهر تاریکی، پادشاه، خدا و خالق تمام سیمبیوت‌ها است. او از تاریکی انرژی می‌گیرد و در فضای خالی بین کیهان زندگی می‌کند. او می‌تواند تاریکی را ایجاد کند. او با استفاده از نیروی تاریکی،‌ اولین سیمبیوت‌ها را به وجود آورده است.

نال به عنوان خدای سیمبیوت‌ها، توانایی کنترل تمام آن‌ها را دارد. او حتی قادر است تا به میل خود، سیمبیوت‌های جدیدی را از خلاء خلق کند. نال با قدرتی که از تاریکی می‌گیرد،‌ یک تهدید در مقیاس عظیم کیهانی برای حیات در تمام جهان است. درواقع او قصد دارد تا دنیا را به دوران پیش از وجود حیات و روشنایی باز گرداند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار قوی ترین سیمبیوت های مارول سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با قوی ترین سیمبیوت های مارول

نال کیست؟

نال یک موجود باستانی و بسیار قدرتمند، مظهر تاریکی، پادشاه، خدا و خالق تمام سیمبیوت‌ها است.

سیمبیوت چیست؟

سیمبیوت‌ها نوعی بیگانه در جهان مارول هستند که با نام رسمی کلینتار  شناخته می‌شوند. آن‌ها برای زندگی روی زمین به یک همزیست نیاز دارند و با انسان‌ها ترکیب می‌شوند.


One thought on “قوی ترین سیمبیوت های مارول ؛ از ونوم و کارنیج تا نال، مظهر تاریکی [+عکس]

  1. کاملا اشتباهه
    ونوم<آنتی ونوم<کارنیج<تاکسین
    چون تاکسین پسر کارنیج هست پس ازش قویتره
    و کارنیج فرزند ونوم هست پس قویتره کارنیج
    آنتی ونوم هم از اسمش معلومه برای از بین بردن ونوم درست شده و وقتی له هر سیمبیوتی دست بزنه کم کم از بین میره
    ولی بعضی سیمبیوت ها مقاومت بیشتری دارن نسبت به انتی ونوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *