بهترین کمیک های بزرگسال مارول از نگاه سایت فیگار

مارول کمیکس داستان های بسیاری را دارد که برخی از آن‌ها به دلیل خشونت زیاد مخصوصا بزرگسالان هستند. حال می خواهیم بهترین کمیک های بزرگسال مارول معرفی کنیم.

بهترین کمیک های بزرگسال مارول در سال 2001، MAX Comics در مارول کامیکس شکل گرفت و این مجموعه های ویژه برای خوانندگان بالغی که می توانند محتوای بزرگسالان بیشتری را مدیریت کنند، هدف قرار می گیرد. مارول کامیکس کارهای ستودنی برای خلق شخصیت‌ها و سریال‌های زیادی انجام داده که تا حد زیادی برای همه مخاطبان مناسب است. با این حال، در طول سال‌ها آثار و آثار مختلفی از مارول وجود داشته است که توانسته‌اند بر انواع مختلف داستان‌ها تمرکز کرده و اولویت‌بندی کنند.

همه‌ی مقاله‌های مارول را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله‌های مهم مارول

بهترین کمیک های بزرگسال مارول

  • برترین کمیک های بزرگسال مارول

در ادامه قرار است بهترین کمیک های بزرگسال مارول را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

بهترین کمیک های بزرگسال مارول
بهترین کمیک های بزرگسال مارول

بهترین کمیک های بزرگسال مارول در سال 2001، MAX Comics در مارول کامیکس شکل گرفت و این مجموعه های ویژه برای خوانندگان بالغ مورد هدف قرار گرفته است. این حرکت به سمت مطالب صریح برای برخی از سری‌های MAX بهتر از سایرین کار می‌کند؛ اما این آزمایشی است که به نظر می‌رسد برای مارول کارساز بوده است و این‌ها برخی از تحسین‌شده‌ترین نمونه‌ها هستند.

بیشتر بخوانید:

The Hood

بهترین کمیک های بزرگسال مارول
پرطرفدارترین کمیک های بزرگسال مارول

The Hood معروف‌ترین عنوان Marvel MAX نیست، اما نشان می‌دهد که برایان کی وان رویکرد بسیار غیرمعمولی را در پرطرفدارترین کمیک های بزرگسال مارول به کار می‌گیرد. پارکر رابینز از چکمه‌های جادویی و کلاهی که از یک دیو می‌دزدد، قدرت شناور و نامرئی خود را به دست می‌آورد. با این مهارت‌های جدید، رابینز نام خود را به عنوان هود تغییر می‌دهد و رهبر یک سندیکای جنایتکار می‌شود که در شهر تحت کنترل خود قرار می‌گیرد. The Hood با توقعات بازی می کند و این شخصیت خارج از نقشۀ Marvel MAX زندگی غنی ای به دست آورده است؛ اما در اینجا بود که او اولین حضور وحشتناک خود را داشت.

Thor: Vikings

بهترین کمیک های بزرگسال مارول
جالب ترین کمیک های بزرگسال مارول

Thor: Vikings جزء جالب ترین کمیک های بزرگسال مارول است که برداشت فوق‌العاده تهاجمی Garth Ennis در مورد God of Thunder بود و اگرچه بهترین عنوان Marvel MAX نیست؛ اما همچنان تلاش ارزشمندی برای مشاهده این شخصیت کلاسیک مارول در نوری بسیار تاریک‌تر میباشند. Thor: Vikings تقریباً شبیه ثور است که خود را در فیلم The 300 پیدا کند. زمین‌های اجساد زمین را اشغال می‌کنند و بی‌رحمی دائمی وجود دارد که برای طبیعت وایکینگ‌ها معتبر است. خود ثور حتی هر دو دستش شکسته و به رودخانه هادسون پرتاب می‌شود. Thor: Vikings ممکن است برای برخی خیلی شدید باشد؛ اما این یک داستان انتقام‌جویانه هیجان‌انگیز است.

The Destroyer

بهترین کمیک های بزرگسال مارول
خشن ترین کمیک های بزرگسال مارول

The Destroyer یک مجموعه Marvel MAX بود که از رابرت کرکمن از The Walking Dead ساخته شده است. کرکمن با تم های بالغ غریبه نیست؛ اما Destroyer همچنین کرکمن را بازیگوش ترین و انعکاسی نشان می‌دهد. Destroyer در زمینه‌های مختلف خارج از Marvel MAX ظاهر شده است؛ اما برداشت کرکمن جذاب‌ترین است. رویکرد کرکمن به این صورت است که گویی کمیک‌های Destroyer به مدت 20 سال در حال اجرا هستند و او به تازگی داستان را به پایان می‌رساند. ویرانگر در انتهای طناب خود قرار دارد و تصمیم گرفته است قبل از تمام شدن زمانش، دشمنان نهایی خود را بکشد. این یک انتقام سخت است.

Hellstorm: Son Of Satan

بهترین کمیک های بزرگسال مارول
بهترین کمیک های بزرگسال مارول

دایمون هلستروم که با نام‌های طوفان جهنمی و حتی پسر شیطان نیز شناخته می‌شود، یک شخصیت شیطانی‌تر مارول است که معمولاً حضوری درجه سوم داشته است و جزء خشن ترین کمیک های بزرگسال مارول قرار گرفته است. شخصیت‌های نفرین شده دیگری مانند Ghost Rider محبوب‌تر شده‌اند؛ اما Hellstorm به آرامی محبوبیت پیدا می‌کند و حتی یک سریال تلویزیونی آینده در Hulu دارد. تفسیر Marvel MAX از این شخصیت شکنجه‌شده به طرز عجیبی در یک پس از طوفان کاترینا نیواورلئان اتفاق می‌افتد و به برخی مسائل و موضوعات اجتماعی واقعی می‌پردازد. این ترکیبی شگفت انگیز از جادوی تاریک و درام احساسی است.

Howard The Duck Max

بهترین کمیک های بزرگسال مارول
برترین کمیک های بزرگسال مارول

برخی از شخصیت‌های مارول وجود دارند که به طور طبیعی با نقش بزرگسالان Marvel MAX مناسب هستند؛ اما هاوارد اردک یکی از آن‌ها نیست، ولی جزء برترین کمیک های بزرگسال مارول قرار گرفته است. با این حال، خالق این شخصیت، استیو گربر، در آزمایش عجیبی که باعث بازگشت او به هاوارد شد، افراط کرد؛ اما در زمینه بزرگسالی به میزان قابل توجهی قرار گرفته است. هاوارد داک مکس محتوای جنسی و زبان بزرگسالان را تقویت می‌کند؛ اما حتی سریال‌های بالغی مانند پریچر را هم به شدت مورد توجه قرار می‌دهد و می‌بیند که هاوارد در حالی که هر دو در جهنم هستند با خدا مناظره می‌کند. این یک برداشت وحشی از شخصیتی بوده که قبلاً چنین شخصیت غیرمعمولی است.

Wisdom Max

بهترین کمیک های بزرگسال مارول
پرطرفدارترین کمیک های بزرگسال مارول

پیت ویزدم یک ابرقهرمان پر شور اهل بریتانیا است که از قدرت‌های الکتریکی قدرتمندی بهره می‌برد. وارن الیس در ابتدا این شخصیت را در دهه 90 خلق کرد؛ اما در سال 2006 این شخصیت برای نقش Marvel MAX احیا شد. کار قدرتمندی با حذف این عضو مردان ایکس از منطقه آسایشش انجام شده است و به طور موثر بخش بریتانیایی جهان مارول را بررسی می‌کند. گاهی اوقات خشونت و تمایلات جنسی افسارگسیخته اندکی به نظر می‌رسد که به دست نیامده است؛ اما هنوز هم داستانی گیرا است که تلاش می‌کند ژانر فانتزی را به روش های بلندپروازانه دوباره ابداع کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین اعضای مردان ایکس

بهترین کمیک های مردان ایکس

Supreme Power

بهترین کمیک های بزرگسال مارول
جالب ترین کمیک های بزرگسال مارول

مارول کامیکس ده‌ها گروه ابرقهرمانی دارد؛ اما Squadron Supreme یک انجمن حاشیه‌ای‌تر است که تقریباً شبیه برداشت مارول از چیزی شبیه به Watchmen بود که جزء پرطرفدارترین کمیک های بزرگسال مارول قرار گرفته است. Squadron Supreme قبلاً قبل از اینکه جی. مایکل استراچینسکی گروه ابرقهرمانی را در سال 2003 در Supreme Power راه اندازی مجدد کند، شهرت تثبیت شده‌ای داشت. سری Marvel MAX به سمت یک زاویه نیهیلیستی بیشتر به سمت ابرقهرمان‌ها تغییر می‌کند. دولت فاسد است و هایپریون اسکادران سوپریم سیاره را رها می‌کند و به بشریت پشت خواهد کرد. چندین سری Marvel MAX این داستان را ادامه می‌دهند که رویکردی واقعی و دردناک را در مورد ابرقدرت‌ها و تنظیم این تهدیدها اعمال می‌کند.

Fury Max: My War Gone By

بهترین کمیک های بزرگسال مارول
خشن ترین کمیک های بزرگسال مارول

نیک فیوری یک رهبر قدرتمند با تاریخچه ای جذاب است؛ اما او شخصیتی است که به راحتی به حاشیه رانده می‌شود. Fury Max: My War Gone By رویکردی مخالف دارد و Fury را به عمق یک ماموریت ترور در قلب ویتنام می‌اندازد. همچنین Fury را با قلعه فرانک پیش از مجازات کننده جفت می‌کند. Fury Max: My War Gone By جزء جالب ترین کمیک های بزرگسال مارول است که یک پانل از سریال جورج کلونی را به قدری ناراحت کرد که او از نقش نیک فیوری در دنیای سینمایی مارول که تازه در حال جمع شدن بود کنار رفت.

Frank Castle: Punisher Max

بهترین کمیک های بزرگسال مارول
بهترین کمیک های بزرگسال مارول

زمانی که مارول برای اولین بار نقش MAX را جمع آوری می‌کرد، Punisher شخصیتی است که آن‌ها تصور می‌کردند در این قالب کم محدودیت شکوفا می‌شود. گارث انیس با خشونت اغراق آمیز و داستان سرایی تاریک غریبه نیست؛ اما او واقعاً با Frank Castle: Punisher Max رها شده است. این سریال‌ها سطح بی‌سابقه‌ای از واقع‌گرایی را در تاکتیک‌های پانیشر به ارمغان می‌آورد و همچنین به او اجازه می‌دهد در مقابل ابرقهرمانان قدرتمند، با تبهکاران و تهدیدات زمین‌گیر جنگ کند. این سریال از ناامیدی می‌چکد و دقیقاً به همان اندازه که سریال‌های پانیشر باید تیره و تار باشد.

بهترین کمیک های پانیشر

Jessica Jones: Alias

بهترین کمیک های بزرگسال مارول
برترین کمیک های بزرگسال مارول

جسیکا جونز شخصیت مهمی است، اما گاهی اوقات سریال‌ها تلاش می‌کنند تا از او به طور کامل استفاده کنند. Jessica Jones: Alias ​​از Marvel MAX نمایش درخشان شخصیتی است که جسیکا را به عنوان فردی عمیقاً ناقص و دردناک ترسیم می‌کند که جزء خشن ترین کمیک های بزرگسال مارول است. رشد جسیکا و نبردهای طاقت فرسای او با Kilgrave دارای نویسندگی عالی است و به راحتی می‌توان فهمید که چرا این سریال MAX به عنوان منبع الهام برای سریال جسیکا جونز نتفلیکس استفاده شد. Jessica Jones: Alias ​​از Marvel MAX نه تنها قوی‌ترین سریال از MAX است، بلکه برایان مایکل بندیس در بهترین حالت خود و داستان سازنده جسیکا جونز نیز هست.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک های بزرگسال مارول سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *