ارشیا انتظاری ابوخیلی ؛ رتبه ۶ علوم تجربی کنکور روزی ۸ ساعت درس خواند

ارشیا انتظاری ابوخیلی . ۳ سال آخر دبیرستان را با جدیت درس بخوانید. فقط در کلاس‌های مدرسه شرکت کردم. در ادامه مطلب ابوخیلی ارشیا انتظاری همراه فیگار باشید.

ارشیا انتظاری ابوخیلی رتبه ۶ رشته علوم تجربی ساکن تهران درباره رمز موفقیت خود در کنکور ۱۴۰۱ گفت: واقعیت این است که همیشه رمز موفقیت بر مبنای تلاش بوده است؛ بنابراین همه باید تلاش کنند تا به چیزی که می خواهند برسند.

ارشیا انتظاری ابوخیلی

رتبه ۶ علوم تجربی کنکور روزی ۸ ساعت درس خواند

ابوخیلی ارشیا انتظاری, رتبه ۶ علوم تجربی کنکور
ابوخیلی ارشیا انتظاری, رتبه ۶ علوم تجربی کنکور

ابوخیلی با بیان اینکه معدل دیپلم اش ۱۹.۵۹ شده است، گفت: این معدل کتبی سال دوازدهم است. من برای موفقیت کلاس خارج از مدرسه نرفتم و فقط همان کلاس های مدرسه را شرکت کردم و هرچه را که در مدرسه گفته شد، انجام دادم و در واقع خارج از مدرسه برنامه درسی نداشتم. انتظاری ابوخیلی افزود: من بعد از پایان کلاس های مدرسه، خودم مطالعه می کردم و یادگیری با خودم بود و سعی و تلاش زیادی داشتم.

وی ضمن تشکر از پدر و مادر و اعضای خانواده اش گفت: من در منزل یک اتاق جداگانه داشتم و سعی می کردند که در خانه آرامش باشد و سرو صدایی نباشد. حتی به خاطر من همه مسافرت ها کنسل شده بود و جایی نرفتند و تلاش کردند که همه شرایط مهیا باشد که من بتوانم در آرامش درس بخوانم. انتظاری ابوخیلی درباره انتخاب رشته خود گفت: به احتمال زیاد پزشکی دانشگاه تهران را انتخاب خواهم کرد.

بیشتر بخوانید:

ارشیا انتظاری ابوخیلی

ابوخیلی ارشیا انتظاری, رتبه ۶ علوم تجربی کنکور
ابوخیلی ارشیا انتظاری, رتبه ۶ علوم تجربی کنکور

البته این که چه تخصصی را دنبال خواهم کرد زیاد به آن فکر نکردم ولی علاقه من برای تخصص بیشتر مغز و اعصاب یا قلب است. ولی برای اینکه به طور قطعی بگویم چه تخصصی را دنبال خواهم کرد، خیلی مانده که تصمیم بگیرم.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ارشیا انتظاری ابوخیلی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “ارشیا انتظاری ابوخیلی ؛ رتبه ۶ علوم تجربی کنکور روزی ۸ ساعت درس خواند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *