شغل جدید جواد هاشمی بعد از حواشی اخیر ؛ چه اتفاقی قرار است بیافتد ؟

جواد هاشمی پس از هواشی اخیر به شغل جدید خود روی آورد. در ادامه با نوشتار شغل جدید جواد هاشمی بعد از حواشی اخیر همراه فیگار بمانید.
اولین مسابقه دکوراسیون داخلی منزل در ایران با عنوان «چیدمانه» وارد مرحله پیش تولید شد. این مسابقه که به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سید جواد هاشمی بوده و برای اولین بار توانسته بود چهره‌های محبوب و معروف را در فضای دکوراسیون محور در برابر هم قرار دهد، به واسطه حواشی سید جواد هاشمی بهم ریخت.

شغل جدید جواد هاشمی بعد از حواشی اخیر

چه اتفاقی قرار است بیافتد ؟

شغل جدید جواد هاشمی بعد از حواشی اخیر , حواشی اخیر جواد هاشمی , حواشی سید جواد هاشمی
شغل جدید جواد هاشمی بعد از حواشی اخیر , حواشی اخیر جواد هاشمی , حواشی سید جواد هاشمی

نخستین صحنه ها از حضور سیدجواد هاشمی در سریال «زخم کاری» در حالی این روزها حاشیه ساز شده که خود این بازیگر معتقد است، قربانی عرف غلط جامعه شده‌ است و قصد هنجارشکنی ندارد.

بیشتر بخوانید:

فصل اول مسابقه‌ای که در مقدمه نوشتار شغل جدید جواد هاشمی بعد از حواشی اخیر برای شما گفتیم که وارد مرحله پیش ‌تولید شده، در ۲۲ قسمت تهیه و تولید می‌شود.

قبل از پرداختن به این مسابقه بگذارید یکی از اظهار نظرهای جواد هاشمی را برای شما بازگو کنیم. او در اظهارنظری در پاسخ به واکنش‌ها، آن‌ها را به دو دسته شوخی‌ها و نظرات مذهبیون تقسیم کرده و خطاب به دسته دوم گفته است که هم در استخر لخت می‌شود و هم در هیأت امام حسین (ع) به قصد سینه زدن.

بیشتر بخوانید:

در این مسابقه ۱۲ نفر از چهره‌های شناخته شده حوزه‌های سینما و تلویزیون و ورزش و موسیقی همراه با همسران‌شان با اجرای دکوراسیون داخلی منزل، ذوق، سلیقه و نگاه هنری خود را به نمایش می‌گذارند.

زوج‌های برنده را داوران، کارشناسان و بینندگان برنامه انتخاب می‌کنند و در نهایت جوایزی به شرکت‌کنندگان و بینندگان برنامه اهدا خواهد شد. سید جواد هاشمی در سال ۱۳۴۴ خورشیدی در محلۀ نواب تهران زاده شد. خانوادۀ او از گیلان و شهر پره‌سر در شهرستان رضوانشهر به تهران مهاجرت کرده‌بودند.

تحصیلاتش را در رشتهٔ کارگردانی در دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران ادامه داد و در سال ۱۳۷۳ فارغ‌التحصیل شد. سید جواد هاشمی دارای دو فرزند به نام‌های سید محسن و فاطمه‌السادات است.

بیشتر بخوانید:

هاشمی در ابتدا مسئول حراست یکی از شبکه‌های تلویزیون جمهوری اسلامی بود، اما بعد از آنکه در یکی از سکانس‌های یک تله‌فیلم برای چند ثانیه به ایفای نقش پرداخت مورد توجه کارگردان تله‌فیلم واقع شد. او به خاطر نوع پوشش و آرایش چهره‌اش اغلب در نقش شخصیت‌های مذهبی به کار دعوت می‌شود.

شغل جدید جواد هاشمی بعد از حواشی اخیر

اولین کار جدی وی، تئاتر حج ابراهیم، حج عاشورا در سال ۱۳۵۸ به کارگردانی کمال‌الدین قراب در تئاتر شهر و تالار آزادی بود. او پس از آن، تئاتر را در بخش هنری وزارت آموزش و پرورش ادامه داد و کارهای گوناگونی در زمینهٔ سرود و آهنگ‌های انقلابی ارائه کرد، تا آنکه در سال ۱۳۶۵ با بازی در فیلم سینمایی پرواز در شب ساختهٔ رسول ملاقلی‌پور رسماً وارد عرصهٔ سینما شد. اولین کار تلویزیونی وی سیمرغ در سال ۱۳۷۰ بود. وی ۲۹ بار در فیلمهایش شهید شده‌است.

بیشتر بخوانید:

کار تلویزیونی ۳۵۲ محصول شبکۀ دوم سیما در مقام بازیگری و سریال‌های مظلوم اول، تنها، افسون، شهر باران و پنج دقیقه تا مرز در مقام نویسندگی و کارگردانی کار شده‌است.

سریال به سوی خورشید کار جعفر سیمائی در مقام آهنگساز، فیلم سینمایی پرواز روح و فیلم سینمایی تشنه ساخته‌های حسین جامی در مقام آهنگساز از دیگر کارهای وی می‌باشد. او تاکنون در بیش از ۴۳ فیلم و سریال کوتاه و بلند، حضور داشته‌است.

بیشتر بخوانید:

مشخصات

  • نام در زمان تولد سید جواد هاشمی‌پور اصل
  • زادهٔ ۲۷ دی ۱۳۴۴ (۵۵ سال) تهران، ایران
  • ملیت ایرانی ؛ حواشی اخیر جواد هاشمی
  • تحصیلات فارغ‌التحصیل رشتهٔ کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران
  • پیشه هنرپیشه، کارگردان، نویسنده، تئاتر، سینما و تلویزیون
  • سال‌های فعالیت ۱۳۵۸–اکنون
  • همسر(ها) ربابه پورحسینی اناری

از همراهی شما تا انتهای نوشتار شغل جدید جواد هاشمی بعد از حواشی اخیر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *