استایل جذاب محمدرضا گلزار ؛ بازیگری که روز به روز محبوب تر میشود

محمدرضا گلزار یکی از خوش چهره‌ترین بازیگران مرد ایرانی است. استایل جذاب محمدرضا گلزار در فضای مجازی دست به دست شده و غوغا به پا کرده است.

محمدرضا گلزار زاده 1 فروردین 1356 است که به حرفه بازیگری و خوانندگی مشغول است. او در سال 1385 دریافت‌کننده بیشترین دستمزد در بین بازیگران بود و یکی از گران‌ترین بازیگران ایرانی است.

گلزار در چند فیلم پرفروش ایرانی از جمله سلام بمبئی، آینه بغل، رحمان 1400 و ما همه با هم هستیم حضور داشته و ایفای نقش کرده است.

عکسی از این بازیگر خوش چهره ایرانی در فضای مجازی با عنوان استایل جذاب محمدرضا گلزار منتشر شده است و طرفدارانش بیشتر از قبل مجذوب او شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

فیلم خانه لوکس گلزار در دبی

استایل جذاب محمدرضا گلزار

بازیگری که روز به روز محبوب تر میشود

عکس جذاب محمدرضا گلزار
عکس جذاب محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار از هنرمندان پرطرفدار سینمای ایران به تازگی تصویری از خود به اشتراک گذاشت که استایل جذاب محمدرضا گلزار و تغییرات چشم گیر در صورت او سوژه فضای مجازی شد.

گلزار فعالیت خود را در سال 1377 به‌عنوان نوازنده گیتار در گروه موسیقی آریان آغاز کرد. او مدتی بعد فعالیت در زمینه بازیگری را برای اولین بار در فیلم سام و نرگس در سال 1379 ساخته ایرج قادری تجربه کرد.

بیشتر بخوانید:

تیپ جنجالی رضا گلزار با بنز میلیاردی در دبی

اصلیت او آذربایجانی و متولد تهران است. او به عنوان بازیکن والیبال در پست لیبرو در تیم‌های استان تهران، پارس خودرو، شیشه و گاز و دیهیم حضور داشته‌ است. وی در لیگ برتر والیبال 1387 به عنوان مربی بدنساز تیم ارتعاشات صنعتی فعالیت می‌کرد.

رضا گلزار تا آخر دبیرستان فعالیت هنری نداشت. پدرش با گیتار زدن مخالف بود، تنها گاهی با ارگ کار می‌کرد. گلزار همچنین در زمینه موسیقی گروه دارکوب را با همایون نصیری و دیگران راه‌اندازی کرد. سپس گروه ریزار مخفف رضا گلزار را ثبت کرد.

بیشتر بخوانید:

 

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *