سام درخشانی مکه ؛ اتفاق عجیبی که در مکه برای سام درخشانی افتاد + [فیلم]

خاطره سام درخشانی مکه . خاطره سام درخشانی از سفرش به مکه و جا ماندن از پرواز. در ادامه مطلب مکه سام درخشانی همراه فیگار باشید.

سام درخشانی، شرکت کننده برنامه جوکر، در جمع دوستانش در مورد اتفاق غیرمنتظره ای گفت که در مکه مکرمه برایش رخ داده بود.

سام درخشانی مکه

اتفاق عجیبی که در مکه برای سام درخشانی افتاد

خاطره سام درخشانی از سفرش به مکه, مکه سام درخشانی, سام درخشانی
خاطره سام درخشانی از سفرش به مکه, مکه سام درخشانی, سام درخشانی

هفته گذشته آخرین فصل رئالیتی‌شوی جوکر به پایان رسید اما پخش برنامه جوکر با سه قسمت مستند ویژه هنوز ادامه دارد. قسمت اول این مستند ویژه که جوکرتایم نام دارد و به نوعی پشت صحنه برنامه جوکر است، به تازگی پخش شده است. در قسمتی از این برنامه سام درخشانی خاطره ای بامزه از سفرش به حج و جاماندنش از پرواز تعریف می کند.

بیشتر بخوانید:

اتفاق عجیبی که در مکه برای سام درخشانی افتاد + [فیلم]

سام درخشانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 31 تیر سال 1354 در خیابان ولیعصر تهران متولد شد و بزرگ شده همان منطقه است. او در خانواده ای پنج نفره به دنیا آمد و پسر بزرگ خانواده است و یک خواهر کوچکتر به نام پانته آ و یک برادر به نام شهریار دارد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سام درخشانی مکه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *