تیکه عمو پورنگ به نعیمه نظام دوست ؛ ماجرای فوت پدر داریوش فرضیایی + [فیلم]

تیکه عمو پورنگ به نعیمه نظام دوست . ماجرای خبرسازی فوت پدر داریوش فرضیایی. در ادامه مطلب نعیمه نظام دوست عمو پورنگ همراه فیگار باشید.

داریوش فرضیایی که بیشتر به خاطر برنامه عموپورنگ شناخته می‌شود، متولد اول مرداد سال ۱۳۵۲ است. او به دلیل ایفای نقش اصلی در همین برنامه، گاه در رسانه‌ها با نام عمو پورنگ نیز شناخته می‌شود.

تیکه عمو پورنگ به نعیمه نظام دوست

ماجرای خبرسازی فوت پدر داریوش فرضیایی

فوت پدر داریوش فرضیایی, نعیمه نظام دوست عمو پورنگ
فوت پدر داریوش فرضیایی, نعیمه نظام دوست عمو پورنگ

عمو پورنگ در فیلمی که در فضای مجازی پخش شده است به نعیمه نظام دوست به خاطر فیلتری که روی فیلم انداخته است تیکه می اندازد که در ادامه مشاهده می کنید. برخی رسانه‌ها در ساعات گذشته، تصاویری مربوط به فوت پدر داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) را منتشر کرده اند. تصاویری که در واقع تازه نیستند و انتشار نخست آن‌ها از سوی داریوش فرضیایی به هشت سال قبل بر می‌گردد.

بیشتر بخوانید:

تیکه عمو پورنگ به نعیمه نظام دوست

نخستین حضور داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) در تلویزیون به سال ۱۳۷۶ و حضور در برنامه “ما و شما” باز می‌گردد که این برنامه به پخش انیمیشن‌های درخواستی بچه‌ها اختصاص داشت. دو سال بعد و در سال ۱۳۷۸ در برنامه پورنگ و تورنگ حضور داشت که این برنامه به صورت ضبط‌شده و تولیدی پخش می‌شد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تیکه عمو پورنگ به نعیمه نظام دوست سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *