مانگا Kaiju No. 8 یک انیمه دریافت خواهد کرد + [تریلر]

اخبار تازه نشان می‌دهد مانگا Kaiju No. 8 یک اقتباس انیمه‌ای خواهد گرفت. در این نوشتار به جزئیات انیمه Kaiju No. 8 می‌پردازیم.

TOHO Animation یک وب سایت رسمی برای اقتباس انیمه‌ای از مانگا Kaijuu 8-gou نوشته نائویا ماتسوموتو در روز جمعه افتتاح کرد. ماتسوموتو در جولای 2020 شروع به پخش سریال مانگا علمی-تخیلی اکشن در Shounen Jump کرد. Shueisha جلد هفتم را در 4 ژوئیه منتشر کرد. مجموعاً 7.8 میلیون نسخه از مجلدات Kaijuu 8-gou در تیتراژ است.

مانگا Kaiju No. 8 یک انیمه دریافت خواهد کرد

همراه با تریلر انیمه Kaiju No. 8

مانگا Kaiju No. 8 یک انیمه دریافت خواهد کرد
مانگا Kaiju No. 8 یک انیمه دریافت خواهد کرد, مانگا Kaiju No. 8, انیمه Kaiju No. 8

VIZ Media به طور همزمان این مانگا را به زبان انگلیسی منتشر می‌کند. جلد سوم آن در 12 ژوئیه منتشر خواهد شد. Manga Plus همچنین همزمان آن را به چندین زبان از جمله انگلیسی، اسپانیایی، تایلندی، اندونزیایی، روسی و فرانسوی منتشر می‌کند. Kaijuu 8-gou در رده بندی شونن در کونو مانگا گا سوگوی 2022 سوم شد. این مانگا همچنین نامزد چهاردهمین جایزه Manga Taisho در ماه مارس شد.

هیولاهای گروتسک و گودزیلا مانند به نام “کایجوو” سالهاست که در سراسر ژاپن ظاهر می‌شوند. برای مبارزه با این جانوران، یک واحد نظامی نخبه معروف به سپاه دفاع روزانه جان خود را برای محافظت از غیرنظامیان به خطر می‌اندازد. هنگامی که یک موجود کشته می‌شود، “جاروگران”  که زیر نظر شرکت تمیز کننده حرفه‌ای Kaijuu کار می‌کنند، در منطقه باقی می‌مانند تا بقایای هیولاها را دفع کنند.

کافکا هیبینو، مردی 32 ساله، از شغل خود به عنوان یک رفتگر ناراضی است. او از جوانی آرزو داشت که به سپاه دفاع بپیوندد و کایجووس‌ها را بکشد. با این حال، پس از چند تلاش ناموفق، او از رویاهای خود دست کشید و خود را به حد متوسطی که یک چک حقوق مناسب را ارائه می‌کرد، تسلیم کرد. با این وجود، زمانی که یک جوان ۱۸ ساله و جاه طلب به نام لنو ایچیکاوا به تیم نظافتی او می‌پیوندد، کافکا بار دیگر به یاد تمایل خود برای پیوستن به ارتش می‌افتد.

تریلر انیمه Kaiju No. 8

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مانگا Kaiju No. 8 یک انیمه دریافت خواهد کرد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *