رمان Chronicles of an Aristocrat یک انیمه خواهد گرفت + [تاریخ انتشار]

اخبار تازه نشان می‌دهد رمان Chronicles of an Aristocrat یک انیمه دریافت خواهد کرد. در این نوشتار به جزئیات انیمه Chronicles of an Aristocrat می‌پردازیم.

یک انیمه تلویزیونی اقتباسی از رمان یاشو به نام Chronicles of an Aristocrat Reborn in Another World توسط ارائه دهنده محتوای گوشی‌های هوشمند Edia در روز جمعه اعلام شد. شرکت سازنده آن، Tohjak به طور همزمان یک وب سایت رسمی افتتاح کرد و اولین تصویر کلیدی را فاش کرد. تاریخ انتشار انیمه Chronicles of an Aristocrat Reborn in Another World در سال 2023 خواهد بود.

رمان Chronicles of an Aristocrat یک انیمه خواهد گرفت

همراه با تاریخ انتشار

رمان Chronicles of an Aristocrat یک انیمه خواهد گرفت
رمان Chronicles of an Aristocrat یک انیمه خواهد گرفت, انیمه Chronicles of an Aristocrat, رمان Chronicles of an Aristocrat, تاریخ انتشار انیمه Chronicles of an Aristocrat Reborn in Another World

EMT Squared و Magic Bus در تولید انیمه مشارکت دارند. یاشو در اکتبر 2016 شروع به نوشتن این رمان فانتزی اکشن در وب سایت Shousetsuka ni Narou کرد. Hifumi Shobo انتشار این مجموعه را تحت برچسب Saga Forest در ژوئن 2017 آغاز کرد و جلد ششم را در دسامبر 2019 ارسال کرد. جلد هفتم آن برای 15 اکتبر برنامه ریزی شده است. این رمان مجموعاً 2.5 میلیون نسخه چاپ کرده است.

وب‌سایت MAGCOMI Mag Garden شروع به پخش سریال اقتباسی مانگا توسط nini در مارس 2018 کرد. Seven Seas Entertainment مجوز اقتباس مانگای انگلیسی را در دسامبر 2020 صادر کرد و جلد پنجم آن را در 21 ژوئن منتشر کرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار رمان Chronicles of an Aristocrat یک انیمه خواهد گرفت سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *