تریلر فیلم جدید انیمه Psycho-Pass ؛ همراه با ویژوال جدید

انیمه Psycho-Pass به مناسبت 10 سالگی یک فیلم جدید منتشر خواهد کرد. در این نوشتار به جزئیات تریلر انیمه Psycho-Pass می‌پردازیم.

پیش از دهمین سالگرد ساخت این فرنچایز در ماه اکتبر، برنامه پخش زنده ویژه Psycho-Pass یک فیلم انیمه جدید را در روز یکشنبه با عنوان فیلم Psycho-Pass: Providence معرفی کرد. این رویداد همچنین یک تیزر تصویری را فاش کرد.

تریلر فیلم جدید انیمه Psycho-Pass

همراه با ویژوال جدید

تریلر فیلم جدید انیمه Psycho-Pass
تریلر فیلم جدید انیمه Psycho-Pass, تریلر انیمه Psycho-Pass, فیلم Psycho-Pass: Providence

نائویوشی شیوتانی، کارگردان این فرنچایز، برای هدایت فیلم در Production I.G باز می‌گردد. Toho Visual Entertainment مسئولیت توزیع را بر عهده دارد. مجموعه انیمه 22 قسمتی اصلی Psycho-Pass در پاییز 2012 عرضه شد و پس از آن فصل دوم 11 قسمتی توسط Tatsunoko Production در پاییز 2014 عرضه شد. فیلم Psycho-Pass در ژانویه 2015 در ژاپن اکران شد.

سه گانه فیلم گناهکاران سیستم، که هر کدام بر روی شخصیت‌های این فرنچایز تمرکز دارند، در ژانویه، فوریه و مارس 2019 به نمایش درآمد. Psycho-Pass 3، سومین انیمه تلویزیونی، در هشت قسمت 45 دقیقه‌ای در پاییز 2019 پخش شد. دنباله Psycho-Pass 3: First Inspector در مارس 2020 به مدت دو هفته در سینماها اکران شد. پلتفرم پرایم ویدیو آمازون به طور همزمان نسخه ویرایش شده را در سه قسمت پخش کرد.

تریلر فیلم جدید انیمه Psycho-Pass

اخبار بیشتر:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تریلر فیلم جدید انیمه Psycho-Pass سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “تریلر فیلم جدید انیمه Psycho-Pass ؛ همراه با ویژوال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *