شایعه: پشت پرده جنجالی استقبال عجیب از محمدرضا گلزار لو رفت ؛ آیا او سیاهی لشکر استخدام کرده؟!

پشت پرده جنجالی استقبال عجیب از محمدرضا گلزار لو رفت. ماجرا چیست؟ آیا او سیاهی لشکر استخدام کرده؟!

همزمان با حضور محمدرضا گلزار در افتتاحیه دیجی سرویس بازار موبایل و هواداران این بازیگر ایرانی، درخواست یک هوادار رضا گلزار جلب توجه کرد. در تصویر وایرال شده و پلاکاردی که هوادار گلزار در دست دارد، با شوک به خطر افتادن زندگی هوادار محمدرضا گلزار رو به رو می‌شویم. در ادامه فیلم تحلیلی پشت پرده جنجالی استقبال عجیب از محمدرضا گلزار را در انتهای این نوشتار ببینید.

پشت پرده جنجالی استقبال عجیب از محمدرضا گلزار لو رفت

آیا او سیاهی لشکر استخدام کرده؟!

 

درخواست عجیب هوادار گلزار برای عکس و امضا
درخواست عجیب هوادار گلزار برای عکس و امضا

محمدرضا گلزار در افتتاحیه دیجی سرویس بازار موبایل حضور داشت. در این مراسم به خطر افتادن زندگی هوادار محمدرضا گلزار ادعا شد؛ اما این درخواست عجیب هوادار گلزار برای عکس و امضا به چه بهایی صورت گرفت؟

روش جدید هوادار محمدرضا گلزار برای جلب توجه

در روش جدید هوادار محمدرضا گلزار برای جلب توجه ، او پلاکاردی را به دست گرفته و روی آن نوشته است:

من زندگی مو به خطر انداختم تا تو رو ببینم، لطفا پنج دقیقه وقت تو به من بده …

هم‌اکنون دیگران می‌خوانند: جنجالی‌ترین ویدئوی هفته: عروسی ولیعهد اردن + [فیلم فاش شده از همسر ولیعهد]

لایو رضا گلزار در مراسم افتتاحیه ی بزرگترین فروشگاه موبایل سامسونگ

مراسم افتتاحیه بزرگ‌ترین فروشگاه سامسونگ موبایل ایران اما با چالش‌هایی نیز همراه بود. حضور محمدرضا گلزار در این مراسم اگرچه به‌لحاظ خبری جذابیت‌های زیادی داشت اما مشکلات اجرایی زیادی را به‌وجود آورد.

تجمع بیش از حد جمعیت در بازار چارسو، پروتکل‌های بهداشتی و تأخیر چند ساعته در افتتاح فروشگاه از جمله این موارد بود. با این حال به‌نظر می‌رسد دیجی‌سرویس می‌تواند تجربه خرید محصولات سامسونگ و خدمات پس از فروش را در ایران بهبود بخشد؛ خدماتی که به گفته آنها «بی اما و اگر» خواهد بود.

جمعیتی از مردم برای دیدن رصا گلزار

در ادامه می‌توانید ویدیویی از ازدحام عجیب جمعیت برای دیدن گلزار را ببینید:

هم‌اکنون دیگران می‌خوانند: خبر مهم درباره احتمال تعطیلی شنبه ۱۳ خرداد [+جزئیات]

شاهین صمدپور در واکنش به کلیپ اخیر گلزار گفته:

آقای سوپراستار سیاهی لشکر اجار می کنه که دنبال ماشینش بدوئن!

عصبانیت گلزار و واکنش او به هوادار خریدن

محمدرضا گلزار در واکنش به خریدن هوادار و حاشیه‌های اخیر در ویدئویی که در ادامه خواهید دید می‌گوید که:

بیست سال زحمت کشیده ام تا به جایگاه فعلی برسم/ من احتیاجی به حاشیه سازی برای دیده شدن ندارم/ بعضی ها ممکن است من را دوست نداشته باشند اما نمیتوانند من را انکار کنند.

هم‌اکنون دیگران می‌خوانند: هوشی مصنوعی و کلیپ سم جدید 😅 ؛ بندری آهنگ خواندن بیلی آیلیش + ویدیو

حاشیه‌های گلزار درباره خریدن هوادار

حرف‌های دامون قنبرزاده را بخوانید:

محمدرضا گلزار باز هم برای افتتاح یک فروشگاه بزرگ می‌رود و ناگهان آن مکان پر می‌شود از آدم‌هایی که آمده‌اند او را از نزدیک ببینند. جمعیتی انبوه و درهم‌پیچیده که برای نزدیک شدن به ایشان، خودشان را به آب و آتش می‌زنند. حتی عده‌ای پلاکاردی دست گرفته‌اند که از جناب گلزار خواهش می‌کنند دقایقی از وقتش را به آن‌ها بدهد. خلاصه بلبشویی‌ست حیرت‌انگیز و عبرت‌آموز. اما این بلبشو زمانی حیرت‌انگیزتر و عبرت‌آموزتر جلوه می‌کند که با یک استدلال ساده به این نتیجه می‌رسیم تمامش ساختگی‌ست؛ سیاهی‌لشکرهای آموزش‌دیده و «توجیه‌شده» باید شلوغ کنند و اینطور نشان بدهند که آقای سابقاً ستاره، هنوز هم می‌درخشد و طرفدار دارد.

نیاز نیست آدم باهوشی باشیم تا بفهمیم این قیل‌وقال، «چیده‌شده» است. آقای گلزار خودش بهتر از هر کسی می‌داند که حتی همان وقت‌ها هم فیلم‌هایش با شکست تجاری مواجه می‌شد، چه برسد به این روزهایی که دیگر سینما الویت خیلی‌ها نیست. روزهایی که دیگر ستاره‌ها تعیین‌کننده نیستند. یا راحت‌تر بگویم: دیگر «ستاره‌»ای وجود ندارد. به هر حال این که ایشان هنوز اصرار دارد خودش را جوان‌اول سینما جا بزند، انتخاب اوست و در واقع زیاد هم مهم نیست. او دقیقاً در جریان است که «از دل برود، هر آنکه از دیده برفت» پس خودش را جلوی دید می‌آورد تا دیده شود.

اما رابطه‌ای که در این تابلو، بین جمعیتی انبوه و یک فرد شکل گرفته، رابطه‌ای ناسالم است. رابطه‌ای که پایه و اساسش منافع دو طرف است، نه عشق و علاقه‌ی واقعی. یک طرف، بدبخت و بی‌پول، در پی لقمه‌ای نان، با چندرغاز راضی می‌شود که دنبال شخصی دیگر راه بیفتد و برایش سر و دست بشکند. طرف دیگر، مغرور و سرمست از جایگاه خدایی‌اش، با این که خودش هم می‌داند این جمعیت برای پول و منافع دنبالش افتا‌ده‌اند، اما در عین حال با اعتمادبه‌نفس تمام، ژست خدایی‌اش را حفظ می‌کند و کم نمی‌آورد. در این رابطه‌ی ناسالم و رقت‌انگیز، یکی بدبخت است و دیگری بدبخت‌تر.

این تابلوی عبرت‌آموز، نمونه‌ای‌ست از واقعیت‌های جامعه‌ای که مشغول زندگی در آن هستیم. آیینه‌ی تمام‌نمای روابط انسانی، بدون پرده‌پوشی، با عریانی تمام و بی‌کم‌وکاست. در جایی که منافع آدم‌ها در بدبختی دیگری باشد، هیچ‌چیز درست پیش نمی‌رود.

فیلم دیگری از ازدحام مردم در افتتاحیه شعبه جدید دیجی سرویس با حضور رضا گلزار را ببینید:

پشت پرده جنجالی استقبال عجیب

فیلم تحلیلی پشت پرده جنجالی استقبال عجیب از محمدرضا گلزار را ببینید:

ویدئویی که خود گلزار در صفحه‌ی اینستاگرامش از افتتاحیه دی جی سرویس منتشر کرده است را ببینید:

تمامی اخبار و شایعات درباره محمدرضا گلزار را بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *