ببینید: چهره جدید یکتا ناصر همه را شوکه کرد! +[یکتا ناصر و همسرش منوچهر هادی در جشن فارغ‌ التحصیلی]

تصویری از چهره جدید یکتا ناصر در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام منتشر شده است که بازتاب گسترده ای در بین کاربران داشته است.

به تازگی تصویری از یکتا ناصر بازیگر خوب ایرانی منتشر شده است که باعث تعجب کاربران شده است. در ادامه مطلب با خبر چهره عجیب یکتا ناصر همراه ما بمانید.

چهره جدید یکتا ناصر

عکس جدید یکتا ناصر

اخیرا یکتا ناصر بازیگر توانمند ایرانی عکسی از خود در صفحه شخصی اش منتشر کرده است که بسیار پربازدید شد. در ادامه می‌توانید پست جدید یکتا ناصر را مشاهده کنید:

چهره جدید یکتا ناصر
چهره جدید یکتا ناصر

بیشتر بخوانید:

ببینید: استوری خاص منوچهر هادی برای همسرش +[علت طلاق یکتا ناصر و منوچهر هادی]

اعتراف بامزه بچه مهمونی به یکتا ناصر : “من با یه دختره ریلندرشیتم”

یکتا ناصر و همسرش منوچهر هادی در جشن فارغ‌ التحصیلی دخترشان

عکس جشن فارغ‌ التحصیلی دختر یکتا ناصر و منوچهر هادی

به تازگی خبری مبنی بر طلاق منوچهر هادی از یکتا ناصر در رسانه‌های داخلی و شبکه‌های اجتماعی بحث داغی برای کاربران شده است. اما تصاویر جدید تحت عنوان یکتا ناصر و همسرش منوچهر هادی در جشن دخترشان مهر تایید به تمام شدن این شایعات بزند!

یکتا ناصر و همسرش منوچهر هادی در جشن فارغ‌ التحصیلی دخترشان
یکتا ناصر و همسرش منوچهر هادی در جشن فارغ‌ التحصیلی دخترشان

گویا حواشی نیز در مورد جدایی این دو هنرمند در رسانه‌ها زیاد شده و در این نوشتار به اخبار پایان خواهیم داد. هرچند که این خبر زرد زیر سر رسانه‌ها می‌باشد و این نوع از شایعات را بوجود می‌آورند و به همین علت هست که با قرار دادن کلمه‌ی رسانه در عنوان فاش شدن علت +18 رسانه‌ای طلاق یکتا ناصر از همسرش به این موضوع اشاره شده است!

ویدیوی چالش باحال یکتا ناصر و منوچهر هادی + ماجرای آشنایی تا طلاق

هرچند که دیری نگذشت از این خبر کذب که منوچهر هادی با انتشار فیلمی تحت عنوان ویدیوی چالش باحال یکتا ناصر و منوچهر هادی که ماجرای آشنایی یکتا ناصر و منوچهر هادی را حکایت می‌کرد خبرساز شد. حال تصاویر جدید یکتا ناصر و منوچهر هادی در جشن فارغ التحصیلی دخترشان شاید پایانی باشد بر این اخبار زرد!

تصاویر جشن فارغ التحصیلی دختر یکتا ناصر و منوچهر هادی

یکتا ناصر و همسرش منوچهر هادی در جشن فارغ‌ التحصیلی دخترشان یکتا ناصر و همسرش منوچهر هادی در جشن فارغ‌ التحصیلی دخترشان یکتا ناصر و همسرش منوچهر هادی در جشن فارغ‌ التحصیلی دخترشان یکتا ناصر و همسرش منوچهر هادی در جشن فارغ‌ التحصیلی دخترشان

از یکتا ناصر و منوچهر هادی به عنوان زوج خوشبخت هنری صنعت پر رونق سینما یاد می‌شد. این زوج بیستم دوازده 94 با هم آشنا شده و تصمیم به ازدواج می‌گیرند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص چهره جدید یکتا ناصر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *