احسان پهلوان به فولاد پیوست ؛ هافبک سابق تیم پرسپولیس به فولاد پیوست

احسان پهلوان به فولاد پیوست. تیم فولاد خوزستان برای لیگ بیست و دوم یک وینگر چپ جذب کرد. در ادامه مطلب فولاد احسان پهلوان همراه فیگار باشید.

احسان پهلوان که دو فصل پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد پس از این که تمدید قراردادش با پرسپولیس به سرانجام نرسید از بین دو تیم فولاد و سپاهان ترجیح داد به جمع شاگردان جواد نکونام ملحق شود و پیراهن سرخ اهوازی‌ها را بر تن کند.

احسان پهلوان به فولاد پیوست

هافبک سابق تیم پرسپولیس به فولاد پیوست

فولاد احسان پهلوان
فولاد احسان پهلوان

احسان ‌‌‌پهلوان، هافبک سابق تراکتور و ذوب آهن که چند فصل اخیر فوتبال خود را در تیم پرسپولیس حضور داشت، یکی دیگر از جدا شده های این تیم در فصل جدید لقب گرفت و تیم فصل آینده خودش را مشخص کرد. پهلوان پس از صحبتی که با فولادی ها داشت با این باشگاه به توافق رسید تا در فصل جدید شاگرد جواد نکونام شود. پیش از این سعید آقایی هم از پرسپولیس راهی فولاد شده بود و حالا دومین خرید جدید سرخپوشان اهوازی هم از این تیم می‌آید.

احسان پهلوان به فولاد پیوست

فولاد احسان پهلوان
فولاد احسان پهلوان

حال با این خریدها باید دید تنها نماینده‌ی فوتبال ایران در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا چه عملکردی را در فصل پیش رو از خود در ایران و آسیا نشان خواهد داد. گفتنی است باشگاه فولاد همچنین به دنبال حفظ بازیکن قرضی فصل پیش خود از استقلال یعنی آرش رضاوند، و معاوضه وی با علیرضا کوشکی نیز هست. معامله‌ای که باید دید مورد موافقت مدیران باشگاه استقلال قرار می‌گیرد یا خیر. تیم فولاد چهار سهمیه لیگ برتری دیگر نیز برای فهرست خود دارد و همچنین چهار بازیکن خارجی هم می‌تواند در لیست داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار احسان پهلوان به فولاد پیوست سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *