خبر فوری: ماجرای جنجالی سقوط یک زن برهنه از طبقه چهارم [+تصویر و بیوگرافی]

ماجرای سقوط یک زن لخت از طبقه چهارم در فضای مجازی بازتاب حائز اهمیت و گسترده‌ای داشته؛ با ما بمانید تا به جنبه‌های مختلف این موضوع بیشتر بپردازیم.

در نوشتار سقوط زن شیشه ای بی لباس همانطور که خواهید دید بسیاری از جزییاتی که باید بدانید مشخص می‌شود. باید بدانید که ماجرای خودکشی زنی جوان در کرج به تازگی همه‌ی مشترکان فضای مجازی را درگیر خود کرده و این نوشتار سعی کرده تا کنجکاوی شما را برطرف کند.

زن جوانی که به طرز مرموزی از پنجره طبقه چهارم آپارتمان به بیرون پرت شده بود شوهرش مدعی شد که او به خاطر مصرف شیشه دست به خودکشی زده است.

ببینید: افشاگری ماجرای سقوط یک زن لخت از طبقه چهارم [+عکس]

عکس سقوط یک زن لخت از طبقه چهارم را که در فضای مجازی به شدت کنجکاوی بسیاری را برانگیخته و باعث شده تا ذهن خیلی‌ها درگیر شود، تماشا کنید:

رسیدگی به این پرونده از ساعت 4 و نیم سحرگاه 22 تیرماه بدنبال اعلام مرگ مشکوک زن جوانی که از پنجره طبقه چهارم آپارتمانی محدوده مارلیک به بیرون پرت شده بود شروع شد.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

خیلی زود گشت نزدیک ترین کلانتری به محل رفت و با جسد زن جوانی روبرو شد که بدون لباس روی زمین افتاده بود، بازپرس کشیش قتل طولی نکشید که در محل حضور یافت و پس از یادداشت نخستین اطلاعات مربوط به کشف جسد دستور داد جسد زن جوان بنام المیرا 34 ساله به پزشکی قانونی منتقل شود.

این مرد 40 ساله در حالیکه به شدت از وقوع این حادثه شوکه شده بود مدعی شد:

همسرم معتاد نبود و به خاطر خواهرش به مواد رو آورده بود ما زندگی خوبی داشتیم و از اول همدیگر را دوست داشتیم هیج مشکل خاصی نداشتیم که بخواهم انگیزه ای برای کشتن همسرم داشته باشم و از طرفی او هم مشکلی نداشت که بخواهد خودکشی کند همسرم به خاطر مصرف شیشه خودش را از پنجره اتاق خواب به بیرون پرت کرد من به خاطر بازداشت نتوانستم در مراسم ختم همسرم شرکت کنم و حالا که 40 روز از آن ماجرا گذشته, خانواده همسرم مرا عامل مرگ دخترشان می دانند درحالی که من بی تقصیر بودم.

شما همراهان عزیز می‌توانید نظر خود را درباره این خبر که ربازدید هم می‌باشد در بخش دیدگاه‌های انتهای این نوشتار در اختیار همه بگذارید.

اخبار بیشتر:




ماجرای سقوط یک زن لخت از طبقه چهارم


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *