جدیدترین صفحه اینستاگرام تتلو [+آدرس پیج]

آدرس جدید صفحه رسمی اینستاگرام امیر تتلو از در فضای مجازی بازتاب حائز اهمیت و گسترده‌ای داشته؛ با ما بمانید تا به جنبه‌های مختلف این موضوع بیشتر بپردازیم.

افراد زیادی هستند که به دنبال آدرس پیج اصلی تتلو در اینستاگرام هستند. این افراد از طرفداران و دنبال کنندگان این خواننده می باشند. شاید هم شما فقط کنجکاو باشید که تتلو چگونه توانسته است این تعداد فالوور برای خود به دست آورد.

آدرس جدید صفحه رسمی اینستاگرام امیر تتلو

امیر تتلو در تاریخ ۳۰ شهریور ۱۳۶۶ در محله مجیدیه تهران با اصالتی آذری و در یک خانوادهٔ ۵ نفره زاده شد. مدتی به خاطر شغل پدرش در رشت زندگی کردند و امیر با توجه به وضع مالی خانواده‌اش، از نوجوانی کارگری کرده‌است. او دو خواهر بزرگ‌تر از خود نیز دارد. امیر تتلو مدتی در کارگاه نجاری و گاهی نیز در یک سوپرمارکت شاگرد بود. تحصیلات امیر تتلو، دیپلم ریاضی است.

امیر مقصودلو نام یکی از خوانندگان ایرانی است که با نام هنری تتلو شناحته شده است. سبکی که این خواننده در آن فعالیت می‌کند، سبک ریتم اند بولوز است.  این خواننده دارای طرفداران بسیار زیادی است و از جمله کسانی است که صفحه اینستاگرامش بسیار پر بازدید می‌باشد و تعداد فالوورهای او به بیش از ۴ میلیون نفر می‌رسد.

وی با جمله زیر در کانال تلگرام خود آدرس جدید پیج خودش را اعلام کرد:

آدرس صفحه اینستاگرام ساپورت امیرتتلو 🔻🔻🔻

تا یه پیج درست و حسابی واسه ما درست کنن این پیجو داشته باشین اونجا میذارم پیج اصلی رو 😃 ۷۸

پیج اصلی امیر تتلو

اخبار بیشتر:

  1. افشاگری تتلو از ساعت 9 میلیاردی پویان مختاری [+فیلم و عکس]
  2. افشاگری: تتلو بیوگرافی سحر قریشی را فاش کرد [+فیلم و عکس]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *