افشاگری از حضور راننده شاسی سوار در اغتشاشات [+فیلم]

راننده شاسی سوار در اغتشاشات ؛ خوب که چشم بچرخانی حتی در میانه تلخ‌ترین اتفاقات هم می‌توان ردپای خوب، زیبا و معرفت را دید.

حتی در این روزها و شب‌ها که اغتشاشگران اموال عمومی را تخریب کردند… کافی است حوصله کنید و نگاهی به این فیلم بیندازید. با ما بمانید تا به جنبه‌های مختلف این موضوع که در فضای مجازی هم بسیار فراگیر شده بپردازیم.

راننده شاسی سوار در اغتشاشات

  • راننده شاسی سوار اغتشاشات
راننده شاسی سوار در اغتشاشات
راننده شاسی سوار اغتشاشات, فیلم راننده شاسی سوار در اغتشاشات

فیلم راننده شاسی سوار در اغتشاشات

به گزارش فیگار:

در همین شب‌ها  که عده ای برخی شهر ها را به آشوب کشیده اند هم می‌توان خبرخوب داشت. کافیست حوصله کنید و نگاهی به این فیلم بیندازید. این فیلم توسط دوربین‌های کنترل شهری ثبت و ضبط شده است.

اخبار بیشتر:

ساعت به وقت ۸ شب در خیابان انقلاب است. آشوبگران سطل مکانیزه زباله‌ای را به وسط خیابان انقلاب آوردند، و آن ها را واژگون کردند.

در ادامه میتوانید فیلم راننده شاسی سوار اغتشاشات را مشاهده کنید:

زباله‌ها کف خیابان ریخته. تردد در خیابان انقلاب زیاد است. ماشین‌ها راهی پیدا می‌کنند و از کنار سطل عبور می‌کنند. راننده‌ای پشت سطل توقف می‌کند. از ماشین پیاده می‌شود. کت و شلوار پوش است. کمی می‌ایستد و بعد دست به کار می‌شود. سطل مکانیزه را به زحمت بلند می‌کند و آن را به گوشه خیابان می‌برد تا راه باز شود. راکب موتور سیکلتی هم به کمکش می‌آید و با هم سطل را سرجای خود منتقل می‌کنند.

این فیلم یک دنیا حرف دارد برای گفتن، این فیلم نماد معرفت مردم این سرزمین است. این فیلم می‌گوید صف مردم عادی حتی معترض، حتی مطالبه گر از صف آنها که بی رحمانه چادر از سر زن ایرانی کشیدند، آن‌ها که به پلیس حافظ امنیت کوچه و محله‌هایمان هم رحم نکردند، آن‌ها که تیزی چاقو را در بدن جوان مشهدی فرو بردند جداست.


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *