کشف حجاب سحر قریشی کنار امیر تتلو ؛ انتشار تصویر سحر قریشی و تتلو در اینستاگرام

اخیرا ازدواج امیر تتلو و سحر قریشی، خبرساز شده بود اما اکنون کشف حجاب سحر قریشی کنار امیر تتلو خبر جدیدی است که در فضای مجازی منتشر شده است.

حدود دو سال است که شایعات زیادی از سحر قریشی و تتلو در اینستاگرام و دیگر فضاهای مجازی منتشر می‌شود. این شایعات حاکی از رابطه عاشقانه میان آن‌ها بودند. البته که سحر قریشی وجود یک رابطه عاشقانه را با قطعیت بارها و بارها تکذیب کرده بود.

کشف حجاب سحر قریشی کنار امیر تتلو

انتشار تصویر سحر قریشی و تتلو در اینستاگرام

دستور دستگیری امین فردین
تتلو و سحر قریشی, سحر قریشی و تتلو در اینستاگرام

اما در ماه‌ اخیر، این شایعات به اوج خود رسیدند. سحر قریشی پس از فیلمبرداری سریال نیسان آبی در ترکیه ماند و به آن‌جا مهاجرت کرد. سپس خبر ازدواج سحر قریشی و تتلو در اینستاگرام متشر شد و شایعات بسیار زیادی را رقم زد. البته که وجود یک ویدیوی لو رفته از سحر قریشی در خانه امیر تتلو، این شایعات را بسیار بیشتر کرد. اما کنون خبر جدیدی مبنی بر کشف حجاب سحر قریشی کنار تتلو در فضای مجازی منتشر می‌شود.

طی روزهای اخیر تصویری از کشف حجاب سحر قریشی کنار تتلو دیده می‌شود و به نظر حکم تاییدی بر رابطه تتلو و سحر قریشی و همزمان تایید کشف حجاب سحر قریشی کنار تتلو استو اما لازم به ذکر است که تصویر منتشر شده مبنی بر کشف حجاب سحر قریشی کنار تتلو تنها یک شایعه بوده و این تصویر حاصل کار یک ویرایشگر تصویر است.

بیشتر بخوانید:

کشف حجاب سحر قریشی کنار امیر تتلو
کشف حجاب سحر قریشی کنار تتلو, تتلو و سحر قریشی

دلیلی که با قاطعیت کشف حجاب سحر قریشی کنار امیر تتلو را نقض می‌کند، ظاهر امیر تتلو در این تصویر است. امیر تتلو همواره تتوهای بیشتری را به صورت و بدنش اضافه کرده و به همین دلیل، تشخیص زمان حدودی یک تصویر از او امری ساده است. در تصویر منتشر شده از سحر قریشی و تتلو در اینستاگرام ما می‌توانیم مشاهده کنیم که صورت امیر تتلو تتوهای بسیار کمتری نسبت به زمان حال دارد و به همین دلیل ثابت می‌شود که این تصویر قلابی است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار کشف حجاب سحر قریشی کنار امیر تتلو سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *