بازی والیبال ایران و لهستان جام واگنر ؛ شکست سنگین والیبال ایران [+عکس]

بازی والیبال ایران و لهستان جام واگنر . شکست شاگردان عطایی در جام واگنر. در ادامه مطلب لهستان ایران جام واگنر همراه فیگار باشید.

دیدار تیم ملی والیبال ایران مقابل لهستان در رقابت های 4 جانبه جام واگنر با شکست 3 بر صفر شاگردان عطایی به پایان رسید.

بازی والیبال ایران و لهستان جام واگنر

شکست سنگین والیبال ایران [+عکس]

لهستان ایران جام واگنر
لهستان ایران جام واگنر

تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در جام واگنر با ترکیب محمدطاهر وادی، امیرحسین توخته، صابر کاظمی، امیرحسین اسفندیار، علی‌اصغر مجرد، میلاد عبادی‌پور و محمدرضا حضرت‌پور به میدان رفت. این دیدار در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۹ بر ۲۷ و ۲۵ بر۱۷ به سوی والیبال لهستان به اتمام رسید تا تیم ملی والیبال ایران در اولین بازی خود شکست را تجربه کند.

شکست سنگین والیبال ایران [+عکس]

لهستان ایران جام واگنر
لهستان ایران جام واگنر

این شکست درحالی برای والیبالیست‌های ایران به دست آمد که هواداران پرشور لهستانی با پر کردن ورزشگاه بازی، به تشویق تیم خود پرداختند. در دیگر دیدارهای برگزار شده در این رقابت‌ها، آرژانتین ۳ بر یک مقابل صربستان به پیروزی رسید. به گزارش ایسنا، مسابقات والیبال هوبرت جرزی واگنر (Hubert Jerzy Wagner) لهستان از سال ۲۰۰۳ هر ساله از سوی بنیاد واگنر در این کشور و با حضور چهار تیم مطرح و صاحب نام والیبال جهان برگزار می‌شود. سال ۲۰۲۰ به دلیل شیوع کرونا این مسابقات برگزار نشد.

اخبار بیشتر:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بازی والیبال ایران و لهستان جام واگنر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *