ماجرای نشستن یک زن روی ماشین پلیس +[فیلم کامل ماجرا]

ماجرای نشستن یک زن روی ماشین پلیس . رئیس پلیس تهران توضیح داد. در ادامه مطلب روی ماشین پلیس نشستن یک زن همراه فیگار باشید.

درپی انتشار ویدیویی از زنی بر روی خودروی پلیس در فضای مجازی، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد.

ماجرای نشستن یک زن روی ماشین پلیس

فیلم کامل ماجرا

روی ماشین پلیس نشستن یک زن
روی ماشین پلیس نشستن یک زن

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در واکنش به ویدیوی منتشر شده در فضای مجازی گفت: در تاریخ نهم مردادماه امسال زنی به هویت معلوم به همراه همسرش برای پیگیری پرونده خود به شورای حل اختلاف منطقه ۱۰ مراجعه و دقایقی بعد با قاضی شعبه و مامور مراقب انتظامی شورا درگیر شد و اقدام به تهدید و جوسازی کرد.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در واکنش به ویدیوی منتشر شده از زنی که به روی خودروی پلیس رفته بود، گفت: در تاریخ نهم مردادماه امسال زنی به هویت معلوم به همراه همسرش برای پیگیری پرونده خود به شورای حل اختلاف منطقه ۱۰ مراجعه کرد. دقایقی پس از حضور او و همسرش در شورای اختلاف این افراد با قاضی شعبه و مامور مراقب انتظامی شورا درگیرشده و اقدام به تهدید آنان کردند که در همین راستا با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و موضوع اطلاع داده شد.

بیشتر بخوانبد:

ماجرای نشستن یک زن روی ماشین پلیس

وی ادامه داد:‌ پس از تماس شورای حل اختلاف با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ ماموران به محل اعزام شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قراردادند. در این میان قاضی شعبه نیز با اعلام شکایت از این زن و مرد خواستار انتقال آنان به کلانتری شد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ماجرای نشستن یک زن روی ماشین پلیس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *