معرفی عجیب ترین ابرقهرمانان دی سی از نگاه سایت فیگار

کمپانی دی سی قهرمانان زیادی را خلق کرده است که قرار است عجیب ترین ابرقهرمانان دی سی را به شما معرفی کنیم تا با شخصیت آن‌ها آشنا شوید.

دی سی چندین دهه است که کمیک هایی با برخی از معتبرترین قهرمانان منتشر می‌کند که آشنایی با عجیب ترین قهرمان های DC طرفداران را شکه خواهد کرد. ماجراجویی‌های آن‌ها تخیل طرفداران را در سراسر جهان به خود جلب کرده است؛ زیرا آن‌ها برای ایمن نگه داشتن مولتی‌ورس و نابود کردن برخی از ترسناک‌ترین تبهکاران می‌جنگند. در ادامه قرار است که  چند تا از عجیب ترین ابرقهرمانان دی سی را به شما معرفی خواهیم کرد. با این حال، DC همچنین به دلیل عجیب‌تر بودن در بین Big Two شناخته می‌شود، که واقعاً به پوچ بودن مفهوم ابرقهرمانی متکی است.

معرفی عجیب ترین ابرقهرمانان دی سی

  • برترین ابرقهرمانان عجیب dc

در ادامه چند تا از عجیب ترین ابرقهرمانان دی سی را به شما معرفی خواهیم کرد:

عجیب ترین ابرقهرمانان دی سی
عجیب ترین ابرقهرمانان دی سی

ابرقهرمانان عجیب غریب دی سی در تمام دوران، براساس قدرت‌های عجیب و غریب، ظاهر عجیب‌شان یا فقط به خاطر رفتاری که دارند عجیب شناخته می‌شوند. با این حال، برخی از این قهرمانان عجیب و غریب نیز محبوب هستند و جایگاه ویژه‌ای در قلب طرفداران دارند.

Animal Man

عجیب ترین ابرقهرمانان دی سی
عجیب ترین ابرقهرمانان دی سی

قدرت‌های Animal Man بسیار بی نظیر است که جزء بهترین ابرقهرمانان عجیب DC می‌باشد، او می‌تواند ویژگی‌های هر حیوانی را به خود بگیرد و کارهای ابرقهرمانی بسیار معمولی مانند پیوستن به لیگ عدالت را انجام داده است؛ اما حرفه او بسیار عجیب‌تر بوده است. زمانی که نویسنده گرانت موریسون کتابش را پوشاند، همه چیز برای او عجیب شد. موریسون چیزهای عجیب و غریب زیادی را برای Animal Man به ارمغان آورد و پس از آن هر نویسنده‌ای از آن پیروی کرد.

فراتر از آن، خاستگاه انسان حیوانی به‌عنوان یک قهرمان عصر نقره‌ای ساده در مقایسه با آنچه که تبدیل می‌شد، او را بسیار عجیب و غریب کرد. او از یک شخصیت تک بعدی به یک آواتار چند وجهی از دنیای حیوانات تبدیل شد که گاهی با سازندگان خود ملاقات می‌کرد و با ماهیت تخیلی خود سروکار داشت.

Leezle Pon

عجیب ترین ابرقهرمانان دی سی
عجیب ترین ابرقهرمانان دی سی

سپاه گرین لنترن اعضا را از سرتاسر کیهان بیرون می‌کشد و برخی از آن اعضا بسیار عجیب هستند. یکی از عجیب ترین آن‌ها لیزل پون است. Pon که از بخش 119 می‌آید، برای رسیدگی به مواردی که مربوط به مشکلات بیولوژیکی بود فراخوانده شد. پون ثابت کرد که در نبرد علیه سپاه سینسترو چنگال است و به نبرد با دسپوتلیس، مرگبارترین عضو سپاه سینسترو کمک کرد.

Leezle Pon جزء عجیب و غریب ترین ابرقهرمانان DC بوده که با شکست دادن Despotellis جان افراد زیادی را نجات داد و از همه راه‌ها به سپاه کمک کرد و به مبارزه با تهدیداتی که برای سایر فانوس‌ها بسیار کوچک بود کمک کرد.

Ch’p

عجیب ترین ابرقهرمانان دی سی
عجیب ترین ابرقهرمانان دی سی

یکی دیگر از فانوس سبز عجیب Ch’p است. Ch’p اساساً یک سنجاب با حلقه Green Lantern و احتمالاً بامزه‌ترین عضو سپاه است. در حالی که او همیشه مهم‌ترین عضو گروه در نبرد نبوده است، او همیشه به هر نحوی که می‌توانست کمک کرده است. فانوس بخش 1014، Ch’p با ارتش دکتر Ub’x جنگید تا حلقه خود را به دست آورد و بسیار سخت تر از یک سنجاب است که حق داشته باشد.

Ch’p جزء بهترین قهرمان عجیب دی سی می‌باشد که ممکن است زیبا به نظر برسد؛ اما او در نبرد خود با شیطان تسلیم نشده است و برای نجات بیگناهان دست از کار نمی‌کشد. برخی از مردم یک ابرقهرمان سنجاب را مسخره می‌کنند، اما Ch’p ثابت کرده است که هر زمان که به میدان می رود اشتباه می‌کند.

Mogo

عجیب ترین ابرقهرمانان دی سی
عجیب ترین ابرقهرمانان دی سی

Mogo جزء ابرقهرمانان عجیب الخلقه دی سی بوده که دقیقا اجتماعی‌ترین فانوس سبز نیست؛ اما دلیل خوبی برای آن وجود دارد که این یک سیاره زنده است. رفتن به منظومه‌های ستاره‌ای دیگر می‌تواند سیارات آنجا را ویران کند. با این حال، جایگاه آن در سپاه بسیار مهم است، به قدری مهم که سپاه گرین لنترن بدون او نمی‌توانست وجود داشته باشد. موگو موجودی است که حلقه‌ها را به سمت حاملانشان هدایت می‌کند و به اعضای جدید اجازه می‌دهد تا به خدمت گرفته شوند.

گرین لنترن بودن بسیار خطرناک است، بنابراین باید تعویض شوند. بدون Mogo برای کمک، هیچ سپاه فانوس سبز وجود نخواهد داشت. همچنین یکی از قدرتمندترین گرین لنترن‌ها از همه آن‌ها است و وقتی ظاهر شد، همه چیز در شرف واقعی شدن است.

Rebis

عجیب ترین ابرقهرمانان دی سی
عجیب ترین ابرقهرمانان دی سی

Doom Patrol مدت‌ها است که محل زندگی عجیب‌ترین قهرمانان بوده است و در طول سال‌ها داستان‌های شگفت‌انگیزی داشته است. قهرمانان عجیب و غریب زیادی در تیم وجود داشته است؛ اما Rebis جزء ابرقهرمانان عجیب غریب دی سی می‌باشد. ربیس متشکل از لری تینور، النور پول و روح منفی، موجودی بود که مرد، زن و انرژی را ترکیب می‌کرد.

Rebis یکی از قدرتمندترین اعضای تیم بود و با مجموع اجزای آنها کاملاً متفاوت است. آن‌ها همچنین یکی از عاقل‌ترین موجودات تیم بودند و قبل از اینکه قدرت‌های بی‌شمار خود را آزاد کنند، به مشکل عجیبی که تیم با آن روبرو بود فکر می‌کردند.

Brother Power The Geek

عجیب ترین ابرقهرمانان دی سی
عجیب ترین ابرقهرمانان دی سی

برادر پاور گیک زمانی یک مانکن ساده بودند اما الان جزء عجیب ترین قهرمان های DC محسوب می‌شوند. با این حال برادر پاور پس از اصابت صاعقه زنده شد. Brother Power با قدرت‌های مختلفی مانند قدرت و دوام مافوق بشری، جذب انرژی و تغییر جهت و غیره، دنیا را با ماجراجویی‌های ضدفرهنگی عجیب سفر کرد. Brother Power مدت زیادی است که وجود نداشته است؛ اما هنوز هم یکی از جالب‌ترین و عجیب‌ترین ابرقهرمان‌های تاریخ است.

Detective Chimp

عجیب ترین ابرقهرمانان دی سی

کارآگاه شامپانزه جزء برترین ابرقهرمانان عجیب dc می‌باشد که در عصر نقره ای خلق شد، زمانی که شخصیت‌های میمون‌ها بسیار خشمگین بودند. او برای سال‌ها ناپدید شد قبل از اینکه در آستانه بحران بی‌نهایت ظاهر شود و به Shadowpact در نبرد آن علیه Spectre و Eclipso در Days of Vengeance پیوست. در نهایت با پیوستن به Justice League Dark، کارآگاه شامپانزه یکی از غیر محتمل‌ترین قهرمانان در بین همه آن‌ها بود.

بوبو که به سیگار کشیدن و نوشیدن مشروبات الکلی معروف است، بسیار باهوش می‌باشد. در حالی که او جادوی زیادی از خودش نمی‌داند، همیشه در نبرد با تهدیدهای جادویی بسیار مفید بوده و از دانش و مهارت‌های شهودی خود برای شکست دادن همه نوع دشمنان جادویی استفاده می‌کند.

Flex Mentallo

عجیب ترین ابرقهرمانان دی سی
عجیب ترین ابرقهرمانان دی سی

Flex Mentallo جزء بهترین ابرقهرمانان عجیب DC است که توسط Grant Morrison برای Doom Patrol ساخته شد. او که زندگی خود را به‌عنوان یک نرد ضعیف شروع کرد، کتابی پیدا کرد که راه‌های اسرار عضلانی را به او آموخت. او با تسلط بر Mystery عضلانی، آنقدر علاقه‌مند شد که می توانست بر روی خود واقعیت تاثیر بگذارد و زمانی که خم می‌شد، قهرمان ساحل شد. با انجام برخی از عجیب‌ترین ماجراهای همه آن‌ها، قهرمانان کمی عجیب‌تر از Flex Mentallo وجود دارد.

قدرت‌های فلکس منتالو با پوشیدن پوست پلنگ مشخص خود به نام Speedo، به طرق مختلف آشکار می‌شود، که از هاله قهرمان ساحل شروع می‌شود، جایی که کلمات روی سرش شناور هستند. قدرت‌های او بسیار شگفت انگیز است و به او اجازه داده است تا برخی از تهدیدات واقعاً عجیب را شکست دهد.

Plastic Man

عجیب ترین ابرقهرمانان دی سی

Plastic Man جزء عجیب و غریب ترین ابرقهرمانان DC بوده که همیشه یک شخصیت بامزه به نظر می‌رسید. برخلاف سایر قهرمانانی که کشش دارند، Plastic Man می‌تواند بدن خود را تقریباً به هر چیزی که نیاز دارد شکل دهد. او نیز تقریباً نابود نشدنی است و از نظر عملکردی جاودانه است. با این حال، چیزی که او را عجیب و غریب می‌کند، قدرتش نیست، بلکه نگرش او نسبت به چیزها است.

Plastic Man یکی از بامزه‌ترین قهرمانان موجود است. برخی از مردم فکر می‌کنند که این تمام چیزی است که برای او وجود دارد؛ اما آن‌ها نمی‌دانند که او چقدر قدرتمند و باهوش است. مرد پلاستیکی یکی از بهترین کارآگاهان روی زمین است، کسی که حتی بتمن به آن احترام می‌گذارد.

Metamorpho

عجیب ترین ابرقهرمانان دی سی
عجیب ترین ابرقهرمانان دی سی

قدرت‌های Metamorpho دقیقاً عجیب ترین نیستند؛ زیرا او یک تغییر شکل است که می‌تواند بدن خود را به هر عنصر یا چندین عنصر در یک زمان تبدیل کند. قدرت‌های او به شدت ظاهرش را تغییر داد و او اساساً نسخه DC Thing است، مردی که به یک آدم عجیب تبدیل شده است. در عصر نقره، او به ماجراجویی‌های عجیب و غریب و وحشیانه‌ای رفت که دی سی به آن معروف بود.

Metamorpho جزء ابرقهرمانان عجیب الخلقه دی سی است که ظاهر عجیب و قدرت‌هایش او را به یکی از عجیب‌ترین قهرمانان جریان اصلی دی سی تبدیل کرده است. او همچنین یکی از قدرتمندترین قهرمانان عجیب و غریب است، زیرا توانایی‌های او اساساً او را جاودانه می‌کند و سال‌ها تجربه او با آنها به او اجازه می‌دهد تا انواع کارهای وحشی را انجام دهد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار  عجیب ترین ابرقهرمانان دی سی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *