برترین اعضای انتقام جویان در کمیک های مارول

درحالی که افراد مختلف در دوره‌های زمانی مختلف عضو انتقام جویان می‌شوند، قصد داریم تا برخی از بهترین اعضای انتقام جویان را به شما معرفی نماییم.

دنیای مارول مملو از ابرشرورهایی است که می‌توانند به سادگی دنیا را نابود کنند. با وجود چنین تهدیدات بزرگی، وجود یک تیم از ابرقهرمانان که برای نجات دنیا ساخته شده‌اند الزامی است. گروه‌های ابرقهرمانی زیادی در کمیک‌های مارول وجود دارند که انتقام جویان یکی از مشهورترین آن‌ها است.

دنیای سینمایی مارول گروه انتقام جویان را به بهترین شکل ممکن به تصویر کشیدند و توانستند خلاقانه‌ترین آثار کمیکی سینما را بسازند. انتقام جویان یکی از پرطرفدارترین گروه‌های ابرقهرمانی کمیک هستند و حضور هر کدام از اعضای این گروه در نبردها موثر است. در این نوشتار قصد داریم تا برترین اعضای انتقام جویان در کمیک های مارول را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

نقطه ضعف اعضای انتقام جویان چیست؟

برترین کارگردان برای فیلم انتقام جویان جنگ های پنهان

برترین اعضای انتقام جویان در کمیک های مارول

  • با سابقه‌ ترین افراد در گروه Avengers

شما می‌توانید فهرست بهترین اعضای انتقام جویان را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین اعضای انتقام جویان
عکس گروه انتقام جوی در دنیای سینمایی مارول

افراد زیادی تاکنون عضو انتقام جویان بوده و حتی افراد زیادی تاکنون رهبر انتقام جویان بوده‌اند. با این حال، اگرچه نمی‌تواند اسم اعضای انتقام جویان را به طور کامل در یک لیست نوشت، اما قصد داریم تا بهترین ابرقهرمانان انتقام جویان را به شما معرفی نماییم.

کاپیتان مارول

بهترین اعضای انتقام جویان
مارول دنورز، کاپیتان مارول

کاپیتان مارول یکی از قوی ترین شخصیت های کمیک است که در عکس گروه انتقام جویان نیز دیده می‌شود. او با گذشت سال‌ها، به ابرقهرمان بسیار مهم‌تری نیز تبدیل شده است. کاپیتان مارول از روزهای اولیه فعالیتش عضو انتقام جویان شده و تا پیش از زمانی که روگ قدرتش را از او بگیرد، بهترین عضو انتقام جویان محسوب می‌شد.

او بارها انتقام جویان را ترک کرده و مجدداً به آن‌ها ملحق شده است. با این حال، او زمان زیادی را جزو انتقام جویان بوده و به همین دلیل است که به عنوان بهترین عضو اونجرز از او یاد می‌کنیم. لازم به ذکر است که قدرت‌های شگفت انگیز کاپیتان مارول، جایگاه او را در انتقام جویان مستحکم‌تر کرده است.

شخصیت‌هایی که احتمالاً در فیلم بعدی انتقام جویان حضور دارند

بیوه سیاه

بهترین اعضای انتقام جویان
ناتاشا رومانوف، بیوه سیاه

بیوه سیاه به عنوان دختری روسی که آموزش دیده بود تا تبدیل به یک قاتل شود، توانسته عنوان بهترین عضو اونجرز را کسب کند. او به همه ثابت کرده است که می‌توان حتی بدون قدرت‌های فرابشری نیز عضو انتقام جویان شده و به عنوان یکی از بهترین ابرقهرمانان انتقام جویان فعالیت کند.

بیوه سیاه در ابتدا با مرد آهنی درگیر شد. اما او در ادامه متوجه اشتباه خود شد و برای جبران خسارات به بار آمده، به شیلد ملحق شد تا به عنوان جاسوسی پر اهمیت فعالیت کند. اما قدرت‌های او در مبارزه انکار ناپذیر است و به همین دلیل، بیوه سیاه وارد انتقام جویان شد.

بهترین کمیک های بیوه سیاه

پلنگ سیاه

بهترین اعضای انتقام جویان
پلنگ سیاه، پادشاه کشور واکاندا

به عنوان پادشاه واکاندا، پلنگ سیاه یکی از غیر متعارف‌ترین افرادی است که در لیست بهترین اعضای اونجرز حضور دارد. او همواره وفاداری به واکاندا را در اولیت قرار داده و به همین دلیل هیچ‌گاه میلی به تبعیت از دستورات ندارد. بدین منظور، شاید عنوان رهبر انتقام جویان باری او مناسب‌تر باشد. با این حال، پلنگ سیاه تاکنون بارها به انتقام جویان کمک کرده است.

در طول سال‌ها، پلنگ سیاه تغییرات زیادی را تجربه کرده است. همچنین او بالاخره موفق به کسب مقام رهبر انتقام جویان شد. مقام رهبری انتقام جویان برای مردی که یک رهبر متولد شده است، مقامی بسیار برازنده است.

نقد و بررسی فیلم Black Panther: Wakanda Forever

ویژن

بهترین اعضای انتقام جویان
ویژن

ویژن در ابتدا یکی از بهترین شرور های مارول بود. اولتران ویژن را ساخت تا به او در مقابله با انتقام جویان کمک کند. اما همانطور که اولتران به هنک پیم خیانت کرد، ویژن نیز به اولتران خیانت کرده و تبدیل به بهترین عضو انتقام جویان شد.

در طول سال‌های متوالی، ویژن تغییرات بسیار زیادی کرده است. او قدرتمندتر شده و همواره تاثیر زیادی در کمیک‌های انتقام جویان داشته است. کمتر عضوی از انتقام جویان است که به اندازه ویژن در این گروه اثر گذاشته باشد. او تقریباً تمام عمرش را با تیم انتقام جویان گذرانده و به همین دلیل او را به عنوان بهترین ابرقهرمان انتقام جویان معرفی می‌کنیم.

10 عضو انتقام جویان که احتمالا در آینده می میرند

اسکارلت ویچ

بهترین اعضای انتقام جویان
واندا مکسیموف، اسکارلت ویچ

اسکارلت ویچ به همراه برادرش، کوئیک سیلور به انتقام جویان پیوست. آن‌هعا دوقلوهایی هستند که اهمیت زیادی در گروه انتقام جویان دارند. با این حال، اسکارلت ویچ زمان بیشتری را با گروه انتقام جویان سپری کرده است.

اسکارلت ویچ برخی از بهترین و بدترین دوران خود را با انتقام جویان گذرانده است. او به آن‌ها کمک کرده و هر زمان که دچار مشکل شد، انتقام جویان به کمک او آمده‌اند. با وجود قدرت‌های بسیار زیادی واندا، او یکی از قوی‌ترین اعضای انتقام جویان نیز محسوب می‌شود.

بهترین کمیک های اسکارلت ویچ

هاکای

بهترین اعضای انتقام جویان
کلینت بارتون، هاکای

هاکای یکی دیگر از برترین اعضای انتقام جویان است. او تنها یک مرد عادی است که با یک تیر و کمان به نبرد می‌رود. با این حال، هاکای همانند بیوه سیاه ثابت کرده است که بدون قدرت‌های فرا بشری نیز می‌تواند مبارزه کند.

در ابتدا هاکای با سرپیچی از دستورات، یکی سرسخت‌ترین افرادی بود که در لیست برترین اعضای انتقام جویان حضور دارد. اما امروزه او به کار با گروه عادت کرده و یک عضو بسیار ماهر است. شاید نتوانیم هاکای را یک ابرقهرمان محسوب کنیم، اما او با شجاعت بی‌نظیر و مهارت‌های رزمی، به عنوان یک قهرمان فعالیت می‌کند.

بهترین کمیک های هاکای

کاپیتان آمریکا

بهترین اعضای انتقام جویان
استیو راجرز، کاپیتان آمریکا

کاپیتان آمریکا حضور خود را در لیست بهترین اعضای اونجرز و در دنیای مدرن، مدیون خود انتقام جویان است. او یک وطن پرست آمریکایی بود که در اواسط قرن بیستم میلادی با نازی‌ها می‌جنگید. اما در نهایت او در صخره‌های یخ منجمد شد و این انتقام جویان بودند که او را یافته و به زندگی بازگرداندند.

کاپیتان آمریکا زمان زیادی را به عنوان رهبر اونجرز در این گروه حضور داشته است. او یکی از مهم‌ترین اعضای تیم است و حتی در زمانی که رهبری تیم را برعهده نداشته نیز با قدرت بسیار زیادی علیه ابرشرورها مبارزه کرده است.

شخصیت های برتر در سه گانه کاپیتان آمریکا

زنبورک

بهترین اعضای انتقام جویان
جنت ون داین در کنار هنک پیم، زنبورک و مرد مورچه‌ای

زنبورک یا Wasp یکی از اولین اعضای انتقام جویان، و یکی از بنیان گذاران این تیم بزرگ محسوب می‌شود. شاید در میان اسم اعضای انتقام جویان کمتر کسی به زنبورک توجه کند، اما او تاکنون حضور پررنگی در این تیم داشته و حتی تبدیل به اولین زنی شده است که مقام رهبر اونجرز را به دست می‌آورد.

زنبورک به همراه نامزدش، هنک پیم به انتقام جویان پیوست. با وجود اینکه او یک ابرقهرمان بزرگ محسوب می‌شود،‌ اما هرگز این اجازه را به خود نداده است تا زندگی کاری‌اش بر زندگی واقعی و شخصی او تاثیر بگذارد.

نقد و بررسی تریلر مرد مورچه‌ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی

ثور‌

بهترین اعضای انتقام جویان
ثور، خدای آذرخش به همراه میولنیر

نبرد ثور با برادرش لوکی، دلیل اصلی شکل گیری تیم انتقام جویان است. او برای نابودی خدای شرارت به کمک نیاز داشت؛ پس ثور از مرد آهنی، هالک، زنبورک و مرد مورچه‌ای که آن زمان مشهورترین ابرقهرمانان بودند کمک گرفت تا در برابر خدای شرارت بجنگند.

از زمانی که ثور با برخی از ابرقهرمانان همکاری کرد، او تبدیل به یکی از اعضای اصلی انتقام جویان شده است که با استفاده از پتک مشهورش، میولنیر، به انتقام جویان برای نجات جهان کمک کرده است. ثور نه تنها یکی از بهترین اعضای انتقام جویان است، بلکه او با قدرت بسیار زیادش کاری کرده است که انتقام جویان در اکثر نبردهای بزرگ بدون وجود او شکست می‌خوردند.

دیالوگ های برتر ثور در دنیای سینمایی مارول

مرد آهنی

بهترین اعضای انتقام جویان
تونی استارک در زره هوشمند مرد آهنی

مرد آهنی از ابتدا با انتقام جویان بوده و این تیم بزرگ بدون وجود او دوام نمی‌آورد. او یکی از بهترین اعضای انتقام جویان است و در خانه خود را برای انتقام جویان باز کرد. تونی استارک مقر اصلی انتقام جویان را ساخت و از ثروت هنگفت خود برای حمایت مالی از انتقام جویان استفاده کرد. او حتی به تمام اعضای انتفام جویان کمک هزینه مالی داد تا آن‌ها بتوانند روی کارهای ابرقهرمانی تمرکز کنند.

مرد آهنی نه تنها یکی از برترین اعضای انتقام جویان است، بلکه عده زیادی او را به خاطر نقش موثری که در این گروه داشته است برترین عضو انتقام جویان می‌دانند. همچنین قدرت‌های مرد آهنی نیز یکی دیگر از دلایلی است که او را برترین عضو انتقام جویان می‌نامند. او با یک لباس آهنی هوشمند که خودش ساخته است، در برابر افراد و موجودات زیادی ایستاده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین اعضای انتقام جویان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *