بهترین کمیک های آمریکا چاوز ؛ کمیک هایی که باید پس از فیلم دکتر استرنج 2 بخوانید

اگر پس از فیلم دکتر استرنج در جهان‌های موازی جنون به شخصیت آمریکا چاوز علاقمند شدید، با فیگار همراه باشید تا به معرفی بهترین کمیک های آمریکا چاوز بپردازیم.

فیلم دکتر استرنج در جهان‌های موازی جنون اولین باری بود که شخصیت آمریکا چاوز را وارد سینما می‌کرد. آمریکا چاوز با وجود شهرتی نسبتاً کم، جزو قوی ترین شخصیت های کمیک است. او می‌تواند با ایجاد پرتال‌هایی ستاره شکل، بین جهان‌های موازی سفر کرده و دنیاهایی تازه را کشف کند.

بهترین کمیک های آمریکا چاوز

کمیک هایی که باید پس از فیلم دکتر استرنج 2 بخوانید

شما می‌توانید فهرست بهترین کمیک های آمریکا چاوز را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین کمیک های آمریکا چاوز
بهترین کمیک های آمریکا چاوز, برترین کمیک آمریکا چاوز

تفاوتی ندارد که شما شناخت زیادی از آمریکا چاوز داشته باشید و یا با فیلم دکتر استرنج در جهان‌های موازی جنون با او آشنا شده باشید؛ در هر صورت، بهترین کمیک های آمریکا چاوز داستان‌هایی جذاب هستند که علاوه بر معرفی بیشتر این شخصیت، ساعاتی مفرح را برای شما به ارمغان می‌آورند.

Young Avengers #14

بهترین کمیک های آمریکا چاوز
والدین آمریکا چاوز او را به آرمان شهری در یک جهان موازی منتقل می‌کنند

یکی از برترین کمیک های آمریکا چاوز که که اطلاعات زیادی از این شخصیت به شما می‌دهد، شماره چهاردهم کمیک انتقام جویان جوان است. این کمیک داستان آمریکا چاوز را در آرمان شهری واقع در یک جهان موازی دیگر نمایش می‌دهد.

دلیل این که این کمیک را جزو بهترین کمیک های America Chavez محسوب می‌کنیم، روایت داستان‌هایی شنیده نشده از دوران نوجوانی و کودکی آمریکا است.

بیشتر بخوانید:

Young Avengers #15

بهترین کمیک های آمریکا چاوز
کیت بیشاپ به تمایلات آمریکا چاوز و دیگر انتقام جویان پی می‌برد

انتقام جویان جوان گروهی است که تاکنون تعداد زیادی از اعضای آن در دنیای سینمایی مارول حضور داشته‌اند. به همین دلیل، می‌توانیم احتمال دهیم که این گروه به زودی و در آثار آینده دنیای سینمایی مارول، جایگزین انتقام جویان کلاسیک خواهد بود.

اما دلیلی که شماره 15 کمیک‌های انتقام جویان جوان را وارد لیست بهترین کمیک بوک های آمریکا چاوز کرد، همچنان آشنایی بیشتر با این شخصیت بود. این اولین باری بود که تمایلات واقعی آمریکا چاوز فاش می‌شد و او رسماً وارد جامعه LGBT شد.

بیشتر بخوانید:

America #1

سری America اولین سری اختصاصی از کمیک‌های آمریکا چاوز بود. شماره اول این سری نیز بیشتر به مسائل عاشقانه آمریکا چاوز و

بهترین کمیک های آمریکا چاوز
آمریکا چاوز رابطه خود را با لیزا هالوران پایان می‌دهد

می‌پرداخت. لیزا نیز یکی از اعضای سازمان کنترل خسارات بود و با توجه به حضور پررنگ این سازمان در دنیای سینمایی مارول، احتمال حضور او در آینده دنیای سینمایی مارول نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

Vengeance #1

بهترین کمیک های آمریکا چاوز
بهترین کمیک های آمریکا چاوز, بهترین کمیک آمریکا چاوز

شماره اول کمیک Vengeance بهترین کمیک آمریکا چاوز است که برای اولین بار این شخصیت را به دنیای کمیک بوک معرفی می‌کند. جو کیسی به عنوان نویسنده و نیک دراگوتا به عنوان طراح، خالقان این کمیک بوک و شخصیت آمریکا چاوز هستند.

این کمیک بیشتر بر همکاری ابرشروران بزرگ مارول از جمله مگنیتو،‌ دکتر دووم و رد اسکال تمرکز داشت. با این حال، حضور آمریکا چاوز در این کمیک بسیار برای مخاطبان خوشایند بود و آن را تبدیل به بهترین کمیک بوک آمریکا چاوز کرد.

بیشتر بخوانید:

Secret Wars Too #1

بهترین کمیک های آمریکا چاوز
آمریکا چاوز درحال صحبت با بانو کیت بیشاپ

طرفداران کمیک بوک می‌دانند که کیت بیشاپ یکی از بهترین دوستان آمریکا چاوز است. اما در یک جهان موازی دیگر، کیت بیشاپ چیزی بیش از یک دوست برای او بود. در شماره اول کمیک Secret Wars Too، نسخه‌ای موازی به تام بانو کیت بیشاپ به مخاطبان معرفی شد.

آمریکا چاوز به این نسخه از کیت بیشاپ علاقه داشت. هرچند که ارتباط آن‌ها به جایی ختم نشد. برخی از طرفداران آمریکا چاوز، این کمیک را به دلیل جاه طلبی‌اش به عنوان بهترین کمیک America Chavez می‌شناسند. ما نیز می‌توانیم انتظار داشته باشیم که شاهد دوستی کیت و آمریکا در آینده دنیای سینمایی مارول و احتمالاً در اقتباسی از انتقام جویان جوان باشیم.

بیشتر بخوانید:

Avengers #0

بهترین کمیک های آمریکا چاوز
آمریکا چاوز در شماره صفر سری کمیک‌های انتقام جویان

آمریکا چاوز در قلب بسیاری از گروه‌های ابرقهرمانی بزرگح کمیک بوک جای دارد. یکی از مهم‌ترین آن‌ها نیز گروهی است که در شماره صفر سری انتقام جویان تشکیل می‌شود؛ کمیکی که از آن‌ به عنوان بهترین کمیک آمریکا چاوز یاد می‌کنیم.

در این کمیک،‌ آمریکا چاوز به همراه کاپیتان مارول، پلنگ سیاه،‌ مونیکا رمبو و چندین شخصیت دیگر گردهم می‌آیند تا علیه گالاکتوس بجنگند. رویدادی که می‌تواند در دنیای سینمایی مارول نیز دیده شود. همچنین لازم ب هذکر است که این رویداد در پی رویداد مهم جنگ‌های پنهان رخ می‌دهد؛ رویدادی که با توجه به سکانس پس از تیتراژ فیلم دکتر استرنج در جهان‌های موازی جنون، احتمالاً به زودی شاهد آن در سینما نیز خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

A-Force #1

بهترین کمیک های آمریکا چاوز
آمریکا چاوز در کنار دیگر اعضای گروه A Force در اولین شماره از کمیک‌های این گروه

A-Force یا نیروی A، یکی از مهم‌ترین گروه‌های ابرقهرمانی مارول است. اعضای این گروه تماماً زن هستند و  آمریکا چاوز نیز در مرکز آن‌ها قرار دارد. پس می‌توانیم قسمت اول سری کمیک‌های A-Force را در میان بهترین کمیک های America Chavez قرار دهیم.

سری A-Force مستقیماً از رویداد جنگ‌های پنهان آغاز می‌شود. به همین دلیل از نظر داستانی اهمیت زیادی داشته و همانند اکثر بهترین کمیک های آمریکا چاوز امکان شکل گیری در دنیای سینمایی مارول نیز دارد. لازم به ذکر است که دکتر استرنج نیز در این سری کمیک حضور دارد.

بیشتر بخوانید:

America Chavez: Made In The USA #3

بهترین کمیک های آمریکا چاوز
آمریکا چاوز درحال استفاده از قدرتش در شماره سوم کمیک‌های America Chavez: Made In The USA

سری کمیک‌های America Chavez: Made In The USA سری به گذشته زده و خواستگاه آمریکا چاوز را از اول مرور می‌کند. به سادگی می‌توانیم این کمیک را بهترین کمیک بوک های آمریکا چاوز محسوب کنیم. لازم به ذکر است که قسمت سوم سری America Chavez: Made In The USA در سال 2018 منتشر شده است.

در این کمیک، آمریکا چاوز متوجه می‌شود که یک خواهر گمشده داشته و آن را پیدا می‌کند. سپس متوجه می‌شود که والدینش موجوداتی کیهانی نبودند؛ بلکه آن‌ها موجوداتی کاملاً معمولی بودند که آمریکا را در مکانی مخصوص بزرگ کردند تا از قدرت‌هایش محافظت کنند.

بیشتر بخوانید:

Young Avengers #3

بهترین کمیک های آمریکا چاوز
بازگشت والدین آمریکا چاوز به کمیک‌های مارول

بیشتر تاریخچه آمریکا چاوز در قسمت سوم انتقام جویان جوان روایت شده است. همچنین این کمیک اولین باری است که انتقام جویان و آمریکا چاوز با یکدیگر همکاری می‌کنند. پس به سادگی می‌توانیم آن را بهترین کمیک America Chavez بنامیم.

در این کمیک، ما شاهد بازگشت والدین آمریکا چاوز بودیم. در این کمیک بود که متوجه شدیم آمریکا چاوز از آرمان شهر موازی ذکر فرار کرده بود. این آرمان شهر، درواقع مکانی بود که تمامی ساکنان آن از جمله آمریکا چاوز و والدینش زن بودند.

بیشتر بخوانید:

All-New Hawkeye #3

بهترین کمیک های آمریکا چاوز
آمریکا چاوز در نقش کاپیتان آمریکا در کنار هاکای

نسخه‌های زیادی از کاپیتان آمریکا در کمیک‌های مارول حضور دارند. سم و کاپیتان کارتر نیز به عنوان یکی دیگر از آن‌ها، در دنیای سینمایی مارول ظاهر شده‌اند. یک نسخه دیگر از کاپیتان آمریکا، نسخه مسن‌تر آمریکا چاوز است.

این شخصیت در شماره سوم کمیک‌های All-New Hawkeye حاضر شده است. All-New Hawkeye همان سری کمیکی است که سریال هاکای در سال 2021 براساس آن ساخته شد. با وجود تمرکز کمیک بر شخصیت هاکای، اما تماشای آمریکا  چاوز در این دوران از زندگی‌اش، باعث می‌شود تا بتوانیم آن را برترین کمیک آمریکا چاوز نیز بنامیم.

آمریکا چاوز در این کمیک حدود 30 سال از حالت عادی بزرگتر است. ما می‌توانیم چیزی مشابه را در یک قسمت از فصل دوم سریال What If مشاهده نماییم. هرچند که با وجود نبود نسخه‌‌های موازی آمریکا چاوز، مشخص نیست که این شخصیت در سریال What If به چه صورت می‌تواند حضور داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک های آمریکا چاوز سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین کمیک های آمریکا چاوز

اولین کمیک آمریکا چاوز کدام است؟

شماره اول سری کمیک کمیک Vengeance شامل اولین حضور شخصیت آمریکا چاوز بوده و به عنوان یکی از برترین کمیک های آمریکا چاوز شناخته می‌شود.

خالق شخصیت آمریکا چاوز چه کسی است؟

جو کیسی به عنوان نویسنده و نیک دراگوتا به عنوان طراح، خالقان شماره اول کمیک بوک Vengeance و شخصیت آمریکا چاوز هستند. این کمیک در سال 2011 منتشر شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *