بهترین بازی های دویدنی ؛ مسیری به سمت بی نهایت را طی کنید

سرعت هیجان دارد و آدمی در جستوجوی هیجان است. برای آنکه با سرعت تا بی‌کران ادامه دهید و لذت ببرید بازی های موجود در نوشتار بهترین بازی های دویدنی را امتحان کنید.

بازی‌های دویدنی همیشه برای افراد از جذابیت بالایی برخوردار بوده و خواهند بود، چرا که قشرهای مختلف با هر نوع دستگاه و آمادگی ذهنی می‌توانند به راحتی از این دسته از بازی‌ها استفاده کرده و لذت ببرند.

بازی‌های دویدنی اصولا شما را تشویق به جمع‌آوری سکه و یا چیزهایی شبیه به آن می‌کند تا شما بتوانید با استفاده از آن‌ها ارتقا سطح پیدا کرده و تا مدت‌ها به این بازی‌ها ادامه دهید.

در این نوشتار بهترین بازی های دویدنی برای شما عزیزان و همراهان همیشگی قرار داده شده است تا بتوانید از بین آن‌ها بازی مورد علاقه خود را پیدا کرده و نصب کنید. بازی‌های دویدنی در عین حال که ساده و راحت می‌باشند هیجان بالایی را به شما منتقل می‌کنند و به همین علت نیز طرفداران زیادی دارند.

شما در طول بازی با سرعت زیاد موانع را پشت سر می‌گذارید و هدف‌های خود را دنبال می‌کنید و با اینکه مسیر بی‌انتها و به سوی بی‌نهایت است اما شما ابدا احساس خستگی نخواهید کرد.

اگر شما نیز مشتاق این بازی‌ها هستید و می‌خواهید که هر چه سریع‌تر یکی از آن‌ها را نصب و بازی کنید، پیشنهاد می‌کنیم که تا انتهای مطلب بهترین بازی های دویدنی همراه فیگار باشید. لیستی از بهترین بازی‌ها برای شما آماده و قرار داده شده است. برای اطلاع از بررسی و اخبار بازی‌ها نیز می‌توانید سایت ما را دنبال کنید.

بهترین بازی های دویدنی

مسیری به سمت بی نهایت را طی کنید

در ادامه نوشتار بهترین بازی های دویدنی به معرفی آثار موجود در فهرست زیر، پرداخته شده است:

بهترین بازی های دویدنی
بهترین بازی های دویدنی

بازی‌های دویدنی بسیاری در نوشتار بهترین بازی های دویدنی فیگار قرار داده شده است. شما می‌توانید با مطالعه توضیحات مربوط به هر بازی، مطابق با سلیقه خود، بازی مورد نظرتان را پیدا کرده و به نصب و دانلود آن بپردازید. برای اطلاعات بیشتر درباره اخباری بازی‌ها ما را در فیگار همراهی کنید.

از زمانی که گوشی‌های ساده‌ مثل نوکیا 1100 در دسترس مردم قرار گرفت بازی‌های موبایلی شروع به پیشرفت کردند. امروزه با به روی کار آمدن گوشی‌های لمسی و هوشمند با توانایی پردازش گرافیکی بالا، شاهد ساخت و ارائه فصل جدیدی از بازی‌های با کیفیت موبایلی هستیم.

این بازی‌ها انواع مختلفی دارند که یکی از آن‌ها بازی دویدنی بی‌نهایت است. در این نوع بازی‌ها همیشه جای پیشرفت هست و هیچگاه نقطه پایانی برای شما در نظر گرفته نخواهد شد.

شما می‌توانید همواره رکورد خود و یا شخص دیگری را دنبال کنید و درصدد شکستن آن برآیید. از جمله این بازی‌ها می‌توان به بازی Subway Surfers اشاره کرد که در پایین به طور کامل به آن پرداخته شده است.

Subway Surfers

بهترین بازی های دویدنی
بهترین بازی های دویدنی, بهترین بازی های دویدنی آیفون

اگر شما نیز به جهان زیبای بازی و ورود به آن علاقه‌مند هستید و عادت دارید بخشی از اوقات فراغت خود را به بازی‌های سرگرم کننده اختصاص دهید، قطعا با بازی هیجان‌انگیز و خاطره ساز ساب وی آشنا هستید.

ساب وی از آن دسته از بازی‌های دویدنی است که سر و صدای زیادی به پا کرده و طرفداران بسیاری از نقاط مختلف جهان را به خود جذب کرده است. این بازی شاید رو بورس‌ترین بازی دویدنی موبایل به شما رود که تا بی‌نهایت ادامه دارد.

بازی‌هایی چون ساب وی و تمپل ران از معروف‌ترین بازی‌های دویدنی به حساب می‌آیند که مجموعه فیگار هر دوی آن‌ها را در فهرست بهترین بازی های دویدنی قرار داده است.

شما در بازی ساب وی در محیطی کاملا یکسان اما با رنگ آمیزی‌های متفاوت و متنوع به بازی خود ادامه می‌دهید. این بازی در سال 2012 میلادی توسط دو کمپانی SYBO Games و Kiloo طراحی و ساخته شد.

بسیاری منبع الهام این بازی را، داستان واقعی پسرکی می‌دانند که مدتی در فضای مجازی نیز سر و صدای زیادی به پا کرد. افرادی معتقدند که این بازی به درخواست پدری دلتنگ و عاشق ساخته شده که پسر خود را به دلیل برخورد با قطارها از دست داده است.

شما نیز در طی بازی می‌توانید نقش‌های مختلفی را که توسط سازنده برای شما طراحی و در نظر گرفته شده است را انتخاب کرده و به بازی ادامه دهید اما لازم است بدانید که شخصیت اصلی این بازی بر پایه پسرکی شکل گرفته است که در مترو در حال دیوار نویسی با اسپری‌های رنگ است که ناگهان توسط پلیس یا نگهبان مترو و سگش مورد تعقیب واقع می‌شود.

شما باید در نقش این پسرک فرو رفته و با سرعت فراوان از دست پلیس و سگ همراه او فرار کنید تا دستگیر نشده و مورد مجازات قرار نگیرید. شما در طول بازی باید موانع را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته و به جمع آوری سکه‌های مسیر بپردازید.

اگر کمی دقت خود را هنگام بازی بالا ببرید می‌توانید به راحتی از فرصت‌هایی که سازنده بازی در طول مسیر برای شما قرار داده است نهایت استفاده و لذت را ببرید.

این بازی آنقدر مورد توجه افراد قرار گرفت که سرانجام در سال 2017 میلادی به بیشترین تعداد دانلود خود رسید و همچنان نیز با آپدیت‌های جدیدش توسط مخاطبانش انتخاب شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ساب وی یکی از بهترین بازی های دویدنی موبایل محسوب می‌شود که به شما امکان این را می‌دهد که با لمس صفحه تاچ گوشی خود بتوانید به راحتی بازیکن مورد علاقه خود را هدایت کرده و به چپ و راست منتقل کنید.

بازی ساب وی که برای موبایل طراحی شده است را می‌توانید با سیستم عامل اندروید نیز بازی کنید. این بازی بهترین بازی آیفون دویدنی نیز به شمار می‌رود و به شما این امکان را می‌دهد که با هر سیستم عاملی بتوانید از این بازی استفاده کرده و لذت ببرید.

Temple Run 2

بهترین بازی اندروید دویدنی
بهترین بازی اندروید دویدنی, بهترین بازی های دویدنی اندروید

بازی تمپل ران به دلیل سیستم آپدیت خود طرفداران منحصر به فرد خود را دارد. درست از که بازی تمپل ران نیز یکی از بهترین بازی های دویدنی محسوب می‌شود اما باید بدانید که در این بازی سرعت بیشتر از سایر بازی‌ها اهمیت دارد.

Canabalt نام نسخه قبلی این بازی است که جای خود را به تمپل ران داد. بازی کردن در این بازی بسیار ساده است و به هیچ توضیح اضافی و یا پیچیده‌ای نیاز ندارد. کافی است شما فردی را که می‌خواهید نقشش را بازی کنید انتخاب کرده و سپس بازی را شروع کنید.

شخصیت‌های بازی شی قیمتی و عتیقه‌ای را از معبدی که درون غار وجود دارد، می‌دزدند و همین باعث می‌شود موجودی غول پیکر که وظیفه محافظت از شی را برعهده دارد عصبانی کرده و به دنبال آن‌ها باشد.

وظیفه شما در طول بازی این است که از دست این موجود فرار کرده و با سرعت به راه خود و جمع آوری سکه‌های موجود در مسیر ادامه دهید. Imangi Studios شرکت سازنده این بازی است که بعد از موفقیت نسخه اول در سال 2013 نسخه دوم را نیز طراحی و منتشر کرد.

شاید به نظرتان این بازی که در دسته بهترین بازی های دویدنی موبایل قرار گرفته است، قدیمی به نظر برسد اما همچنان نیز آپدیت‌های مختلف این بازی منتشر می‌شود و مخاطبانش را سرگرم می‌کند.

شما در نسخه جدید بازی به جای دویدن در یک جنگل که اطراف آن پر از ویرانه‌های تاریخی است، باید در اطراف یک معبد که در میان ابرها است بازی کنید. این نوع نقشه به کاربر قطعا احساس بهتری خواهد داد.

تمپل ران بهترین بازی اندروید دویدنی به شمار می‌رود که برای سیستم عامل ios نیز طراحی شده‌ است. این بازی به شما کمک می‌کند تا از سرعت بالا در دویدن، لذت ببرید.

Alto’s Adventure

بهترین بازی های دویدنی
بهترین بازی های دویدنی

Alto’s Adventure توسط تیم سه نفره Snowman طراحی و ساخته شده است. در این بازی شاید با نوآوری‌ها و تجربه‌های خارق‌العاده‌ گیم‌پلی روبرو نشوید و شاید تعداد بی‌شماری بازی مشابه و هم‌سبک آن را قبلا بازی کرده باشید اما وقتی بازی را برای اولین بار نصب و اجرا می‌کنید به طور دقیق‌تری با فضای آن آشنا خواهید شد.

دلیل محبوب بودن این بازی، زیبایی بی‌حد و مرز و طراحی فوق‌العاده بی‌نظیر آن است که می‌تواند این بازی را به یک اثر هنری در عرصه بازی‌های موبایلی تبدیل کند. Alto یک چوپان جوان است که طرفدار دو آتشه‌ اسکی روی برف است.

او در کوهستان‌های آمریکای جنوبی زندگی می‌کند و در بالای کوه حیوانات خود را که شامل شتر‌های بی‌کوهان است نگهداری می‌کند. این حیوانات به طور اتفاقی از محل زندگی خود دور شده‌اند و این وظیفه‌ Alto است که آن‌ها را به آغل برگرداند.

شخصیت اصلی بازی به طور خودکار از سمت راست مناظر جذاب موجود در بازی حرکت می‌کند و بازیکن فقط می‌تواند نحوه پرش او را کنترل کند. بازیکن همچنین برای انجام پرش باید به صفحه لمسی گوشی خود یکبار ضربه بزند و سپس محل ضربه را نگه دارد.

در این بازی 180 مرحله وجود دارد که در هر مرحله فقط 3 بازی بعدی برای شما باز خواهد شد. اهداف این بازی پرشی نیز شامل مواردی از قبیل مسافرت با مسافت معین، نجات لیماهای فراری، عبور از دره‌های خطرناک و… است. بازیکن پس از تکمیل اهداف، جوایزی دریافت می‌کند و از سکه‌های جمع شده نیز می‌تواند برای خرید نسخه‌های جدید استفاده کند.

Alto’s Odyssey

بهترین بازی دویدنی
بهترین بازی دویدنی, بهترین بازی های دویدنی اندروید

بازی Alto’s Odyssey در واقع نسخه بعدی بازی Alto’s Adventure به شمار می‌رود و به همین علت نیز در فهرست بهترین بازی های دویدنی فیگار بلافاصله بعد از Alto’s Adventure قرار داده شده است.

Alto’s Odyssey نیز بهترین بازی دویدنی است که برای سیستم عامل‌های مختلف در نظر گرفته شده و به بهترین بازی اندروید دویدنی نیز تبدیل شده است. در این بازی که نقشه آن در بیابان طراحی شده باید بر روی شن‌ها موج سواری کنید و از روی صخره‌ها بپرید.

شما می‌توانید گاهی سوار بالن نیز از قبل توسط سازنده بازی برای شما طراحی شده است، بشوید. فضای زیبا، گیم پلی ساده و موسیقی متن آرام و رنگ‌های ساکن حس خوبی را به بازیکنان می‌دهد.

این بازی همانند بازی Monument Valley طراحی شده است. اگر بازی Alto’s Odyssey را باز کنید سریعا متوجه خواهید شد که با یک بازی صرفا دویدنی بی‌نهایت سر و کار ندارید. این بازی یک پیمایشگر جانبی دو بعدی دارد که با کارکرد و اهداف منحصر به فرد خود، گیم پلی آن را از دیگر بازی‌های مشابه متمایز می‌کند.

برای پریدن بالون باید بر روی صفحه لمس کنید و همچنین می‌توانید با بدست آوردن پیشران‌هایی برای بالون خود، به جای پریدن از روی صخره‌ها، آن‌ها را خراب کنید و از میان‌شان رد شوید.

در طی بازی ممکن است شرایط آب و هوایی تغییر کند، شب به روز تبدیل شود و آسمان آفتابی جایش را به بارش‌های ترسناک دهد. هر چه در بازی جلوتر روید، چیزهای جدیدتری مثل خرابه‌ها، دره‌ها و معابد مختلف را مشاهده می‌کنید.

هر نقشه، عناصر منحصر به فرد خود را دارد. از آنجایی که عناصر موجود در نقشه به صورت لحظه‌ای ساخته می‌شوند، شما هیچ دو نقشه یکسانی را در طی بازی‌های خود مشاهده نمی‌کنید.

شما می‌توانید در طول بازی از گردبادها برای بیشتر پریدن و یا از هوای گرم دمیده شده در بالون برای اوج گرفتن استفاده کنید. همچنین با جمع کردن سکه‌ یا انجام حرکات مخصوص در زمان بازی می‌توانید کاراکترهای مختلف را که هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارند باز کنید.

Sonic Dash

بهترین بازی دویدنی
بهترین بازی دویدنی

بازی سونیک دش 1 و 2 از سری بازی‌های دویدنی بی‌نهایت هستند که توسط کمپانی سگا ساخته شده‌اند. می‌توانیم اکنون از این بابت خوشحال باشیم که دو بازی کم نقص روانه بازار شده است.

مکانیزم دویدن در این بازی مانند سایر بازی‌های این سبکی است. در بازی سونیک دش 2 امکان تغییر دادن کاراکتر بازی را هنگام پرواز روی صحنه دارید. هدف در این بازی، گرفتن بالاترین امتیاز ممکن است.

همچنین در این بازی باس فایت، شخصیت‌های به‌یاد ماندنی و جمع‌آوری حلقه‌های طلایی نیز گنجانده شده است. ویژگی‌های اضافه‌ای که در بازی وجود دارد باعث جذابیت بالای این بازی شده است.

Jetpack Joyride

بهترین بازی دویدنی
بهترین بازی دویدنی, بازی های دویدنی آیفون

این بازی یکی از جذاب‌ترین بازی‌های دویدنی به شمار می‌رود که می‌توانید بازی کنید. شما در حین انجام این بازی اصلا حساس خستگی نخواهید کرد و حوصلتان سر نخواهد رفت.

بازی Jetpack Joyride توسط Halfbrick Studios ساخته شده است. شما در این بازی در نقش یک مرد هستید که از یک آزمایشگاه جت پکی را می‌دزدد و هدف شما فرار از آزمایشگاه است.

البته این بازی از نوع دویدن بی‌نهایت است، یعنی شما باید همواره رکورد بزنید و از بازی قبل بیشتر امتیاز بدست آورید. این بازی در دو بعد طراحی شده است یعنی چپ و راستی در کار نیست و فقط شما انتخاب بالا و پایین دارید.

جت پک شما همواره به سمت پایین می‌آید و شما باید با لمس خود بر روی صفحه و یا نگه داشتن دست خود بر روی صفحه لمسی گوشی، از افتادن جت پک جلوگیری کنید.

در این بازی، لیزرها، موشک‌های هدایت شونده و راکت‌ها دشمنان شما هستند که باعث نابودیتان خواهند شد. توانایی مانور با جت پک در این بازی کمی ممکن است طول بکشد اما با چند بار بازی کردن قطعا به آن عادت خواهید کرد.

شما می‌توانید در حین بازی به درون دیگر دستگاه‌ها که توسط  سازنده برایتان طراحی شده است بروید و در قالب آن دستگاه‌ها توانایی‌های مخصوصی به دست آورید. فراموش نکنید که در طول مسیر خود سکه‌های موجود را جمع آوری کنید چرا که این سکه‌ها به شما برای ارتقا اسلحه‌ها، تغییر لباس و خرید وسایل مورد نیاز دیگر کمک می‌کند.

قطعا این بازی بهترین بازی آیفون دویدنی به شمار می‌رود که گوشی‌هایی با سیستم عامل اندروید نیز توانایی نصب و اجرای آن را دارند. برای مشاهده دیگر بازی‌های دویدنی با ما تا انتهای نوشتار بهترین بازی های دویدنی همراه باشید.

Miraculous Ladybug & Cat Noir

بهترین بازی آیفون دویدنی
بهترین بازی آیفون دویدنی, بهترین بازی های دویدنی آیفون

بازی Miraculous Ladybug & Cat Noir در واقع پس از موفقیت بسیار زیاد انیمیشن “معجزه آسا: افسانه بانوی کفش دوزکی و گربه مشکی” برای موبایل طاحی و ساخته شد.

داستان بازی از این قرار است که شهر محبوب پاریس اکنون در معرض خطر قرار گرفته و شما تنها کسی هستید که می‌توانید آن را از نابودی نجات دهید. با جادوی معجزه آسا به بانو کفش دوزکی و گربه سیاه تبدیل شوید و به دنیای معجزه ورود کنید. در خیابان‌های پاریس بدوید، از موانع عبور کنید و دشمنان را شکست دهید.

بازی Miraculous Ladybug & Cat Noir یکی از بهترین بازی های دویدنی موبایل است که هدف آن نجات شهر پاریس و دویدن به سمت بی‌نهایت مشخص شده است.

این بازی مرحله‌ای است و در هر مرحله هنگام دویدن باید تعداد مشخصی از سکه‌های لیدی باگی را جمع‌آوری کنید تا بتوانید مراحل را رد کنید. لیدی باگ مانند تمام ابرقهرمان‌ها قدرت‌های ویژه‌ای دارد.

او می‌تواند علاوه بر دویدن در خیابان‌ها، روی دیوارها و پشت‌بام منازل هم برود. البته قدرت‌های ویژه دیگری هم در مسیر بازی قرار داده شده‌اند که باید سعی کنید آنها را به دست آورید.

علاوه بر لیدی باگ، سه شخصیت دیگر هم در بازی وجود دارند که می‌توانید یکی از آن‌ها را به دلخواه انتحاب کنید و با او بازی کنید. قابلیت تغییر ظاهر و لباس شخصیت نیز در این بازی وجود دارد.

Robot Unicorn Attack 2

بهترین بازی های دویدنی
بهترین بازی های دویدنی

بازی Robot Unicorn Attack توسط کمپانی Adult Swim طراحی و ساخته شده است. این بازی که یکی از بهترین بازی های دویدنی موبایل به شمار می‌رود ابتدا به عنوان یک بازی نه چندان جدی ساخته شده بود اما رفته رفته جایگاه جالبی برای خود دست و پا کرد.

در این بازی شما در نقش یک اسب تک شاخ هستید که باید از موانع عبور کرده تا جان سالم به در ببرید. نسخه دوم این بازی بسیار شبیه به نسخه اصلی است. شما هنوز یک اسب تک شاخ رباتیک هستید که باید با سرعت بیش‌تری از مراحل موجود در بازی بگذرید.

شما در این بازی سه بار فرصت اشتباه دارید. نسخه دوم این بازی از لحاظ گرافیکی بسیار بهتر از نسخه قبلی در نظر گرفته شده گرچه هنوز اشکالاتی در آن یافت می‌شود.

در حین بازی شما با دشمنان جدیدی رو به رو خواهید شد و این عامل باعث می‌شود شما مجبور به فکر کردن و تصمیم گیری شوید. موانع ستاره‌ای شکل در نسخه اول، به نسخه دوم هم منتقل شده‌اند اما با یک تفاوت، اینکه ستاره‌ها در نسخه دوم به شما شلیک می‌کنند.

شما با ضربه زدن بر روی صفحه نمایش، اسب تک شاخ خود را کنترل می‌کنید، اما در نسخه جدید چند مسیر مختلف برای طی کردن وجود دارد که هر یک با خطرات و عناصر مختلفی برای برداشتن همراه است. عناصر موجود در نقشه بازی هم پیوسته تغییر می‌کند و شما همواره چیزهای جدید می‌بینید.

در این بازی یک فروشگاه موسیقی هم وجود دارد که موسیقی‌ها را با قیمت 0.99 دلار به فروش می‌رساند. در Robot Unicorn Attack آهنگ Always با نسخه بی‌کلام آن جایگزین شده است. اگر آهنگ‌های عجیبی مثل The Neverending Story که اخیرا در شبکه نتفلیکس محبوب شده را می‌خواهید باید چند دلار برای خرید آن کنار بگذارید.

Time Surfer

بهترین بازی های دویدنی
بهترین بازی های دویدنی

بازی Time Surfer توسط کمپانی Kumobius طراحی و ساخته شده است. این بازی هم مثل هم نوعانش کارکرد بسیار ساده‌ای دارد. شما باید از صخره‌ها برای افزایش سرعت استفاده کنید.

برای نگه داشتن و سپس پرش شخصیت بازی، می‌توانید لمس خود را بر روی صفحه نمایش گوشی خود نگه داشته و سپس رها کنید. عادت کردن به نوع بازی Time Surfer کمی سخت است اما می‌توان به گذر زمان به آن عادت کرد.

در این بازی ماموریت شما گشت و گذار در سراسر جهان است. موانع زیادی وجود دارد که باید از بین آن‌ها عبور کنید و این خود باعث سختی بازی می‌شود. شما باید زمان بین پرش‌های خود را مدیریت کنید که البته کار سختی است.

یکی از ویژگی‌های خوب این بازی توانایی آن در به عقب برگرداندن بازی در صورت باخت شما است. شما در این بازی می‌توانید با خرج کردن Time Powerهای خود که در طی مراحل در قالب جواهرات سبزرنگ قابل جمع آوری هستند به چند ثانیه عقب‌تر برگردید و اشتباه خود را جبران کنید.

در این بازی‌ کیک‌ها حکم پول را دارند و اگر به جمع آوری آن‌ها بپردازید می‌توانید چیزهای مختلف و مورد نیاز خود را خریداری کنید. در این بازی دو نوع مانع کلی وجود دارد. یکی از این نوع موانع شما را می‌کشد. شما باید از موانع نوع دیگر با پرش عبور کنید.

همچنین می‌توانید حلقه‌های سیاره در آسمان را پایین بکشید و از نوارهای سرعت برای افزایش سرعت خود استفاده کنید و عناصری را جمع آوری کنید که باعث جذب خود به خود جواهرات به شما می‌شوند.

همانطور که چالش‌های درون برنامه ای را انجام می‌دهید، می‌توانید حیوانات مختلفی را خریداری کنید. این حیوانات خانگی که با کیک‌ها خریداری می‌‌شوند، هرکدام قدرت خاصی چون سرعت بیشتر، دوام بیشتر و غیره را به شما می‌دهند.

Breakneck

بهترین بازی های دویدنی موبایل
بهترین بازی های دویدنی موبایل

بازی بعدی فهرست بهترین بازی های دویدنی فیگار، بازی Breakneck است. این بازی چیزی بین اپیزود اول جنگ ستارگان و مثال‌های معروف بازی دویدنی است. در این بازی شما در کابین خلبان یک جنگنده جت قرار دارید و تا جایی که می‌توانید باید از زمین‌های ناآشنا رد شوید، از موانع دوری کنید و از به اسارت گرفته شدن جلوگیری کنید.

در این بازی عناصر مختلفی وجود دارند که بسیار عالی طراحی شده‌اند. از لحاظ بصری و گرافیکی این بازی در نوع خود منحصر به‌ فرد است. در حین بازی شما می‌توانید سکه جمع آوری کنید و جنگنده‌ خود را ارتقا دهید که این کار به شما به انجام دادن چالش‌های مختلف موجود در بازی کمک خواهد کرد.

گیم پلی این بازی بسیار عالی و البته ساده است. تنها کافی است با لمس بر روی سمت چپ و راست نمایشگر خود، جنگنده را به این دو سمت هدایت کنید. زمانی که از کنار دیوارها عبور می‌کنید، نوعی انرژی دریافت می‌کنید.

پس از پرشدن مخزن این نوع انرژی، با لمس کردن هر دو سمت صفحه، می‌توانید با سرعت بسیار زیاد حرکت کنید. این بازی رایگان است و احتمالا باید تبلیغات آزاردهنده‌اش را تحمل کنید.

برای شروع بازی باید یک ویدیو را تماشا کنید و حتی گاهی تبلیغات در میان بازی هم به شما نمایش داده می‌شوند. بهتر بود که شروع به بازی کمی آسان‌تر بود اما این چیزهایی است که برای بازی کردن یک بازی رایگان، باید با آن کنار آمد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین بازی های دویدنی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین بازی های دویدنی

شناخته شده ترین بازی های دویدنی کدام‌ بازی‌ها هستند؟

از بهترین بازی‌های دویدنی می‌توان به بازی‌های Subway Surfers, Temple Run 2, Alto’s Adventure, Alto’s Odyssey, Sonic Dash, Jetpack Joyride, Miraculous Ladybug & Cat Noir و غیره که در فهرست بهترین بازی‌ های دویدنی فیگار آمده‌اند، اشاره کرد.

پرطرفدارترین بازی دویدنی کدام بازی است؟

تمپل ران، ساب وی و جت پک از جمله بازی‌هایی هستند که نزد گیمرها از محبوبیت بالاتری برخوردار بوده و توانسته‌اند به پرطرفدارترین بازی‌های موجود در فهرست بهترین بازی های دویدنی فیگار تبدیل شوند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *