بهترین بازی های اکشن اندروید و آیفون 2023 از نگاه سایت فیگار + [2022 و 2021]

بازی های اکشن بسیاری برای اندروید و آیفون عرضه شده‌اند که طرفداران زیادی دارند. در ادامه می خواهیم بهترین بازی های اکشن اندروید و آیفون 2023 معرفی کنیم.

بازی‌های اکشن از محبوب‌ترین ژانر برای هر پلتفرمی هستند. ابن سبک بازی ها شما را درگیر می‌کنند که شرایط برد عموماً بسیار ساده است. علاوه بر این، بازی‌های اکشن می‌توانند عناصری از هر ژانر متفاوتی داشته باشند. هیچ مجموعه مکانیکی خاصی وجود ندارد که یک بازی اکشن را آنطور که هست بسازد. حال می‌خواهیم تعدادی از بهترین بازی های اکشن اندروید و آیفون 2023 دارای عناصر اکشن زیادی هستند. سرعت بازی و سختی بازی‌های اکشن را بیش از هر چیز دیگری تعریف می‌کند.

همه‌ی مقاله های بهترین بازی ها را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله های بهترین بازی ها

بهترین بازی های اکشن اندروید و آیفون 2023

بهترین بازی های اکشن آنلاین اندروید 2023

در ادامه قرار است بهترین بازی های اکشن اندروید و آیفون 2023 را به شما معرفی کنیم:

بهترین بازی های اکشن اندروید و آیفون 2022 و 2021

مقالات مکمل:

بهترین بازی های اکشن اندروید و آیفون 2023
بهترین بازی های اکشن اندروید و آیفون 2023

همانطور که گفته شد، قرار نیست هر بازی با سلیقه همه یکی باشد. همچنین برخی ممکن است هیچ بازی را در این لیست دوست نداشته باشند. ما همچنین هر از چند گاهی این لیست را به روز خواهیم کرد. بازی های بسیاری با ژانر اکشن برای تلفن‌های همراه وجود دارد، بنابراین ما لیستی را از بهترین بازی های اکشن اندروید و آیفون 2023 برای شما تهیه کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید:

Ailment and Endurance

بهترین بازی های اکشن اندروید و آیفون 2023
بهترین بازی اکشن آفلاین اندروید 2023

Ailment و Endurance دو تیرانداز سرکش هستند. در اول بازی Ailment، بازیکن را در یک کشتی متروکه با یک دسته زامبی قرار می‌دهد. هدف این است که مسیر خود را در کشتی طی کنید، زنده بمانید و بفهمید چه اتفاقاتی افتاده است. Endurance یک داستان قبل از حوادث Ailment در یک کشتی است و اتفاق می‌افتد. هر دو بازی مکانیزم‌های مشابهی دارند، اگرچه Endurance کمی صیقلی‌تر است که نمونه‌ای از یک بازی جدیدتر است.

این بازی جزء بهترین بازی های اکشن آنلاین اندروید 2023 است که با بررسی‌های ما از آنچه که بازی ارائه می‌دهند، بسیار سرگرم کننده می‌باشد. شدت بازی در حین حرکت افزایش می‌یابد و زامبی‌ها از هر جهت به سمت شما شلیک می‌کنند. بر خلاف بسیاری از این بازی‌ها، این بازی‌ها پریمیوم است. هزینه‌های کوچک وجود دارد که آن‌ها کاملا اختیاری هستند.

بهترین بازی های زامبی 2022

Bullet Hell Monday games

بهترین بازی های اکشن اندروید و آیفون 2023
بهترین بازی های اکشن آنلاین آیفون 2023

سری Bullet Hell Monday به راحتی در میان بهترین بازی اکشن آفلاین اندروید 2023 قرار دارد. این یک بازی نسبتاً قدیمی است که در آن شما به عنوان یک کشتی از منظری از بالا به پایین بازی می‌کنید. دشمنان تعداد نامعقولی گلوله به سمت شما شلیک می‌کنند و شما در حین شلیک باید جا خالی دهید. هر بازی دارای مراحلی است که بازیکن باید آن را کامل کند. هر مرحله دارای چهار سطح دشواری و یک جدول امتیازات است تا ببینید چقدر خوب رتبه می‌گیرید. وقتی به سمت پایان بازی می روید، مراحل به میزان قابل توجهی از نظر سختی افزایش می‌یابند.

بهترین بازی های شبیه سازی 2022

Call of Duty: Mobile

بهترین بازی های اکشن اندروید و آیفون 2023
بهترین بازی های اندروید و آیفون اکشن 2023

Call of Duty: Mobile یک بازی بتل رویال عالی و سرگرم کننده است. بازی اصلی آن که حالت بتل رویال می‌باشد که شامل 100 نفر پلیر است؛ اما موارد دیگری مانند مسابقات تیمی است که برای همه مبارزات و موارد دیگر وجود دارد. این بازی بسیار گرافیکی تر و فوقالعاده سرگرم کننده تر از شوترهای قدیمی می‌باشد. کنترل‌های روی صفحه نمایش بسیار خوب هستند. پشتیبانی از کنترلرها نیز وجود دارد؛ اما کنترلرهای ایکس باکس و پلی استیشن را ساپورت نمی‌کند. تله‌ها برای این سبک بازی معمولی هستند. این بازی به صورت آنلاین و چند نفره است، بنابراین نمی‌توانید بازی را به صورت آفلاین انجام دهید.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های Call of Duty بر اساس خط زمانی

بهترین بازی های بتل رویال اندروید و آیفون 2022

Dead Cells

بهترین بازی های اکشن اندروید و آیفون 2023
بهترین بازی های اکشن اندروید و آیفون 2023

Dead Cells یک مترویدوانیا یکی از بهترین بازی های اکشن آنلاین آیفون 2023 است. عناصر سرکش شامل شروع تازه در هنگام مرگ هستند، در حالی که مفاهیم Metroidvania شامل نقشه‌های بزرگ و غیرخطی است که می‌توانید کاوش کنید. شما نقش یک موجود مرموز را بازی می‌کنید که در جزیره‌ای جادویی به دام افتاده هستید، جایی که او نمی‌تواند بمیرد.

هدف فرار از زندان جزیره جادویی است؛ اما مرگ شما را به آغاز بازی بازمی‌گرداند. بازیکنان در حین اکتشاف سلاح‌ها و ارتقاءهای جدیدی دریافت می‌کنند، اما اگر بمیرند همه چیز را از دست می‌دهند. گیم پلی بازی دو بعدی است و در اکثر دستگاه‌های مدرن به طرز شگفت انگیزی روان است. برای مبارزه، شما با یادگیری الگوهای دشمنان به مبارزه می‌پردازید تا بدون آسیب دیدن متوجه شوید که چه زمانی به آن‌ها ضربه می‌زنید.

Grid Autosport

بهترین بازی های اکشن اندروید و آیفون 2023
بهترین بازی های اکشن اندروید و آیفون 2023

Grid Autosport مورد خوبی برای بهترین بازی اکشن آفلاین آیفون 2023 است که به صورت رسینگ می‌باشد. دارای کنترل‌های خوب روی صفحه با پشتیبانی از کنترلرهای سخت افزاری برای کسانی که از این طریق، احساس راحتی بیشتری می‌کنند. علاوه بر این، بازی دارای گرافیک عالی، مکانیک گیم پلی خوب و محتوای زیادی برای بازی است.

توسعه دهندگان دارای بیش از 100 مدار برای مسابقه و بیش از 100 کارت برای باز کردن قفل هستند. همچنین چند حالت بازی مختلف برای جذاب نگه داشتن چیزها وجود دارد. این بازی در ابتدا در سال 2014 بر روی ایکس باکس 360، پلی استیشن 3 و رایانه‌های شخصی عرضه شد. این نسخه از بازی شامل کل نسخه کنسول با تمام DLC ها می‌باشد.

بهترین بازی های ریسینگ 2022

Half Brick Studios games

بهترین بازی های اکشن اندروید و آیفون 2023
بهترین بازی های اکشن آنلاین اندروید 2023

Halfbrick Studios یک توسعه دهنده بازی موبایل است. احتمالاً آن‌ها را برای Fruit Ninja و Fruit Ninja 2 بهتر می‌شناسید. با این حال، آن‌ها Dan the Man، Subway Surfers، Monster Dash و Battle Racing Stars را نیز خلق کرده‌اند. هر بازی مجموعه‌ای از مکانیک‌های خاص خود را دارد. Fruit Ninja به شما امکان می‌دهد تا روی صفحه بکشید تا میوه‌های شناور را بریده شود. Dan the Man یک پلتفرم کننده بیت ام آپ است.

Subway Surfers و Monster Dash بازی‌هایی از نوع دونده هستند که در آن از موانع اجتناب می‌کنید. در نهایت، Battle Racing Stars یک مسابقه آنلاین است که در آن با بازیکنان دیگر مسابقه می‌دهید. گرافیک کم اما سرگرم کننده است. هیچ خشونت بیش از حد یا چیزی شبیه به آن وجود ندارد، بنابراین فرزندان شما نیز می‌توانند این بازی اکشن را انجام دهند.

Into the Dead 2

بهترین بازی های اکشن اندروید و آیفون 2023
بهترین بازی اکشن آفلاین اندروید 2023

Into the Dead 2 یک بازی در سبک دونده است که جزء بهترین بازی های اندروید و آیفون اکشن 2023 قرار می‌گیرد. در این بازی شما از میان انبوهی از زامبی‌ها می‌گذرید و سعی می‌کنید زنده بمانید. بازی دارای چندین سطح، سلاح‌های مختلف، یک سگ همراه و ابزارهای دیگری است که برای رسیدن به انتها به آن نیاز دارید. شما در سفری هستید تا خانواده خود را از آخرالزمان زامبی نجات دهید. چندین رویداد داستانی برای بازی کردن و محیط‌های متعددی وجود دارد که باید از آن عبور کرد.

از نظر گیم پلی، بسیار ساده است. شما در محیط می‌دوید، زامبی‌ها را می‌کشید و از خورده شدن خودداری می‌کنید. در طول مسیر، اسلحه‌هایی برای کمک به شما و گهگاه چیزهای دیگری مانند برجک دریافت خواهید کرد. این بازی به صورت آفلاین نیز قابل بازی است، بنابراین برای لذت بردن از آن نیازی به اتصال به اینترنت ندارید. این یکی از معدود بازی‌های اکشن ترسناک خوب در موبایل است. تنها نقطه ضعف این است که شما نمی‌توانید بدون تماشای تبلیغات داوطلبانه، دریافت اشتراک VIP یا پرداخت پول به منظور به دست آوردن غارت اضافی، هر ماموریت را سه ستاره کنید.

بهترین بازی های دویدنی

Soul Knight

بهترین بازی های اکشن اندروید و آیفون 2023
بهترین بازی های اکشن آنلاین آیفون 2023

Soul Knight یک بازی سبک rogue-lite با عناصر bullet hell می‌باشد که جزء بهترین بازی های اکشن آنلاین اندروید 2023 قرار گرفته است. شما دنیای بازی را کشف می‌کنید در حالی که از همه جهات توسط افراد بد تیراندازی می‌شوید. مطمئناً شما به عقب شلیک می‌کنید و بازی سلاح‌های منظم زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید این کار را مؤثرتر انجام دهید. حلقه اصلی گیم پلی نسبتا ساده است. شما باید بتوانید بازی را با سرعت نسبتاً کوتاهی درک کنید. بیش از 270 سلاح، NPC که در کنار شما می‌جنگند و کنترل‌های بسیار آسان وجود دارد. همچنین اگر می‌خواهید آن مسیر را طی کنید، شامل پشتیبانی کنترلر می‌شود. اگر بخواهیم کاملاً صادق باشیم، این یک بازی سخت است.

Rocket League Sideswipe

بهترین بازی های اکشن اندروید و آیفون 2023
بهترین بازی های اکشن اندروید و آیفون 2023

Rocket League Sideswipe یکی از بهترین بازی های اندروید و آیفون اکشن 2023 است. شما در یک مسابقه در مقابل یک یا دو مسابقه دهند قرار می‌گیرید که در آن سعی می‌نید از ماشین برای هل دادن توپ فوتبال به سمت دروازه استفاده کنید. این بازی شبیه به نسخه‌های کنسولی و PC می‌باشد، با این تفاوت که به جای سه بعدی، دو بعدی است. یادگیری بازی‌ فقط چند دقیقه طول می‌کشد و کنترل‌ها بسیار ساده هستند. حتی اگر موارد روی صفحه را دوست ندارید، پشتیبانی از کنترلرهای سخت افزاری نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های گرافیکی 2022 و 2021

Rotaeno

بهترین بازی های اکشن اندروید و آیفون 2023
بهترین بازی اکشن آفلاین آیفون 2023

Rotaeno یک بازی ریتم با مکانیک اضافی است و جزء بهترین بازی های اکشن آنلاین آیفون 2023 قرار گرفت. از شتاب‌سنج دستگاه شما برای تشخیص حرکت صفحه استفاده می‌کند تا بتوانید صفحه را بچرخانید و یادداشت‌ها را بزنید. تعداد زیادی آهنگ در بازی وجود دارد و نمودارها کار درجه یک هستند. برای پیشرفت داستان، آهنگ‌ها را پخش می‌کنید که برای یک بازی ریتم بد نیست. تنها نقطه ضعف واقعی بازی، این است که همیشه در دستگاه‌های قدیمی یا سطح پایین‌تر به خوبی نمی‌توانید بازی کنید. ممکن است کمی تاخیر داشته باشید، به خصوص در هنگام استفاده از مکانیک شتاب سنج استفاده می‌کنید. آهنگ‌های اضافی وجود دارد که می‌توانید به عنوان خرید درون برنامه‌ای خریداری کنید. آن‌ها بهترین چیزها را برای آن زمان ذخیره می‌کنند؛ اما حداقل این یک خرید دائمی است.

بهترین بازی های انیمه ای

Apex Legends Mobile

بهترین بازی های اکشن اندروید و آیفون 2022

کمی پیش، EA و Respawn Entertainment تصمیم گرفتند بازی بسیار محبوب خود، Apex Legends را به دنیای بازی‌های موبایل نیز بیاورند و آن را به بهترین بازی اکشن اندروید 2022 و یا بهترین بازی اکشن آیفون 2022 تبدیل کنند. طبق گزارش‌ها، این بازی برای اندروید و iOS منتشر، و در دسترس خواهد بود. با این حال، هیچ اطلاعاتی از زمان عرضه این بازی وجود ندارد. اگر شما بازی محبوب Apex Legends را نمی شناسید، این بازی یک بازی علمی تخیلی بتل رویال با شخصیت های مختلف است. این بازی در دوره نستاً کوتاهی، به عنوان یکی از بزرگترین رقبای بازی Fortnite شناخته می‌شد و اکنون نیز قصد دارد تا مقام بهترین بازی اکشن اندروید 2022 و بهترین بازی اکشن آیفون 2022 را کسب کند.

بیشتر بخوانید:

Death City: Zombie Invasion

بهترین بازی های اکشن اندروید و آیفون 2022

بازی Death City: Zombie Invasion در سبک زامبی عرضه شده است. استراتژی های ذهنی و مهارت های خود را در این مورد از بهترین بازی های اکشن اندروید 2022 و بهترین بازی های اکشن آیفون 2022 شکوفا کنید. داستان بازی در شهر P شروع می‌شود؛ جایی که ویروسی شیوع پیدا کرده و کل شهر جهش یافته و به این ویروس آلوده شده است. برای نجات شهر خود و به خاطر مردم، اسلحه خود را بردارید و راهی جنگ با زامبی ها شوید. جایی که با وجود چالش های خطرناک و وحشتناک، قسم می‌خورید که تک تک آنها را بکشید تا زمانی که شهر را به طور کامل پاک کرده باشید.

این مورد نیز می‌تواند بهترین بازی اکشن اندروید 2022 و بهترین بازی اکشن آیفون 2022 باشد زیرا که برخلاف اکثر بازی‌های تیراندازی، بدون هیچ نیازی به اینترنت، ویژگی‌های یک بازی تمام عیار را برای شما به ارمغان می‌آورد. همچنین با توجه به نحوه گیم پلی این بازی، می‌توان آن را در دسته بهترین بازی های اکشن اندروید 2022 و یا بهترین بازی های اکشن آیفون 2022 نیز به حساب آورد.

بیشتر بخوانید:

H1Z1 Mobile

بهترین بازی های اکشن اندروید و آیفون 2022

بازی H1Z1 Mobile یک بازی بتل رویال جدید همچون بابجی و یا فورتنایت برای موبایل است که احتمالا از بهترین بازی های 2022 اندروید اکشن و بهترین بازی های 2022 آیفون اکشن خواهد بود. همراه با 150 نفر دیگر از بازیکنان در سراسر جهان، از یک هواپیما به پایین می‌پرید و شروع به جستجو برای نارنجک، اسلحه، کمک‌های اولیه و دیگر مهمات می‌کنید. پس از جمع‌آوری مهمات به جنگ با هرکسی که سر راهتان قرار می‌گیرد خواهید پرداخت و درنهایت نیز آخرین فردی که از میان این 150 نفر زنده بماند، برنده بازی خواهد بود.

همانند اکثر بازی‌ها در این سبک، شما می‌توانید در H1Z1 Mobile به صورت تک نفره، به صورت تیم دونفره با دوستتان، و یا یک جوخه 4 نفره از دوستان و یا غریبه‌های سراسر جهان تشکیل دهید و به رقابت با دیگران بپردازید. بی‌شک این احتمال وجود دارد که H1Z1 Mobile بتواند بهترین بازی 2022 اکشن اندروید و یا بهترین بازی 2022 اکشن آیفون لقب بگیرد.

بیشتر بخوانید:

Shadow Fight 3

بهترین بازی های اکشن اندروید و آیفون 2022

بازی Shadow Fight 3، دنباله‌ای از بازی محبوب Shadow Fight 2 است. گیم پلی این بازی، بسیار به بازی مشهور و پرطرفدار Mortal Kombat شباهت دارد. در هر مرحله، شما باید با یک شخصیت منفی با ظاهری سایه‌گونه مبارزه کرده و آن را شکست دهید. البته که در هر مرحله، شخصیت منفی‌ای که روبه روی شما قرار می‌گیرد نیز بسیار قوی‌تر از مرحله پیشین خواهد شد.

داستان بازی در رابطه با جهانی است که به سه بخش تقسیم شده است و اکنون در جنگ فرو رفته است. شما نیز در ابتدای بازی، می‌توانید انتخاب کنید که عضور کدام دسته می‌شوید و همانند آن‌ها خواهید جنگید. همچنین استایل مبارزه شما نیز در هر دسته متفاوت خواهد بود. بی‌شک Shadow Fight 3 یکی از بهترین بازی های 2022 اکشن اندروید و جزو بهترین بازی های 2022 اکشن آیفون خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

Beast Quest

بهترین بازی های اکشن اندروید و آیفون 2022

آخرین بازی‌ای که از آن به عنوان بهترین بازی 2022 اکشن اندروید و یا بهترین بازی 2022 اکشن آیفون یاد می‌کنیم، Beast Quest نام دارد. داستان بازی درمورد سرزمینی به نام آوانتیا است که به تصرف موجودات پلید و شیطانی درآمده است. برای آزاد کردن ساکنان واقعی آوانتیا، شما باید با موجودات مختلفی به طور همزمان مبارزه کرده و به پایان هر مرحله برسید. از قله‌های برفی به سواحل شنی سفر کرده و گنج‌هایی را که توسط شیاطین تسخیر شده است، بازپس گیرید تا بتوانید خودتان را ارتقاء داده و بهتر از پیش مبارزه کنید.

شما می‌توانید ماموریت‌های روزانه را برای دریفات امتیاز بیشتر بپذیرید و آن‌ها را انجام دهید تا بتوانید سلاح‌های بهتری داشته باشید و قدرتمندتر، با جادوگران بجنگید. پس منتظر چه هستید؟ سلاحتان را بردارید و آماده شوید تا به نبردی حماسی رفته و با شکست دادن جادوگران شیطانی، پادشاهی آوانتیا را از آن خود کنید! شاید یکی از بهترین بازی های 2022 اکشن اندروید و یکی از بهترین بازی های 2022 اکشن آیفون که می‌تواند لذت و هیجان بالایی را به شما بدهد همین بازی باشد.

بیشتر بخوانید:

Diablo Immortal

بهترین بازی های اکشن اندروید و آیفون 2022

Diablo Immortal نیز یکی دیگر از بازی‌هایی است که پتانسیل تبدیل شدن به بهترین بازی 2022 اکشن اندروید و بهترین بازی 2022 اکشن آیفون را به طور همزمان دارد. Diablo Immortal یک بازی در سبک MMO RPG و هک اند اسلش است که داستان آن در رابطه با مبارزه با بدی‌ها است. آماده باشید تا به خطرناک‌ترین مکان‌های جهان رفته و با بدی‌‌ها در یکی از بهترین بازی های 2022 اکشن اندروید و بهترین بازی های 2022 اکشن آیفون مبارزه کرده بلکه بتوانید صلح و عدالت را به جهان بازگردانید.

اگر شما با بازی‌هایی همچون Dota 2 آشنا باشید، بی‌شک از سبک بازی باخبر هستید. ترکیب ژانر اکشن و استراتژیک، باعث شده است تا این بازی را در لیست بهترین بازی های اکشن اندروید و آیفون 2022 قرار دهیم.

بیشتر بخوانید:

Warframe Mobile

بهترین بازی های اکشن اندروید و آیفون 2022

اولین بار در سال 2020 بود که شایعه ساخت نسخه موبایل بازی Warframe منتشر شد. اکنون ساخت نسخه موبایل Warframe به صورت رسمی تایید شده است و قرار است در سال 2022 اکران شود تا بتواند در میان بهترین بازی های 2022 اندروید اکشن و بهترین بازی های 2022 آیفون اکشن قرار گیرد.

با توجه به انتشار نسخه موبایل Warframe، اکنون این بازی تقریباً در تمام پلتفرم‌ها حضور دارد و با استفاده از قابلیت کراس پلتفرم، شما می‌توانید تنها با استفاده از یک تلفن همراه، با دوستانتان در کنسول و یا کامپیوتر مشغول به بازی Warframe شوید.

بیشتر بخوانید:

Alien: Isolation

بهترین بازی های اکشن اندروید و آیفون 2022

Alien: Isolation یکی از بهترین بازی های اکشن اندروید 2021 و بهترین بازی های اکشن آیفون 2021 است. این بازی بسیار خوش‌ ساخت و زیبا است؛ گرافیک خیره کننده بازی درکنار کنترلرهای خوب، آن را به یک اثر متفاوت تبدیل کرده است.

این بازی داستان شخصی به نام داستان آماندا ریپلی را دنبال می‌کند که اتفاقاتی که برای مادر او افتاده است. اکنون زمانی است که بازیکن وارد مشکلات آماندا می‌شود. شما باید از بیگانگان فرار کرده و از دید آن‌ها پنهان شوید. اگر در این امر ناموفق باشید، بیگانگان شما را یافته و شکار خواهند کرد. این بازی یکی از ببهترین بازی های چند نفره از راه دور در ژانر ترسناک که در چند سال اخیر روی موبایل منتشر شده است.

با توجه به گیم پلی چشمگیر این بازی، قطعا لیاقت نام گرفتن به بهترین بازی های اکشن اندروید 2021 و یا بهترین بازی های اکشن آیفون 2021 را دارد. همچنین این بازی با قیمت 14.99 دلار در گوگل پلی قابل دسترسی است؛ اما برای کاربران ایرانی، شما می‌توانید این بازی را از سایت‌های ثانویه به رایگان دانلود و استفاده نمایید. این بازی به صورت تک نفره ساخته و منتشر شده است اما همانند نسخه کامپیوتر، شما می‌توانید از بازی را به همراه دوستانتان نیز تجربه کنید.

بیشتر بخوانید:

Garena Free Fire Max

بهترین بازی های اکشن اندروید و آیفون 2022

بازی Garena Free Fire Max یکی از انتخاب‌های گوگل به عنوان بهترین بازی های اکشن اندروید 2021 بوده است؛ البته که ما نیز با این تصمیم موافقیم! این بازی نیز یک بازی بتل رویال مشابه Fortnite و PUBG و Apex Legends و یا حتی H1Z1 Mobile است. بازی در لحظه‌ای آغاز می‌شود که 50 نفر به طور همزمان از یک هواپیما و با استفاده از چتر نجات، بر روی یک جزیره متروک می‌پرند. شما نیز باید با 50 نفری که مقابل شما قرار گرفته‌اند مبارزه کنید کنید تا جان خود را به عنوان آخرین بازمانده نجات دهید.

این بازی مشابه نسخه همتای خود با نام Free Fire که در سال 2017 منتشر شد ساخته شده است. بنابراین طرفداران می‌توانند همانند بازی پیشین، از این بازی نیز به همان اندازه لذت ببرند. با این وجود تغییرات عمده‌ای نسبت به بازی قبلی شامل گرافیک بهتر، انیمیشن های بهبود یافته و موارد دیگر در این بازی رخ داده است. البته، این بدان معنا است که از که این بازی از سخت افزار بالاتری استفاده می‌کند و بدین صورت، به موبایل‌های رده بالاتری برای اجرا نیاز دارد.

در هر صورت، بی‌شک بازی Garena Free Fire Max به طور همزمان یکی از بهترین بازی های اکشن اندروید 2021 و همچنین بهترین بازی های اکشن آیفون 2021 آیفون خواهد بود؛ زیرا که نسخه اصلی این بازی نیز خودش را پیش‌تر به مردم اثبات کرده بود.

بیشتر بخوانید:

PUBG: New State

بهترین بازی های اکشن اندروید و آیفون 2022

تنها Free Fire نبود که در سال 2021 نسخه‌ای جدید و بهبود یافته از بازی‌اش را منتشر کرد تا بتواند بهترین بازی اکشن اندروید 2021 و یا بهترین بازی اکشن آیفون 2021 باشد. اکنون بازی محبوب PUBG نیز نسخه‌ای جدید را با نام PUBG: New State برای سال 2021 منتشر کرده‌ است تا از رقابت عقب نماند.

این بازی چندین دهه پس از وقایع بازی اول رخ می‌دهد. اما در هر صورت، وقایع هردو بازی تقریباً یکسان هستند. شما و 99 بازیکن دیگر وارد میدان نبرد می‌شوید و به قصد جان دیگر می‌جنگید تا لحظه‌ای که تنها یک نفر از آن مکان زنده به بیرون آید. چند مکانیک جنگی جدید، نقشه‌های جدید، گرافیک بهتر و دیگر امکانات، از جمله مواردی هستند که در نسخه جدید تغییر یافته‌اند.

مطمئناً این بازی نیز همانند نسخه اصلی یک موفقیت بزرگ است؛ اما تا لحظه‌ای که بخواهیم آن را بهترین بازی اکشن اندروید 2021 و بهترین بازی اکشن آیفون 2021 بنامیم، زمان زیادی باقی است و این بازی به بهبود‌های بسیار زیادی نیاز دارد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین بازی های PS5 2023 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *