بهترین بازی های 2023 اندروید و آیفون – آنلاین و آفلاین – گرافیک بالا و حجم کم

در دنیای بازی‌ها، این بازی‌های موبایل هستند که در حال حاضر طرفداران زیادی برپا کردند و در ادامه ما به بهترین بازی های اندروید و آیفون 2023 خواهیم پرداخت.

تجربه‌های بسیار خوبی از بازی‌های موبایلی وجود دارند؛ آنقدر زیاد که انتخاب یکی از آن‌ها می‌تواند طاقت‌فرسا باشد، اما نگران نباشید زیرا ما در این نوشتار، برخی از بهترین بازی های آنلاین اندروید 2023 و بهترین بازی آفلاین اندروید 2023 و حتی برای IOS را در ژانرهای مختلف برای سال 2023 به‌دست آوردیم. توجه داشته باشید که این لیست، شامل بازی‌هایی است که در طول تاریخ آمدند و در سال 2023، رتبه‌بندی بهترین‌ها را دریافت کردند.

تلفن‌های همراه به سرعت به یکی از آسان‌ترین پلتفرم‌ها برای بازی تبدیل شدند. چه یک دور سریع Team Deathmatch در Call of Duty: Mobile یا ساعت‌ها کاوش در سرزمین‌های عرفانی Teyvat در Genshin Impact، انتخاب‌ها بی‌پایان هستند که می‌توان به عنوان بهترین بازی های آنلاین آیفون 2023 و بهترین بازی آفلاین آیفون 2023 انتخاب کرد.

بهترین بازی های اندروید و آیفون 2023 آنلاین و آفلاین

بهترین‌ها در صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند

شما می‌توانید فهرست بهترین بازی های اندروید و آیفون 2023 را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین بازی های اندروید 2022 آفلاین

بهترین بازی های اندروید 2022 آنلاین

بهترین بازی های حجم بالا اندروید 2022

بهترین بازی های اندروید

  • بازی Alchemy Stars: Aurora Blast
  • بازی Aotu World
  • بازی Claw Stars
  • بازی Escape Lab
  • بازی Mitrasphere
  • بازی My Taking Angela 2
  • بازی Rogue Land
  • بازی Shining Nikki
  • بازی Trials of Mana
  • بازی The Witcher: Monster Hunter
  • بازی Garena Contra Returns
  • بازی Potato Smash

مقالات مکمل:

بهترین بازی اندروید و آیفون 2023

علاوه بر این، تعداد زیادی بازی موبایلی در سال 2023 در راه است. به دلیل این دلایل، انتخاب بهترین بازی مطابق با اولویت شما می‌تواند بسیار مشکل باشد. برای ساده کردن این انتخاب برای شما، ما این لیست را ایجاد کرده‌ایم که برخی از عناوین تعیین کننده ژانر را در اختیار شما قرار می‌دهد تا در دستگاه‌های تلفن همراه خود، هم به صورت آفلاین و هم به صورت آنلاین بازی کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های 2023 و تمام دوران

Pokemon Go

بهترین بازی های اندروید و آیفون 2023
بهترین بازی های آنلاین اندروید 2023
  • این بازی برای اندروید و iOS موجود است

عنوان واقعیت افزوده Pokemon Go که در سال 2016 منتشر شد، همیشه تضمین می‌کرد که بازیکنان به آن بازگردند و دوباره بتوانند آن را بازی کنند. شهرت بازی بسیار سریع بود و Niantic به خوبی انجام داد تا مطمئن شود که بازی در طولانی مدت مرتبط باقی می‌ماند.

Pokemon Go با به‌روزرسانی‌های مداوم در قالب رویدادهای Raid Bosses و Spotlight Hour، بازی است که باید حداقل یک بار آن را امتحان کنید. اگر همه اینها کافی نبود، احتمالاً بهترین بازی موبایلی موجود است که به شما کمک می‌کند تا از آنجا خارج شوید و از نظر بدنی فعال باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های PS2 (آپدیت 2023)

بهترین بازی برای حفظ تناسب اندام در سال 2022

 

Call of Duty: Mobile

بهترین بازی های اندروید و آیفون 2023
بهترین بازی های آنلاین آیفون 2023
  • این بازی برای اندروید و iOS موجود است

گسترش فرنچایز Call of Duty که در سال 2019 به پلتفرم‌های تلفن همراه راه پیدا کرد، به موفقیت بزرگی تبدیل شده است. جدا از حالت‌های بازی معمولی که Call of Duty معمولاً ارائه می‌کند، حالت Battle Royale نسخه موبایل آن چیزی است که این عنوان را متمایز می‌کند.

چه اکشن سریع و چه بقای هاردکور باشد، این بازی چیزهای زیادی را برای درگیر نگه داشتن بازیکنان ارائه می‌دهد. کنترل‌های دقیق، نقشه‌های کلاسیک و کاراکترها با انبوهی از سلاح‌ها و تجهیزات، Call of Duty Mobile را به یک امر ضروری تبدیل کرده است که هر گیمر موبایل، باید آن را بازی کند. یک عنوان رایگان برای موبایل، با اف پی اسی تقریباً استاندارد برای گوشی‌های رده پایین، این بازی را محبوب کرده است.

FIFA Mobile

بهترین بازی های اندروید و آیفون 2023
بهترین بازی های اندروید و آیفون 2023
  • این بازی برای اندروید و iOS موجود است

FIFA Mobile بیش از شش سال است که وجود دارد و نیازی به گفتن نیست که طرفداران فوتبال از سراسر جهان با آن به عنوان خروجی عشق خود به این ورزش برخورد می‌کنند. این بازی دارای بازیکنان واقعی با چالش‌ها و ماموریت‌های منظم است. این بازی یک تجربه بسیار لذت بخش در دستگاه‌های تلفن همراه می‌باشد.

علاوه بر این، EA مطمئن می‌شود که بازی را به طور منظم با تغییرات دنیای واقعی که بر متای درون بازی تأثیر می‌گذارد، به روز نگه دارد که آن را برای بازیکنان جذاب‌تر می‌کند. با این حال، اگر از طرفداران فوتبال هستید و به دنبال راهی خوب برای لذت بردن از دنیای مستطیل سبز می‌باشید، حتماً FIFA Mobile را امتحان کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های دویدنی

بهترین بازی های اپیک گیمز 2022

Clash Royale

بهترین بازی های اندروید و آیفون 2023
بهترین بازی های اندروید و آیفون 2023
  • این بازی برای اندروید و iOS موجود است

یکی از بازی‌های استراتژیک تماشایی و بی‌درنگ از سوپرسل، کلش رویال است که شامل عناصر خاصی از سبک MOBA نیز می‌شود. هدف اصلی این بازی این است که با موفقیت پایگاه دشمن خود را در حین دفاع از پایگاه خود محاصره کنید.

با توجه به اینکه اکثر شخصیت‌ها مستقیماً از کلش آف کلنز بیرون می‌آیند، سوپرسل همچنین کارت‌های انحصاری زیادی را برای کلش رویال اضافه کرد. این عنصر تضمین می‌کند که علیرغم اشتراک‌گذاری شخصیت‌های مشابه، هر دو کلش رویال و کلش آف کلنز تجربیات بسیار متنوعی را برای ارائه دارند.

League of Legends: Wild Rift

بهترین بازی های اندروید و آیفون 2023
بهترین بازی های اندروید و آیفون 2023
  • این بازی برای اندروید و iOS موجود است

اولین عنوان از ژانر MOBA که به لیست راه یافت، بازی Riot Games League of Legends: Wild Rift بود. Wild Rift با شخصیت‌های نمادین و مکانیک‌های گیم‌پلی League of Legends بهترین بازی موبایلی برای اکثر طرفداران MOBA است که همچنین برای کامپیوتر نیز می‌توان آن را به صورت رایگان بازی کرد. بر اساس شخصیت‌های این بازی، انیمیشن سریالی جذابی به اسم آرکین به نمایش درآمده است.

با توجه به اینکه این عنوان یک عنوان موبایلی است، هر مسابقه در Wild Rift میانگین زمان اجرا بسیار کمتری نسبت به آنچه League of Legends در دنیای بازی کامپیوتری دارد. بنابراین، اگر به دنبال یک دور سریع دفاع از برج 5v5 در طول رفت و آمد یا حتی در زمان انتظار هستید، حتما طعم Wild Rift را بچشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین شخصیت در سریال Arcane

بهترین سریال های شبیه Arcane

Plant vs Zombie

بهترین بازی های اندروید و آیفون 2023
بهترین بازی آفلاین اندروید 2023
  • این بازی برای اندروید و iOS موجود است

EA’s Plants vs Zombies یکی از مشهورترین فرنچایزهای بازی است که تا به حال ساخته شده است و نصب اولین و حتی دومین سری این بازی، می‌تواند حتی از نسخه قبلی خود سرگرم کننده‌تر باشد.

Plants vs Zombies زمانی که شما تعداد محدودی گیاه برای استفاده دارید و زامبی‌ها قدرت محدودی دارند، در ابتدا احساس راحتی می‌کنید. با این حال، بیش از 300 مرحله وجود دارد و عمل همچنان در حال بهبود است. در حالی که می‌توانید Plants vs Zombies 2 را با دیگر بازیکنان از طریق حالت Arena بازی کنید، بازی اصلی آفلاین است و محتوای کافی در 11 جهان پخش شده است.

LIMBO

بهترین بازی های اندروید و آیفون 2023
بهترین بازی آفلاین آیفون 2023
  • این بازی برای اندروید و iOS موجود است

LIMBO، یکی از پر جایزه‌ترین بازی‌های موبایل در تاریخ است، و اگر منصف باشیم، این بازی ماجراجویی مستقل شایسته تمامی جوایزی است که به خودش تعلق گرفته است. طراحی پازل آن منحصر به فرد است و جلوه‌های بصری و صدا به ارائه یک تجربه همه جانبه کمک می‌کند.

LIMBO شما را در دنیایی تاریک قرار می‌دهد که طیف وسیعی از موانع و معماها را بر عهده می‌گیرید. هدف این است که خواهر خود را نجات دهید و داستان اکثر بازیکنان را مسحور خود می‌کند. بسیاری از سطوح ممکن است در نگاه اول غیرممکن به نظر برسند و یادگیری چیزهای جدید با هر چالش زیبایی این بازی است. به طور کلی، اگر به دنبال یک بازی ماجراجویی جذاب هستید، LIMBO ممکن است تصمیمی باشد که پشیمان نخواهید شد.

GRID Autosport

بهترین بازی های اندروید و آیفون 2023
بهترین بازی های اندروید و آیفون 2023
  • این بازی برای اندروید و iOS موجود است

GRID Autosport در ژانری با نام‌های بزرگی مانند Need for Speed ​​و Asphalt، یک بازی موبایل آفلاین درخشان در سبک ریسینگ برای بازیکنانی است که می‌خواهند چیز جدیدی را امتحان کنند. با بیش از 100 ماشین و 100 پیست، همیشه محتوای لذت‌بخشی در اختیار خواهید داشت.

پورت موبایل GRID Autosport مانند یک تور جذاب عمل می‌کند، زیرا بازیکنان به ندرت مشکلات عملکرد را گزارش کرده‌اند. علاوه بر این، مکانیک‌های مسابقه به همان اندازه جلا داده شده‌اند. در این بازی، شما آرزو دارید که یک مسابقه‌دهنده حرفه‌ای باشید و تسلط بر سبک‌های مختلف مسابقه مانند چرخ باز، تیونر، تورینگ، استقامت، تخریب، دریفت، درگ و مسابقات خیابانی ضروری است.

Thumper

بهترین بازی های اندروید و آیفون 2023
بهترین بازی های اندروید و آیفون 2023
  • این بازی برای اندروید و iOS موجود است

Thumper یک بازی آفلاین اکشن محور است که اخیراً روی دستگاه‌های تلفن همراه وارد شده است. در حالی که قدیمی‌کار‌هایی که آن را روی رایانه شخصی یا نینتندو سوییچ بازی کرده‌اند، می‌توانند خاطرات خود را از طریق این نسخه جیبی زنده کنند، تازه‌کارها در نهایت می‌توانند شاهد اکشن‌های نوآورانه مبتنی بر ریتم در دستگاه‌های تلفن همراه خود باشند.

عادت کردن به کنترل‌های موبایل یک دست در ابتدا می‌تواند چالش برانگیز باشد. با این حال، هنگامی که به آن تسلط پیدا کردید، نمی‌خواهید قبل از پاکسازی هر 9 سطح متوقف شوید. موسیقی متن فوق‌العاده‌ای برای انتقال ترس به شما انجام داده می‌شود و جلوه‌های بصری جذاب به هیجان می‌افزاید.

Candy Crash

بهترین بازی های اندروید و آیفون 2023
بهترین بازی های اندروید و آیفون 2023
  • این بازی برای اندروید و iOS موجود است

Candy Crush Saga یک بازی ویدیویی هیجان‌انگیز رایگان برای بازی است که توسط King در 12 آوریل 2012 منتشر شد و در ابتدا در اصل برای فیس بوک بود. نسخه‌های دیگر برایiOS ،Android ، Windows Phone و Windows 10 دنبال شد. این یک نسخه از بازی مرورگر آنها Candy Crush است.

در بازی، بازیکنان با تعویض تکه‌های رنگی آب نبات روی صفحه بازی، سطوح را تکمیل می‌کنند تا سه یا بیشتر از آن‌ها هم رنگ را با هم تطبیق دهند، آن آب‌نبات‌ها را از روی تخته حذف می‌کنند و آن‌ها را با نمونه‌های جدید جایگزین می‌کنند، که به طور بالقوه می‌تواند مسابقات بیشتری ایجاد کند.

GTA Trilogy

بهترین بازی های اندروید 2022 آفلاین
بهترین بازی های 2022 آفلاین اندروید

در سال 2021 بود که راک استار اعلام کرد که قصد دارد تا سه‌گانه محبوب سری بازی‌های جی‌تی‌ای شامل GTA III، GTA Vice City و GTA San Andreas را ریمستر، و مجدداً منتشر کند. خیلی زود، راک استار به قولی که داده بود عمل کرد و این سه‌گانه را منتشر کرد اما در انبوهی از نقدهای منفی غرق شد. این سه‌گانه شامل یاگ‌های بسیار زیادی بود و نتوانست هیچکدام از طرفداران را راضی کند.

با این حال خبر خوش دیگری نیز برای طرفداران راک استار وجود دارد؛ اگر شما امکان تجربه سه‌گانه ریمستر شده جی‌تی‌ای را در کامپیوتر و یا کنسول ندارید، باید بدانید که سه‌گانه ریمستر شده جی‌تی‌ای، قصد دارد تا به عنوان یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید 2022 نیز عرضه شود! نسخه موبایلی سه‌گانه جی‌تی‌ای در سال 2022 منتشر خواهد شد و طرفداران راک استار در انتظار بهترین بازی های اندروید 2022 آفلاین هستند.

CASE: Animatronics

بهترین بازی های اندروید 2022 آفلاین
بهترین بازی های 2022 اندروید آفلاین

اگر شما یکی از طرفداران بازی‌های ترسناک هستید، هیچ دلیلی وجود ندارد که جلوی شما را از تجربه CASE: Animatronics بگیرد. این بازی در ژانر اکشن و ترسناک عرضه شده است و به جرعت می‌توان گفت یکی از چالش برانگیزترین بازی‌هایی است که می‌توانید در موبایلتان آن را تجربه کنید. داستان در یک اداره پلیس قرار دارد؛ جایی که یک هکر متعصب، کنترل ایستگاه را به دست گرفته و شبکه برق را قطع کرده است. با وجود گیم پلی زیبای حل پازل و زمینه بیظیر، می‌توان CASE: Animatronics را نیز بهترین بازی آفلاین اندروید 2022 محسوب کرد.

Tomb Raider Reloaded

بهترین بازی های اندروید 2022 آفلاین
بهترین بازی آفلاین اندروید 2022

بالاخره نسخه جدیدی از سری بازی‌های Tomb Raider با نام Tomb Raider Reloaded برای اندروید منتشر خواهد شد. بازی جدید Tomb Raider Reloaded یک بازی آنلاین است اما با این حال می‌تواند بهترین بازی آفلاین اندروید 2022 نیز باشد. درواقع این بازی یک بازی آنلاین است اما شما می‌توانید آن را به صورت آفلاین نیز تجربه کنید؛ البته که نسخه آفلاین محدودیت‌های زیادی نیز خواهد داشت و تجربه شما از بازی بسیار ساده‌تر و محدودتر خواهد بود.

این بازی که در ژانر اکشن آرکید قرار می‌گیرد، قرار است یک شما را به یک سفر نوستالوژیک ببرد. اگر شما یکی از طرفداران لارا کرفت هستید، می‌توان گفت که تجربه Tomb Raider Reloaded برای شما ضروری خواهد بود. این بازی دقیقاً همان چیزی است که از بازی‌های لارا کرفت انتظار دارید؛ شامل معماها، مقبره ها، اسلحه ها و دایناسورهای دوست داشتنی! اگر به دنبال بهترین بازی های 2022 اندروید آفلاین می‌گردید، قطعا باید را در لیست خود قرار دهید.

The Walking Dead: Road to Survival

بهترین بازی های اندروید 2022 آفلاین
بهترین بازی های 2022 آفلاین اندروید

این مورد از بهترین بازی های آفلاین اندروید 2022 یک اقتباس از مجموعه پرطرفدار مردگان متحرک است. این بازی RPG رایگان، براساس کمیک‌های مردگان متحرک ساخته رابرت کرکمن ساخته شده است. شما در این بازی باید استراتژی به خرج دهید و با واکرهای باقیمانده مقابله کنید. واکرها با آسیب رساندن به دیوارها سعی می کنند تا وارد شهر شوند و در همین حین، بازماندگان درحال تلاش برای بقا درون شهرند. احتمالاً بازی The Walking Dead: Road to Survival بهترین بازی اندروید 2022 آفلاین در زمینه زامبی‌ها خواهد بود.

Shadow Fight 3

بهترین بازی های اندروید 2022 آفلاین
بهترین بازی های آفلاین اندروید 2022

بازی Shadow Fight 3، دنباله‌ای از بازی محبوب Shadow Fight 2 است. گیم پلی این بازی، بسیار به بازی مشهور و پرطرفدار Mortal Kombat شباهت دارد. در هر مرحله، شما باید با یک شخصیت منفی با ظاهری سایه‌گونه مبارزه کرده و آن را شکست دهید. البته که در هر مرحله، شخصیت منفی‌ای که روبه روی شما قرار می‌گیرد نیز بسیار قوی‌تر از مرحله پیشین خواهد شد.

داستان بازی در رابطه با جهانی است که به سه بخش تقسیم شده است و اکنون در جنگ فرو رفته است. شما نیز در ابتدای بازی، می‌توانید انتخاب کنید که عضور کدام دسته می‌شوید و همانند آن‌ها خواهید جنگید. همچنین استایل مبارزه شما نیز در هر دسته متفاوت خواهد بود. بی‌شک Shadow Fight 3 یکی از بهترین بازی های 2022 آفلاین اندروید خواهد بود.

Death City: Zombie Invasion

بهترین بازی های اندروید 2022 آفلاین
بهترین بازی های 2022 اندروید آفلاین

بازی Death City: Zombie Invasion نیز همانند The Walking Dead: Road to Survival، در سبک زامبی عرضه شده است. استراتژی های ذهنی و مهارت های خود را در این مورد از بهترین بازی های اندروید 2022 آفلاین شکوفا کنید. داستان بازی در شهر P شروع می‌شود؛ جایی که ویروسی شیوع پیدا کرده و کل شهر جهش یافته و به این ویروس آلوده شده است. برای نجات شهر خود و به خاطر مردم، اسلحه خود را بردارید و راهی جنگ با زامبی ها شوید. جایی که با وجود چالش های خطرناک و وحشتناک، قسم می‌خورید که تک تک آنها را بکشید تا زمانی که شهر را به طور کامل پاک کرده باشید. این مورد نیز می‌تواند بهترین بازی 2022 آفلاین اندروید زیرا که بدون هیچ نیازی به اینترنت، ویژگی‌های یک بازی تمام عیار را برای شما به ارمغان می‌آورد.

بیشتر بخوانید:

Eternium

بهترین بازی های اندروید 2022 آفلاین
بهترین بازی آفلاین اندروید 2022

این یک بازی RPG آفلاین اندروید است که با کنترل های آسان و شهودی همراه است. شما برای حرکت، تنها نیاز به چند کلیک و اشاره ساده دارید. در این بازی شما باید با زامبی‌ها، بیگانگان فضایی، اژدها ها و شیاطین مبارزه کنید تا به مرحله یعد برسید و امتیاز کسب کنید. در ابتدای بازی، شما می‌توانید بین شخصیت‌های جادوگر، جنگجو و یا شکارچی مزدور یکی را انتخاب کنید که هرکدان 20 قابلیت منحصر به فرد دارند و در طول بازی به شما کمک خواهند کرد.

مبارزات سریع و رابط گرافیکی بینظیر، از جمله دلایلی است که می‌تواند بازی Eternium را تبدیل به بهترین بازی اندروید 2022 آفلاین کند. همچنین هماهنگی موسیقی با نبردها، این بازی را به یک اثر فوق‌العاده تبدیل کرده است. پس از دانلود تمامی محتوا و فایل‌های اضافی بازی، شما می‌توانید آن را به صورت کاملاً آفلاین تجربه کرده و لذت ببرید. همچنین صندوقچه و گنج‌های متنوعی در محیط بازی قرار گرفته است که شما می‌توانید آن‌ها را غارت کرده و به محتوایی همچون طلا، سنگ‌های قیمتی و یا ابزار آلات جنگی دست یابید.

بیشتر بخوانید:

WWE Champions

بهترین بازی های اندروید 2022 آفلاین
بهترین بازی های غیر اینترنتی

WWE Champions نیز می‌تواند بهترین بازی 2022 آفلاین اندروید باشد! اگر علاقمند به کشتی کج و WWE باشید، احتمالا هیچ گزینه‌ای در میان بهترین بازی های آفلاین اندروید 2022 بهتر از WWE Champions برای شما وجود نخواهد داشت. شما می‌توانید در این بازی، با سوپراستارهای مورد علاقتان به مبارزه بپردازید. انواع مختلفی از مبارزه در این بازی امکان پذیر است؛ اعم از تک نفره، تگ تیم و یا تگ تیم ترکیبی.

در حالت آفلاین، شما تنها می‌توانید با هوش مصنوعی بازی رقابت کنید اما هنگامی که از نسخه آنلاین صحبت می‌کنیم، گزینه‌های خیلی بیشتری برای تجربه وجود دارند. شما حتی می‌توانید یک تیم از بهترین و محبوب‌ترین سوپراستارها بسازید و آن‌ها را به رینگ ببرید تا برای شما مبارزه کرده و آن‌ها را هدایت کنید!

بیشتر بخوانید:

Sky Dancer Run

بهترین بازی های اندروید 2022 آفلاین
بهترین بازی های غیر اینترنتی

بازی Sky Dancer Run یک بازی در سبک دونده بینهایت است که در لیست بهترین بازی های اندروید 2022 آفلاین جای گرفته است. شما در این بازی می‌توانید سفری خارق‌العاده را شروع کرده و از خطرناک‌ترین مناطق عبور کنید. برای موفقیت در شرایط آب و هوایی مختلف، باید از صخره‌های لبه دار بپرید و با موانع مختلفی روبرو شوید. همچنین باید حواستان باشد که هیچگاه نباید زمین بخورید تا بتوانید به بازی ادامه دهید. و درنهایت باید اهمیت سکه‌ها را در بازی بدانید زیرا که به شما کمک می‌کنند بتوانید شخصیت‌های جدید و دیگر قابلیت‌ها را در بازی بخرید و آزاد کنید.

بیشتر بخوانید:

Beast Quest

بهترین بازی های اندروید 2022 آفلاین
بهترین بازی های غیر اینترنتی

آخرین بازی‌ای که از آن به عنوان بهترین بازی آفلاین اندروید 2022 یاد می‌کنیم، Beast Quest نام دارد. داستان بازی درمورد سرزمینی به نام آوانتیا است که به تصرف موجودات پلید و شیطانی درآمده است. برای آزاد کردن ساکنان واقعی آوانتیا، شما باید با موجودات مختلفی به طور همزمان مبارزه کرده و به پایان هر مرحله برسید. از قله‌های برفی به سواحل شنی سفر کرده و گنج‌هایی را که توسط شیاطین تسخیر شده است، بازپس گیرید تا بتوانید خودتان را ارتقاء داده و بهتر از پیش مبارزه کنید.

شما می‌توانید ماموریت‌های روزانه را برای دریفات امتیاز بیشتر بپذیرید و آن‌ها را انجام دهید تا بتوانید سلاح‌های بهتری داشته باشید و قدرتمندتر، با جادوگران بجنگید. پس منتظر چه هستید؟ سلاحتان را بردارید و آماده شوید تا به نبردی حماسی رفته و با شکست دادن جادوگران شیطانی، پادشاهی آوانتیا را از آن خود کنید! شاید یکی از بهترین بازی های غیر اینترنتی که می‌تواند لذت و هیجان بالایی را به شما بدهد همین بازی باشد.

Apex Legends Mobile

بهترین بازی های اندروید 2022 آنلاین
بهترین بازی های 2022 آنلاین اندروید

کمی پیش، EA و Respawn Entertainment تصمیم گرفتند بازی بسیار محبوب خود، Apex Legends را به دنیای بازی‌های موبایل نیز بیاورند و آن را به بهترین بازی اندروید 2022 آنلاین تبدیل کنند. طبق گزارش‌ها، این بازی برای اندروید و iOS منتشر، و در دسترس خواهد بود. با این حال، هیچ اطلاعاتی از زمان عرضه این بازی وجود ندارد. اگر شما بازی محبوب Apex Legends را نمی شناسید، این بازی یک بازی علمی تخیلی بتل رویال با شخصیت های مختلف است. این بازی در دوره نستاً کوتاهی، به عنوان یکی از بزرگترین رقبای بازی Fortnite شناخته می‌شد و اکنون نیز قصد دارد تا مقام بهترین بازی آنلاین اندروید 2022 را کسب کند.

Diablo Immortal

بهترین بازی های اندروید 2022 آنلاین
بهترین بازی های 2022 آنلاین اندروید

Diablo Immortal نیز یکی دیگر از بازی‌هایی است که پتانسیل تبدیل شدن به بهترین بازی 2022 آنلاین اندروید را دارد. Diablo Immortal یک بازی در سبک MMO RPG و هک اند اسلش است که داستان آن در رابطه با مبارزه با بدی‌ها است.  آماده باشید تا به خطرناک‌ترین مکان‌های جهان رفته و با بدی‌‌ها در یکی از بهترین بازی های آنلاین اندروید 2022 مبارزه کرده بلکه بتوانید صلح و عدالت را به جهان بازگردانید.

Spyjinx

بهترین بازی های اندروید 2022 آنلاین
بهترین بازی اندروید 2022 آنلاین

اگر اهل بازی‌های جاسوسی هیجان‌انگیز باشید، Spyjinx بهترین انتخاب شما خواهد بود. Epic Games به همراه Bad Robot Games درحال ساخت و توسعه یک بازی در ژانر اکشن و استراتژی به صورت مشترک هستند. در این بازی جذاب، شما باید به عنوان یک جاسوس، سعی در دزدی به شکلی مخفیانه کنید. همچنین گجت‌ها و امکانات زیادی در اختیار شما خواهند بود.

بخش آنلاین بازی نیز درحال توسعه است و قطعا می‌تواند جزو بازی‌هایی باشد که لقب بهترین بازی 2022 آنلاین اندروید به آن نسبت داده می‌شود.

WWE Champions

بهترین بازی های اندروید 2022 آنلاین
بهترین بازی های آنلاین اندروید 2022

WWE Champions نیز می‌تواند بهترین بازی اندروید 2022 آنلاین باشد! اگر علاقمند به کشتی کج و WWE باشید، احتمالا هیچ گزینه‌ای در میان بهترین بازی های 2022 اندروید آنلاین بهتر از WWE Champions برای شما وجود نخواهد داشت. شما می‌توانید در این بازی، با سوپراستارهای مورد علاقتان به مبارزه بپردازید. انواع مختلفی از مبارزه در این بازی امکان پذیر است؛ اعم از تک نفره، تگ تیم و یا تگ تیم ترکیبی.

شما می‌توانید این بازی را به صورت آفلاین نیز تجربه کنید اما نحوه تجربه آنلاین این بازی، از نسخه آفلاین آن بسیار متفاوت است و این دلیلی است آن را در میان بهترین بازی های 2022 اندروید آنلاین قرار دادیم. شما حتی می‌توانید یک تیم از بهترین و محبوب‌ترین سوپراستارها بسازید و آن‌ها را به رینگ ببرید تا برای شما مبارزه کرده و آن‌ها را هدایت کنید!

Catalyst Black

بهترین بازی های اندروید 2022 آنلاین
بهترین بازی آنلاین اندروید 2022

مدت‌ها است که بازی Catalyst Black با یک نام رمزی در دست ساخت قرار دارد اما اکنون و پس از گذشت زمان نسبتاً زیادی، عنوان اصلی آن، Catalyst Black قرار گرفت. با توجه به آخرین گزارشات به دست آمده، بازی Catalyst Black یکی از بهترین بازی های اندروید 2022 آنلاین در ژانر تیراندازی خواهد بود.

نقشه‌های زیادی در بازی Catalyst Black وجود دارند که بازیکنان می‌توانند در هر لحظه، وارد و یا خارج یکی از آن‌ها شوند. این نقشه‌ها، بازیکنان مختلف را درکنار NPCها قرار می‌ددهد و یک جنگ تمام عیار را شکل خواهد داد. ناشران این بازی، امیدوارند تا بتوانند با انجام تست‌ها بر نسخه آلفا، این بازی را در سال 2022 عرضه کرده و آن را تبدیل به بهترین بازی 2022 آنلاین اندروید کنند.

H1Z1 Mobile

بازی H1Z1 Mobile یک بازی بتل رویال جدید همچون بابجی و یا فورتنایت برای موبایل است که احتمالا از بهترین بازی های اندروید 2022 آنلاین خواهد بود. همراه با 150 نفر دیگر از بازیکنان در سراسر جهان، از یک هواپیما به پایین می‌پرید و شروع به جستجوی نارنجک اسلحه، کمک‌های اولیه و دیگر مهمات می‌کنید. پس از جمع‌آوری مهمات به جنگ با هرکسی که سر راهتان قرار می‌گیرد خواهید پرداخت و درنهایت نیز آخرین فردی که از میان این 150 نفر زنده بماند، برنده بازی خواهد بود.

همانند اکثر بازی‌ها در این سبک، شما می‌توانید در H1Z1 Mobile به صورت تک نفره، به صورت تیم دونفره با دوستتان، و یا یک جوخه 4 نفره از دوستان و یا غریبه‌های سراسر جهان تشکیل دهید و به رقابت با دیگران بپردازید. بی‌شک این احتمال وجود دارد که H1Z1 Mobile بتواند بهترین بازی آنلاین اندروید 2022 لقب بگیرد.

بیشتر بخوانید:

Pokemon Sleep

بهترین بازی های اندروید 2022 آنلاین

پس از محبوبیت چشمگیر Pokemon Go، ناشران آن تصمیم گرفتند تا بازی حدیدی را با نام Pokemon Sleep عرضه کنند که می‌تواند خوابیدن را برای شما به یک سرگرمی تبدیل کند. این بازی با استفاده از شتاب سنج، مچبندهای هوشمند و یا دیگر گجت‌ها از وضعیت خواب شما مطلع می‌شود و از طریق بلوتوث داده‌های به دست آمده را به موبایل شما ارسال می‌کند.

موبایل شما با توجه به داده‌های به دست آمده، وضعیت و مدت زمان خواب شما را ارزیابی کرده و به نتیجه‌های لازم خواهد رسید. هنوز اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر نشده است و مشخص نیست که چه بلایی سر داده‌های به دست آمده از خواب شما می‌آید و این بازی چگونه انجام خواهد شد. با این حال کاملاً واضح است که Pokemon Sleep نیز می‌تواند بهترین بازی اندروید 2022 آنلاین باشد.

بیشتر بخوانید:

Boom Beach: Frontlines

بهترین بازی های اندروید 2022 آنلاین

احتمالاً بازی محبوب و قدیمی Boom Beach را بشناسید؛ اگرهم آن را نمی‌شناسید، قطعا با دیگر بازی‌های کمپانی سوپرسل از جمله Clash of Clans و یا Clash Royal آشنایی دارید. بازی Boom Beach: Frontlines یک بازی کاملاً جدید خواهد بود که در دنیای بازی Boom Beach اصلی قرار دارد. با توجه به اطلاعات به دست آمده، این بازی در ژانر RPG مبتنی بر استراتژی خواهد بود. هنوز اطلاعات زیادی از این بازی منتشر نشده است و تاریخ انتشار دقیق آن نیز مشخص نیست. با این حال قطعاً Boom Beach: Frontlines بهترین بازی آنلاین اندروید 2022 برای طرفداران سوپرسل خواهد بود.

Clash Heroes

بهترین بازی های اندروید 2022 آنلاین

بالاتر بازی Boom Beach: Frontlines را از کمپانی سوپرسل معرفی کردیم اما اکنون با یکی دیگر از بازی‌های این کمپانی آشنا خواهیم شد. حدود یک سال پیش بود که سوپرسل اعلام کرد قرار است سه بازی جدید از سری بازی‌های کلش ساخته شود که به مراتب معرفی و منتشر خواهند شد.

Clash Heroes سومین بازی از این مجموعه است که به تازگی معرفی شده است و قرار است تا یکی از بهترین بازی های 2022 آنلاین اندروید باشد. در این بازی، شما با شخصیت‌های مختلف دنیای کلش، به مکان‌های مختلف سفر می‌کنید و ماموریت‌های حماسی‌ای را برای کسب امتیاز تکمیل خواهید کرد.

Warframe Mobile

بهترین بازی های اندروید 2022 آنلاین

اولین بار در سال 2020 بود که شایعه ساخت نسخه موبایل بازی Warframe منتشر شد. اکنون ساخت نسخه موبایل Warframe به صورت رسمی تایید شده است و قرار است در سال 2022 اکران شود تا یکی از بهترین بازی های آنلاین اندروید 2022 باشد.

با توجه به انتشار نسخه موبایل Warframe، اکنون این بازی تقریباً در تمام پلتفرم‌ها حضور دارد و با استفاده از قابلیت کراس پلتفرم، شما می‌توانید تنها با استفاده از یک تلفن همراه، با دوستانتان در کنسول و یا کامپیوتر مشغول به بازی Warframe شوید.

بیشتر بخوانید:

Guns Up

بهترین بازی های اندروید 2022 آنلاین
بهترین بازی آنلاین اندروید 2022

نسخه کامپیوتر بازی استراتژی Guns Up، محبوب‌ترین بازی کمپانی Valkyrie Entertainment است. اکنون و پس از موفقیت‌های چشمگیر نسخه کامپیوتری این بازی، ساخت نسخه موبایل آن نیز خیلی زود تایید شد.

ناوگان خود را در انبوهی از موشک اندازها، شورش گران، سربازان هوایی بسازید و کاری کنید که کاملاً در برابر حملات مختلف دشمن، غیرقابل نفوذ باشد. اکنون زمان حمله است؛ ارتش خود را آماده کرده و آن‌ها را به سوی دشمنانتان رهبری کنید. برای کسب امتیاز و موفقیت‌های بیشتر یک اتحاد راه بیاندازید و هم‌پیمان‌هایی برای خود بیابید.

Battlefield Mobile

بهترین بازی های حجم بالا اندروید 2022
بهترین بازی های حجم بالا اندروید 2022, بهترین بازی اندروید 2022 حجم بالا

سال‌ها است که گیمرها مشغول به تجربه سری بازی‌های Battlefield در کامپیوتر و یا کنسول‌ها هستند. اما اکنون زمان آن فرا رسیده است تا بازی محبوب Battlefield، نگاهی به موبایل انداخته و در قامت بهترین بازی اندروید 2022 حجم بالا برای موبایل‌ها عرضه شود.

بازی موبایل Battlefield رایگان خواهد بود اما دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای برای دستیابی به قابلیت‌ها و امکانات بیشتر خواهد بود. این بازی هنوز در مرحله بهینه سازی قرار دارد. بنابراین، ما هنوز با سلاح‌ها و جزئیات نبردها آشنا نیستیم. با این حال، منصفانه است که بگوییم این بازی یکی از بهنرین بازی های اندروید حجم بالا 2022 باشد. در حال حاضر، به نظر می رسد برای تجربه نسخه موبایل Battlefield، شما به اندروید 7.0 و یا بالاتر نیاز خواهید داشت.

The Lord of the Rings: The Rise to War

بهترین بازی های حجم بالا اندروید 2022

در سال 2020 بود که کمپانی نت‌ایز ببا برادران وارنر یک قرارداد بسیار مهم بست؛ قرارداد آن‌ها، ارباب حلقه‌ها را در قالب بهترین بازی حجم بالا 2022 اندروید باری دیگر زنده می‌کرد! اکنون و در اوایل سال 2022، ما بالاخره در انتظار انتشار رسمی این بازی برای اندروید هستیم.

داستان این بازی در دوران سوم سرزمین میانه می گذرد. و بدین ترتیب، به بازیکنان این امکان را می دهد تا تمام شخصیت‌های نمادینی را که در کتاب‌ها و فیلم‌ها معرفی شدند را باری دیگر مشاهده نمایند. این یک بازی که درمورد ارباب حلقه‌ها ساخته شده است، احتمالا بهترین بازی های حجم بالا اندروید 2022 برای طرفداران این مجموعه خواهد بود. همچنین احتمالا این بازی طرفداران جدیدی را برای مجموعه ارباب حلقه‌ها به ارمغان خواهد آورد که به تازگی با این جهان جادویی جذاب آشنا شده‌اند.

Warframe Mobile

بهترین بازی های حجم بالا اندروید 2022
بهترین بازی اندروید 2022 حجم بالا

اولین بار در سال 2020 بود که شایعه ساخت نسخه موبایل بازی Warframe منتشر شد. اکنون ساخت نسخه موبایل Warframe به صورت رسمی تایید شده است و قرار است در سال 2022 اکران شود تا یکی از بهنرین بازی های اندروید حجم بالا 2022 باشد.

با توجه به انتشار نسخه موبایل Warframe، اکنون این بازی تقریباً در تمام پلتفرم‌ها حضور دارد و با استفاده از قابلیت کراس پلتفرم، شما می‌توانید تنها با استفاده از یک تلفن همراه، با دوستانتان در کنسول و یا کامپیوتر مشغول به بازی Warframe شوید.

H1Z1 Mobile

بهترین بازی های حجم بالا اندروید 2022
بهنرین بازی های اندروید حجم بالا 2022

بازی H1Z1 Mobile یک بازی بتل رویال جدید همچون بابجی و یا فورتنایت برای موبایل است که احتمالا از بهترین بازی های حجم بالا اندروید 2022 خواهد بود. همراه با 150 نفر دیگر از بازیکنان در سرار جهان، از یک هواپیما به پایین می‌پرید و شروع به جستجوی نارنجک اسلحه، کمک‌های اولیه و دیگر مهمات می‌کنید. پس از جمع‌آوری مهمات به جنگ با هرکسی که سر راهتان قرار می‌گیرد خواهید پرداخت و درنهایت نیز آخرین فردی که از میان این 150 نفر زنده بماند، برنده بازی خواهد بود.

همانند اکثر بازی‌ها در این سبک، شما می‌توانید در H1Z1 Mobile به صورت تک نفره، به صورت تیم دونفره با دوستتان، و یا یک جوخه 4 نفره از دوستان و یا غریبه‌های سراسر جهان تشکیل دهید و به رقابت با دیگران بپردازید. بی‌شک این احتمال وجود دارد که H1Z1 Mobile بتواند بهترین بازی حجم بالا 2022 اندروید لقب بگیرد.

Shadow Fight 3

بهترین بازی های حجم بالا اندروید 2022
بهترین بازی های حجم بالا اندروید 2022, بهترین بازی حجم بالا 2022 اندروید

بازی Shadow Fight 3، دنباله‌ای از بازی محبوب Shadow Fight 2 است. گیم پلی این بازی، بسیار به بازی مشهور و پرطرفدار Mortal Kombat شباهت دارد. در هر مرحله، شما باید با یک شخصیت منفی با ظاهری سایه‌گونه مبارزه کرده و آن را شکست دهید. البته که در هر مرحله، شخصیت منفی‌ای که روبه روی شما قرار می‌گیرد نیز بسیار قوی‌تر از مرحله پیشین خواهد شد.

داستان بازی در رابطه با جهانی است که به سه بخش تقسیم شده است و اکنون در جنگ فرو رفته است. شما نیز در ابتدای بازی، می‌توانید انتخاب کنید که عضور کدام دسته می‌شوید و همانند آن‌ها خواهید جنگید. همچنین استایل مبارزه شما نیز در هر دسته متفاوت خواهد بود. بی‌شک Shadow Fight 3 یکی از بهترین بازی های حجم بالا اندروید 2022 خواهد بود.

Alien: Isolation

بهترین بازی های حجم بالا اندروید 2022
بهنرین بازی های اندروید حجم بالا 2021

Alien: Isolation یکی از بهنرین بازی های اندروید حجم بالا 2021 جدید در ژانر ترسناک و بقا است. این بازی بسیار خوش‌ ساخت و زیبا است؛ گرافیک خیره کننده بازی درکنار کنترلرهای خوب، آن را به یک اثر متفاوت تبدیل کرده است.

این بازی داستان شخصی به نام داستان آماندا ریپلی را دنبال م‌ کند که اتفاقاتی که برای مادر او افتاده است. اکنون زمانی است که بازیکن وارد مشکلات آماندا می‌شود. شما باید از بیگانگان فرار کرده و از دید آن‌ها پنهان شوید. اگر در این امر ناموفق باشید، بیگانگان شما را یافته و شکار خواهند کرد. این بازی یکی از بهترین بازی های حجم بالا اندروید 2021 در ژانر ترسناک که در چند سال اخیر روی موبایل منتشر شده است.

همچنین این بازی با قیمت 14.99 دلار در گوگل پلی قابل دسترسی است؛ اما برای کاربران ایرانی، شما می‌توانید این بازی را از سایت‌های ثانویه به رایگان دانلود و استفاده نمایید.

Dynasty Origins: Conquest

بهترین بازی های حجم بالا اندروید 2022
بهنرین بازی های اندروید حجم بالا

بازی Dynasty Origins: Conquest دومین بازی از سری بازی‌های Dynasty Origins است. این بازی، یکی از بهترین بازی های حجم بالا اندروید 2021 در ژانر استراتژی کارتی است. بازیکنان در این بازی، کارت‌ها را جمع‌آوری می‌کنند و سپس از آن‌ها برای ایجاد ترکیب‌هایی برای مبارزه با حریفان استفاده می‌کنند. همچنین کارت‌های مختلفی که دریافت می کنید می توانند در طول زمان ارتقا داده شوند تا قدرتمندتر شوند.

این بازی کاملاً روی نبردهای یک به یک آنلاین خود تمرکز کرده است، اما کارهای دیگری نیز وجود دارد که بتوانید در این بازی انجام دهید. همچنین شما می‌توانید این بازی را به صورت کاملاً رایگان از گوگل پلی دانلود، و از تجربه آن لذت ببرید.

Rocket League Sideswipe

بهترین بازی های حجم بالا اندروید 2022
بهترین بازی های حجم بالا اندروید 2021

بازی Rocket League Sideswipe یک نسخه موبایل دو بعدی متفاوت از بازی‌های محبوب فوتبال است. مکانیک این بازی کمی خاص و جذاب، اما ساده است؛ شما ماشین خود را به زمین فوتبال می‌برید و با رقیبتان به رقابت می‌پردازید! با ماشینتان به توپ ضربه زده و آن را به دروازه حریف شوت کنید و یا خود را به جلوی حریفتان پرتاب کنید تا از موفقیت حریف جلوگیری کنید.

این بازی در حالت 1 به 1 و 2 به 2 به صورت بازی با کامپیوتر و یا حریف واقعی عرضه شده است همچنین حالت بسکتبال نیز برای ایجاد کمی تنوع در این بازی قرار گرفته است که به نوع خود جذاب است. این بازی به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است؛ البته که برای ایجاد درآمد برای سازندگان، بخش‌هایی از این بازی تنها در نسخه پولی موجود هستند. آیتم‌های جدید و امکانات سفارشی سازی از این دسته موارد هستند. اگر به دنبال یکی از بهترین بازی های حجم بالا اندروید 2021 در سبک آرکید میگردید،‌ Rocket League Sideswipe گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

بازی Alchemy Stars: Aurora Blast

بازی اندروید جدید ، بازی Alchemy Stars: Aurora Blast

بازی جدید اندروید Alchemy Stars: Aurora Blast یک RPG استراتژی با برخی عناصر gacha است. می دانید که گاچاها چگونه کار می‌کنند؟ شما شخصیت ها را احضار (Summon) می‌کنید ، آنها را ارتقا می‌دهید و از آنها برای مبارزه با افراد بد استفاده می‌کنید. این بازی از سبک مبارزه ای که از آن با نام سبک خطی یاد می‌شود استفاده می‌کند.

این یک سیستم مبارزه ای تکراری در مکانیک های مبارزه این سبک از بازی های نقش آفرینی استراتژی است اما با این حال، ابن یک در این بازی بسیار سرگرم کننده است. این بازی همچنین مملو از صداگذاری و صداپیشگی خوب ، گرافیکی با زیبایی بصری-هنری متوسط ​​و کلی فعالیت است که بازیکنان قادرند انجام دهند.

بزرگترین مشکل این بازی سیستم انرژی آن است که مانع از بازی کردن مداوم و برای مدت طولانی می‌شود. در غیر این صورت، این بازی یک بازی سبگ گاچا خوب در نوع خود محسوب می‌گردد و یکی از بهترین بازی های جدید اندروید است.

بازی Aotu World

بازی اندروید جدید ، بازی Aotu World

بازی جدید اندروید Aotu World یک بازی خاص و منحصر به فرد است. این یک بازی RPG در سبک gacha همراه با برخی از مکانیک های بازی های سبک ریتم است. سیستم نبرد مانند اکثر RPG های استراتژی مبتنی بر خانه هایی است که در آن در نوبت خود حرکت یا حمله می‌کنند ( Grid یا Hex ). با این حال ، هر مربع تعیین کننده عملی است که شخصیت شما انجام می دهد.

این بازی همچنین شامل مراحل پازل است که در آن شما معماها را برای پیشرفت حل می کنید. گیم مود مالتی پلیر و PvP آنلاین نیز در این بازی وجود دارد وجود دارد. این بازی با یک ایونت Crossover لانچ شد که با کاراکتر محبوبی به نام Hatsune Miku همراه است تا بازیکنان به نصب این بازی ترغیب شوند( برای بهره‌مندی از مزایای این ایونت تا روز ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ فرصت دارید).

فعالیت های زیادی در این بازی وجود دارد که می‌توانید به آنها بپردازید، اما گاهاً مکانیک های این بازی دچار باگ های کوچک مانند تأخیر های یک ثانیه ای در انجام بعضی اعمال می‌شوند. تنها مشکل بزرگ این بازی بالانس کردن مود PvP آن است، امید به آنکه این مشکل نیز هر چه زودتر در پروسه بالانسینگ توسط توسعه‌دهندگان حل شود.

بازی Claw Stars

بازی اندروید جدید ، بازی Claw Stars

Claw Stars یک بازی آرکید است؛ این بازی از مکانیکی مشابه بازی هایی که در آن با چنگکی چیزی استخراج می‌کنید است ( مانند بازی قدیمی و نوستالژیک Gold miner). بازیکنان در این بازی نقش همسترهای فوق العاده باهوشی را بازی می کنند که از  چنگکی برای نجات حیوانات کوچک زیبا استفاده می کنند.

گیم‌پلی بازی درست همانی است که از یک بازی مشابه گلد ماینر انتظار می‌رود باشد، است. از المان های گیم‌پلی این بازی می‌توان به آپگرید ها و جوایزی که در حین پیشروی در بازی دریافت می‌کنید اشاره کرد. همچنین، شما در این بازی Collectibles یا آیتم های قابل دریافتی نیز بدست خواهید آورد که می‌توانید از آن‌ها برای ساختن سیاره برای حیوانات خود استفاده کنید. این یک بازی با مکانیک‌های پیچیده یا داستانی عمیق نیست چرا که یک بازی آرکید است، ولی طبیعت این سبک از بازی آن را برای وقت گذرانی و بازی کردن برای مدت کوتاه صرفا جهت فان آن را عالی می‌کند.

بازی Escape Lab

بازی اندروید جدید ،بازی Escape Lab

بازی جدید اندروید Escape Lab یک بازی هیجان انگیز اتاق فرار همراه با المان co-op است. در واقع، شما و یکی از دوستانتان با هم بازی می کنید و باید سعی کنید پازل هایی را حل کنید تا بتوانید در مراحل بازی پیشروی کنید. بازی در یک آزمایشگاه وحشتناک اتفاق می افتد و شما باید قبل از آنکه تبدیل به قربانی بعدی شوید از آن فرار کنید.

برای موفقیت در این بازی، شما نیاز به برقراری ارتباط مداوم دارید؛ بنابراین، اگر شما و دوستتان در یک فضا مشترک نیستید، لازم است از اپلیکیشن هایی مشابه Discord یا TeamSpeak استفاده کنید یا یک تماس تلفنی عادی برقرار کنید یا تماسی صوتی از طریف واتس اَپ یا اپلیکیشنی مشابه آن داشته باشید. در صورت وجود راهی برای ارتباط مؤثر (با استفاده از راهکار های پیشنهاد شده) مکانیک های این بازی بسیار ساده هستند.

شما همراه دوستتان سرنخ هایی را پیدا کرده و معما هایی حل می‌کنید، در ها را باز کرده و به حرکت خود ادامه می‌دهید. توسعه دهندگان می گویند که حدود 60-90 دقیقه طول می کشد تا این بازی به اتمام برسد.

بازی Mitrasphere

بازی اندروید جدید ، بازی Mitrasphere

بازی جدید اندروید Mitrasphere جدیدترین بازی توسعه‌دهنده‌ای به نام Crunchyroll است. این بازی به عنوان یک RPG کو-آپ شناخته می شود که در آن شما و دوستان برای شکست افراد بد بازی می کنید. این بازی به شدت به ارتباط مؤثر با دوستان یا سایر بازیکنان وابسته است و شما را تشویق می کند تا چت روم خصوصی بسازید و با سایر بازیکنان معاشرت کنید.

سیستم مبارزه و گیم‌پلی این بازی به صورت دو بعدی است و باید در آن به چپ و راست بروید و از توانایی‌ هایتان که دارای زمان Cooldown, نیز هستند، استفاده کنید. این بازی، بازی سختی نیست و خوشبختانه هیچ محدودیتی مانند سیستم انرژی در آن وجود ندارد، اما drop ها در این بازی کمی نادر اند، بنابراین شما هنوز مجبورید برای مدتی طولانی آن را بازی کنید تا آیتم‌های خوبی بدست آورید (بازی نیازمند “گرایند” طولانی مدت است).

این بازی باگ هایی هم بخاطر جدید بودنش دارد، اما توسعه دهندگان روی آن کار می کنند. می‌توانید این بازی را به عنوان یکی از بهترین بازی های اندروید جدید که اخیراً منتشر شده‌اند به صورت رایگان از گوگلی پلی دریافت نماییدب

بازی My Taking Angela 2

بازی اندروید جدید ، بازی My Taking Angela 2

بازی جدید اندروید My Talking Angela 2 جدیدترین بازی در سری ادامه دار و نوستالژیک My Talking Tom از Outfit7 است. این بازی، این سری بازی ها را با گرافیک بهتر و کارهای زیادی که می‌توان انجام داد، گسترش می‌دهد. بازیکنان در این بازی با آنجلا معاشرت می کنند، برایش لباس می‌پوشانند و به او کمک می کنند رقص بیاموزد و کارهای دیگر انجام دهد.

این بازی دارای مینی گیم هایی است که بازیکن را درگیر خود می کند و collectible های زیادی برای جمع آوری دارد. در این نسخه از بازی سطح تعامل با آنجلا نسبت به نسخه های قبل سری تام به طرز چشم‌گیری افزایش یافته است و گیم‌پلی آن فعالیت‌های متنوع تر و بهتری دارد، بنابراین طرفداران بازی اول باید از این بازی بیشتر لذت ببرند. برخی باگ های اولیه در این بازی وجود دارد ، اما هیچ چیز جدی ای نیست. این بازی همچنین برای کودکان مناسب است و ما آن را به عنوان یکی از بهترین بازی های جدید اندروید پیشنهاد می کنیم.

بازی Rogue Land

بازی اندروید جدید ، بازی Rogue Land

بازی جدید اندروید Rogue Land جدیدترین بازی از Huuuge Games است. این یک بازی اکشن ماجراجویی است که در آن بازیکنان افراد بد را شکست می دهند ، جهان را کاوش می کنند و چیزهایی پیدا می کنند. سیستم مبارزه بسیار ساده است. شما حمله ای را انتخاب می کنید و شخصیت شما آن را انجام می دهد.

داستان اصلی وجود دارد که می توانید همراه باکوئسا های جانبی بازی کنید. بازی همچنین دارای گییر و لوت زیادی است که می توانید برای ارتقاء شخصیت خود جمع آوری کنید. این گییر ها همچنین دارای توانایی های خاصی اند که به شما در جنگ کمک می‌کنند. این در واقع یک بازی کاملاً خوب و دوستانه برای سبک خود است ، به ویژه با توجه به اینکه توسعه دهنده آن به در حالت عادی در بازی های کازینو و اسلات را توسعه می‌دهد و این بازی را ساخته شگفت آور است.

بازی Shining Nikki

بازی اندروید جدید ، بازی Shining Nikki

بازی جدید اندروید Shining Nikki دنباله طولانی بازی محبوب بت Love Nikki است. توسعه دهندگان مدت زیادی را صرف این مورد کردند و قطعاً نشان می دهد. گرافیک یکی از بهترین بازی هایی است که امسال دیده ایم. این در درجه اول یک بازی مد است که در آن نیکی را با انواع لباس ها می پوشید و سپس او را برای عکس هایی مانند مجلات عکاسی می کنید.

خط داستانی با همان سبک رمان های تصویری ارائه می شود ، جایی که با پیشرفت داستان از صحنه ای به صحنه دیگر حرکت می کنید. قطعاً برای همه مناسب نیست ، اما Love Nikki یک بازی بسیار بزرگ در سبک مد بود و ما انتظار داریم این بازی نیز همینطور باشد.

بازی Trials of Mana

بازی اندروید جدید ، بازی Trials of Mana

بازی جدید اندروید Trials of Mana جدیدترین پورت کنسول از Square Enix است. بازی اصلی در زمان خود بیش از یک میلیون نسخه در Super Famicom فروخت. اسکوئر انیکس بازی را روی چندین پلتفرم دوباره منتشر کرد که جدیدترین آنها اندروید است. این دنباله فیلم Secret of Mana است.

Trials of Mana یک RPG اکشن با داستانی نسبتاً معمولی است. شما ، قهرمان ، روی باز کردن قدرت سنگهای مانا برای نجات جهان کار می کنید. طبق معمول Square Enix ، پورت با کنترل های قابل استفاده موبایل و گرافیک خوب بسیار خوب انجام شده است. همچنین، ویژگی های خاص موبایل شامل ذخیره ابری ، برخی از کنترل های خودکار برای سهولت کارها و چند مورد است که تا رسیدن به سطح 17 تجربه و پول بیشتری به شما می دهند. این بازی یکی از بهترین ها بازی های جدید اندروید از Square Enix است.

بازی The Witcher: Monster Hunter

بازی اندروید جدید ، بازی The Witcher: Monster Hunter

بازی جدید اندروید The Witcher: Monster Hunter یک بازی AR شبیه به Pokemon Go یا Harry Potter Wizards Unite است. بازیکنان در دنیای واقعی پرسه می زنند و با هیولاها مبارزه می کنند. شما مهارت ها ، تجهیزات و تاکتیک های خود را در طول زمان بهبود می بخشید تا هیولاهای قدرتمندتر و بیشتری را در اختیار بگیرید.

این بازی همچنین دارای برخی ویژگی های مرتب است ، مانند استفاده از زمان روز برای تعیین هیولاهایی که پیدا می کنید. برخلاف اکثر بازی های AR ، این یکی در واقع برای گفتن یک داستان است. علاوه بر این، سیستم پیشرفت بسیار خوب است ، به دست آوردن منابع نسبتاً آسان است و گرایند کردن خیلی سخت نیست. در کل، این بازی، بازی خوبی برای ژانر AR است. این بازی جزو بهترین بازی های جدید اندروید در ژانر ای آر است.

بازی Garena Contra Returns

بازی اندروید جدید ، بازی Garena Contra Returns

بازی جدید اندروید Garena Contra Returns چهار سال پیش در کشورهای دیگر راه اندازی شد. با این حال ، انتشار بازی در آمریکای شمالی ، اروپایی و آمریکای لاتین هفته گذشته اتفاق افتاد. این یکی یک تیرانداز دو بعدی است که به بازی های قدیمی Contra پرداخته است.

این بازی به شدت بر تجربه PvP خود تکیه می کند، که برای برخی از بازیکنان سرگرم کننده است و برای برخی دیگر چندان جالب نیست. همچنین یک سیستم آپگرید و سایر موارد برای سرگرم نگه داشتن بازیکنان وجود دارد و این بازی بی شک یکی از بهترین بازی های جدید اندروید است که تا به حال منتشر شده است.

بازی Potato Smash

بازی اندروید جدید ، بازی Potato Smash

بازی جدید اندروید Potato Smash یک بازی دفاعی برج کوچک زیبا است. بازیکنان جمع آوری ، ارتقاء و قرار دادن شخصیت های کوچک سیب زمینی برای دفاع از شما در برابر دشمن. یک مکانیزم ادغام برای ارتقاء سیب زمینی شما وجود دارد ، بنابراین بله ، کمی عنصر بازی های Idle در این مورد وجود دارد.

پس از آن ، سیب زمینی شما از شما دفاع می کند ، امتیاز می گیرد و به شما اجازه می دهد سیب زمینی بیشتری تولید کنید. این بازی دارای حالت PvP آنلاین ، حالت Co-Op و حالت پخش انفرادی است تا بتوانید با دیگران یا به تنهایی بازی کنید. به نظر می رسد بازی در دستگاه های رده پایین بسیار بد عمل می کند ، اما در غیر این صورت این بازی بسیار سرگرم کننده است و ما آن را به عنوان یکی از بهترین بازی های اندروید جدید به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین بازی های اندروید و آیفون 2023 آنلاین و آفلاین از نگاه سایت فیگار سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *