بهترین بازی های ذهنی اندروید و آیفون 2022 ؛ بهمراه مهمترین بازی های فکری 2021

اگر دوست دارید تا درکنار سرگرمی کمی ذهن خود را به چالش بکشید، با نوشتار بهترین بازی های ذهنی اندروید و آیفون 2022 همراه فیگار باشید.

آیا تا به حال بازی‌هایی را تجربه کرده‌اید که می‌توانند فکر شما را درگیر کرده و باعث تقویت ذهن شما شوند؟ اگر تنها یک بار همچین بازی‌هایی را تجربه کرده باشید، احتمالاً عاشق این سبک شده باشید؛ پس شما نیاز دارید تا با بهترین بازی های تقویت ذهن اندروید 2022 و بهترین بازی های تقویت ذهن آیفون 2022 آشنا شوید و بتوانید آن‌ها را نیز تجربه کنید.

بهترین بازی های ذهنی اندروید و آیفون 2022

بهمراه مهمترین بازی های فکری 2021

بهترین بازی های ذهنی اندروید و آیفون 2022
بهترین بازی های ذهنی اندروید و آیفون 2022

اگر شما به بازی‌های فکری علاقه دارید، پیشنهاد می‌شود نوشتار بهترین بازی های استراتژیک اندروید و آیفون 2022 را نیز در فیگار مطالعه نمایید؛ زیرا که بازی‌های استراتژیک نیز به تفکر زیادی نیاز دارند و باعث تقویت ذهن خواهند شد. با ما همراه باشید تا به بهترین بازی های ذهنی اندروید و آیفون 2022 و نگاهی بر بهترین بازی های فکری ایرانی نیز بیاندازیم.

Rytmos

بهترین بازی های ذهنی اندروید و آیفون 2022
بهترین بازی های ذهنی اندروید و آیفون 2022, بهترین بازی های ضد استرس اندروید 2022

بازی Rytmos جزو بهترین بازی های تقویت ذهن اندروید 2022 و بهترین بازی های تقویت ذهن آیفون 2022 قرار دارد. این بازی در سیاره‌ای عجیب قرار دارد که پازل‌های موسیقیایی مختلفی را در اختیار شما قرار می‌دهد. معماها در مورد هدایت یک مسیر از طریق چندین نقطه سیاه، به گونه‌ا‌ی است که دوباره به نقطه شروع بازگردند. با هر پازل حل شده، آهنگ بعدی از آهنگ‌هایی که در آن سیاره پخش می‌شود، برای شما باز می‌شود. سرانجام و پس از حل همه پازل ها، می‌توانیم آهنگ کامل را بشنویم.

در بازی آهن‌ هایی به نمایندگی از ژانرهای مختلف از نقاط مختلف جهان اجرا شده است آماده شده‌ان./ از ژاپن تا آفریقا و از آفریقا تا موسیقی الکترونیک آلمانی در دهه 1970 میلادی. همچنین شما در گذر زمان، به ابزارهای مختلفی برای اصلاح موسیقی‌ها دست خواهید یافت. اولین ابزار، به ما اجازه می‌دهد تا صدای آهنگ‌هایی را که در سیارات مختلف پخش می‌شود آزمایش کنیم. دیگر ابزارها نیز به ما اجازه می‌دهند تا بتوانیم ملودی خودمان را به موسیقی‌ها بیافزاییم.

بی‌شک بازی Rytmos یک بازی فوق‌العاده برای طرفداران موسیقی است که علاقه به درگیری‌های ذهنی دارند. همچنین موسیقی‌های زیبای این بازی، باعث شده است تا از آن به عنوان بهترین بازی های ضد استرس اندروید 2022 و همچنین بهترین بازی های ضد استرس آیفون 2022 نیز نام ببریم.

بیشتر بخوانید:

Monument Valley 3

بهترین بازی های ذهنی اندروید و آیفون 2022
بهترین بازی های ذهنی اندروید و آیفون 2022, بهترین بازی های فکری آیفون 2022

آیا بازی Monument Valley را به یاد می‌آورید؟ بازی Monument Valley یکی از بهترین و جذاب‌ترین بازی‌های فکری موبایل بود؛ تاکنون دو قسمت از این بازی منتشر شده است و اکنون قسمت سوم آن آمده است تا جزو بهترین بازی های فکری اندروید 2022 و بهترین بازی های فکری آیفون 2022 باشد.

این بازی توسط استودیو ustwo ساخته شده است. قسمت سوم این مجموعه از نظر مکانیزم گیم پلی، شباهت زیادی به قسمت‌های قبلی این سری دارد. وظیفه بازیکن هدایت شخصیت بازی در مراحل مختلف است. برای انجام این کار، باید محیط را به هر شکل ممکن تغییر داده تا معما را حل کنید. تمام کسانی که نسخه اول را تجربه کرده‌اند، اعتقاد دارند که قسمت سوم این بازی نیز به طور همزمان بهترین بازی های معمایی اندروید 2022 و بهترین بازی های معمایی آیفون 2022 خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

CASE: Animatronics

بهترین بازی های ذهنی اندروید و آیفون 2022
بهترین بازی های ذهنی اندروید و آیفون 2022, بهترین بازی های تقویت ذهن آیفون 2022

اگر شما یکی از طرفداران بازی‌های ترسناک هستید، هیچ دلیلی وجود ندارد که جلوی شما را از تجربه CASE: Animatronics بگیرد. این بازی در ژانر اکشن و ترسناک عرضه شده است و به جرعت می‌توان گفت یکی از چالش برانگیزترین بازی‌هایی است که می‌توانید در موبایلتان آن را تجربه کنید.

داستان در یک اداره پلیس قرار دارد؛ جایی که یک هکر متعصب، کنترل ایستگاه را به دست گرفته و شبکه برق را قطع کرده است. با وجود گیم پلی زیبای حل پازل و زمینه بیظیر، می‌توان CASE: Animatronics را نیز جزو بهترین بازی های معمایی اندروید 2022 و بهترین بازی های معمایی آیفون 2022 در ژانر محسوب کرد.

بیشتر بخوانید:

Clockwork

بهترین بازی های ذهنی اندروید و آیفون 2022
بهترین بازی های ذهنی اندروید و آیفون 2022, بهترین بازی های ضد استرس آیفون 2022

Clockwork یک بازی پلتفرمر دو بعدی با عناصر منطقی متعدد است که برای اندروید و آیفون در دست ساخت قرار دارد. این بازی درکنار ارائه جهانی فوق‌العاده غنی، تعداد بی‌شماری از پازل‌ها، ماموریت‌ها و وظایف متعددی را برای بازیکنان تعبیه کرده است. نسخه برای PC، iOS و غیره توسط Appsquare Pty Ltd توسعه یافته است. این بازی نیز جزو بهترین بازی های تقویت ذهن اندروید 2022 و بهترین بازی های تقویت ذهن آیفون 2022 محسوب می‌شود.

دنیایی که بازی Clockworks در آن قرار دارد، صدها سال پیش با یک تراژدی وحشتناک مواجه شد؛ بیماری طاعون همه موجودات زنده را از بین برد، و آن افرادی که فاجعه آینده را پیش بینی کرده بودند، خود را پشت دیوارهای بزرگ شهر پناه دادند. امید اولیه برای یافتن یک پادزهر یا هر راه دیگری برای مبارزه با ویروس به سرعت تبدیل به ایده‌ای بیهوده شد. به همین دلیل است که بازماندگان تصمیم گرفتند ذهن و روح خود را در بدن های مکانیکی محصور کنند که از بیماری‌ها مصون هستند. تنها همین فضاسازی جذاب کافی است تا این بازی را در لیست بهترین بازی های معمایی اندروید 2022 و یا بهترین بازی های معمایی آیفون 2022 جای دهد.

بیشتر بخوانید:

Impossible Bottles

بهترین بازی های ذهنی اندروید و آیفون 2022
بهترین بازی های ذهنی اندروید و آیفون 2022, بهترین بازی های تقویت ذهن اندروید 2022

در جهانی زندگی می‌کنیم که دانشمندان در تلاشند تا انرژی پاک و نامحدودی را برای زمین به وجود بیآورند. برای این منظور، آن‌ها گولم‌های مکانیکی و غول پیکری ساخته‌اند که انرژی تولید می کنند. اما مشکل این است که آنها خیلی خوب کار نمی کنند، بنابراین وظیفه ما این است که برای تمام مشکلات فنی ماشین ها راه حلی پیدا کنیم. به همین منظور است که این بازی را جزو بهترین بازی های ضد استرس اندروید 2022 و بهترین بازی های ضد استرس آیفون 2022 محسوب کرده‌ایم.

Honig Studios شرکتی است که بسیاری از بازیکنان آن را نمی‌شناسند. اگرچه این شرکت دهنده پروژه‌های زیادی را در اختیار دارد، اما اکثر آن‌ها نه بازی‌های موبایل،‌ بلکه نرم‌افزارهای مختلف هستند. بنابراین، بازی Impossible Bottles را می توان یک پیشرفت بزرگ در این شرکت در نظر گرفت، زیرا یک بازی منطقی تمام عیار و بی‌نظیر است! به حدی که می‌تواند یکی از بهترین بازی های فکری اندروید 2022 و همچنین بهترین بازی های فکری آیفون 2022 باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های RPG

بهترین بازی های 2022

WWE Champions

بهترین بازی های ذهنی اندروید و آیفون 2022
بهترین بازی های ذهنی اندروید و آیفون 2022, بهترین بازی های فکری اندروید 2022

شاید از دیدن یک بازی مربوط به کشتی کج در لیست بهترین بازی های فکری اندروید 2022 و یا بهترین بازی های فکری آیفون 2022 تعجب کرده باشید. اگر علاقمند به کشتی کج و WWE باشید، احتمالا هیچ گزینه‌ای در میان بهترین بازی های ضد استرس اندروید 2022 و بهترین بازی های ضد استرس آیفون 2022 بهتر از WWE Champions برای شما وجود نخواهد داشت. شما می‌توانید در این بازی، با سوپراستارهای مورد علاقتان به مبارزه بپردازید. انواع مختلفی از مبارزه در این بازی امکان پذیر است؛ اعم از تک نفره، تگ تیم و یا تگ تیم ترکیبی.

در حالت آفلاین، شما تنها می‌توانید با هوش مصنوعی بازی رقابت کنید اما هنگامی که از نسخه آنلاین صحبت می‌کنیم، گزینه‌های خیلی بیشتری برای تجربه وجود دارند. شما حتی می‌توانید یک تیم از بهترین و محبوب‌ترین سوپراستارها بسازید و آن‌ها را به رینگ ببرید تا برای شما مبارزه کرده و آن‌ها را هدایت کنید! سیستم این بازی براساس مبارزه بنا نشده است؛ بلکه شما باید با استفاده از حل معماهای مختلف، کاری کنید تا کارکتر شما به مبارزه بپردازد و با توجه به سرعت شما در حل پازل‌ها، می‌تواند برنده و یا بازنده باشد.

بیشتر بخوانید:

اتاق آخر

بهترین بازی های ذهنی اندروید و آیفون 2022
بهترین بازی های ذهنی اندروید و آیفون 2022, بهترین بازی های تقویت ذهن اندروید 2021

یکی از مواردی که از آن به عنوان بهترین بازی های تقویت ذهن اندروید 2021 نام می‌بریم، اتاق آخر نام دارد که جزو بهترین بازی های فکری ایرانی نیز به شمار می‌رود. این بازی توسط Funnyghost Studio ساخته شده است که پیش‌تر بازی کابوس 1 را منتشر کرده بود.

شما در این بازی در نقش مردی به نام مهران قرار می‌گیرید که به دنبال همسرش می‌گردد؛ همسر مهراد برای انجام کاری خاص به هتل رفته بود اما اکنون ناپدید شده است. حالا وظیفه شما است تا معماهای مختلفی را حل کرده و به پایان بازی و تصمیم‌گیری نهایی برسید. شما می‌توانید بازی اتاق آخر را از کافه بازار دریفات نمایید.

بیشتر بخوانید:

دایان: سرگذشت یک نفرین

بهترین بازی های ذهنی اندروید و آیفون 2022
بهترین بازی های ذهنی اندروید و آیفون 2022, بهترین بازی های تقویت ذهن اندروید 2021

بازی دایان: سرگذشت یک نفرین نیز یکی دیگر از بازی‌هایی است که به طور همزمان در دسته بهترین بازی های تقویت ذهن اندروید 2021 و بهترین بازی های فکری ایرانی جای می‌گیرد. داستان این بازی منتشر شده توسط ناشر، به شرح زیر است:

“دایان اتفاقات عجیبی را در یک شب طوفانی تجربه می کند، او برای کشف راز این اتفاق پا به یک جدال مرگ و زندگی می گذارد و با حقایق عجیبی روبرو می شود که چاره ای جز پذیرفتن آن ها ندارد بنابراین…”

سید حمید محمدی سازنده و ناشر این بازی است. شما می‌توانید این بازی را به رایگان از کافه بازار دریافت نمایید؛ اما برای به پایان رساندن بازی و دسترسی به تمامی مراحل، نیاز به خرید نسخه کامل این بازی دارید.

بیشتر بخوانید:

هایو

بهترین بازی های ذهنی اندروید و آیفون 2022
بهترین بازی های ذهنی اندروید و آیفون 2022, بهترین بازی های تقویت ذهن اندروید 2021

هایو آخرین موردی است که جزو بهترین بازی های ضد استرس اندروید 2022 و  بهترین بازی های فکری ایرانی است. در این بازی،  به صورت تصادفی یک عدد انتخاب می‌شود که شما باید با آزمون و خطا عدد را حدس بزنید. تنها راهنمایی آن است که عدد انتخاب شده ارقام تکراری ندارد و با صفر آغاز نمی‌شود.

سجاد زهره‌ای سازنده و ناشر این بازی است. اگر شما نیز به بازی‌های فکری و ذهنی ایرانی علاقه دارید، هایو گزینه خوبی برای شما خواهد بود. شما می‌توانید این بازی را به صورت کاملاً رایگان از کافه بازار دریافت کرده و به تجربه آن بپردازید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین بازی های ذهنی اندروید و آیفون 2022 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین بازی های ذهنی اندروید و آیفون 2022

مورد انتظارترین بازی ذهنی موبایل در سال 2022 کدام بازی است؟

قسمت سوم بازی Monument Valley که Monument Valley 3 نام دارد، مورد انتظارترین بازی ذهنی موبایل در سال 2022 است.

بهترین بازی فکری ایرانی در سال 2021 کدام بازی است؟

بازی اتاق آخر یکی از بهترین بازی های فکری ایرانی است که در سال 2021 منتشر شده است.
{“@context”:”https://schema.org”,”@type”:”FAQPage”,”mainEntity”:[{“@type”:”Question”,”name”:”مورد انتظارترین بازی ذهنی موبایل در سال 2022 کدام بازی است؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”قسمت سوم بازی Monument Valley که Monument Valley 3 نام دارد، مورد انتظارترین بازی ذهنی موبایل در سال 2022 است.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”بهترین بازی فکری ایرانی در سال 2021 کدام بازی است؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”بازی اتاق آخر یکی از بهترین بازی های فکری ایرانی است که در سال 2021 منتشر شده است.”}}]}


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *