بهترین بازی های چند نفره ای 2023 [اندروید، آیفون و کامپیوتر] آنلاین و آفلاین

بازی‌ها اصولاً به صورت تنها انجام می‌شوند، اما برخی بازی‌ها، چند نفره هستند که در ادامه مطلب، به بهترین بازی های چند نفره ای 2023 خواهیم پرداخت.

بهترین بازی چند نفره آنلاین در سبک‌های متفاوتی هستند؛ از بهترین بازی های چند نفره از راه دور در سبک تیراندازی و نقش‌آفرینی گرفته تا شبیه‌سازی و ورزشی. در سال 2023، بدون شک می‌توان انتظار بهترین بازی های چهار نفره اندروید و بهترین بازی های آیفون چند نفره 2023 قابل توجهی را داشت.

بهترین بازی اندروید چند نفره 2023 در حال حاضر در ایران می‌تواند حداقل طرفداران زیادی جذب کرده باشد و برخی دیگر، بهترین بازی کامپیوتر چند نفره ای بازی می‌کنند و ممکن است که به انتظار این بازی‌ها باشند.

بهترین بازی های چند نفره ای 2023

[اندروید، آیفون و کامپیوتر]

شما می‌توانید فهرست بهترین بازی های چند نفره ای 2023 را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین بازی های چند نفره ای 2023
بهترین بازی های چند نفره ای 2023

سال 2023 با مجموعه‌ای هیجان انگیز از عناوین آینده که ساعت‌ها شما را مشغول می‌کند، سالی عالی برای گیمرهای موبایل و کامپیوتر خواهد بود. از فرنچایزهای مطرحی مانند Tom Clancy’s Rainbow Six و Call of Duty: Warzone گرفته تا عناوین اصلی مانند Zenless Zone Zero و Propnight، بازی‌های زیادی برای آنلاین بازی کردن در سال 2023 عرضه می‌شود.

بهترین بازی کامپیوتر چند نفره ای

Overwatch 2

بهترین بازی های چند نفره ای 2023
بهترین بازی های چند نفره از راه دور
  • پلتفرم ها: پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری X/S، نینتندو سوییچ، مایکروسافت ویندوز
  • تاریخ انتشار: 2023

Overwatch 2، دنباله بازی تیراندازی اول شخص آینده‌محور برای بازی Overwatch است، که توسط Blizzard Entertainment توسعه و منتشر شده است. بازی Overwatch 2 که در آینده نزدیک اتفاق می‌افتد، یک بازی چالش برانگیز مکانیکی است که از شما می‌خواهد قهرمانی با مهارت‌های از پیش تعریف‌شده انتخاب کنید و با تیم دشمن در نبردی وحشیانه تا مرگ روبرو شوید. این بازی همچنین دارای رویدادهای فصلی است که عمدتاً روی PvE متمرکز هستند.

Suicide Squad: Kill the Justice League

بهترین بازی های چند نفره ای 2023
بهترین بازی چند نفره آنلاین
  • پلتفرم ها: پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X/S، مایکروسافت ویندوز
  • تاریخ انتشار: 2023

سازندگان سری Batman: Arkham و برادران وارنر، در سال 2023 با یک تیرانداز اکشن ماجراجویی جدید به نام Suicide Squad: Kill the Justice Squad برمی‌گردند. در Suicide Squad: Kill the Justice League، عملیاتی را برای غلبه بر بزرگترین ابرقهرمانان DC ، لیگ عدالت آغاز خواهد کرد.

اگرچه ممکن است از بین بردن هر اثری از لیگ عدالت یک بازی کودکانه برای جوخه انتحار باشد، اما آنها باید مراقب نیروی بیگانه مهاجمی باشند که فقط برای نابود کردن سیاره در مقابل هیچ چیز توقف نمی‌کند. بازی‌های برادران وارنر به هر شرور یک مجموعه حرکت منحصربه‌فرد، سلاح‌ها و مهارت‌های مختلفی داده که به راحتی قابل تنظیم هستند. علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند بین لذت بردن از بازی در حالت تک نفره یا همکاری با دوستان در حالت چندنفره یکی را انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید:

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League تاخیر خورد !

تریلر رسمی بازی Suicide Squad: Kill the Justice League منتشر شد !

Redfall

بهترین بازی های چند نفره ای 2023
بهترین بازی کامپیوتر چند نفره ای
  • پلتفرم ها: PC، X/S
  • انتشار: 2023

Redfall که از توسعه‌دهندگان Prey و Dishonored، Arkane Austin می‌آید، یک همکاری FPS جهان باز است که در سال 2023 توسط Bathesda Softworks منتشر خواهد شد. Redfall که به عنوان یک تیرانداز اکشن داستان محور طراحی شده است، در شهر جزیره‌ای Redfall متمرکز است.

Redfall تحت محاصره خون آشام‌های وحشی است که شهر را از بقیه جهان منزوی می‌کنند. با تلاش برای کشف حقیقت پشت این موجودات تشنه به خون، بازیکنان می‌توانند مجموعه‌ای از ویژگی‌های مختلف مانند گزینه‌های تک نفره و چند نفره، قهرمانان منحصر به فرد و دنیای باز Redfall مملو از رمز و راز و ثروت را تجربه کنند.

Minecraft Legends

بهترین بازی های چند نفره ای 2023
  • پلتفرم ها: پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری X/S، نینتندو سوییچ، مایکروسافت ویندوز
  • تاریخ انتشار: 2023

Minecraft Legends، یکی دیگر از بازی‌های تحت نظر Minecraft است که توسط Mojang Studios و Blackbird Interactive طراحی شده است. استراتژی اکشن اعتیادآور این بازی است که بازیکنان جدید و کهنه‌کارهای Minecraft را در تلاش‌هایشان برای کشف دنیایی پویا پر از تنوع و منابع سرگرم می‌کند.

با این حال، از آنجایی که چنین جهان‌های اتوپیایی به ندرت در برابر غارت و ویران شدن دست نخورده باقی می‌مانند، باید نیروی خود را جمع آوری کرده و با دوستان خود اتحادهای قوی ایجاد کنید تا از جهان فراتر از فساد دفاع کنید.

بیشتر بخوانید:

فیلم‌ برداری فیلم لایواکشن Minecraft

تماشای ویدیوی کامل انیمیشن زامبی ماین کرافت

Street Fighter 6

بهترین بازی های چند نفره ای 2023
بهترین بازی های چند نفره ای 2023
  • پلتفرم: PC PS4 PS5 XSX|S
  • تاریخ انتشار: منتشر شده است

Street Fighter 6 قصد دارد بهترین ورودی در فرنچایز مبارزه‌ای محبوب خود باشد. تیم Capcom سخت تلاش کرده است تا تجربه‌ای را که طرفداران درخواست کرده‌اند را ارائه دهد. همه چیز در این بازی ارتقا یافته است؛ از فهرست بازی گرفته تا مکانیک‌های گیم پلی تا ظاهر و موارد دیگر.

این بازی، شامل حالت آنلاین برای راه‌اندازی مسابقات برای شما و دوستانتان است. همچنین شما می‌توانید برای اولین بار یک شخصیت بسازید و از مبارزان مورد علاقه‌تان یاد بگیرید.

بهترین بازی موبایل چند نفره ای

Age of Empires Mobile

بهترین بازی های چند نفره ای 2023
بهترین بازی های چهار نفره اندروید
  • پلتفرم‌ها: اندروید و iOS
  • انتشار : 2023

Age of Empires Mobile یک بازی استراتژی بی‌درنگ است که در دنیای Age of Empires ساخته می‌شود و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا فرماندهی ارتش‌های قدرتمند را در چندین دوره تاریخی در حین ساختن شهرها، تحقیق در مورد فناوری‌ها و ایجاد اتحادهای دیپلماتیک با تمدن‌های دیگر بر عهده بگیرند.

این بازی توسط استودیو مایکروسافت و با همکاری World’s Edge ساخته می‌شود. متأسفانه، از زمان معرفی آن در اکتبر 2022، اطلاعات زیادی در مورد این عنوان مورد انتظار به اشتراک گذاشته نشده است.

Final Fantasy VII: Ever Crisis

بهترین بازی های چند نفره ای 2023
بهترین بازی های چند نفره ای 2023
  • پلتفرم‌ها: Android و iOS
  • انتشار : 2023

Final Fantasy VII: Ever Crisis، یک بازی RPG موبایلی است که بر اساس عنوان کنسول کلاسیک Final Fantasy VII ساخته شده است. در دنیای Midgar، بازیکنان مکان‌های نمادین را کشف می‌کنند و با دشمنان آشنا می‌جنگند و شخصیت‌های خود را با سلاح‌ها و جادوهای قدرتمند شخصی‌سازی می‌کنند. این بازی توسط Square Enix در حال ساخت است.

Rainbow Six Mobile

بهترین بازی های چند نفره ای 2023
بهترین بازی اندروید چند نفره 2023
  • پلتفرم‌ها: Android و iOS
  • انتشار: منتشر شده است

Tom Clancy’s Rainbow Six Mobile یک بازی تیراندازی تاکتیکی است که توسط یوبی سافت ساخته شده است. بازیکنان کنترل یک واحد مبارزه با تروریسم نخبه را به دست می‌گیرند که در مسیر خود از طریق یک سری ماموریت‌های چالش برانگیز مبارزه می‌کنند. شخصیت‌های قابل توجه شامل اعضای تیم رینبو، مانند Caveira و Vigil، و همچنین دشمنانی مانند White Mask و Black Tusk هستند.

نسخه آزمایشی در ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۲ برای کاربران اندروید در کانادا، ایالات متحده، مکزیک، برزیل، سنگاپور، فیلیپین و هند آغاز شد. با این حال، بتا از آن زمان به پایان رسیده است و سرورها اکنون بسته هستند.

Valorant Mobile

بهترین بازی های چند نفره ای 2023
بهترین بازی های چند نفره ای 2023
  • پلتفرم‌ها: Android و iOS
  • انتشار : 2023

VALORANT Mobile یک بازی تیرانداز تاکتیکی 5 در 5 از Riot Games است. این بازی دارای شخصیت‌های کلاسیک VALORANT مانند Phoenix، Jett و Sage می‌باشد و بازیکنان در نبردهای شدید 5v5 در چندین نقشه و حالت های بازی به رقابت می‌پردازند.

Warcraft Arclight Rumble

بهترین بازی های چند نفره ای 2023
بهترین بازی های چند نفره ای 2023
  • پلتفرم‌ها: Android و iOS
  • انتشار: 2023

Warcraft Arclight Rumble توسط NetEase Games با سیستم نبرد کارتی خود با الهام از Hearthstone همراه با قهرمانان نمادین Warcraft، تمام اکشن‌های Azeroth را به نوک انگشتان شما می‌آورد. بازیکنان می‌توانند پیش از دوئل آنلاین، با دیگر بازیکنان در نبردهای هیجان‌انگیز که نیاز به تفکر استراتژیک و واکنش‌های سریع دارند، کارت‌هایی با شخصیت‌هایی مانند Thrall یا Sylvanas جمع‌آوری کنند.

Battlefield Mobile

بهترین بازی های چند نفره اندروید 2022

سال‌ها است که گیمرها مشغول به تجربه سری بازی‌های Battlefield در کامپیوتر و یا کنسول‌ها هستند. اما اکنون زمان آن فرا رسیده است تا بازی محبوب Battlefield، نگاهی به موبایل انداخته و در قامت بهترین بازی اندروید 2022 حجم بالا برای موبایل‌ها عرضه شود.

بازی موبایل Battlefield رایگان خواهد بود اما دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای برای دستیابی به قابلیت‌ها و امکانات بیشتر خواهد بود. این بازی هنوز در مرحله بهینه سازی قرار دارد. بنابراین، ما هنوز با سلاح‌ها و جزئیات نبردها آشنا نیستیم. با این حال، منصفانه است که بگوییم این بازی یکی از بهترین بازی های چند نفره از راه دور باشد. در حال حاضر، به نظر می رسد برای تجربه نسخه موبایل Battlefield، شما به اندروید 7.0 و یا بالاتر نیاز خواهید داشت.

اگر شما بازی‌های Battlefield را در کنسول و یا کامپیوتر تجربه کرده باشید، احتمالا، از بخش چند نفره بازی که به شکل ویژه‌ای طراحی شده است با خبر هستید؛ بزودی، شما می‌توانید بازی Battlefield را به عنوان بهترین بازی چند نفره آنلاین در گوشی موبایل اندرویدی و یا آی‌او‌اس خود تجربه کنید!

H1Z1 Mobile

بهترین بازی های چند نفره اندروید 2022

بازی H1Z1 Mobile یک بازی بتل رویال جدید همچون بابجی و یا فورتنایت برای موبایل است که احتمالا از بهترین بازی های چند نفره از راه دور خواهد بود. همراه با 150 نفر دیگر از بازیکنان در سرار جهان، از یک هواپیما به پایین می‌پرید و شروع به جستجوی نارنجک اسلحه، کمک‌های اولیه و دیگر مهمات می‌کنید. پس از جمع‌آوری مهمات به جنگ با هرکسی که سر راهتان قرار می‌گیرد خواهید پرداخت و درنهایت نیز آخرین فردی که از میان این 150 نفر زنده بماند، برنده بازی خواهد بود.

همانند اکثر بازی‌ها در این سبک، شما می‌توانید در H1Z1 Mobile به صورت تک نفره، به صورت تیم دونفره با دوستتان، و یا یک جوخه 4 نفره از دوستان و یا غریبه‌های سراسر جهان تشکیل دهید و به رقابت با دیگران بپردازید. بی‌شک این احتمال وجود دارد که H1Z1 Mobile بتواند بهترین بازی چند نفره آنلاین در سال 2022 اندروید لقب بگیرد.

تنوع موجود در این بازی، آن را بسیار خاص‌تر کرده است. همانگونه که بالاتر توضیح دادیم، شما می‌توانید این بازی را به صورت چهار نفره با دوستانتان تجربه کنید! همین امر باعث شده است تا این بازی به یکی از بهترین بازی های چهار نفره اندروید تبدیل شود.

Apex Legends Mobile

بهترین بازی های چند نفره اندروید 2022

کمی پیش، EA و Respawn Entertainment تصمیم گرفتند بازی بسیار محبوب خود، Apex Legends را به دنیای بازی‌های موبایل نیز بیاورند و آن را به بهترین بازی اندروید چند نفره 2022 تبدیل کنند. طبق گزارش‌ها، این بازی برای اندروید و iOS منتشر، و در دسترس خواهد بود. با این حال، هیچ اطلاعاتی از زمان عرضه این بازی وجود ندارد.

اگر شما بازی محبوب Apex Legends را نمی‌شناسید، باید گفت که این بازی یک بازی علمی تخیلی بتل رویال با شخصیت های مختلف است. این بازی در دوره نستاً کوتاهی، به عنوان یکی از بزرگترین رقبای بازی Fortnite شناخته می‌شد و اکنون نیز قصد دارد تا مقام بهترین بازی اندروید چند نفره 2022 را کسب کند.

همچنین لازم به ذکر است که این بازی، شباهت زیادی به بازی H1Z1 Mobile که بالاتر به آن پرداختیم دارد؛ بدین صورت، Apex Legends نیز یکی از بهترین بازی های چهار نفره اندروید خواهد بود.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های 2023 اندروید و آیفون – آنلاین و آفلاین – گرافیک بالا و حجم کم

Spyjinx

بهترین بازی های چند نفره اندروید 2022

اکنون که اکثر بازی‌های چندنفره در ژانر بتل رویال قرار دارند، شاید بازی‌ای متفاوت لتواند موفقیت بهتری داشته باشد! اگر اهل بازی‌های جاسوسی هیجان‌انگیز باشید، Spyjinx بهترین انتخاب شما خواهد بود. Epic Games به همراه Bad Robot Games درحال ساخت و توسعه یک بازی در ژانر اکشن و استراتژی به صورت مشترک هستند.

در این بازی جذاب، شما باید به عنوان یک جاسوس، سعی در دزدی به شکلی مخفیانه کنید. همچنین گجت‌ها و امکانات زیادی در اختیار شما خواهند بود. همچنین بخش آنلاین بازی نیز درحال توسعه است و قطعا می‌تواند جزو بازی‌هایی باشد که لقب بهترین بازی اندروید چند نفره 2022 به آن نسبت داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های ترسناک اندروید و آیفون 2023

Boom Beach: Frontlines

بهترین بازی های چند نفره اندروید 2022

غیرممکن است که صحبت از بهترین بازی چند نفره آنلاین باشد و نامی از کمپانی سوپرسل به گوش نرسد. احتمالاً بازی محبوب و قدیمی Boom Beach را بشناسید؛ اگرهم آن را نمی‌شناسید، قطعا با دیگر بازی‌های کمپانی سوپرسل از جمله Clash of Clans و یا Clash Royal آشنایی دارید.

بازی Boom Beach: Frontlines یک بازی کاملاً جدید خواهد بود که در دنیای بازی Boom Beach اصلی قرار دارد. با توجه به اطلاعات به دست آمده، این بازی در ژانر RPG مبتنی بر استراتژی خواهد بود. هنوز اطلاعات زیادی از این بازی منتشر نشده است و تاریخ انتشار دقیق آن نیز مشخص نیست. با این حال قطعاً Boom Beach: Frontlines یکی از بهترین بازی اندروید چند نفره 2022 برای طرفداران سوپرسل خواهد بود.

Clash Mini

بهترین بازی های چند نفره اندروید 2022

سوپرسل برای انتشار بازی‌های متعددی در سال 2022 برنامه ریخته است. بنظر می‌آید که سوپرسل درحال ساخت بازی‌های متعددی است تا بتواند حداثل برای یکی از آن‌ها، لقب بهترین بازی اندروید چند نفره 2022 را به دست آورد. یکی دیگر از این موارد را در نوشتار بهترین بازی های اندروید 2022 آنلاین به شما معرفی نمودیم اما اکنون قصد داریم تا به بازی دیگری با نام Clash Mini بپردازیم.

بازی Clash Mini، یک بازی رومیزی جدید در موبایل خواهد بود که با شخصیت‌های مربوط به کلش انجام می‌شود. شخصیت‌های اصلی از جمعه بربر کینگ و یا آرچر کوئین به همراه دیگر سربازهای بازی‌ها، در این بازی نیز حضور خواهند داشت. همچنین شما می‌توانید این بازی را به صورت 1 به 1 و یا به صورت 7 نفره تجربه کنید!

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های استراتژیک در سال 2021

Guns Up

بهترین بازی های چند نفره اندروید 2022

نسخه کامپیوتر بازی استراتژی Guns Up، محبوب‌ترین بازی کمپانی Valkyrie Entertainment است. اکنون و پس از موفقیت‌های چشمگیر نسخه کامپیوتری این بازی، ساخت نسخه موبایل آن نیز تایید شده است.

ناوگان خود را در انبوهی از موشک اندازها، شورش گران و سربازان هوایی بسازید و کاری کنید که کاملاً در برابر حملات مختلف دشمن، غیرقابل نفوذ باشد. اکنون زمان حمله است؛ ارتش خود را آماده کرده و آن‌ها را به سوی دشمنانتان رهبری کنید. برای کسب امتیاز و موفقیت‌های بیشتر یک اتحاد راه بیاندازید و هم‌پیمان‌هایی برای خود بیابید که تا ابد به شما وفادار خواهند ماند.

نسخه موبایل بازی Guns Up، در سال 2022 و در قامت یکی از بهترین بازی های چند نفره اندروید 2022 برای کاربران اندروید و آی‌او‌اس عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های نقش افرینی در سال 2021

Diablo Immortal

بهترین بازی های چند نفره اندروید 2022

Diablo Immortal نیز یکی دیگر از بازی‌هایی است که پتانسیل تبدیل شدن به بهترین بازی چند نفره آنلاین در سال 2022 را دارد. Diablo Immortal یک بازی در سبک MMO RPG و هک اند اسلش است که داستان آن در رابطه با مبارزه با بدی‌ها است.  آماده باشید تا به خطرناک‌ترین مکان‌های جهان رفته و با بدی‌‌ها در یکی از بهترین بازی های چند نفره اندروید 2022 مبارزه کرده بلکه بتوانید صلح و عدالت را به جهان بازگردانید.

بیشتر بخوانید:

Rocket League Sideswipe

بهترین بازی های چند نفره اندروید 2022

بازی Rocket League Sideswipe یک نسخه موبایل دو بعدی متفاوت از بازی‌های محبوب فوتبال است. مکانیک این بازی کمی خاص و جذاب، اما ساده است؛ شما ماشین خود را به زمین فوتبال می‌برید و با رقیبتان به رقابت می‌پردازید! با ماشینتان به توپ ضربه زده و آن را به دروازه حریف شوت کنید و یا خود را به جلوی حریفتان پرتاب کنید تا از موفقیت حریف جلوگیری کنید.

این بازی در حالت 1 به 1 و 2 به 2 به صورت بازی با کامپیوتر و یا حریف واقعی عرضه شده است همچنین حالت بسکتبال نیز برای ایجاد کمی تنوع در این بازی قرار گرفته است که به نوع خود جذاب است. این بازی به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است؛ البته که برای ایجاد درآمد برای سازندگان، بخش‌هایی از این بازی تنها در نسخه پولی موجود هستند. آیتم‌های جدید و امکانات سفارشی سازی از این دسته موارد هستند. اگر به دنبال یکی از بهترین بازی های چند نفره از راه دور 2021 در سبک آرکید میگردید،‌ Rocket League Sideswipe گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

Dynasty Origins: Conquest

بهترین بازی های چند نفره اندروید 2022

بازی Dynasty Origins: Conquest دومین بازی از سری بازی‌های Dynasty Origins است. این بازی، یکی از بهترین بازی های چند نفره از راه دور در سال 2021 و در ژانر استراتژی کارتی است. بازیکنان در این بازی، کارت‌ها را جمع‌آوری می‌کنند و سپس از آن‌ها برای ایجاد ترکیب‌هایی برای مبارزه با حریفان استفاده می‌کنند. همچنین کارت‌های مختلفی که دریافت می‌کنید می‌توانند در طول زمان ارتقا داده شوند تا قدرتمندتر شوند.

این بازی کاملاً روی نبردهای یک به یک آنلاین خود تمرکز کرده است، اما کارهای دیگری نیز وجود دارد که بتوانید در این بازی انجام دهید. همچنین شما می‌توانید این بازی را به صورت کاملاً رایگان از گوگل پلی دانلود، و از تجربه آن لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:

Alien: Isolation

بهترین بازی های چند نفره اندروید 2022

Alien: Isolation یکی از بهترین بازی های چند نفره از راه دور جدید در ژانر ترسناک و بقا است. این بازی بسیار خوش‌ ساخت و زیبا است؛ گرافیک خیره کننده بازی درکنار کنترلرهای خوب، آن را به یک اثر متفاوت تبدیل کرده است.

این بازی داستان شخصی به نام داستان آماندا ریپلی را دنبال م‌ کند که اتفاقاتی که برای مادر او افتاده است. اکنون زمانی است که بازیکن وارد مشکلات آماندا می‌شود. شما باید از بیگانگان فرار کرده و از دید آن‌ها پنهان شوید. اگر در این امر ناموفق باشید، بیگانگان شما را یافته و شکار خواهند کرد. این بازی یکی از ببهترین بازی های چند نفره از راه دور در ژانر ترسناک که در چند سال اخیر روی موبایل منتشر شده است.

همچنین این بازی با قیمت 14.99 دلار در گوگل پلی قابل دسترسی است؛ اما برای کاربران ایرانی، شما می‌توانید این بازی را از سایت‌های ثانویه به رایگان دانلود و استفاده نمایید. این بازی به صورت تک نفره ساخته و منتشر شده است اما همانند نسخه کامپیوتر، شما می‌توانید از بازی را به همراه دوستانتان نیز تجربه کنید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین بازی های چند نفره ای 2023 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *