بهترین بازی های زامبی 2023 [اندروید، آیفون، PS5 و کامپیوتر]

بازی‌هایی که حول محور زامبی می‌چرخند، همیشه پرطرفدار بودند. با ما همراه باشید تا به معرفی و بررسی بهترین بازی های زامبی 2023 بپردازیم.

بازی‌های ترسناک اشکال مختلفی دارند. برخی به دنبال فضایی جذاب هستند. برخی دیگر سعی دارند تا با جامپ‌اسکیرهای سطحی و خشونت بالا، شما را بترسانند. امروزه، بهترین بازی زامبی محور سال 2023 ، با در نظر گرفتن دستگاه‌های تلفن همراه نیز ساخته می‌شوند تا بتوانند بازی های زامبی آیفون و اندروید 2023 و برترین بازی های درباره زامبی 2023 برای کامپیوتر بشوند.

بازی های برتر زامبی اندروید 2023 نیز، این روزها، بسیار پرطرفدار شدند. اگر آخرالزمان زامبی آغاز شود، به احتمال زیاد فقط گیمرها از آن جان سالم به در خواهند برد. زیرا بازی‌های بقای زامبی محور چیزهای زیادی را به شما آموزش می‌دهند.

بهترین بازی های زامبی 2023

[اندروید، آیفون و کامپیوتر]

شما می‌توانید فهرست بهترین بازی های زامبی 2023 را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین بازی های زامبی 2023
بهترین بازی های زامبی 2023

زامبی‌ها، بخشی ابدی از زندگی ما هستند زیرا فرهنگ پاپ و عامه‌پسند، از آنها سیر نمی‌شود؛ ما مطمئناً بازی‌های ویدیویی زیادی داریم که می‌توان از آن‌ها لذت برد و همانطور که در این لیست تعدادی از آنها نشان داده می‌شود، بهترین ‌هایی که برای 2023 به انتشار رسیدند و یا خواهند رسید، را خواهیم دید.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های PS2 (آپدیت 2023)

بهترین بازی های PS5 2023

برترین بازی های درباره زامبی 2023 برای کامپیوتر

Dead Island 2

بهترین بازی های زامبی 2023
برترین بازی های درباره زامبی 2023 برای کامپیوتر
  • پلتفرم: PC PS4 Xbox One XSX|S PS5
  • عرضه: منتشر شده است

باورش سخت است که بازی Dead Island 2 تقریباً به اینجا رسیده است. به علت همه‌گیری کووید، بازی‌ها مدتی به تعویق افتادند، اما بالاخره در دسترس است. برخلاف قبل، بازی شما را به لس آنجلس می‌برد، جایی که زنده ماندن آسان نیست.

نه تنها باید نگران گشتن انبوه زامبی‌ها باشید، بلکه باید نگران سایر بازماندگان نیز باشید. مهم نیست که با چه کسی مبارزه می‌کنید؛ شما از هر ابزاری که می‌توانید استفاده کرده تا آنها را تسلیم کنید. شما حتی می‌توانید از محیط به نفع خود استفاده کنید. این بازی در سبک بقا است و مهم نیست که چگونه زنده بمانید.

Stalker 2: Heart of Chornobyl

بهترین بازی های زامبی 2023
بهترین بازی های زامبی 2023
  • توسعه دهنده: GSC Game World
  • ناشر: GSC World Publishing Platforms: PC XSX|S
  • انتشار: 2023

اگر تعجب می‌کنید که اگر انفجار هسته‌ای دیگری بر منطقه چرنوبیل تأثیر بگذارد، چه اتفاقی می‌افتد، در استاکر 2: قلب چورنوبیل خواهید فهمید. بازی سال‌ها پس از دومین انفجار هسته‌ای اتفاق می‌افتد و نشان می‌دهد که هیچ چیز بهتر نشده است.

حالا تعداد زیادی انسان‌های جهش یافته و هیولاهای دیگر در منطقه رادیواکتیو در کمین هستند. با این حال، به دلیل اشیای قیمتی و کمیاب در منطقه، استالکرهایی مانند شما آماده سرمایه گذاری در آن و ثروتمند شدن هستند. شما باید حقیقت پشت کل مکان را کشف کنید و یک ماجراجویی اکشن غیر خطی را پشت سر بگذارید.

The Last of Us: Part I (PC)

بهترین بازی های زامبی 2023
بهترین بازی های زامبی 2023
  • سازنده: Naughty Dog
  • ناشر: Sony Interactive Entertainment Platforms: PC
  • انتشار: منتشر شده است

با توجه به اینکه اقتباس HBO از مجموعه The Last of Us به طرز باورنکردنی انجام شد و استقبال زیادی را به همراه داشت، این بازی ابتدا در پلتفرم‌های سونی قابل اجرا بود و بدون شک بسیاری از پی سی گیمرها، می‌خواهند بازی The Last of Us: Part I را روی رایانه شخصی خود بازی کنند.

اگر تا به حال این عنوان به سبک زامبی را تجربه نکرده‌اید، آخرین بازمانده از ما، بهترین انتخاب برای شماست. داستان جوئل و الی ده سال است که گفته می‌شود، اما هنوز تازه است. جوئل مأمور است که الی را نزد تیمی از پزشکان در سواحل غربی ایالات متحده برده است، زیرا او درمانی برای جلوگیری از عفونت قارچی که بسیاری از مردم را متحول کرده است را در خود دارد.

State of Decay 3

بهترین بازی های زامبی 2023
بهترین بازی های زامبی 2023
  • توسعه دهنده: Undead Labs
  • ناشر: Xbox Game Studios
  • پلتفرم‌ها: X/S، PC
  • انتشار: نامشخص

طرفداران، هیچ سرنخ واقعی در مورد اینکه این بازی قرار است در مورد چه چیزی باشد ندارند. State of Decay 3 بدون شک یکی از موردانتظارترین بازی‌های آینده Xbox Series X است. این بازی، بقای توسعه یافته Unreal Engine 5 که نوید ارائه «تکامل بعدی» بر روی فرمولی است که Undead Labs برای این سری ایجاد کرده است.

Resident Evil 4 Remake

بهترین بازی های زامبی 2023
بهترین بازی زامبی محور سال 2023
  • توسعه دهنده: Capcom
  • ناشر: Capcom
  • پلتفرم ها: PC، PS5، X/S
  • انتشار: منتشر شده است

Resident Evil 4 یک بازی ترسناک بقا در سال ۲۰۲۳ است که توسط Capcom ساخته و منتشر شده است. این یک بازسازی از بازی Resident Evil 4 در سال 2005 است. بازیکنان مامور ایالات متحده لئون اس کندی را کنترل می‌کنند که باید اشلی گراهام، دختر رئیس جمهور ایالات متحده را از فرقه مرموز Los Illuminados نجات دهد. این بازسازی دارای طرح به روز شده، تصاویری جدید، شخصیت‌ها، بازیگران و گیم پلی تغییر یافته است.

بازی های زامبی آیفون و اندروید 2023

Last Day on Earth: Survival

بهترین بازی های زامبی 2023
بهترین بازی های زامبی 2023

Last Day on Earth یک MMO بقا در ژانر زامبی است که در دنیایی پساآخرالزمانی اتفاق می‌افتد؛ جایی که همه بازماندگان توسط یک هدف هدایت می‌شوند، تا زمانی که می‌توانید زنده بمانید. در این بازی، جایی برای دوستی، عشق و محبت باقی نمی‌ماند. شما فقط می‌توانید به خودتان اعتماد کنید.

در بازی، مراقب آمارهای زندگی شخصیت خود مانند گرسنگی و تشنگی باشید، منابع ارزشمندی را برای خود جمع آوری کنید، سلاح‌ها و حمل و نقل مختلفی را بسازید یا از آنچه در دست دارید استفاده کنید.

State of Survival

بهترین بازی های زامبی 2023
بازی های برتر زامبی اندروید 2023

State of Survival یک بازی زامبی محور چند نفره در ژانر تیراندازی برای اندروید و iOS است. در بازی باید استراتژی بسازید و داستان خود را شکا دهید. در این بازی استراتژی ، زامبی‌ها می‌توانید بمب بکارید یا به زامبی‌ها شلیک کنید.

این بازی با دیگر بازی‌های جنگی زامبی محور کاملا متفاوت است. این بازی پر از ترس، وحشت، بقا و مبارزه با زامبی‌ها است. شما یک بازمانده هستید و دوستان شما در یک مبارزه شجاعانه با هیولاها هستند.

Dawn of Zombies

بهترین بازی های زامبی 2023
بهترین بازی های زامبی 2023

Dawn of Zombies یک شبیه‌ساز آنلاین بقا در دنیایی مملو از زامبی‌های پساآخرالزمانی است که بازیکنان باید در برابر گرسنگی، انحرافات، جهش‌یافته‌ها و زامبی‌های متعصب، بیماری‌ها و تشعشعات زنده بمانند.

بازیکن باید داستان را با ده‌ها شخصیت، صدها ماموریت و یادداشت دنبال کند. گیم پلی شامل زمین‌ها و جنگل‌های تاریک، خرابه‌های غیرعادی پر از زامبی‌ها، راهزنان و حیوانات وحشی است. مراقب باشید و زنده بمانید زیرا مناطق با فرا رسیدن شب بسیار خطرناک‌تر می‌شوند.

Dark Days

بهترین بازی های زامبی 2023
بهترین بازی های زامبی 2023

در Dark Days، مانند دیگر بازی‌های زامبی اندروید و iOS، بازیکن باید از طریق یک بیماری همه‌گیر ناشناخته که تقریباً بشریت را نابود کرده است، زنده بمانند. Dark Days بهترین بخش‌های بازی‌های تیراندازی و بقا را با هم ترکیب می‌کند؛ جایی که شما باید آخرین پناهگاه خود را بسازید و تدارکاتی را برای زنده ماندن جمع‌آوری کنید. شما در این بازی باید سلاح‌ها و تجهیزات خود را بسازید، و انبوهی از زامبی‌هایی که گرسنه گوشت انسان هستند را در دنیایی پساآخرالزمانی از بین ببرید.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی هایی که ارز دیجیتال می‌دهند

بهترین بازی های Play to Earn برای کسب درآمد

Last Empire – War Z

بهترین بازی های زامبی 2023
بازی های زامبی آیفون و اندروید 2023

In Last Empire – War Z یک بازی استراتژی جنگی رایگان با مضمون زامبی است که در آن بازیکنان باید با تیراندازی و مبارزه با ارتش زامبی‌ها که می‌خواهند منابع را بدزدند، از جامعه خود محافظت کنند. در بازی شما باید یک امپراتوری و ارتش بسازید، استراتژی دفاعی زامبی خود را افزایش دهید و در رویدادهای ویژه شرکت کنید.

بهترین بازی های زامبی موبایل

بهترین بازی های زامبی 2022

در ابتدا قصد داریم تا به سراغ موبایل رفته و بهترین بازی های زامبی برای موبایل را به شما معرفی نماییم. البته که اگر شما بازی در موبایل را به دیگر پلتفرم‌ها ترجیح می‌دهید، می‌توانید نوشتار بهترین بازی های اکشن اندروید و آیفون 2022 را مطالعه نمایید تا با برخی از بازی‌های زامبی و یا بازی های مشابه آشنا شوید.

Death City: Zombie Invasion

بهترین بازی های زامبی 2022

در بازی Death City: Zombie Invasion که در دسته بهترین بازی های زامبی برای موبایل قرار می‌گیرد، استراتژی‌های ذهنی و مهارت های خود را در شکوفا کنید. داستان بازی در شهر P شروع می‌شود؛ جایی که ویروسی شیوع پیدا کرده و کل شهر جهش یافته و به این ویروس آلوده شده است. برای نجات شهر خود و به خاطر مردم، اسلحه خود را بردارید و راهی جنگ با زامبی ها شوید. جایی که با وجود چالش های خطرناک و وحشتناک، قسم می‌خورید که تک تک آنها را بکشید تا زمانی که شهر را به طور کامل پاک کرده باشید.

این بازی می‌تواند جزو بهترین بازی های زامبی محور موبایل باشد زیرا که برخلاف اکثر بازی‌های تیراندازی، بدون هیچ نیازی به اینترنت، ویژگی‌های یک بازی تمام عیار را برای شما به ارمغان می‌آورد. همچنین با توجه به نحوه گیم پلی این بازی، می‌توان آن را در دسته  بهترین بازی های زامبی برای موبایل نیز به حساب آورد.

Plants vs. Zombies 3

بهترین بازی های زامبی 2022

آیا Plants vs. Zombies را به یاد می‌آورید؟ Plants vs. Zombies یکی از جذاب‌ترین و متفاوت‌ترین بازی‌ها در ژانر استراتژیک است که با توجه به گذشت زمانی طولانی از انتشار آن،‌ اکنون یک بازی نوستالوژی نیز محسوب می‌شود. اکنون نیز قسمت سوم این بازی درحال ساخت است تا تبدیل به یکی از بهترین بازی های زامبی محور 2022 شود.

بازی Plants vs. Zombies، سبک خاصی از استراتژیک را به همراه تصاویری طنز برای بازیکنان به نمایش در می‌آورد. شما مسئول محافظت از شخصی هستید که زامبی‌ها به منزل  او حمله کرده‌اند تا مغز او را بخورند! اما نحوه محافظت شما است که این بازی را متفاوت می‌کند؛ شما باید گیاهانی را در حیاط بکارید که می‌توانند با زامبی‌ها مبارزه کنند و آن‌ها را از پای در بیاورند!

از زمان انتشار اولین بازی Plants vs. Zombies، نسخه‌های اصلی و فرعی متعددی از آن ساخته شده است؛ اکنون نیز نوبت بازی Plants vs. Zombies 3 تا به عنوان سومین قسمت از بازی‌های اصلی این مجموعه عرضه شود و باری دیگر شما را وادار به کاشت گیاهان مبارز کند. تقریبا تمام طرفداران Plants vs. Zombies اطمینان دارند که قسمت سوم این بازی، یکی از بهترین بازی های ژانر زامبی و همچنین بهترین بازی های زامبی محور موبایل از خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

Undawn

بهترین بازی های زامبی 2022
بهترین بازی های زامبی برای موبایل

First Person Shooter ناشر بازی‌های بتل رویال بسیار محبوبی است که بازی‌هایی همچون Free Fire و Call of Duty Mobile را منتشر کرده است. اکنون، این ناشر بزرگ قصد دارد تا بازی جدیدی با نام Undawn را عرضه کند که احتمالا بتواند بهترین بازی های زامبی محور موبایل لقب گیرد.

زامبی‌ها از عناصر اصلی این بازی‌ هستند. شما باید در یک جهان سرشار از زامبی قدم بگذارید و منابعی جم‌آوری کنید در زنده ماندن به شما کمک می‌کند. بی‌شک زنده ماندن در جهانی که زامبی‌ها به آن حکمرانی می‌کنند و دیگر انسان‌ها نیز به فکر بقای خودشان هستند، بسیار دشوار و طاقت فرسا خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های زامبی کامپیوتر

بهترین بازی های زامبی 2022
بهترین بازی های ژانر زامبی

اکنون که با بهترین بازی های موبایل زامبی محور آشنا شدیم، قصد داریم تا نگاهی بر بهترین بازی های زامبی محور کامپیوتر داشته باشیم. به یاد داشته باشید که اکثر بازی‌های کامپیوتر،‌ در کنسول ایکس (بهترین بازی های ایکس باکس 2022) باکس نیز موجود هستند؛ پس اگر شما از کنسول ایکس باکس استفاده می‌کنید، بخش بهترین بازی های زامبی محور کامپیوتر مناسب شما نیز خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

Dying Light 2: Stay Human

بهترین بازی های زامبی 2022

اکنون بازی جهان باز محبوب Dying Light، تبدیل به یک فرنچایز شده است که یکی از دنباله‌های آن، برای انتشار در سال 2022 برنامه ریزی شده است تا یک جزو بهترین بازی های زامبی برای کامپیوتر باشد که در لیست بهترین بازی های 2022 جای می‌گیرد شود . اولین بازی این مجموعه در سال 2015 منتشر شد؛ خیلی زود پس از انتشار این نسخه، این بازی به دلیل ترکیب شاهکار ژانر جهان باز و زامبی طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد. تحسین بسیاری از منتقدان برای مکانیک‌های گیم پلی خلاقانه آن که آن را از بازی های اول شخص آن زمان متمایز می کرد، یکی دیگر از ویژگی‌های خاص این بازی است.

دنباله این بازی، Dying Light 2 نام دارد که داستان آن در شهری جدید با شخصیت‌های جدید اتفاق می‌افتد. یکی مشهورترین صداپیشگانی که در این بازی به ایفای نقش خواهند پرداخت، روزاریو داوسون است. او به دلیل حضور در سریال Daredevil و Mandalorian شهرت دارد. Dying Light 2 نویدبخش بهبود بسیاری از بخش‌های بازی قبلی از جمله گیم پلی است. به همین دلیل است که آن را به عنوان یکی از بهترین بازی های زامبی برای کامپیوتر می‌نامیم.

بیشتر بخوانید:

SYNCED: Off-Planet

بهترین بازی های زامبی 2022
بهترین بازی های زامبی محور کامپیوتر

Synced Off-Planet یک بازی چندنفره است که در دنیایی پسا آخرالزمانی اتفاق می‌افتد. در این بازی شما برای به دست آوردن منابع در برابر انبوهی از افراد و موجودات آلوده به بیماری می‌جنگید. در همین حین باید بازماندگان را اسکورت کنید و به دیگر بازیکنان نیز توجه کنید.

این بازی، یک بازی کلاسیک زامبی نیست. ایده اصلی این بازی آن این است که عفونت ایجاد شده توسط برخی از نانوماشین‌ها بدن انسان را تحت کنترل می‌گیرد و آن‌ها را به زامبی تبدیل می‌کند؛ نه یک ویروس بیولوژیکی. بی‌شک بازی SYNCED: Off-Planet جزو بهترین بازی های زامبی برای کامپیوتر است که می‌توانید آن را در سال 2022 تجربه کنید.

بیشتر بخوانید:

Rainbow Six Extraction

بهترین بازی های زامبی 2022

بازی جدید یوبیسافت 2022 به نام Rainbow Six Extraction بر اساس Rainbow Six Seige ساخته شده است. اما در این بازی، بازیکنان نه در مقابل یکدیگر، بلکه در مقابل بیگانگانی انگل مانند به نام Archaeans قرار خواهند گرفت.

کارگردان این بازی اعلام کرده است که تعدادی از کاراکترهای منتخب بازی Rainbow Six Seige نیز در این بازی به همراه گجت‌های مخصوصشان حضور خواهند داشت. در هر صورت مبارزه با موجودات فضایی همراه با دوستان در یکی از مشهور‌ترین بازی‌های اکشن، می‌تواند این بازی را به سادگی تبدیل به یکی از بهترین بازی های زامبی محور 2022 کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های زامبی PS4

بهترین بازی های زامبی 2022

زمان زیادی از ورود کنسول‌های نسل نهم به بازار می‌گذرد. اما همچنان کنسول‌های نسل هشتم نیز توسط کاربران استفاده می‌شوند. به همین صبب،‌تصمیم گرفتیم تا بهترین بازی های زامبی محور PS4 را نیز به طور مجزا بررسی کنیم؛ البته به یاد داشته باشید که اکثر بازی‌های PS4 در سال 2022، برای کنسول‌های PS5 نیز عرضه خواهند شد.

Evil Dead: The Game

بهترین بازی های زامبی 2022

بازی Evil Dead: The Game در مراسم The Game Awards سال 2020 معرفی شد. این بازی شباهت زیادی با بازی Dead By Daylight و یا Friday The 13th: The Game دارد. بازیکن در این بازی، در کنترل شخصیتی مانند Ash را به دست بگیرد و باید با یک تیم همکاری کند تا یک پورتال میان بعدی را ببندند.

با وجود یک پورتال باز در جایی در جنگل، بازیکنان انواع هیولا و زامبی‌های مختلف را خواهند دید که در جهان ما ظاهر می شوند. این یک بازی بر حالت چند نفره تمرکز کرده است؛ بنابراین شما می‌توانید با هم به عنوان یک گروه از جهان در برابر این مهمانان ناخواسته دفاع کنید یا می توانید کنترل یک موجود شیطانی را به دست بگیرید و در مقابل گروهی از بازماندگان مبارزه کنید.

Evil Dead: The Game یکی از بهترین بازی های ترسناک PS4 2022 است که به طور همزمان، برای کنسول‌های PS4 و PS5 منتشر خواهد شد. همچنین عده زیادی این بازی را جزو بهترین بازی های زامبی محور PS4 خطاب می‌کنند.

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart Of Chernobyl

بهترین بازی های زامبی 2022

اولین بازی‌ای که در لیست بهترین بازی های زامبی برای PS4 قرار دارد، بازی ST.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl است. شما در بازی ST.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl، وظیفه دارید تا منطقه چرنوبیل را کاورش کنید. دومین انفجار در راکتور هسته‌ای چرنوبیل اتفاق افتاده است و اکنون این منطقه بسیار خطرناک‌تر از قبل شده است.

جهش‌یافته‌های خشن، ناهنجاری‌های مرگبار، و جناح‌های مختلفی که باید با آن‌ها در این بازی که جزو بهترین بازی های زامبی برای PS4 قرار دارد، مبارزه کنید تنها بخشی از وخامت اوضاع است. اما در هر صورت به راه خود ادامه دهید تا بتواند بازی را به اتمام برسانید.

Dead Space Remake

بهترین بازی های زامبی 2022

Dead Space یک فرنچایز کلاسیک ترسناک بقا در اوایل دهه 2010 بود. با این حال، پس از سه قسمت اصلی، کمپانی EA از ساخت ادامه این فرنچایز منصرف شد. سالهاست که طرفداران منتظر بودند تا EA فرصتی دوباره به این فرنچایز بدهد. خوشبختانه، بالاخره آن زمان رسید که استودیوی EA روی یک بازسازی مناسب از Dead Space کار کرده و آن را به یکی از بهترین بازی های زامبی محور PS4 تبدیل کند.

توسعه دهندگان به دنبال این هستند تا همانند بازی اصلی عمل کنند. البته که این بار، آن‌ها سه بازی کامل دارند که بتواند منبع الهامشان باشد. تاکنون، جزئیات کمی در مورد بازسازی Dead Space منتشر شده است. با این حال واضح است که بازیکنان باری دیگر با موجودات بیگانه وحشتناکی به نام Necromorphs مواجه خواهند شد که سفینه و خدمه آن را آلوده خواهد کرد.

بهترین بازی های زامبی PS5

همانگونه که بالاتر ذکر کردیم، زمان زیادی از حضور کنسول‌های نسل نهم در بازار می‌گذرد. پس اگر از کنسول‌های نسل نهم استفاده می‌کنید، در ادامه با فیگار همراه باشید تا بهترین بازی های زامبی محور PS5 در سال 2022 را به شما معرفی نماییم.

State of Decay 3

بهترین بازی های زامبی 2022

بازی State of Decay 3 یکی از متفاوت‌ترین بازی هایی است که می‌توانید در ژانر زامبی مشاهده کنید. این بازی دارای سیستم غارت و دیگر امکانات متفاوتی‌ است که آن را از دیگر بازی‌های این ژانر و از نظر گیم پلی، بسیار متمایز و آن را تبدیل به یکی از بهترین بازی های زامبی برای PS5 می‌کند.

این بازی در ماه جولای سال 2020 توسط Xbox معرفی شد. تاکنون تنها یک تریلر سینمایی از این بازی منتشر شده است اما هیچ تاریخ انتشار دقیقی برای این بازی وجود ندارد. به احتمال خیلی زیاد، تاریخ انتشار این بازی در رویدادهای مهم مربوط به بازی امسال، منتشر خواهد شد. تنها از این تریلر سینمایی واضح است که این بازی در میان بهترین بازی های زامبی برای PS5 قرار خواهد گرفت.

Callisto Protocol

بهترین بازی های زامبی 2022
بهترین بازی زامبی برای PS5

داستان The Callisto Protocol که در دنیای بازی PUBG در جریان است. 300 سال از وقایع بازی PUBG می‌گذرد و داستان این بازی، در زندانی به نام Black Iron اتفاق می‌افتد. مردم به شدت این بازی را با بازی Dead Space که بالاتر آن را معرفی کردیم مقایسه می‌کنند و آن را جانشین احتمالی سری Dead Space می نامند. پس بسیار واضح است که چرا این بازی را جزو بهترین بازی های زامبی برای PS5 قرار داده‌ایم.

تاکنون اطلاعات زیادی درباره این بازی فاش نشده است؛ اما به‌زودی اطلاعات بیشتری در مورد این بازی خواهیم شنید زیرا این بازی قرار است تا امسال منتشر شود. به احتمال خیلی زیاد، اولین تریلر این بازی در مراسم‌ها و یا رویداد‌های مختلف امسال منتشر خواهد شد.

Undying

بهترین بازی های زامبی 2022
بهترین بازی زامبی محور PS5

بازی Undying داستان زنی به نام آنلینگ را روایت می کند که باید با دنیایی تحت کنترل زامبی‌ها روبرو شود. متأسفانه یکی از زامبی‌‌ها او را گاز گرفته است. با وجود این، او هر کاری که می‌تواند برای زنده ماندن انجام می دهد؛ اما نه برای خودش، بلکه برای پسرش، کودی. آنلینگ باید قبل از اینکه عفونت او را بکشد، هنر بقا در این واقعیت پسا آخرالزمانی را به پسرش بیاموزد.

این فضای آخرالزمانی و تاریک، دلیل متمایز بودن بازی Undying از دیگر مواردی است که در لیست بهترین بازی های زامبی محور PS5 قرار دارند. همچنین لازم به ذکر است که این بازی تقریباً برای تمامی پلتفرم‌ها از موبایل تا پلی‌استیشن عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین بازی های زامبی 2023 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.