بهترین بازی های اچ گیم (H Game) : بازی‌هایی که باید از دسترس خارج شوند!

در نوشتار بهترین بازی های اچ گیم به بازی هایی می‌پردازیم که روی روان جوانان کشورمان در حال اثر گذاری هستند که باید از دسترس خارج شوند. با فیگار همراه باشید.

H-games یا Eroge یک ژانر ژاپنی از بازی های ویدئویی با فضاسازی های سنگین است که مسائلی سخیف به عنوان موضوعات اصلی خط داستانی گنجانده شده است. Eroge تقریباً در هر ساختار روایی غریبی که فکر کنید می‌تواند جای خودش را باز کند.

همانطور که قبل تر در معرفی بهترین انیمه های هنتای ، بهترین انیمه های ایچی ، بهترین انیمه های یوری ، بهترین انیمه های یائویی ، بهترین انیمه های شونن آی ، بهترین انیمه های حارم و حارم معکوس برای شما این مسائل را بازگو کرده بودیم. درواقع این بازی ها به هر شیطنت و خواسته ای که می‌توانید تصور کنید پاسخ می‌دهد. رمان های بصری و بازی های پیچیده با تصاویر ناخوشایند بخش بزرگی از فرهنگ فرعی Eroge هستند و بازی های برتر H واقعاً ارزش بازی ندارند که به این شکل در دسترس جوانان ما باشند.

بازی های H این روزها بیشتر و بیشتر باعث می‌شوند نوجوانان را تحت تاثیر خودشان قرار دهند. بازی های هنتای به علت قرار دادن داستان های زیاد و منحصر به فرد خودشان به شدت می‌توانند در ذهن رسوب کنند و کارساز شوند. هنگام انجام بازی های اروگه ، به یاد داشته باشید که این موارد فراتر از رابطه است چرا که در مغز ذهن شما نفوذ خواهد کرد و شما را از پرورش ذهنی به دور خواهد کرد و تبدیل به فردی منفعل خواهید شد. انتظار نداشته باشید که قصه گویی محور اصلی باشد. حتما شما ناامید خواهید شد، بازی های هنتای یا بازی های اچ گیم باعث می‌شوند که شما هر روز تنهاتر و تنهاتر شوید و باب افسردگی را هر روز بازتر و بازتر کنید.

بهترین بازی های اچ گیم (H Game)

بازی‌هایی که باید از دسترس خارج شوند!

فهرست مطالبی که در ادامه نوشتار بهترین بازی های اچ گیم ( H Game ) خواهید خواند به شرح زیر است:

  • بازی های H چیست؟
  • چرا نباید بازی های H را انجام دهیم؟
  • بازی HuniePop
  • بازی Highway Blossoms
  • بازی Lightning Warrior Raidy
  • بازی Honey Select (Honey Select Unlimited)
  • بازی Custom Maid 3D 2
  • بازی Katawa Shoujo
  • بازی Nekopara Vol. 1
  • بازی Artificial Academy 2

بازی های H چیست؟

بازی های Hentai بازی های بسیار خاصی هستند، اما با ساختارهای جادویی و اغوا کننده، جذاب که به شما این احساس را میدهند که واقعاً از بازی جدا هستید. شما می‌توانید همه انیمه های hentai را در بازی های H پیدا کنید. حتی می‌توانید برخی از انیمه های مدرسه ای را که قبل تر به معرفیشان پرداخته‌ایم در آن‌ها پیدا کنید. مطمئناً آنها را هنگام انجام بازی های H پیدا خواهید کرد.

هنگام انجام بازی های H میتوانید عمیق ترین سطح از ربوده شدن ذهن را حس کنید که به هیچ وجه برای یک انسان جایز نیست. تاریک ترین و شیطنت ترین فتیش ها و تخیلات را برای شما رقم می‌زنند. هیچ فتیشی برای بازی های H خیلی کثیف نیست، باور کنید که آن‌ها سعی در عادی سازی این اتفاقات مریض آلود را برای شما دارند. شما به هیچ وجه کنترل اچ گیم را در دست ندارید، در واقع فقط می‌توانید هر کاری را که واقعاً نمی‌خواهید انجام دهید انجام دهید.

تصورات شما در بازی های H حیاتی است، اما حتی کثیف ترین مردان نیز نمی‌توانند برخی از تجارت های سفت و سخت را که این عروسک های کثیف تحمل می‌کنند تصور کنند. وقتی بازی اچ گیم را انجام می‌دهید، شیطنت آمیزترین خواسته های شما بیدار می‌شوند و همین امر باعث شده است که ما شما را از این لیست آگاه سازیم تا دنبال این بازی های خطرناک نروید. تاکید ما به از دسترس خارج کردن این بازی های سخیف است و لاغیر.

چرا نباید بازی های H را انجام دهیم؟

اگر عاشق ساختن یک رابطه سالم و واقعی هستید، اچ گیم فقط برای تخریب آن است! داستان سرایی بسیار اغواگرانه آن که شخصیت‌های داخلی آن دقیقاً می‌دانند چه چیزی را باعث از دست رفتن فکر و تامل شما می‌شود. قطعاً شما باید یکی از آدن دسته افرادی باشید که بازی های H را منع می‌کند.

بازی های H دارای خطوط داستانی هستند که شما را به بازی معتاد می‌کند، داستان ها فقط و فقط برای رضایت شما در پایین ترین سطح ذائقه برنامه ریزی شده اند. این بازی های هنتای واقعاً بر روایت داستانی سخیف و بی پایه و اساس تمرکز میکنند، که به هیچ وجه ارزش بازی کردن و درگیر کردن وقت ارزشمندتان را ندارند.

حتما تا به اینجای کار شما را آگاه کرده‌ایم که چرا نباید به بازی های هنتای آلوده شوید. آنها یکی از ژانرهای بازی های مخربی هستند که باید از دسترس خارج شوند. در ادامه در نوشتار بهترین بازی های اچ گیم با فیگار همراه باشید تا شما را با مجموعه ای از بهترین بازی های هنتای اشنا کنیم.

بازی HuniePop

بهترین بازی های اچ گیم , بازی های اچ گیم , بازی اچ گیم , اچ گیم , بازی های h game , بازی h game , بازی اروگه , بازی های اروگه , بازی های eroge , بازی eroge , بازی های هنتای , بازی هنتای , هنتای , H-games , Fanservice , بازی های H , بازی HuniePop , HuniePop ,
بهترین بازی های اچ گیم , بازی های اچ گیم , بازی اچ گیم , اچ گیم , بازی های h game , بازی h game , بازی اروگه , بهترین بازی های اچ گیم , انیمه های هنتای , انیمه هنتای , بهترین انیمه های هنتای , انیمه Hentai , انیمه های Hentai , بازی های Hentai , بازی Hentai

HuniePop به شما این امکان را می‌دهد نقش یک زن یا مرد را بازی کنید که در رابطه عاشقانه مهارت ندارد. HuniePop یک بازی hentai ( بازی هنتای ) است که در غرب توسعه یافته است، اما این هنر به سبک انیمه (بهترین انیمه های تاریخ) است و به اندازه کافی از فضاهای انیمه های شیطانی استفاده کرده است که شما را مجبور به سرمایه گذاری در رابطه با بازیگران زن دوست داشتنی کند. قبل از اینکه عاشق دختری شوید، ابتدا باید با آنها ملاقات کنید و این بسیار ساده است.

شما مشخصات آنها را میخوانید، میدانید سرگرمی های او چیست و از طریق گفتگوهای متفاوت متوجه می‌شوید چه چیزی را دوست دارند یا از چه چیزی متنفرند تا بدانید بعداً چه هدایایی به آنها بدهید. پس از آن، قسمت پازل HuniePop، یک بازی Match 3 ظاهر می‌شود، که در آن شما باید بتوانید قلب دختر را به دست آورید، با تصاویر و دیالوگ های عجیب غریب و بسیار خاص باید با رفتارتان هر کاری بکنید تا او راضی به رابطه برقرار کردن با شما شود.

مشخصات

  • سیستم: PC ، Linux ، MAC
  • ناشر: MangaGamer
  • توسعه دهنده: HuniePot
  • تاریخ انتشار: 6 آوریل 2015

بازی Highway Blossoms

بازی های اروگه , بازی های eroge , بازی eroge , بازی های هنتای , بازی هنتای , هنتای , H-games , Fanservice , بازی های H
بازی های اروگه , بازی های eroge , بازی eroge , بازی های هنتای , بازی هنتای , هنتای , H-games , Fanservice , بازی های H , انیمه های هنتای , انیمه هنتای , بهترین انیمه های هنتای , انیمه Hentai , انیمه های Hentai , بازی های Hentai , بازی Hentai

امبر از زمان مرگ پدربزرگش به تنهایی در بین ایالت ها سفر میکند و در حال حاضر به سمت یک رویداد ویژه در نیومکزیکو حرکت میکند. در طول راه، او با دختری به نام مارینا روبرو میشود که به دنبال گنج پنهان طلا در مجله ای قدیمی است که در سراسر کشور منتشر شده است. از آنجا که این دو در یک جهت حرکت میکنند و میبیند که مارینا از دنیای خارج غافل است، امبر از مارینا دعوت میکند تا با او در جنوب غربی آمریکا سفر کند.

شکوفه های بزرگراه یک رمان بصری پویایی است، به این معنی که داستان از ابتدا تا انتها بدون انتخاب هیچ مسیر انشعابی برای دستیابی به نتیجه متفاوت، اجرا میشود. در حالی که این ممکن است بد باشد، داستان بسیار خوب نوشته شده است، شخصیت های اصلی – امبر و مارینا – زوج جالبی هستند، و بازیگران نقش مکمل شخصیت های عجیب و خنده داری هستند. این رمان بصری دارای صدای عالی در دیالوگ است و صحنه های خاصی را با سلیقه و با صدای کامل، ایجاد می‌کنند که بسیار سخیف جلوه گر می‌شود. پس از دیدن داستان، به حالت Goofball Mode دسترسی خواهید داشت که در صورت تصمیم گیری برای شروع مجدد، تغییرات جالبی به داستان اضافه می‌کند.

مشخصات

  • سیستم: PC ، Linux ، MAC
  • ناشر: پروژه سکایی
  • توسعه دهنده: AlienWorks
  • تاریخ انتشار: 17 ژوئن 2016

بازی Lightning Warrior Raidy

بهترین بازی های اچ گیم , بازی های اچ گیم , بازی اچ گیم , اچ گیم , بازی های h game , بازی h game , بازی اروگه
بهترین بازی های اچ گیم , بازی های اچ گیم , بازی اچ گیم , اچ گیم , بازی های h game , بازی h game , بازی اروگه , انیمه های هنتای , انیمه هنتای , بهترین انیمه های هنتای , انیمه Hentai , انیمه های Hentai , بازی های Hentai , بازی Hentai

ریدی یک جنگجو سرگردان است و به دلیل توانایی خود در مهار رعد و برق نام خود را به عنوان Lightning Warrior Raid رسانده است. وقتی ریدی از شهر سعد دیدن میکند، در وضعیت پوسیدگی قرار دارد و همه زنان جوان توسط هیولاهای رذیله به برج شوم منتقل میشوند. این مسئله به ریدی بستگی دارد که به تنهایی به برج حمله کرده و زنان را نجات دهد.

Lightning Warrior Raidy یک بازی خاص است که در آن شما Raidy را از راهروهایی پر پیچ باید عبور دهید و در طول راه با دختران هیولایی میجنگید. شما از پایین برج شروع میکنید و در هر سطح به دنبال سرنخ و موارد مهم میگردید و از طریق برخوردهای تصادفی با دختران هیولا که برهنگی عجیبی دارند فضایی سخیف را در ذهن شما ایجاد می‌کند. Combat به صورت نوبتی است و شما می توانید حمله کنید، دفاع کنید، از ابزاری که در اختیار دارید استفاده کنید، فرار کنید یا از حرکت قدرتمند Raidy ، Thunder Slash استفاده کنید. علاوه بر به دست آوردن امتیاز تجربه و افت احتمالی آیتم ها، با آثار هنری که هیولاهای کشته شده را در حالتهای مختلف برهنه کردن نشان میدهد پاداش می‌گیرید. هر سطح دارای یک هیولا باس است و شکست دادن آنها باعث ایجاد صحنه ای میشود که ریدی به طور خاصی رئیس را شرمنده می‌کند. اما اگر رئیس شما را شکست دهد، همه چیز برای ریدی برعکس می‌شود.

مشخصات

  • سیستم: PC ، FMT ، PC98
  • ناشر: ZyX ، G-Collections
  • توسعه دهنده: ZyX
  • تاریخ انتشار: 8 آوریل 2008

بازی Honey Select (Honey Select Unlimited)

بازی های اروگه , بازی های eroge , بازی eroge , بازی های هنتای , بازی هنتای , هنتای , H-games , Fanservice , بازی های H
بازی های اروگه , بازی های eroge , بازی eroge , بازی های هنتای , بازی هنتای , هنتای , H-games , Fanservice , بازی های H , بهترین بازی های اچ گیم

Honey Select Unlimited به شما امکان میدهد شخصیت دلخواه خود را بسازید یا از آنچه قبلاً در بازی ارائه شده است استفاده کنید و با استفاده از گزینه های بسیاری مانند ویرایش اتاقهایی که با خانمها در ارتباط هستید، وارد دیالوگ با آن‌ها شوید و در ادامه به آنها علاقه مند شوید. شما تعیین میکنید که چه نوع صحنه های خاصی را میخواهید داشته باشید. اما مراقب باشید زیرا بر اساس شخصیت هر دختر، آنها ممکن است موقعیت های حاصی را که مورد نظر شما است دوست نداشته باشند. مطمئناً، شما میتوانید یک دختر را مجبور به انجام کار خاصی کنید و ممکن است از آن متنفر باشد، اما به محض اینکه او عقب نشینی کند، همه چیز را از دست خواهید داد.

طراحی شخصیت ها به سمت واقع گرایانه متمایل است، بنابراین اگر علاقه مند به انیمه (بهترین انیمه های ژاپنی) هستید بسیاری از شخصیت‌ها شما را یاد انیمه های خوش ساخت می‌اندازند.

مشخصات

  • سیستم: کامپیوتر
  • ناشر: توهم ، فاکو
  • توسعه دهنده: Illusion
  • تاریخ انتشار: 28 مارس 2018

بازی Custom Maid 3D 2

بهترین بازی های اچ گیم , بازی های اچ گیم , بازی اچ گیم , اچ گیم , بازی های h game , بازی h game , بازی اروگه
بهترین بازی های اچ گیم , بازی های اچ گیم , بازی اچ گیم , اچ گیم , بازی های h game , بازی h game , بازی اروگه , انیمه های هنتای , انیمه هنتای , بهترین انیمه های هنتای , انیمه Hentai , انیمه های Hentai , بازی های Hentai , بازی Hentai

عمویی در این بازی وجود دارد که تصمیم گرفته است شما را برای مدیریت کلوپ شبانه Empire Club انتخاب کند و جای تعجب ندارد که این تجارت مملو از بدهی است. این به عهده شما و خدمتکاران شما است که این کلوب شبانه محبوب را نجات دهید.

همانطور که از عنوان آن مشخص است، Custom Maid 3D 2 یک بازی hentai است که به شما امکان میدهد خدمتکاران سفارشی خود را ایجاد کرده و از آنها بخواهید کارهای خود را انجام دهند و در Empire Club کار کنند. Custom Maid 3D 2 دو قسمت دارد: قسمت اول ایجاد سرویس شخصی خود با طراحی کاراکترهای شخصی است که میتوانید بارگیری کنید یا یکی را از ابتدا انتخاب کنید. به خدمتکار خود نام، شخصیت و ترجیحات خاص فیزیکی را بدهید و از او بخواهید کارهایی را انجام دهد که قرار است کنیزان انجام دهند. اجازه دادن به خدمتکار به او کمک میکند مهارت های خود را توسعه داده و آنها را در دیالوگ ها شرکت دهد تا در نهایت با آنها رابطه خاصی داشته باشید. قسمت دوم گیم پلی مدیریت باشگاه است که در آن شما خدمتکاران خود را به خدمت میهمانان باشگاه خود در می آورید و از درآمد خود برای تسویه حساب بدهی استفاده می‌کنید. اما مراقب باشید، زیرا هرچه خدمتکارهای بیشتری استخدام کنید، به بودجه بیشتری برای نگهداری از باشگاه و خوشبخت کردن خدمتکاران خود احتیاج دارید.

مشخصات

  • سیستم: کامپیوتر
  • ناشر: بوسه
  • توسعه دهنده: Kiss
  • تاریخ انتشار: 24 جولای 2015

بازی Katawa Shoujo

بازی های اروگه , بازی های eroge , بازی eroge , بازی های هنتای , بازی هنتای , هنتای , H-games , Fanservice , بازی های H
بازی های اروگه , بازی های eroge , بازی eroge , بازی های هنتای , بازی هنتای , هنتای , H-games , Fanservice , بازی های H , بهترین بازی های اچ گیم

شما نقش هیسائو ناکای را بازی میکنید، یک جوان ساده تا زمانی که وقتی دختری از او درخواست میکند دچار حمله قلبی شود. در واقع راه خوبی برای تجربه اعتراف دختران نیست، اما به دلیل بیماری، هیسائو به دبیرستان یاموکا منتقل میشود، موسسه ای اختصاصی در آموزش دانش آموزان معلول که در آنجا هیسائو با گروهی دوست داشتنی از خانم ها آشنا میشود که هرکدام داستان های خاص خود را برای گفتن دارند. این که هیسائو چقدر با فضا ارتباط برقرار می‌کند و آن‌جا را دوست خواهد داشت بستگی به شما دارد.

Katawa Shoujo، به نوعی، بسیار منحصر به فرد است زیرا توسط ذهن جمعی کاربران آنلاین ناشناس از سراسر جهان ساخته شده است. و نتیجه نهایی روایتی عاشقانه، دل انگیز و آزاردهنده از گروهی از افراد جوان معلول است که زندگی و عشق جدیدی را پیدا میکنند. کاتاوا شوجو یک رمان بصری تمام عیار با مسیرهای منشعب، پایان های متعدد و حالات شکست است. و از همه مهمتر، دانلود Katawa Shoujo رایگان است!

مشخصات

  • سیستم: PC ، Linux ، MAC
  • ناشر: Four Leaf Studios
  • توسعه دهنده: Four Leaf Studios
  • تاریخ انتشار: 4 ژانویه 2012

بازی Nekopara Vol. 1

بهترین بازی های اچ گیم , بازی های اچ گیم , بازی اچ گیم , اچ گیم , بازی های h game , بازی h game , بازی اروگه
بهترین بازی های اچ گیم , بازی های اچ گیم , بازی اچ گیم , اچ گیم , بازی های h game , بازی h game , بازی اروگه , انیمه های هنتای , انیمه هنتای , بهترین انیمه های هنتای , انیمه Hentai , انیمه های Hentai , بازی های Hentai , بازی Hentai

Nekopara یکی از سخیف‌ترین بازی های hentai است که میتوانید پیدا کنید و به انگلیسی ترجمه شده است که دارای گروه بازیگران زیادی از دختران گربه‌ای دوست داشتنی است. بازی Nekopara یکی از طولانی ترین بازی های اچی گیم است، بنابراین این مجموعه شما را ساعت ها مشغول خواهد کرد.

مشخصات

  • سیستم: PC ، PS4 ، Nintendo Switch
  • ناشر: NEKO WORKs
  • توسعه دهنده: NEKO WORKs
  • تاریخ انتشار: 6 نوامبر 2018

بازی Artificial Academy 2

بازی های اروگه , بازی های eroge , بازی eroge , بازی های هنتای , بازی هنتای , هنتای , H-games , Fanservice , بازی های H
بازی های اروگه , بازی های eroge , بازی eroge , بازی های هنتای , بازی هنتای , هنتای , H-games , Fanservice , بازی های H , بهترین بازی های اچ گیم

در Artificial Academy 2، داستان خود و مدرسه رویایی خود را ایجاد میکنید، و فهرستی از دانش آموزان دوست داشتنی را انتخاب میکنید، یا به شکلی به عنوان یک خالق شخصیت های بسیار قوی خود را ایجاد میکنید. می‌توانید با دختران مورد نظر خود تعامل کنید، با آنها دوست شوید، اغوا کنید و رابطه های غریبی را برقرار کنید و به دنیای خود روح بدهید.

گیم پلی ایجاد رابطه و خالق شخصیت در Artificial Academy 2 برای کاربران برای اولین بار با تعداد زیادی گزینه شخصی سازی پیچیده، طاقت فرسا است. اما هنگامی که از مانع اولیه عبور کنید، Artificial Academy 2 یک شبیه ساز تمام عیار دبیرستان است که در آن میتوانید یک مدرسه کامل ایجاد کنید که در آن شخصیت های سفارشی خود بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و گزینه های مختلف شخصیت هر شخصیت داستان را غیرقابل پیش بینی میکند.

مشخصات

  • سیستم: کامپیوتر
  • ناشر: توهم
  • توسعه دهنده: Illusion
  • تاریخ انتشار: 13 ژوئن 2004

بیشتر بخوانید:

در ادامه بسیار سپاسگزاریم که توانستید تا انتهای نوشتار بهترین بازی های اچ گیم ما را همراهی کنید. امدواریم با آگاهی از وجود همچین بازی هایی تمام تلاش خود را بکنید تا از دسترس خارج شوند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *