ازدواج متاورسی ؛ از واقعیت مجازی تا حقیقتی بی چون و چرا !

اولین عروسی در متاورس برگزار شد و حالا باید از حواشی آن در دنیای مجازی خودمانیمان لذت ببریم. در ادامه با نوشتار ازدواج متاورسی همراه ما بمانید تا از احوالات این عروسی متاورسی آگاه شوید.

یک زوج آمریکایی روز شنبه در متاورس دیسنترالند مراسم عروسی خود را برگزار کردند و بیش از ۲٬۰۰۰ مهمان در این مراسم حضور داشتند.

ازدواج متاورسی

از واقعیت مجازی تا حقیقتی بی چون و چرا !

عروسی متاورسی, عروسی در متاورس, ازدواج متاورسی, متاورس دیسنترالند مراسم عروسی
عروسی متاورسی, عروسی در متاورس, متاورس دیسنترالند مراسم عروسی, ازدواج متاورسی چیست

متاورس یک اینترنت تجسم یافته است که… می‌توانید درون آن قرار بگیرید این پاسخ مارک زاکربرگ به چنین پرسشی است؛ متاورس چیست؟ همانطور که گفته شد نخستین مراسم عروسی بلاکچین جهان در دی‌سنترالند (بهترین بازی های بلاکچین 2021 و 2022) برای یک زوج آمریکایی برگزار شد. در این مراسم ۲۰۰۰ مهمان در فضای مجازی متاورس حضور پیدا کردند و «گروه حقوقی رز» (Rose Law Group) مسئولیت رسمی کردن این ازدواج را برعهده داشت.

ثبت اولین ازدواج متاورسی

مهمان در فضای مجازی متاورس, ثبت اولین ازدواج متاورسی, مراسم عروسی مجازی در متاورس
مهمان در فضای مجازی متاورس, ثبت اولین مراسم عروسی مجازی در متاورس, ازدواج متاورسی چیست

یک زوج ساکن فلوریدا تصمیم گرفتند یک مراسم عروسی مجازی در متاورس را برگزار کنند و همزمان در زندگی واقعی نیز ازدواج کنند. تریسی 52 ساله، و دیو گانیون 60 ساله، که اهل پالم کوست هستند، برای اولین بار در اکتبر 2015 طی یک رویداد مجازی در یک شرکت املاک و مستغلات که هر دو در آن کار می‌کنند با یکدیگر آشنا شدند.

حال آن‌ها تصمیم گرفتند که مراسم عروسی خود را در متاورس نیز برگزار کنند. این زوج آمریکایی در محیط متاورس از آواتارهای خود استفاده کردند تا میهمانانی که از طریق متاورس در مراسم ازدواجشان شرکت کرده‌اند، حس شرکت در یک مراسم عروسی واقعی را داشته باشند.

عروسی متاورسی, عروسی در متاورس, ازدواج متاورسی, متاورس دیسنترالند مراسم عروسی, مهمان در فضای مجازی متاورس, ثبت اولین ازدواج متاورسی, مراسم عروسی مجازی در متاورس
عروسی متاورسی, عروسی در متاورس, متاورس دیسنترالند مراسم عروسی, ازدواج متاورسی چیست

جهت اطلاعات بیشتر در رابطه با دنیای متاورس یا روی کلمه متاورس که لینک شده است کلیک یا از لینک‌های زیر جهت کسب اطلاعات بیشتر استفاده کنید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ازدواج متاورسی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *